Mr. Tramvaj
Beginner
- Učlanjen(a)
- 26.08.2017.
- Poruke
- 37
- Pohvaljen
- 25
Pristaju zbog niskih plata.
Код Банета на 59 један деда кога нећу именовати пегла 13 сати сваки дан од 6 ујутру до 7 увече 3 године и нико ништа не предузима, притом сваки пут кад се возим код њега увек се осећам безбедно.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604957#p604957:8b17bv9n je napisao(la):Gaspar18 » 27 Феб 2019, 13:10[/url]":8b17bv9n]Кад сте се дотакли теме, прва прилика где се ради преко 8 сати је Унакоп, Луи, Лекон, мада и Ћурдић не заостаје, а према неким мојим сазнањима и Банбус има доста њих где пеглају по 10ак сати смене.
Njih se to ne tiče. Ili ubace tuđu karticu pa nastave sa vožnjom, Slično i sa taho karticama. Dok neko ne napravi neko sranje pa se imena ne gađaju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604985#p604985:3flxo7v6 je napisao(la):Дошљак » Sre Feb 27, 2019 2:53 pm[/url]":3flxo7v6]Зар нема сваки возач своју личну картицу којом пријављује возило у оперативном центру бус плуса? И зар не може преко њих да се провери ко вози прековремено?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604960#p604960:2r120qnq je napisao(la):becks89 » 27 Feb 2019 01:13 pm[/url]":2r120qnq]Šta se tu može, ljudi pristaju sami na to, ne tera ga niko.
Neki traže i dve smene da rade, nedostatak je vozača, sa druge strane neki rade prepodne u gspu, pa popodne kod nekog privatnika, to je tek robija.
Nizak standard, alavost, veliki dugovi, šta li već, ali nije to dobro.
Mogu da imaju različitu kontrolnu kvaliteta za autobuse za različita tržišta i da znaju da se kupci iz nekih zemalja nikada neće žaliti na nebezbedne autobuse ma koliko nesreća bilo.tragac":iuykzyhs je napisao(la):logično je da ovaj autobus proizvođač povuče iz saobraćaja, celu seriju gde god da su isporučeni i kupcima nadoknadi štetu, novcem, za koji će kupiti druge buseve.
zašto Temsa koja je jedan od najvećih proizvođača na svetu nije to uradila do sad?