Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Zato što su glupi. Da rade samo redovan rad do 8 h maksimalno da vidiš kako bi mu gazda digao platu i molio da ostane u firmi. Ovako zna da će bu**** da radi i po 12-16 sati dnevno za manje pare i što da ga ne iskoristi maksimalno ?

Svi koji rade preko 8 sati su u debelom sukobu sa zakonom, i tu su velike kazne, kako za vozača tako i za odgovorno lice , tako i za firmu.
Opet se vraćam na prvo, sve te pare što su zaradili , dva do tri puta više će dati za lekove kada izgube zdravlje. Provereno kod više kolega. Svi bi oni da imaju De Loreana i da se vrate u prošlost kako bi izmenili život.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604957#p604957:8b17bv9n je napisao(la):
Gaspar18 » 27 Феб 2019, 13:10[/url]":8b17bv9n]Кад сте се дотакли теме, прва прилика где се ради преко 8 сати је Унакоп, Луи, Лекон, мада и Ћурдић не заостаје, а према неким мојим сазнањима и Банбус има доста њих где пеглају по 10ак сати смене.
Код Банета на 59 један деда кога нећу именовати пегла 13 сати сваки дан од 6 ујутру до 7 увече 3 године и нико ништа не предузима, притом сваки пут кад се возим код њега увек се осећам безбедно.
 
Зар нема сваки возач своју личну картицу којом пријављује возило у оперативном центру бус плуса? И зар не може преко њих да се провери ко вози прековремено?
 
Вози се 8 сати са тахографским картицама након тога се ваде колико знам и наставља вожња шта ћеш...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604985#p604985:3flxo7v6 je napisao(la):
Дошљак » Sre Feb 27, 2019 2:53 pm[/url]":3flxo7v6]Зар нема сваки возач своју личну картицу којом пријављује возило у оперативном центру бус плуса? И зар не може преко њих да се провери ко вози прековремено?
Njih se to ne tiče. Ili ubace tuđu karticu pa nastave sa vožnjom, Slično i sa taho karticama. Dok neko ne napravi neko sranje pa se imena ne gađaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604960#p604960:2r120qnq je napisao(la):
becks89 » 27 Feb 2019 01:13 pm[/url]":2r120qnq]Šta se tu može, ljudi pristaju sami na to, ne tera ga niko.
Neki traže i dve smene da rade, nedostatak je vozača, sa druge strane neki rade prepodne u gspu, pa popodne kod nekog privatnika, to je tek robija.
Nizak standard, alavost, veliki dugovi, šta li već, ali nije to dobro.

Siguran sam da je sve to tačno i uopšte ništa od navedenog ne dovodim u pitanje ali me čisto zanima kolike su osnovne plate vozača u GSP-u.
 
Redovan rad sat 208,48 din ,nedeljom 25,06 din ,praznik 261,13 din ,prekovremeni 263,22 din
Topli obrok 4836,9 din ,bonovi 3084,regres 4374,65. Na to dodaj minuli rad, rad noću i po novom radni učinak i stimulacija za nemanje sudara.
 
Teška saobraćajka u Ustaničkoj: Autobus pun putnika uleteo u prodavnicu, ima povređenih

Na okretnici u Ustaničkoj ulici nešto posle 10.00 časova dogodila se teška saobraćajna nezgoda kada je autobus GSP-a, pun putnika, udario u prodavnicu.

"Primili smo poziv da se autobus zakucao u kuću, ali trenutno ne možemo da vam kažemo da li ima povređenih", rekli su za "Blic" iz Hitne pomoći.

Kako saznaje RTS, četiri osobe su lakše povređene, a dve teže. Javni servis navodi i da su tri ekipe Hitne pomoći na terenu.
Kako je Tanjugu rečeno u MUP-u Srbije, saobraćajna nezgoda se dogodila u 10.20 sati na uglu Bulevara i Ustaničke ulice kada je autobus na liniji 20 udario u prodavnicu.

izvor: b92.net
 
Опет Арива, опет Темса, колико људи треба да погине да би се та возила склонила са улица?

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Ja ne mogu da shvatim kako je mogao toliko da izjuri izbrdo.
 
Na N1 upravo javili da je ovo bio 18. slučaj sa autobusima iz Turske , i da je ovaj autobus u garantnom roku. Četvoro ljudi je lakše povređeno. Kako je vozač rekao , autobus je dobio ubrzanje sam od sebe do 100km/h u trenutku , kada je krenuo da stiska kočnicu. Još je rekao i da je skrenuo , kako bi bila izbegnuta veća nesreća. Na svu sreću , udario je u prazan magacin. I koliko sam razumeo , on je bio u Bulevaru , u zoni tramvajske okretnice , a ne u Ustaničkoj.
 
