Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Zašto imate potrebu da sudite i ocenjujete ko je koliko vozio, a da ne znate?
Kakva razdelna ostrva, kakav ležeći, cela ta ulica nije projektovana za broj vozila koliko prođe kroz nju, za skaradne četiri trake tek ne treba trošiti reči. Čovek je prošao kroz crveno bežeći od policije, prethodno je prošao krivinu u S na kojoj je morao usporiti, ali crveno ga nije zaustavilo. Dvadesetjedna godina, beži od policije oba vozača nisu morala da voze brže od 50 jer se radi o sekundama, zeleno svetlo (ne očekuješ budalu iz sporedne ulice) i odjednom te udari bu**** i nabaci na drugi bus bez kontrole.
Zašto morate da filozofirate kad je jedan mlad život izgubljen, sjajan momak, sportista, znam ga kad je počeo u Unacopu još i eto, suđeno mu je bilo da sa Unacopom i završi.
Počivaj u Miru Bojane.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707674#p707674:34p4pfi3 je napisao(la):
busspoter » Сре Феб 12, 2020 12:50 pm[/url]":34p4pfi3]Sta si hteo da kazes? Pročitao sam i pre nego sto sam objavio svoj post. Vozač je bio super lik, ne znam da li si ga poznavao jer ja jesam.

Мени је неизмерно жао и човека и свих његових, али ја не причам ово да би правдао неког него да би се неко укључио мало и урадио нешто да се такве ствари више не дешавају. А то се, нажалост, неће десити повећаним кажњавањем, поготово не у овој корумпираној земљи.

Исто тако ће сутра неком другом, ни кривом ни дужном, то исто да се деси зато што људи причају да је највећи проблем што су казне мале. НЕ, проблем је што у Београду људи имају могућност да возе као лудаци. Због чега у Норвешкој НИЈЕДНА особа није погинула у граду у саобраћају у 2019. години? Сигурно не зато што пијани возачи не плаћају казне, него зато што градска инфраструктура не дозвољава да се уопште доведе у могућност то да ти можеш да возиш брзо у сред насеља.
 
Bio je redovan na 707 jedno vreme, šihtaš. Videlo se po njemu da ne bio u treningu. Uvek nasmejan i raspoložen..
 
Vazdušni jastuk kod velikih vozila ne bi dao veliki rezultat. On sprečava inercione povrede glave i grudnog koša. Međutim, kad dođe do potpune deformacije i uništenja vozačkog mesta (a to sevupravo dešava pri sudaru velikih vozila) ne bi ga ništa spasilo. Najčešće povrede vozača u autobusu ili kamionu su povrede glave i vrata(trzajne ili direktne od krhotina delova konstrukcije) i donjeg stomaka (vrlo često puca bešika ako je puna) na volanu, zatim nogu i to prvo kolena i karlice zbog direktnog udara ili stezanja table i celog prednjeg dela. Stub volana se pravi da bude savitljiv, sa više kardanskih zglobova
A ako nije vezan, kod jačeg udara u donji deo vozila, vrlo često se desi da jednostavno kroz šoferku izleti napolje.
Drugi problem je apsorpcija energije sudara. Automobili imaju deformabilne zone predviđene da upiju što više energije, tako da se što manhe prenese na telo (najčešću su najvidlivije kao tuneli - kraci sa obe strane motorskog prostora, nabrani kao harmonika). Autobus i kamion nemaju taj prostor, tj imaju, ali jako malo i poseduju mnogo veću masu, samim tim i kinetičku energiju koja bi pokršila celo vozačko mesto, posebno kad je koncentrisana na oba čoška, kao sad, tako da vozač svakako nema mnogo šansi, i sa i bez jastuka.
Zato mislim da je solo ipak dobio udar malo iza, što mu je uz trenutak pre sudara u kome je vozač video auto pa se čvrsto uhvatio za volan i odupro nogom od kočnicu, dalo mogućnost da preživi.
 
Zašto imate potrebu da sudite i ocenjujete ko je koliko vozio, a da ne znate?


"Prema informacijama, nezgodu je izazvalo putničko vozilo koje je na semaforisanoj raskrnici velikom brzinom iz Tršćanske ulice ušlo u Ulicu cara Dušana, udarilo u autobus privatnog prevoznika, koji je nakon toga udario u autobus GSP-a"

Takodje je lik bezao od policije. Nemojmo komplikovati pricu, 2 i 2 su 4.
 
Tako je. Ne bi njega zaustavili ne ležeći policajci, ni razdelna ostrva. Ovo se ne može sprečiti. Autobusi su bili na pogrešnom mestu u pogrešno vreme :(
 
Sudbina.
Nezvanično, za volanom Unacopovog busa je bio čovek koji ga je obučavao kada je počinjao da vozi bus u Unacopu, prokleta sudbina...

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Шта да кажем... :cry: Возачу нека је лака земља, саучешће породици настрадалог. А што се тиче ид**** за воланима аутомобила - на доживотну! Лепо ја причах да је нама обавезан психо тест за све нове полагаче Б категорије неопходан. И дрегере повезане са системом за паљење аутомобила, да обесмисле сваки покушај покретања возила у алкохолисаном стању.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707625#p707625:25yqwz6y je napisao(la):
Fića » Sre Feb 12, 2020 11:09 am[/url]":25yqwz6y]Ја свакако знам да је ово глобални проблем, а не један случај. И проблем се не решава куповином ваздушних јастука. Сигурно су и 15 и 45 ишли брже него што је дозвољено, као што увек тамо раде аутобуси, сигурно овај није ни погледао, излазио је из споредне улице која је широка и даје могућност возачу да скрене док иде 90 на сат и нико се не бави тиме. Малтене на свакој раскрсници у Земуну, осим неколико у старијем делу, постоји могућност ненормалног понашања и тај проблем треба подхитно да се реши.

