Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Jel se zna kako je uopšte došlo do povrede i kako su polomljeni prednji bočni prozori a ovi između kabine i sredine salona ostali čitavi?
 
Колико видим Мерцедес је бочно ударио у Кату са десне стране. Једном сам се возио у трамвају који је ударио ауто испред себе, и то трамвај није ни јурио пуно, тек је кренуо од стајалишта, али јачина ударца није била ни мало безазлена, трамвај је два пута поскочио а ја сам ударио коленом у седиште испред. Шта више, што је возило круће структуре, то се више силе преноси на путнике у возилу. А овде лепо видимо Кату само разбијеног стакла и Актроса раскупусане пластичне маске, браника и спојлера као и ветробранског стакла.
 
U poslednja 3 dana sam 3 puta video Unacopove buseve sa otvorenim vratima i to kako voze..Ovo je veceras dosao u stanicu sa otvorenim vratima.

tXSEoWD.jpg
 
А путници су сви очигледно мутави, нико да каже возачу да су средња врата отворена... ...или су можда само кретени и желе да неко испадне и онда возач одговара.
Наравно постоји могућност да је приватник наредио возачу да вози са поквареним вратима, али више пут сам био сведок да путнике боли к**** да било шта кажу возачу.
 
Ali čim autobus vozi tri dana takav znači da je sistemski problem i da vozač sigurno zna i da nije posao putnika da viču svako malo vozaču nego da se to popravi jer nije svemirski brod nego obična prosta mašina.
 
Prijavi direkciji i saob. policiji. Stradaće neko.
Uprava saob. policije Ljermontovljeva 12a. tel. 7452-645 ili 2810 020
 
2062 na liniji 22, oko 14.30, smer ka Kruševačkoj

Ulazim u tolu i sedam u neposrednu blizinu nekog dede koji je pričao gluposti, nešto tipa kako ga svuda prate i da on zato ima 14 različitih šifri za kompjuter. Na jednoj od stanica, ulaze dečak i devojčica sa školskim torbama. Dečak je seo pored njega. Deda ga je gurnuo uz komentar "Vidi pedera al' se razmahao". Deaca su odmah prešla u drugi deo trole. Tada je na dedu viknuo čovek koji je sedeo iza, što gura dete, što ne proba njega. Nakon razmenjenih psovki, deda je zapretio da će da zove miliciju. Nakon sto je čovek rekao da bi baš voleo da vidi, deda je povikao na vozača da stane, da hoće da zove miliciju. Vozac je zaustavio vozilo i pitao o čemu se radi. Kada mu je objašnjeno šta se desilo, tražio je od dede da napusti trolu. Tek minut kasnije je deda izašao iz vozila, nakon svađe i uz pretnju da ih je sve zapamtio i da će ih prijaviti miliciji.
 
Nešto se desilo u prevozu, BMC na liniji 25p smer ka Mirijevu, neka svađa izbila u prevozu pa je došla policija bi isključili su vozilo iz prevoza.
Nisam baš čuo šta je bilo pošto sam u vozilu iza, ali valjda neki lik 97. Godište nasrnuo na ženu (moguće kontrolerku).

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
П40108 закачио П40727 у Реснику на окретници.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Na žalost kolega 1989. godište je poginuo.
Putnički auto proleteo na crveno.
IMG-1963708b34ee92dcf9db2a9170bf9f59-V.jpg
IMG-ce8eaffdc9d55b74f27b762acbae2251-V.jpg
IMG-f333670379d6c81b0893174f5ba1891a-V.jpg
IMG-52c22ca2f7ec85d3c54e3f0025dae63e-V.jpg
IMG-c9a0844074a15a87f3a31d35033a61c7-V.jpg
IMG-c0a7428a8a901c9a4e5f8551911e8b51-V.jpg
 
Pretpostavljam: auto je udario u autobus sa desne strane, izbacio ga iz pravca i nabacio na zglobni iz suprotnog smera. Bez kočenja, direktno u ćošak. Rekao bih da je solo primio udarac malo iza vozača. Zato je on živ. Ima li kakva vest u kakvom je stanju?
 
Bukvalno identično su udarena oba vozila.
Na žalost Bojan je platio glavom.
 
Kakav bi ovo paprikaš bio da su imali putnika koji stoje. Nije bilo kočenja (ili možda minimalno kod solo) da ljude pripremi na udar. Leteli bi kroz ceo autobus. Zbog trzaja i povratnog trzaja ne bi dobro prošli ni sedeći. Vozilo manje mase se zaustavilo skoro trenutno uz okretanje za 90 stepeni, dok se zglob još malo kretao (potpuno je prav, tek da se ispravi).
Greota! Radio od 4, ustao možda i pre 3, a ubio ga dripac koji se verovatno tek vraćao kući.
 
Ne znam koliko bi u ovom slučaju pomoglo ali vozila javnog saobraćaja bi trebala da imaju vazdušne jastuke za vozače jer je veći rizik da će se dogoditi saobraćajna nesreća vozilu koje provede 18 sati na ulici svakog dana nego putničkom automobilu koji se koristi par sati samo.

Za sve sledeće nabavke vozila obavezno full vazdušni jastuci za vozača.
 
