Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Ogovornost postoji i vrlo je jasno čija je.
Uvek postoji nadležan koj daje nalog za zamenu delova kod kojih jeste po proizvodj. speifikaciji
došlo tj. deo prešao tačku ,,zamora materijala,,
ako ne postoji nalog ide u apasanu
ako postoji nalog - a nije zamenjen - opet se zna ko ide u apsanu

Na žalost ... nema ništa od takvog poštovanja odredbi - bice ,,vuk pojeo magarca,
i teraj dalje
jer kada bi tako poštvali svako slovo- vecina gradjana morala bi ići peške po Bgdu
:mrgreen:
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sTFjpw19NAI[/youtube]
 
194489ebb83c03b0005f84f3d7d23c79.jpg


I tako celu trasu linije, ukljucujuci i raskrsnice i stajalista...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ovo je svakodnevna pojava, nažalost, bilo službeni ili privatni telefon. I ja sam više puta prijavljivao ali džabe kad opet ponavljaju. Pa čak i pušenje, niko ne poštuje ni privatnici ni gspovi, pogotovo kada ima odvojena kabina, tada redovno zapale cigaru.
 
Pazi mare.
Zabole me dal pusi, prezivece se , posebno sto otvore prozor pa izlaci dim, iako je naravno i to zabranjeno.
Covek je bukvalno svo vreme koristio neku 'chat' aplikaciju. Za 20minuta voznje, nije prestao da kucka.
Ono sto sam i ranije upozoravao, telefoniranje je daleko od najopasnijih pojava u voznji. Drusvene mreze su nesto sto je ljude ucinilo nenormalnim. Ne tvrdim da im je to bio cilj, ali takav efekat je postignut.

No negde se mora povuci granica. To sto neko u svoje slobodno vreme zivi u virtualnoj stvarnosti je njegov problem, ali kada je u saobracaju on ugrozava desetine, nekad i stotine ljudi time sto 'bulji' u ekran telefona umesto na saobracaj i ulicu ispred sebe...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Aj ti dokaži u slučaju saobraćajke da on nije kuckao telefon kada je izazvao udes. A profesionalni vozači kod nas misle da su otporni i na najveće greške
 
Sada to vec moze sa kamerama da se dokaze, bez problema. Samo je pitanje da li ce se to sankcionisati kako treba i izaci u javnost sa takvim ishodom istrage, kako radnici ne postuju pravila, ili eventualno tiho sankcionisati i precutati i okriviti drugog ucesnika.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=438746#p438746:q6td9puq je napisao(la):
laki72 » 09 Mar 2017 09:55 pm[/url]":q6td9puq]Pazi mare.
Zabole me dal pusi, prezivece se , posebno sto otvore prozor pa izlaci dim, iako je naravno i to zabranjeno.
Covek je bukvalno svo vreme koristio neku 'chat' aplikaciju. Za 20minuta voznje, nije prestao da kucka.
Ono sto sam i ranije upozoravao, telefoniranje je daleko od najopasnijih pojava u voznji. Drusvene mreze su nesto sto je ljude ucinilo nenormalnim. Ne tvrdim da im je to bio cilj, ali takav efekat je postignut.

No negde se mora povuci granica. To sto neko u svoje slobodno vreme zivi u virtualnoj stvarnosti je njegov problem, ali kada je u saobracaju on ugrozava desetine, nekad i stotine ljudi time sto 'bulji' u ekran telefona umesto na saobracaj i ulicu ispred sebe...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Slazem se sa time da pusenje i nije toliko problematicno, samo eto sam morao to da spomenem jer spada u istu grupu, a to je prekrsaj pravilnika o javnom prevozu. Samo eto sto je jedno daleko ozbiljnije i opasnije, ali poenta je da su mnogi vozaci, naravno ne svi, operisani od postovanja pravilnika i da se bahate konstantno.
 
I pušenje je problematično kao i korićenje telefona.
Skoro podjednako odvlači pažnju , zauzima ruku .....
 
