Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Ја лично сматрам да су тоталке закон. Сигурно постоји неко решење и за њих, да се учине прозирнијим и поглед кроз прозор пријатнијим за очи, а да се фолија не ставља преко врата. Можда покушати са тоталкама које нису рупичасте, а које су у пределу прозора прозирне, шта мислите о томе? :) Поглед кроз такву рекламу би отприлике изгледао као да гледате кроз благо затамњено стакло, без оних рупица које некима сметају. :wink:
 
Koliko sam ja imao prilike da primetim, u svetu tj. normalnim društvima i gradovima, pisano i nepisano pravilo je da reklame ''totalke'' bivaju dozvoljene samo za određeni, ''odabrani'' procenat vozila. I naravno, rade se vrlo kvalitetno i pedantno, i stoga dobrano naplaćuju.
Neko piće, sok, novi film, serija, igrica, kompanija, poslovni prostor, stambeni kompleksi...

Dok ovde svaka šuša može da zakupi komad prostora i vizuelne ''površine'' i da fura reklame za svoje: šporete na popustu, kakao kremove, dostave, interfone...

Još samo onaj vepar ''Otkup laptopova'' da dobije svoju pokretnu reklamu u Beogradu pa da možemo svi da si prosviramo moz... ovaj mislim... da ''proslavimo''. :kafa:
 
Ako se ne varam, nedavno je na sednici skupštine grada Beograda bila usvojena odluka za povećanje kazne za švercere, a pored toga je valjda usvojena i uredba o oglašavanju na vozilima i rečeno je da će biti samo ovako ispod prozora, kao na slikama koje je stavio Bender na prethodnoj strani. Ali sad ne mogu da nađem taj članak gde sam to pročitao.
Isto je uvedena i neka uredba da će moći direktno da se kazni onaj što se nelegalno oglašava na javnim površinama. Mislim da to uključuje i onog što otkupljuje laptopove.
 
Kontrola rada prevoznika vršena na 58 linija

Kontrola rada prevoznika vršena je danas (14. VIII 2020.) na 58 linija.

Kontrola je izvršena na linijama 6, 7, 14, 16, 18, 20, 23, 26, 29, 33, 35, 37, 38, 43, 46, 48, 50, 55, 58, 74, 79, 91, 92, 95, 96, 302, 303, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 318, 363, 450, 461, 465, 474, 491, 493, 511, 512, 531, 532, 533, 551, 581, 860, 25P, 26L, 581А, 860А, 860D, 860E, 860I, 860J i 860S.
Kontrolisana su vozila prevoznika GSP Beograd, Lasta , Lastra, , Strela, Аriva litas, B&B linea, Banbus, Beobus siti 2015, Dumeko, Knežević Trans, Košava, LDM grup, Lekon, MM trans kompani, Presto, Saga trans, Tamnava Trans, Trans-jug, Transprodukt, Ćurdić, Unakop, C&LC Grup, 500 Barbados, 500 Dumeko, 500 Lekon, 500 CLC grup, 500 Beobus siti 2015, 500 Presto, 500 Banbus, 500 Transprodukt i 500 MT turs.
Pri kontroli 148 vozila u 39 vozila ili 26 odsto, utvrđeno je 43 nepravilnosti. Od toga 21 vozač bez uniforme, 13 vozila sa neispravnim klima uređajem i 9 vozila sa neispravnom displej tablom.
Po osnovu utvrđenih nepravilnosti kod svih kontrolisanih prevoznika, predviđene su ugovorne kazne u ukupnom iznosu od 860 hiljada dinara.
Kontrola vozila prevoznika će i u narednom periodu biti vršena od strane službenih lica Sekretarijata za javni prevoz Gradske uprave Grada Beograda.

izvor: bgprevoz.rs
 
Da li se zna koja firma je uradila aktuelni akt o proceni rizika za gsp?
 
