Ipak ne, ti se držiš nekog stava, bez obzira na sve.
Ajde sad ovako ćemo, isti menjač možeš konfigurisati različito, šaltaće na koliko obrtaja mu podesiš parametre. Isti motor i menjač, a različite performanse. Hajde da se vratimo na priču Cat motorima, uglavnom su stizali sa 360 konjskih snaga koliko se sećam, što je previše za gradski autobus (prve serije) i u bilo kojoj varijanti, sa kojim god hoćeš menjačem bili su neskladni, previše snage. Kasnije su stizali sa ZFom sa 6 brzina koji ih je "štrojio" da bi manje trošili, koliko god sam ih sreo, nijedan nema normalne mape, znači šalta u brdu u višu kad ne treba, time gubi na ubrzanju. Kasnijim serijama izbacili su Cat, smanjen je broj konja, ali reći da je 300 konja preslab motor, malo je preterano. Dolazimo na kraju do onoga što ti pričam, isti broj konja, različiti menjači, različite konfiguracije, različite performanse. Da ne spominjemo prerade naših majstora, kako bi manje trošili i slično.
Za kraj, karakterisati neku fabriku kao improvizovanu, koja proizvede godišnje autobusa više nego što ih ima kod nas, malo je neozbiljno, bez obzira na njihov kvalitet. A kvalitet im je u skladu sa cenom, dva puta manji u odnosu na konkurenciju.
Ajde sad ovako ćemo, isti menjač možeš konfigurisati različito, šaltaće na koliko obrtaja mu podesiš parametre. Isti motor i menjač, a različite performanse. Hajde da se vratimo na priču Cat motorima, uglavnom su stizali sa 360 konjskih snaga koliko se sećam, što je previše za gradski autobus (prve serije) i u bilo kojoj varijanti, sa kojim god hoćeš menjačem bili su neskladni, previše snage. Kasnije su stizali sa ZFom sa 6 brzina koji ih je "štrojio" da bi manje trošili, koliko god sam ih sreo, nijedan nema normalne mape, znači šalta u brdu u višu kad ne treba, time gubi na ubrzanju. Kasnijim serijama izbacili su Cat, smanjen je broj konja, ali reći da je 300 konja preslab motor, malo je preterano. Dolazimo na kraju do onoga što ti pričam, isti broj konja, različiti menjači, različite konfiguracije, različite performanse. Da ne spominjemo prerade naših majstora, kako bi manje trošili i slično.
Za kraj, karakterisati neku fabriku kao improvizovanu, koja proizvede godišnje autobusa više nego što ih ima kod nas, malo je neozbiljno, bez obzira na njihov kvalitet. A kvalitet im je u skladu sa cenom, dva puta manji u odnosu na konkurenciju.