Ne ali ispane krene da je mahinalno dovati i cao zdravo
 
e ajd ne banalizujte.
Svakako da je pusenje zabranjeno, isto kao i telefoniranje bez `handsfree` uredjaja.
ali vreme koje ce (bilo koji vozac) gledati u saobracaj dok kuca redove i redove teksta, a zatim citati uyvracenu poruku i tako u toku kompletne ture se ne moze meriti sa vremenom pri paljenju cigarete ili odgovoru na poziv.

Ovde ne govorim o krsenju saobracajnih propisa, o krsenju zakona o radu ili nicemu slicnom iako je nesporno da je ovaj vozac po svim tim normativima u prekrsaju.
Ja ukazujem na nedostatak elementarne svesti!
ako si normalan, moras gledati kuda upravljas voyilo a ne sporadicno bacati pogled i na osnovu tih kratkih trenutaka krivudati levo-desno i slicno.

laki72":eki5v2dk je napisao(la):

gde je usmeren pogled ovog coveka? na telefon ili na saobracajnicu po kojoj vozi?
On nije ni svestan koliku je kilometrazu presao ne gledajuci... :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=438802#p438802:96swrltw je napisao(la):
Kokos » Pet Mar 10, 2017 8:45 am[/url]":96swrltw]Pa ne gledaš u cigaretu dok je pušiš.

Istraživanje je obuhvatilo 85 vožnji automobilom tokom kojih je meren nivo štetnih materija u vazduhu u automobilima, a rezultati su pokazali da je on iznad granice koju Svetska zdravstvena organizacija smatra bezbednom, prenosi BBC.
On je predvodio pomenuto istraživanje, koje između ostalog pokazuje da je u 49 od 85 ispitanih vožnji vozač ispušio do četiri cigarete.

Tokom ovih 49 vožnji nivo štetnih čestica u zraku koje proizilaze iz pušenja iznosio je 85µg/m3 što je tri puta više u odsnosu na nivo koji propisuje SZO (25µg/m3) kada je u pitanju bezbednost za zatvoreni prostor.

Čak iako su vozači pušili svega jednu cigretu i to pored otvorenog prozora, nivo štetnih čestica je i dalje prelazio dozvoljeno ograničenje.

Refleksi vozača usporavaju se za vrijeme pušenja

U malom prostoru kao što je kabina automobila vrlo se brzo visoko podigne koncentracija svih štetnih sastojaka iz duhanskog dima, što pojačava loš učinak nikotina i ugljičnog monoksida. Od nikotina nastaje vazokonstrikcija (stiskanje krvnih žila), koja oštećuje protok kroz krvne žile oka i mozga, a ugljični monoksid dodatno oslabljuje cirkulaciju zbog svojeg visokog afiniteta vezanja na hemoglobin u crvenom krvnom zrncu (eritrocitu), na mjestu gdje se inače veže molekula kisika. Zbog svega toga protok na mrežnici oka postaje znatno lošiji, a time i razlučivanje vidnog polja puno slabije pa su i refleksi vozača usporeni. Znamo da pri brzini od 50 km/h djelić sekunde sporijeg stiskanja kočnice znači produljenje reakcije za oko pet metara, što znači da smo prouzročili prometnu nesreću koja se ne bi dogodila da vozač nije pušio. Da ne spominjemo odvlačenje pozornosti vozača pri paljenju cigarete, potencijalno padanje vrućeg pepela na hlače, i slične situacije koje ometaju vožnju – priča pulmologinja Sanja Popović – Grle, koja se svesrdno zalaže za zabranu pušenja u automobilu u Hrvatskoj.
 
8.03. око 16 сати у булевару Ослобођења, на станици преко пута ФОНа, видех накривљени ФАП "пољубио" ИкаМерц.
 
A pre napada je autobus očešao vozilo.