Неки МАЗ Бошков на 50. Покварила се средња врата и не могу да се затворе. Возач возио 40 до ГО Раковица и управо нас је избацио тамо.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
P42219 Košava, linija 94

vreme: 17:25 - 17:49
datum: 19. VIII '20.
relacija: od Pinka do Airport city

Ulazim u vozilo kod Pinka. Kako smo počeli da se spuštamo niz Drajzerovu, tako počelo vozilo da ide jako sporo. Prvo sam pomislio da je gužva u pitanju, jer je bilo dosta vozila koji su skretali, ali bacih pogled tako da sam nekako uspeo da vidim da je prohodno ispred nas. Onda sam pomislio da nije nešto u redu sa vozilom, jer se toliko vukao, mislim da smo išli max 30km/h, da je neke semafore gde je bilo zeleno, tek iz drugog zelenog talasa prošao. Tek po izlasku iz vozila sam primetio da vozač bulji u mobilni i da ne obraća pažnju na saobraćaj. Barem ne u onoj meri koja je potrebna za normalnu vožnju.

Kako je najbolje da prijavim ovo? Nemam iskustva sa privatnicima, samo sam slao prijave / pohvale GSP - u. Samo da napomenem da nema potrebe da mi govorite kako nije u redu da prijavljujem i sl. floskule.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766693#p766693:20pz13jx je napisao(la):
Smor » Ned Avg 16, 2020 10:43 pm[/url]":20pz13jx]Da li se zna koja firma je uradila aktuelni akt o proceni rizika za gsp?

Imam kod kuće u kompu te analnelize ,probaj odavde da izvučeš https://issuu.com/nikolaantic0
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767538#p767538:33jtayta je napisao(la):
Žika » Čet Avg 20, 2020 7:29 am[/url]":33jtayta]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766693#p766693:33jtayta je napisao(la):
Smor » Ned Avg 16, 2020 10:43 pm[/url]":33jtayta]Da li se zna koja firma je uradila aktuelni akt o proceni rizika za gsp?

Imam kod kuće u kompu te analnelize ,probaj odavde da izvučeš https://issuu.com/nikolaantic0

Hvala. :D To sam uspeo da nađem na netu, ali mi se učinilo da je zastarelo ipak je rađeno 2012 ili 2013.
 
Tad je rađeno, procena buke i zagađenja rađena na novim Solarisima u garaži.
Što to nisu radili sa Ikarbusevima gde je buka ,koncetracija gasova i čestica kao u kovačnici.
 
Gde uopšte ubaciti ovu vest, ne vidim nijednu prikladnu temu. Neka je ovde za sad.

Jedan od vozača GSP "Beograd" našao se pre par dana u nezgodnoj situaciji, kada je zbog toga što je svojim nadležnim morao da javi da se našao u saobraćajnom čepu, a nakon što je dobio kaznu za telefoniranje tokom vožnje, ne samo da isti ti nadležni nisu stali u njegovu odbranu, već može da se suoči i sa potencijalnim sankcijama na poslu.

Ni meni nikada nije bilo kasno kako mogu vozači da pričaju telefonom u toku vožnje, pa čak i da kuckaju poruke. U ovoj situaciji na službenom telefonu, što je još gore, jer očigledno da poslodavac primorava radnika da krši zakon, da dovodi sebe i putnike i druge učesnike u saobraćaju u opasnost, kao i u mogućnost da ošteti vozilo. I na kraju, kao i uvek, vozač najviše nastrada. U tekstu stoji da je kažnjen zbog poziva o zastoju, odnosno o prekidu zastoja, pa mi sad nije jasno sledeće. Zbog čega se ne koristi Busplus sistem za prijavu takvih stvari? Znamo da oni imaju ugrađen GPS i da se prati kretanje svakog vozila. Zbog čega ne postoji jednostavno dugme na njihovom aparatu gde će prijaviti zastoj, čime se automatski može poslati i lokacija vozila, kao i da se prijavi završetak zastoja? Ako postoji, zašto se ne koristi taj sistem? Neverovatno mi je da se ne koristi toliko moćan sistem Busplusa, koji očigledno ima sve predispozicije da jednostavno zameni i otkloni sve mane i opasnosti u toku vožnje i da olakša posao vozačima, ali i svim ostalim radnicima koji se bave kontrolom javnog gradskog prevoza. To mi je kao da neko kupi Samsung Galaxy S20+ ili šta god, neverovatan neki smartfon, a onda ga koristi samo da obavlja obične pozive i da šalje SMS poruke, a sve ostale funkcije da zanemari. Daš pare na tako kompleksan i moćan sistem, a onda ne koristiš ni 5%.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/vise- ... na/4jgx8gb
 
Video sam malopre tu vest. Debilizam. Uvek se sve prelomi na leđima običnih ljudi. I to najčešće onih poštenih.