18 slučaj iberturaže za manje od godine? Pa koliko ljudi treba da strada, da bi ga konačno povukli iz saobraćaja
 
logično je da ovaj autobus proizvođač povuče iz saobraćaja, celu seriju gde god da su isporučeni i kupcima nadoknadi štetu, novcem, za koji će kupiti druge buseve.

zašto Temsa koja je jedan od najvećih proizvođača na svetu nije to uradila do sad?
 
tragac":iuykzyhs je napisao(la):
logično je da ovaj autobus proizvođač povuče iz saobraćaja, celu seriju gde god da su isporučeni i kupcima nadoknadi štetu, novcem, za koji će kupiti druge buseve.

zašto Temsa koja je jedan od najvećih proizvođača na svetu nije to uradila do sad?
Mogu da imaju različitu kontrolnu kvaliteta za autobuse za različita tržišta i da znaju da se kupci iz nekih zemalja nikada neće žaliti na nebezbedne autobuse ma koliko nesreća bilo.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Zašto se to nije desilo sa busevima uvezenim iz EU. Nešto se ne sećam da su ovakve problemeimali Solarisi, Mercedesi, MAN-ovi (takođe turski, ali po EU standardima), čak i Belorusi. Samo Temse i Liazi su opasnost na drumu. S tim što je Liaz otklonio probleme ili su ih otklonili sa ulica.
 
Man SG313, železnička stanica, kad je uleteo u Sarajevski ćevap? Japanac mislim 1341.
Bilo je svega, ovde je problem ozbiljan, čuo sam da je bilo poseta iz Temse i pre neki dan baš čini mi se da sam pisao da su izgleda rešili, kad ono, međutim.
Ne znam, zaista, suludo je pričati tu sad šta i kako, ali četiri autobusa, nešto ne valja, održavanje ne znam koliko može na novom autobusu uočiti neki problem koji kože dovesti do dobijanja turaže.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
1343 je bio u pitanju, koji je podignut preuzimanjem prednjeg dela vozila od, u požaru, stradalog Japanca sa Karaburme. Navodno je bio u voznom stanju i nakon udesa, a zašto je uopšte dobio turažu, ne bih znao. U svakom slučaju, već je godinama pre nezgode radio, pa se to ne može svrstati u propust proizvođača. Ovo sa Temsama postaje ozbiljan problem, i teško da nije u pitanju neki previd proizvođača, a opet, kao što smo i pre pričali, nažalost, još ne znamo stvarni uzrok koje već turaže po redu. Malo mi je verovatno da su motori problem, ali ne vredi nagađati bez pravih informacija. Zaista sam mislio da je problem lokalizovan i otklonjen do sad, a sada već mislim da bi sve Temse, bez mnogo odlaganja, trebalo povući iz saobraćaja dok se ne utvrdi o čemu se tačno radi. Bezbednost je u ovom slučaju ozbiljno ugrožena.
 
Nema tu uticaja menjač, iber turaraža se dešava i kod manuelnih menjača. Do toga dolazi kada motorno ulje uđe u kompresioni prostor i onda motor sagoreva ulje umesto dizela i neće se ugasiti dok ga ne potroši.
 
Da bi motorno ulje ušlo u kompresioni prostor mora da popusti šta? Puca cev, blok, guma, šta?
Kod manuelca imaš varijantu menjačem da ga obuzdaš, a kod automatika, nema šta sem brda, bandere, kuće itd...
 
N . Automatik stisneš N. Menjač ima odvojen kompjuter u odnosu na motor.
Što se tiče japanca i incidenta na Savskom trgu , problem nije bio do vozila. Tu je vozač napravio kiks.

Da se vratimo na Tamsu, taj motor teško da je trošio ulje ili bilo šta jer je hauba bila apsolutna čista i bez tragova ulja. Da je povukao ulje i ušao u klasičnu iber turu bilo bi ulja pozadi. To neće tek tako da se desi, prvo motor krene da troši ulje i da izbacuje manje količine ulja sa izduvnim gasovima.
Obzirom da se radi o novim vozilima, i da nisu primećene anomalije u vidu povećane potrošnje ulja rekao bi da je nešto softverske prirode.
 
Kod novijih motora uglavnom popusti turbina i počne da sabija ulje zajedno sa vazduhom i šalje dalje ka motoru. Prođe jako malo pre nego što uđe u iberturažu, bez da je prethodno trošio ulje...
 
Turbina kad dobije luft u biksnama ili ležajevima kreće da troši ulje a to ne ide naglo. Osim ako nešto ne uleti i mehanički polomi turbinu.
Vozio sam dizela koji za 15-20 km potroši skoro 20 litara ulja i nikad nije ušao u iber turu.
 
Vrh