Na osnovu čega si zaključio da su ta dva autobusa išla preko dozvoljene brzine ? Bio tamo sa radarom i merio ? Ili imaš izvore u policiji koji su gledali tahografe ?

Mladi život je ugašen, kolega u ko zna kakvom stanju pa bih te zamolio da ne iznosiš takve stvari. Da nije bilo tog ludaka iz sporedne ulice vozila bi se normalno mimoišla. Pozdravili se kao što rade svako jutro.

I pri manjim brzinama autobusi izgledaju stravično, neki. Neki kojima je konstrukcija kao od kartona i cevi se vare samo sa vidljive strane.

Drugo, kontak vozila je na jako maloj čeonoj površini, tako da je ogromna energija delovala i pravila teška oštećenja.

Pogledajte prilog 1


Svaka bočna ili bilo koja ulica je potencijalo opasno mesto i teško da ima mera osim izranjajućih subova ili prepreka koje koriste američke ambasade. Sve ostalo je bacanje para.
 
Koji je Unakopov autobus?
Gledam ove slike i nije mi jasno kako je ovaj drugi živ.
Oba vozačka mesta su potpuno razorena.
Strašno, strašno, strašno!
Čitav dan razmišljam šta bi bilo da je bilo više putnika.
 
Drugi, Unacopov bus je Cobra. Stigle su prošle godine.
 
Рипањац 405":2qkmckgg je napisao(la):
Шта да кажем... :cry: Возачу нека је лака земља, саучешће породици настрадалог. А што се тиче ид**** за воланима аутомобила - на доживотну! Лепо ја причах да је нама обавезан психо тест за све нове полагаче Б категорије неопходан. И дрегере повезане са системом за паљење аутомобила, да обесмисле сваки покушај покретања возила у алкохолисаном стању.
Хоћеш да кажеш да нисмо нормални што ћемо бити возачи Б категорије? И тај тест што ти предлажеш би се врло лако избегао. Пара врти где бургија неће.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Ђоле, нису сви. У сваком кукољу итекако има жита. Овде је махом била реч само о возачу аутомобила који је јутрос изазвао ово и њему сличним. Али, наведене законске мере би, ако се уведу, морале да важе за све. Нажалост, покојног возача више ништа не може вратити, али неке евентуалне будуће катастрофе итекако могу и морају да буду спречене. И, као што већ неколико пута рече браник, права је срећа што није било много путника, боље да ни не замишљам шта би тада било.
 
Na N1 su rekli da u Pežou bio 22 god. vozač koji je od ranije poznat policiji i koji je dao gas kada je video dežurnu patrolu. Kada su ga uhvatili, pronašli su određeni količinu droge u kolima, dok je sam vozač bio pod većim dejstvom kanabisa. Za nesretnog vozača su rekli da je išao iz garaže na uključenje na liniju 15.
 
Jeste, taj 1372 nema zaduzenje i isao je na ukljucenje, mislim da je to 4/15. Isao je on prazan, od garaze dotle nema 3 minute puta...
 
Свака бу**** данас седа за волан што имамо на примеру возача аутомобила из овог кобног удеса. Због тога нажалост и гину људи као што се јутро десило. Мислим да треба забранити управљање моторним возилима свим регистрованим уживаоцима опојних дрога а још више пооштрити кротеријуме за алкохол и појачати контроле.
 
Meni je suludo što u većini , ne samo ovakvih slučajeva, nego i kod silovatelja, lopova i sl. , bude da je počinilac poznat od ranije. Mi bukvalno ništa ne radimo po pitanju suzbijanja ovakvih pojava.
 
Strašno. Naježio sam se jutros kad sam video. Nego nisam provalio jel taj prvo udario u 45-icu, pa je odbacio na 15-icu ili obrnuto? Nije da je mnogo bitno, ali eto.
 
Da, tako bi trebalo da je bilo ako sam ja dobro razumeo. Posle na mestu nesrece nista nije bilo, semafor je zamenjen. Sad kao da se nista nije desilo...
 
1111":2rgxnm5n je napisao(la):
Strašno. Naježio sam se jutros kad sam video. Nego nisam provalio jel taj prvo udario u 45-icu, pa je odbacio na 15-icu ili obrnuto? Nije da je mnogo bitno, ali eto.
U novinama su odradili grafiku https://www.telegraf.rs/vesti/hronika/3 ... ke-i-kobne

d476eea91aea23044b1656c36a6f58a1.jpg
 
Ja se raspisao bezveze al evo da prenesem komentar sa Novosti, čovek sve lepo objasnio:
novosti.jpg
 
Доживотна робија је прескромна казна за такве, а већина њих се данас слободно креће Србијом. Зато имамо различите видове нелегалне трговине и случајеве где суд намерно одлаже поступак (Митровићев син).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707914#p707914:321kmc6e je napisao(la):
Bender Rodriguez » Чет Феб 13, 2020 2:01 am[/url]":321kmc6e]Ja se raspisao bezveze al evo da prenesem komentar sa Novosti, čovek sve lepo objasnio:

file.php
Леп приказ законодавног и правосудног система. Где год можеш ти што мању казну дај.
 
Vrh