Nego, evo još jedne sveže vesti:

UDES NA IBARSKOJ: Autobus se zaneo i sleteo sa puta, zastoj kod Lipovice

16827_01-udes-ibarska-30.08.-meljak_f.jpg


U SAOBRAĆAJNOJ nesreći koja se dogodila na Ibarskoj magistrali kod Lipovice povređena je, srećom, samo jedna osoba.

Ona je prevezena u Urgenti centar.
Saobraćaj na ovoj magistrali je blokiran, a vozila se preusmeravaju ka Barajevu.

Kako “Novosti” saznaju do nesreće je došlo kada se zglobnom autobusu, iz za sada nepoznatih razloga, zaneo zadnji deo i blokirao oba pravca.
Kilometarska kolona vozila stoji zbog ovog incideta.

https://www.novosti.rs/vesti/hronika/91 ... d-lipovice
 
marrecar":1xx5fi4m je napisao(la):
Gde uopšte ubaciti ovu vest, ne vidim nijednu prikladnu temu. Neka je ovde za sad.

Jedan od vozača GSP "Beograd" našao se pre par dana u nezgodnoj situaciji, kada je zbog toga što je svojim nadležnim morao da javi da se našao u saobraćajnom čepu, a nakon što je dobio kaznu za telefoniranje tokom vožnje, ne samo da isti ti nadležni nisu stali u njegovu odbranu, već može da se suoči i sa potencijalnim sankcijama na poslu.

Ni meni nikada nije bilo kasno kako mogu vozači da pričaju telefonom u toku vožnje, pa čak i da kuckaju poruke. U ovoj situaciji na službenom telefonu, što je još gore, jer očigledno da poslodavac primorava radnika da krši zakon, da dovodi sebe i putnike i druge učesnike u saobraćaju u opasnost, kao i u mogućnost da ošteti vozilo. I na kraju, kao i uvek, vozač najviše nastrada. U tekstu stoji da je kažnjen zbog poziva o zastoju, odnosno o prekidu zastoja, pa mi sad nije jasno sledeće. Zbog čega se ne koristi Busplus sistem za prijavu takvih stvari? Znamo da oni imaju ugrađen GPS i da se prati kretanje svakog vozila. Zbog čega ne postoji jednostavno dugme na njihovom aparatu gde će prijaviti zastoj, čime se automatski može poslati i lokacija vozila, kao i da se prijavi završetak zastoja? Ako postoji, zašto se ne koristi taj sistem? Neverovatno mi je da se ne koristi toliko moćan sistem Busplusa, koji očigledno ima sve predispozicije da jednostavno zameni i otkloni sve mane i opasnosti u toku vožnje i da olakša posao vozačima, ali i svim ostalim radnicima koji se bave kontrolom javnog gradskog prevoza. To mi je kao da neko kupi Samsung Galaxy S20+ ili šta god, neverovatan neki smartfon, a onda ga koristi samo da obavlja obične pozive i da šalje SMS poruke, a sve ostale funkcije da zanemari. Daš pare na tako kompleksan i moćan sistem, a onda ne koristiš ni 5%.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/vise- ... na/4jgx8gb
Taj sistem je pun grešaka.
Neretko se ista vozila danima servisiraju više puta da bi uređaji radili. Konstantno ažuriranje dovodi do toga da se često sistem ne može ni pokrenuti ako update nije lepo učitan.

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Bus 3261, linija 17, polazak negde između 19:30 i 19:45.

