Mesto što mene prozivaš, bolje obrati pažnju u saobraćaju. Ne mora samo autobus da izleti sa stanice, već mogu tu da budu nesmotreni pešaci, uglavnom deca, koja oće da pretrče ulicu ispred autobusa. A tu ti bus zaklanja vidik, kao i pešaku, pa je šansa za nesreću velika. Ova situacija u realnom životu se desila mnogo puta. Zato OBAVEZNO usporiti kad se obilaziš autobus u stanici.bazinga":j4yyxfa7 je napisao(la):ako je vozilo u uvučenom stajalištu, on ima prednosti i ti si dužan da ga propustiš. da je kojim slučajem bio sudar ti bi bio kriv.
i bolje bi bilo da pre nego što kreneš da pričaš kako ćeš da biješ nekog naučiš pravila saobraćaja.
Mislim da bi ti mogao da procitas prvo moj post a onda da se malo pozabavis zakonom o saobracaju pre nego sto pocnes da pametujes bez pokrica...
Mesto što mene prozivaš, bolje obrati pažnju u saobraćaju. Ne mora samo autobus da izleti sa stanice, već mogu tu da budu nesmotreni pešaci, uglavnom deca, koja oće da pretrče ulicu ispred autobusa. A tu ti bus zaklanja vidik, kao i pešaku, pa je šansa za nesreću velika. Ova situacija u realnom životu se desila mnogo puta. Zato OBAVEZNO usporiti kad se obilaziš autobus u stanici.MilisaV":3iqwul0d je napisao(la):Mislim da bi ti mogao da procitas prvo moj post a onda da se malo pozabavis zakonom o saobracaju pre nego sto pocnes da pametujes bez pokrica...
bazinga":3g6jnvge je napisao(la):Najtuznija stvar je sto batine dobijaju i normalni ljudi za volanom kao ova zena, delom zahvaljujuci i svojim kolegama koji navlace bes na samu profesiju vozaca GSP-a.
ovo je prava stvar treba ga uvesti i kod nas :kk:kopmania":10e5ernz je napisao(la):MilisaV":10e5ernz je napisao(la):
Da li ti znas sta su uslovi puta? Magla, kisa, sneg, los kolovoz itd jesu uslovi puta, mrak i neosvetljen autobus nisu uslovi puta. Po tebi bi svi koji se krecu trasama GSP morali da prilagode brzinu uslovima neobelezenih autobusa???60 je maksimalna dozvoljena brzina, ako su svi uslovi na putu odgovarajući, ne garantovana brzina.
I sam si sigurno čuo definiciju "nije prilagodio brzinu uslovima puta". To ne znači aprioiri da je nekp vozio preko ograničenja.
pa onda kazesOvde pravdaš svoje neznanje time što je neispravan, da si išao brzinom prilagođenom situaciji na vreme bi ti primetio bus, pa i neispravan.
Mislim da ti je jasno da si sam sebi uleteo u usta. Ako ne moze da se zaustavi sa 50 na vreme nek ide 30.Pomenuo si crveno svetlo, kao inžinjer trebao bi znati koliko metara treba vozilu od oko 20t, na 50km/h da stane?
Ovo je tek sprdnja, ja sa 5 godfakulteta nagadjam a ti sa 2 godine pored vozaca znas nosece sisteme i sve ostalo...Bazinga, jel sam ja ono već dokazao da nagađaš, koja ono beše glupost za rešetke na šasiji
Ovo dokazivanje da neko nesto ne zna bez i jednog dokaza mi postaje smesnoDrugo, pošto nemaš pojma da izračunaš krećeš da lupaš gluposti, prvi deo se odnosio na tvoju vožnju, drugi deo na bus, tako da izgleda ništa nisi shvatio. Eto ja bez fakulteta mogu da te ispravljam jer očito ništa nisi naučio.
Ovo je tvoj najveci problem. Ti nesto nacujes ili procitas i mislis da si popio svu pamet ovog sveta. Prvo put je KOCNI jer nisu kocionice nego kocnice. Drugo to sto si ti dao 35m kao podatak je lepo, ali ti nemas blage veze kako je se doslo do tih rezultata. Prvo zaustavni put zavisi od samog kocenja i od reakcije samog vozaca tako da je tu razlika od vozaca do vozaca. Put kocenja opet zavisi od mase vozila koja je kod autobusa vrlo promenljiva velicina obzirom na broj putnika, onda zavisi od stanja podloge od stanja pneumatika od stanja samih elemenata kocnog sistema, od toga da li vozilo poseduje elektricne uredjaje za kotnrolu blokiranja tockova pri kocenju (abs), da li je vozac dejtvovao maksimalnom silom na pedalu kocnice itd itd...Drugo, evo ja ću odgovoriti na moje pitanje, sa maksimalnom kočionom silom na suvom, sa dobrim pneumatikom busu treba oko 35m sa 50km/h. Sad je lepo pitanje šta si ti učio za diplomu i gde?
Ne vadi se na tu diplomu, nemaš prava na to.
bazinga":23ug4k56 je napisao(la):Da li ti znas sta su uslovi puta? Magla, kisa, sneg, los kolovoz itd jesu uslovi puta, mrak i neosvetljen autobus nisu uslovi puta. Po tebi bi svi koji se krecu trasama GSP morali da prilagode brzinu uslovima neobelezenih autobusa???