Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Žika":3c8hp37l je napisao(la):
Vozio sam dizela koji za 15-20 km potroši skoro 20 litara ulja i nikad nije ušao u iber turu.
Da li si na svakih 100 metara stajao da dospes ulje? Malo realnosti nije na odmet
Ovde ne pričamo o produvalim motorima već u iberturaži, dve totalno različite stvari
 
Jok, izađeš iz garaže, dođeš do terminusa i kraj nema više. Dođe majstor ustanovi da šipka ne moži ni da napipa ulje i naručuje se vuča.
Motor nije produvao već su mu stradale uljne karike i sagorevao je ulje. Išao je kao blesav, ni kao nov nije bio ni blizu.
Realnost iz devedeset i neke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621120#p621120:3i96v5ao je napisao(la):
unedfined » Sre Maj 08, 2019 11:34 am[/url]":3i96v5ao]Ja ne mogu da shvatim kako je mogao toliko da izjuri izbrdo.

pa mogao je, jer kako je zika napisao malo posle tvog post-a, kompjuter menjaca je odvojen, sto je i meni logicno, a kad automatiku das jak gas, njegov kompjuter to cita kao "hocu jako ubrzanje" i baci ga u nizu brzinu, a ibertura je kao gas do daske
 
Да бацимо сада мало око и на Космај, кршина са ландаравом каросеријом #78 о којој сам пре пар недеља говорио и апеловао да се уклони из саобраћаја и даље регуларно вози! :bash: Вечерас је био на 405, пропустио сам га и сачекао следећи (#108).
Изгледа да се неће опасуљити док неко не погине, страшно...
 
A na 312 se iznad prozora kod drugih vrata napravila bas velika rupa, pojela je karoseriju korozija, i vidi se duz tog dela ta rupa..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621482#p621482:2lnqbebu je napisao(la):
Рипањац 405 » Čet Maj 09, 2019 6:46 pm[/url]":2lnqbebu]Да бацимо сада мало око и на Космај, кршина са ландаравом каросеријом #78 о којој сам пре пар недеља говорио и апеловао да се уклони из саобраћаја и даље регуларно вози! :bash: Вечерас је био на 405, пропустио сам га и сачекао следећи (#108).
Изгледа да се неће опасуљити док неко не погине, страшно...

Ripanjac pošalji fotke Blicu , obrazloži svoj strah.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/metak ... je/zx1q3wn
 
HITAN PREGLED SVIH AUTOBUSA Zbog serije nesreća Grad naložio VANREDNO TESTIRANJE vozila gradskog prevoza

Sekretarijat za javni prevoz uputio je danas vanredni zahtev svim prevoznicima u sistemu javnog prevoza, kako GSP “Beograd”, tako i privatnim prevoznicima, da najkasnije do 31. maja obave vanredni tehnički pregled za sva vozila kojima se vrši prevoz putnika, izjavio je gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević povodom jučerašnje saobraćajne nezgode u kojoj je učestvovalo vozilo prevoznika „Ariva litas” na liniji 20.
– To uključuje i obavezni vanredni dijagnostički pregled motora sa akcentom na rizik od nastajanja pojave „iberture” na motoru, za svako pojedinačno vozilo. Izveštaje, odnosno dokaze o obavljenim pregledima vozila potrebno je dostaviti Sekretarijatu za javni prevoz – precizirao je Vasiljević.
On je podsetio da je 17. aprila svim prevoznicima koji učestvuju u javnom linijskom prevozu putnika na teritoriji grada upućen dopis kojim je ukazano da u cilju bezbednosti saobraćaja i putnika u javnom prevozu, prevoznik ima obavezu da poštuje odredbe Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima i Zakona o radnom vremenu posade vozila u drumskom prevozu i tahografima, kao i da je poštovanje zakona obavezno kako od vozača zaposlenih kod prevoznika tako i od samih prevoznika.

– Osnovnim ugovorom i aneksima ugovora potpisanim sa prevoznicima definisano je da je prevoznik dužan da konstantno održava vozni park u stanju kojim će se postići bezbedno i kontinuirano pružanje usluga prevoza u skladu sa zakonom, Odlukom o javnom linijskom prevozu putnika na teritorija grada Beograda i potpisanim ugovorom. U slučajevima kada se dogode saobraćajne nezgode poput ove, izdavanje naloga za ekspertizu i dodatno utvrđivanje tehničke ispravnosti vozila je deo istražnog postupka koji vode nadležni državni organi koji se bave utvrđivanjem činjeničnog stanja tokom sprovođenja sudskog postupka – zaključio je Vasiljević.

Meni samo nije jasno, ako je već ustanovljeno da ovi modeli imaju niz nesreća sličnih karakteristika, odnosno uzroka, zašto Sekretarijat nije naložio i njihovo povlačenje iz saobraćaja. Danas sam na 33 video jednog da vozi. I baš me zanima koji će rezultati biti ovim pregledom, jer lagano može da se povuče ogroman broj autobusa iz saobraćaja.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/hitan ... je/vm7xv8b
 
Ne zna se ko je ludji...
Da li ovi iz sekretarijata ili ovi iz Arrive sto pristaju da ih voze..
Potpisujem da nema autobusa koji je 100% ispravan i ne izbacuje neku lampicu za gresku jer po novom da bi se prosao tehnicki ne sme da sija nijedna lampica..
 
dzabe im to pregledanje kad ce da vide da je savrseno ispravan, samo odjednom krene da iberturira, jedino ako planiraju da stave po majstora u svaki bus i kad krene ibertura da zapise na papir "NIJE PROSAO"
 
Нешто мени ту ипак смрдуцка на фелеричне моторе или електронику... Ако је тако, нека их рекламирају и замене.
Чињеница је, ипак, да су се и много већим именима догађали исти пропусти. Чак сам негде сазнао да је Мерцедес својевремено испоручио неком аустралијском граду фелеричне OC500LE шасије (иначе, на њима су рађени и наши ИК-112ЛЕ), исто су изненада добијали тураже, али је проблем у међувремену решен.
До тада, ја у ово улазим искључиво на средња или задња врата...
 