Kod Gradske Opštine "Novi Beograd" ulaze kontrola i majka sa malim detetom koja gura dečji biciklić (bicklić na koji dete sedne koji poseduje ručku kojom ga roditelj gura). Kontrola ulazi na prva, a majka sa detetom na druga vrata i sa njim se zaputila ka trećim vratima.

Ne tako retka situacija, bu**** koja svojim kolima proleće kroz kružni tok. Majka i dete su bili blizu trećih vrata.
Vozač je gotovo u mestu prikočio autobus, jedan kontrolor je pao, majka i dete su pali, a dete je odletelo do dela kod zgloba i udarilo glavu u stepenik od sedišta koja se nalaze u prednjem delu busa odmah posle zgloba (prvi red gledanoiz drugog dela). Majka je prošla dobro, kontrolor takođe, a dete je krenulo da plače, nadam se da se nije povredilo.

Epilog priče je vika na vozača, krivljenje njega za sve ovo kao i masa nezadovolnjih putnika koji su sišli na narednoj stanici.

Razumem kako je vozaču, saosećam se sa majkom zbog brige, a mene samo zanima da li je dozvoljeno takve bicikle unositi u bus?
 
Slučaj problem je imao i kolega samo što je dete bilo u kolicima bez nadzora i prilikom kočenja (ne oštrog) kolica su nekontrolisao odšetala i dete ispalo iz kolica. Vila, policija i sve živo na vozača dok se nisu skinuli snimci sa kamera. Sve je zataškano jer je otac bio žandar.
Dete ne sme da bude u kolicima u toku vožnje.
Smeju samo invalidi i da se osiguraju pojasom.
i pored toga što piše da se putnici trebaju držati zbog svoje bezbednosti velika većina je naslonjena na gelendere, prozore i kucka po telefonima.

U slučaju jačeg iznenadnog kočenja po ptavilu je kriv vozač jer je tužilaštvu tako lakše. Nepisano pravilo kojeg bi svi koji žele da se sačuvaju suđenja je udri pa posle koči.
Jer tako je kolegi izletela bu**** sa parking, prikočio samo da izbegne sudar, epilog povređen putnik a tužioc kaže prejako kočio.
I onda se vratimo na pravilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770519#p770519:2e5c9idb je napisao(la):
becks89 » Ned Avg 30, 2020 10:51 pm[/url]":2e5c9idb]
marrecar":2e5c9idb je napisao(la):
Gde uopšte ubaciti ovu vest, ne vidim nijednu prikladnu temu. Neka je ovde za sad.

Jedan od vozača GSP "Beograd" našao se pre par dana u nezgodnoj situaciji, kada je zbog toga što je svojim nadležnim morao da javi da se našao u saobraćajnom čepu, a nakon što je dobio kaznu za telefoniranje tokom vožnje, ne samo da isti ti nadležni nisu stali u njegovu odbranu, već može da se suoči i sa potencijalnim sankcijama na poslu.

Ni meni nikada nije bilo kasno kako mogu vozači da pričaju telefonom u toku vožnje, pa čak i da kuckaju poruke. U ovoj situaciji na službenom telefonu, što je još gore, jer očigledno da poslodavac primorava radnika da krši zakon, da dovodi sebe i putnike i druge učesnike u saobraćaju u opasnost, kao i u mogućnost da ošteti vozilo. I na kraju, kao i uvek, vozač najviše nastrada. U tekstu stoji da je kažnjen zbog poziva o zastoju, odnosno o prekidu zastoja, pa mi sad nije jasno sledeće. Zbog čega se ne koristi Busplus sistem za prijavu takvih stvari? Znamo da oni imaju ugrađen GPS i da se prati kretanje svakog vozila. Zbog čega ne postoji jednostavno dugme na njihovom aparatu gde će prijaviti zastoj, čime se automatski može poslati i lokacija vozila, kao i da se prijavi završetak zastoja? Ako postoji, zašto se ne koristi taj sistem? Neverovatno mi je da se ne koristi toliko moćan sistem Busplusa, koji očigledno ima sve predispozicije da jednostavno zameni i otkloni sve mane i opasnosti u toku vožnje i da olakša posao vozačima, ali i svim ostalim radnicima koji se bave kontrolom javnog gradskog prevoza. To mi je kao da neko kupi Samsung Galaxy S20+ ili šta god, neverovatan neki smartfon, a onda ga koristi samo da obavlja obične pozive i da šalje SMS poruke, a sve ostale funkcije da zanemari. Daš pare na tako kompleksan i moćan sistem, a onda ne koristiš ni 5%.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/vise- ... na/4jgx8gb
Taj sistem je pun grešaka.
Neretko se ista vozila danima servisiraju više puta da bi uređaji radili. Konstantno ažuriranje dovodi do toga da se često sistem ne može ni pokrenuti ako update nije lepo učitan.