Ја свакако знам да је ово глобални проблем, а не један случај. И проблем се не решава куповином ваздушних јастука. Сигурно су и 15 и 45 ишли брже него што је дозвољено, као што увек тамо раде аутобуси, сигурно овај није ни погледао, излазио је из споредне улице која је широка и даје могућност возачу да скрене док иде 90 на сат и нико се не бави тиме. Малтене на свакој раскрсници у Земуну, осим неколико у старијем делу, постоји могућност ненормалног понашања и тај проблем треба подхитно да се реши.

Овакве ствари решавају проблем, не ваздушни јастуци. (Извор https://bigkiev.com.ua/bezopasnost-na-d ... alyaetsya/)
 

Prilozi

  • 1-praga_ostrovok_bezopasnoss-825x460.jpg
    1-praga_ostrovok_bezopasnoss-825x460.jpg
    113,8 KB · Pregleda: 2.756
  • 1-ostrovok_bezopasnosti_i_suzhenie_dorogi.jpg
    1-ostrovok_bezopasnosti_i_suzhenie_dorogi.jpg
    169,5 KB · Pregleda: 2.761
O cemu bre ti pricas? Ko je izlazio iz sporedne ulice? Evo ti slika te ulice odakle je izlazio auto ako sam dobro razumeo.

8DRT4D9.png


Prvo ovaj GSP-ov bus nema mogucnosti da razvije brzinu od 90km/h u to budi siguran dok je bus privatnika star svega nekoliko meseci i ima blokadu na 60kmh vrlo verovatno. Ova ulica iz koje je auto izlazio je skoro po 90 stepeni u odnosu na Cara Dusana.
 
Ne treba izvlačiti neke zaključke i zakonitosti na osnovu ovog slučaju koji je izuzetak (isto kao i onaj slučaj kada je tramvaj iskočio iz šina i ubio pešaka). Splet nesrećnih okolnosti. Ne mogu ulice da se projektuju za svaku budalu koja brzo vozi i ne poštuje pravila i signalizaciju.

Jedino što treba raditi, a to se ne radi, je veoma strogo kažnjavati vinovnike ovih udesa i ne dozvoliti nikakve olakšavajuće okolnosti već uvek maksimalnu kaznu propisivati. NEMA OLAKŠAVAJUĆIH OKOLNOSTI - N E M A (ni ovde, ni kod Mitrovićevog sina, ni kod onog što je udario tramvaj koji je izleteo)
 
Због чега улице не треба да се пројектују за људе који возе лудачки? Не оспоравам да је он крив, али када не би било физичке могућности да човек вози тако, не би ни возио. Притом, разделно острво на раскрсници (посебно монтажно) није никакво улагање а повећава безбедност свих учесника саобраћаја на свом месту.
 

Prilozi

  • ostrovok-bezopasnosti-na-doroge-dlya-chego-nuzhen_1.jpg
    ostrovok-bezopasnosti-na-doroge-dlya-chego-nuzhen_1.jpg
    11,6 KB · Pregleda: 2.710
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707648#p707648:72uem6du je napisao(la):
busspoter » Сре Феб 12, 2020 11:39 am[/url]":72uem6du]O cemu bre ti pricas? Ko je izlazio iz sporedne ulice? Evo ti slika te ulice odakle je izlazio auto ako sam dobro razumeo.

Prvo ovaj GSP-ov bus nema mogucnosti da razvije brzinu od 90km/h u to budi siguran dok je bus privatnika star svega nekoliko meseci i ima blokadu na 60kmh vrlo verovatno. Ova ulica iz koje je auto izlazio je skoro po 90 stepeni u odnosu na Cara Dusana.

Прочитај пажљиво шта сам написао БРЕ.
 
Glavna ulica je previše uska za dodatna razdelna ostrva. Problem je što u toj ulici realno nema dovoljno mesta za postojeće trake i autobusi često i do metar gaze susednu traku. Inače, ideja je sasvim dobra.

Ludaku ni ovo neće predstavljati problem, šta više, imaće manje mesta za skretanje, a brzinu sigurno neće smanjiti. Ove stvari treba sprečavati neselektivnom kaznenom politikom i oduzimanjem dozvole.
 
Смањиваће, зато што реално, пијана особа када види Тршћанску или Цара Душана сигурно неће помислити "Е, треба да возим полако, ићи ћу у затвор", али када види разделно острво, или лежећег полицајца, или било какав други елемент такве врсте можда и хоће.

А што се тиче ширине Цара Душана, да, слажем се да је улица преуска, али скоро на свакој раскрсници може да се направи места за то, притом - варијанта две шире траке састране (жуте) и две уже унутра са издигнутим ивичњаком на средини улице типа, би објасниле људима да не смеју да се глупирају тамо.

А што се тиче брзине кретања аутобуса - ја сам свестан ко је крив овде, и неизмерно ми је жао возача аутобуса и свих његових блиских, али све те улице су чак и дању створене за јурцање а то тако не сме да буде. Тамо и живи много људи, налази се много образовних установа где је много деце (укључујући и школу за слабовиде), и никако не треба правити магистралу и тркачку стазу тамо, а сви је прихватају тако. Чак и 17 који тамо стаје на свим стајалиштима увек иде поприлично брзо туда, а камоли 704/706/707, неки међуградски аутобус којих тамо такође има, или пак аутобус који излази на линију и не стаје нигде (сви аутобуси СП Земун).
 
Sta si hteo da kazes? Pročitao sam i pre nego sto sam objavio svoj post. Vozač je bio super lik, ne znam da li si ga poznavao jer ja jesam.
 
Vrh