Видех данас да је варен кородирали и пропали део на ,,чувеном" #78 са линије 405... Е сад, пошто сам то летимично видео са стајалишта, нисам сигуран да ли су онај већи део корозије варили или само закречили да се не види...
 
Данас сам имао прилику да се возим вареним #78 на 405 и утисци су следећи:
1. ризична пукотина око средњих врата коју сам сликао је заварена, што се јасно види;
2. рекао бих да је варен добар део корозије који сам шематски приказао ономад;
3. види се и даље део корозије око предњих врата, као и у пределу самих кедера стакала.
Закључак: нема ту добрих радова без одшрафљивања стакала из кедера! Оцена: недовољан (1).
 
Стрпите се момци, стижу нови аутобуси из Кине и Турске, верујем да су сви ти времешни соло Икарбуси први на списку за расхор ;)
 
Ripanjac , stavi slike radova.
To kad je jednom puklo bilo kakva popravka neće dugo da traje. Samo ozbiljan remont karoserije.
 
Privođenje u gradskom autobusu, tvrdio da ima bombu

Beogradska policija uhapsila je jutros oko 8 sati u gradskom autobusu na teritoriji opštine Savski venac Miloša M. (43) kod kojeg je nađena kutija od bombe i u kutiji upaljač, prenose mediji.

Miloš M. je uhapšen u gradskom autobusu koji saobraća na liniji 15, a neko od putnika je pozvao policiju jer je nekolicini njih rekao da u ruci drži bombu.

Efikasnom akcijom policije odmah je uhapšen, a ispostavilo da kod sebe nema nikakvu eksplozivnu napravu.

izvor: studio B
 
Auh...

Autobus na Novom Beogradu pregazio ženu, otkinuo joj ruku i nogu, prevezena na reanimaciju

U saobraćajnoj nesreći na uglu Ulice Jurija Gagarina i Dr Ivana Ribara teško je povređena jedna žena koja je prevezena na reanimaciju.
Kako prenose mediji, do nesreće je došlo kada je autobus pregazio ženu kojoj su zbog udarca amputirane ruka i noga.

Povređena žena je hitno prebačena na reanimaciju u Urgentni centar.

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/hr ... aciju-FOTO
 
Na žalost ova devojka je preminula.
Ovaj što vozi teška dileja, ali teška. Snimak kreće brzina kretanja busa 31 km/h da bi međuvremenu dok je ubrzavao do 42 km/h otvorio vrata ????
Nesreća devojka prilazi vratima vozilo usporava na 37 km/h i ona u tom momentu izlazi iz autobusa u pokretu ???? i kao po nekom pravilu uvek završe ispod autobusa svi koji padaju. Nesreća devojka je završila pod zadnjim točkovima što se i vidi na snimku.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Gh5BNfIKLNg[/youtube]


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8oP1lHz0624[/youtube]

https://www.enkocaeli.com/haber/2861160 ... yle-gitti#
 
Da, vozač autobusa jeste dileja, ali i ova koja je izletela iz vozila u pokretu jeste dilejica.
 
To se donekle i slažemo ali bez obzira na sve ovaj nije smeo nikako da otvara vrata dok je vozilo u pokretu (niti da kreće dok se vrata ne zatvore).
Devojka, dete imala je samo 18 godina i nažalost izgubila život ali opet da ne vidi da se vozio kreće. Meni odavde nije bilo jasno ali opet ljudi ne gledaju i srljaju.

Šta god vozač je napravio debeo propust i zbog toga će odgovarati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641809#p641809:2dfpjwak je napisao(la):
Žika » 23 Jul 2019, 21:45[/url]":2dfpjwak]To se donekle i slažemo ali bez obzira na sve ovaj nije smeo nikako da otvara vrata dok je vozilo u pokretu (niti da kreće dok se vrata ne zatvore).
Devojka, dete imala je samo 18 godina i nažalost izgubila život ali opet da ne vidi da se vozio kreće. Meni odavde nije bilo jasno ali opet ljudi ne gledaju i srljaju.

Šta god vozač je napravio debeo propust i zbog toga će odgovarati.

Naravno da je vozač odgovoran za ovu tešku nezgodu sa smrtnim ishodom, kao što je odgovoran i naš vozač koji je pre neki dan u Jurija Gagarina (kod Bloka 45) svojom nepažnjom izazvao nesreću sa teškim posledicama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641812#p641812:3oooxub6 je napisao(la):
astrodule » Uto Jul 23, 2019 9:02 pm[/url]":3oooxub6]Zašto ne postoji neka blokada koja ne dozvoljava otvaranje vrata dok se vozilo kreće?

Negde da negde ne, negde isključuju da bi mogli pre potpunog zaustavljanja da otvore vrata itd. Priča šarena i veoma opasna.
Putnik i vozač su najsigurniji kad su vrata sa blokadom.
 
Zašto ne postoji neka blokada koja ne dozvoljava otvaranje vrata dok se vozilo kreće?
Ја колико знам постоји на добром делу нових ИК (ГСП-ови 218М из 2013., 112М, 112ЛЕ, Аривини 112Н, новосадски 112Н и 218Н), али је искључују, нека ме неко исправи ако грешим. Додуше, код ИК би требало да се ради о блокади која не дозвољава кретање са отвореним вратима.
 
Vrh