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka

Sistem dobro radi, vide svako vozilo i imaju sva njegova kretanja, stajanja. Postoji opcija za zastoje i kolega je to trebao da koristi. Kad krene saobraćaj ovi iz direkcije. će videti. Problem u Joci što mu je proradio otpravnički instinkt pa je hteo sve detaljno da informiše.
 
Žiko, ali šta da se radi kad jr noga često brža od pameti, kad instiktivno odleti na kočnicu?Još kad ovaj u kolima posle ispadne bezobrazan, živ se pojedem što sam polomio ljude na kočenju, a nisam ga razvalio.
A može da bude veliki problem. Taj u kolima ode, a ti posle dokazuj što si i koliko morao da kočiš ako se neko povredi. A takvih povreda ima.
A kolika je to sila, može da se vidi u salonu posle nekog čak i ne tako jakog sudara autobusa.
Svi vertikalni gelenderi se iskrive ka napred, nasloni sedišta se saviju u kontra nagib... I šta se onda desi sa onim ko se nije držao? Može kao projektil da izleti kroz šoferku, ili da tako leteći usput povredi još nekoga. Sećam se devojčice koja je pre desetak godina stradala na ekskurziji jer je stajala okrenuta leđima u prolazu kad je došlo do snažnog kočenja i tek neznatnog sustizanja.
Putnici, držite se, a vozači mislite na to, uvek.
 
Kažu kad je video da se zeznuo, onda mu je dao po dabl spinu i oštro ga sjurio ka tržnom centru.
 
Ne razumem, gde je mogao tako brutalno da pogreši?Koja linija?
Zreo je za ciljani lekarski pregled pregled i skidanje kategorija, ako ne i ukidanje dozvole. Da ti se desi u nepoznatom gradu, ali na liniji... To je već bio neki baš kratak spoj
 
Ako je promašio skretanje trebalo je da stane u mestu čim je shvatio da vozi u kontra smeru.
Takođe je mogao da parkira ili okrene autobus na skretanju za pumpu i servis Land Rovera (nekadašnji ulaz u NIS).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776113#p776113:1i5af6r7 je napisao(la):
branik » Sub Sep 19, 2020 8:57 am[/url]":1i5af6r7]Ne razumem, gde je mogao tako brutalno da pogreši?Koja linija?
Zreo je za ciljani lekarski pregled pregled i skidanje kategorija, ako ne i ukidanje dozvole. Da ti se desi u nepoznatom gradu, ali na liniji... To je već bio neki baš kratak spoj
Linija 58.
https://www.novosti.rs/beograd/vesti/91 ... penzioneri

I dalje ostaje pitanje kako je mogao da omaši skretanje na ovakvoj saobraćajnici to jest konfigurisanom kružnom toku i kolovozu
Most.jpg
 
Autobusu pukla (??) guma kod Kalenića, veliki zastoj

27489_trola-zastoj-07.10.-foto-v.-danilov-1_f.jpg


Za saobraćajnu gužvu ovog jutra u Beogradu “kriva” je jedna guma.

U ulici Maksima Gorkog kod pijace Kalenić došlo je do “gumi defekta” na autobusu GSP.
Vozilo je stalo i zatvorilo celu traku iz pravca Čuburskog parka ka gradu zbog čega je stvorena velika gužva.

https://www.novosti.rs/beograd/vesti/92 ... u_pukla_gu
 
Vrh