Daleko od toga da (uvek) opravdavam nasilje, ali ne znam kako bih se ponašao da me zakači autobus, a ja u kolima sa detetom.

Ko je kriv za češanje - ne znam, ali treba sve uzeti u obzir (i zašto napadnuti vozač nije stao posle češanja).
 
Pa sjajan primer da se da detetu nema sta ako ti neko ogrebe kola :bash: . Pitanje ko je kriv uopste nije vazno u odnosu na takvu reakciju.
 
Ljudi različito reaguju kada je život deteta u pitanju. Možda je morao naglo da koči da bi izbegao udarac, možda je baš grebanje bilo na strani gde je dete, možda, možda, možda.

Znam da zvuči grubo, ali neki ljudi razumeju samo batine.
 
Ovakve vesti treba uvek uzeti sa rezervom. Ne znamo tačno šta se zapravo dogodilo. Ne opravdavam nikakav vid nasilja, ali pitanje je da li tu bila samo vika i pokušaj napada, ili je zaista došlo do „brutalnog napada”.
... kroz prozor udario nekoliko puta u glavu šofera
Ukoliko nasilnik nije ušao u autobus, teško može da udari vozača kroz prozor, osim ako ga ovaj ne otvori širom i baš se namesti. Ko zna šta je tu bilo, a svi znamo da novinari uvek vole da začine priču.
 
Cemu potreba da pravdate nasilje?
Ok, ocesao ga je autobus.
Pa?!
Ocesao mu je automobil, tw je on 'uzeo pravdu u svoje ruke'???
Gospodo, to je anarhija!
Postoje zakoni i postoje nadlezne sluzbe, od policije do sudstva koje ocenjuju krivicu i kaznjavaju!
Ovako ispada:
Njemu bus ocesao auto
On napao vozaca autobusa
...
....
Vozac autobusa dao gas i pregazio napadaca...(!?)
...
Treba li tako?




Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Naravno da ne treba Laki, svaki vid nasilja treba osuditi.
Ja sam samo oprezan, jer ne verujem slepo novinama kod opisa onoga što se desilo. Možda je to bila samo obična svađa, uz obostranu razmenu teških reči, ali su to naduvali kao brutalni napad.
 
Ja nisam ni citao clanak niti je presudno sta u njemu pise vec sam reagovao na astroduletov post gde se olako uzima pravda u svoje ruke. Laki72 je lepo sve objasnio.
 
BG:Vozač putnicima – "Pazite novčanike, ušli su inžinjeri"

Svima je već preko glave svakodnevnih džeparenja u vozilima javnog prevoza, konstatuju Večernje novosti.

Skoro da nema čoveka koji barem jedanput nije imao to užasno iskustvo. Rade timski, neprimetno, uvek u špicevima, kada su najveće gužve po prevozu.

Ono što žrtvama džeparoša najteže pada nije gubitak novca, već nestanak ličnih dokumenata i platnih kartica, koji daleko više košta sugrađane.

Dosadilo je i vozačima. Većina njih već pri samom ulasku na stajališta za putnike među masom prepoznaju „inžinjere“ - kako popularno zovu džeparoše.

A među vozačima ima i onih koji svoje putnike upozore na vreme.

Takav slučaj opisala je na svojoj stranici na Fejsbuku sugrađanka uz neizmernu zahvalnost vozaču sa linije 31.

"Danas, Beograd, vreme 9:45, linija gradskog prevoza 31, broj vozila 3174 u pravcu Ustanička - Studentski trg, stajalište Trg Slavija; putnicima se preko razglasa obraća vozač: "Poštovani putnici, druga vrata, pazite svoje novčanike i tašne, ušli su 'inžinjeri'. Prvo zbunjeni tajac, a zatim gromoglasan aplauz! Hvala, majstore! Molim Vas, podelite post, jer smatram da ovakve ljude treba poštovati! Ovaj vozač u svakom smislu brine o bezbednosti svojih putnika!", napisala je Aleksandra Logo

http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1242663
 
Vrh