Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

profesija:inženjer šumarstva
pozicija:sekretar za zaštitu životne sredine Beograda
stranka:SPS
datum rođenja:1962.
Detaljno:
Rođen je 1962. godine u Kladovu. Završio je Šumarski fakultet, odsek Pejzažna arhiktetura. Radio je u JP “Srbije šume”. Ne jesen 2001. godine uhapšen je zbog sumnje da je izvršio krivično delo “podstrekivanja” čime je omladinski kamp “Karataš” kod Kladova oštećen za 6,5 miliona dinara.

Član je Socijalističke parije Srbije, a bio je koordinator SPS-a za Timočku krajinu. Na mesto sekretara za zažtutu životne sredine grada Beograda postavljen je 2008. godine.

- See more at: http://istinomer.rs/akter/goran-trivan/ ... rQ2Ir.dpuf
Goran-Trivan-250x165.jpg
 
Meni je vise zalosno to sto je inzenjer sumarstva postavljen na vitalnu poziciju, a nema nikakve veze sa tom oblascu. Sumarstvo je vrlo mali deo zastite zivotne sredine, ne cini cak ni 1%.
 
Stf, tvoje nije da ti ispravljaš zakon, nažalost imaš razne gluposti to stoji, međutim sve to ne opravdava tebe i tumačenje kako tebi odgovara. Uletanje u makazice si pomenuo, vidi ovako gomila takvih kao ti, koja misli da su pametniji i da mogu kako hoće vode se time da imaju iskustva i onim neće to meni. U vožnji nema iskustva, ljudi sa 30 godina staža imaju udese kao i momci sa godinu dana staža, meni je pre 2 godine poginuo komšija i dobar drugar, taj momak je mogao da parkira bus,na mestima gde je to na granici nemogućeg, sate i sate vožnje iza sebe, ali baš zbog tih 10km/h nije imao šanse, da je išao 60 van naselja možda bi bio živ. Ja nemam iskustva, ali nagledao sam se svega po Srbiji, delu Evrope i mogu da kažem da uz Rumune važimo za najgore vozače, naši vozači su ovce za šišanje po Evropi. Međutim, nauče se brzo zakonu, ali čim uđu u Srbiju zaboravi se. Ja govorim što ja znam i što ja mislim, prosto ne verujem da vi koji ste se do juče hvatali za razne zakone, a sad propagirate kršenje istih.
 
evo cukanja kod vuka danas
dsc03549.jpg

dsc03551.jpg

i krivac
dsc03553.jpg

ugurao je nosac retrovizora u solarisov motor
 
predpostavljam da je vozio ko divljak :bash: :bash: :bash:
 
То се десило при изласку из станице. Као да није могао да сачека да Соларис крене :roll:
 
Opasna odbrana od nasilnika
BEOGRAD: Policiji kriv vozač tramvaja jer je dobio batine!
Policajac mi je rekao i tebi i njemu pišemo prekršajne prijave. Bio sam šokiran i upitao zašto meni, a oni su mi rekli da nema svedoka da potvrde da me je napao, kaže vozač GSP Dragan P.
BEOGRAD - Vozač tramvaja Dragan P., na koga je pre nedelju dana nasrnuo putnik, možda će morati da snosi zakonske posledice budući da je protiv njega pokrenuta prekršajna prijava jer je pokušao da se odbrani od nasilnika.
http://www.kurir.rs

U Prekršajnom sudu ne pamte da li je i kada napadač na vozača gradskog prevoza dobio kaznu zatvora.Naime, 28. septembra kod Bajlonijeve pijace u tramvaju na liniji 2, grupu mladića koji su galamili, vozač je zamolio da se utišaju da bi, kako nam je ispričao, mogao da čuje ukoliko mu se neko od putnika obrati. Tada, revoltiran time što im se vozač obratio, mladić N. J. uputio se do njegove kabine u nameri da se obračunaju.

- Prišao mi je i počeo da me vređa sasipajući mi niz gnusnih psovki u lice. Ponovo sam ga zamolio da se odmakne i pusti me da radim svoj posao. Međutim, on se nije zaustavljao sa uvredama i ušao je u moju kabinu. Kada sam se pridigao gurnuo me je na šipku i izderao sam rame. Tada me je dva puta udario iznad levog oka i u bradu, priča potrešeno vozač.

On kaže da nije pritisnuo panik taster u svojoj kabini jer su se u tom trenutku na stanici kod Bajlonijeve pijace pojavili policajci koji su obojicu izvukli napolje.

- Mladić se ni tada nije zaustavljao već je nastavio da nasrće na mene iako ga je policija držala. Tada mi je jedan od policajaca rekao: “I tebi i njemu pišemo prekršajne prijave”. Bio sam šokiran i upitao zašto meni, a oni su mi rekli da nema svedoka da potvrde da me je napao, dodaje vozač.

Iz MUP-a stigla je potvrda da se “dežurni tužilac Prvog osnovnog javnog tužilaštva izjasnila da u pomenutom događaju nema elemenata krivičnog dela već da se protiv vozača D.P. i putnika N.J. podnesu prekršajne prijave u redovnom postupku zbog učestvovanja u tuči”.

- Odneo sam im posle snimke i liste iz Urgentnog centra i jedan od inspektora rekao mi je da neću odgovarati, ali ako ta prijava stigne ne znam šta ću da radim, angažovaću advokata pa da vidimo treba li ja nekog da tužim, priča vozač. U prekršajnom sudu ističu da se prema Zakonu o javnom redu i miru napadi na vozača tretiraju isto kao porodično nasilje ili kafanska tuča.

- Za takav prekršaj predviđena je novčana sankcija ili kazna zatvora. Ne sećam se kada je poslednji put neko završio u zatvoru zbog napada na vozača, ali to ne znači da se nije dogodilo. Zakon nam je zastareo pa ne podrazumeva specifičnost prekršaja kao što je napad na vozača gradskog prevoza već ovo delo je izjednačeno sa ostalim prekršajima u kojima se oštećenom smatra javnost, kaže Milan Marinović, predsednik Prekršajnog suda.

Napadači na ženu vozača tramvaja nisu uhvaćeni

Napadači na ženu vozača tramvaja na liniji pet koja je istog dana pretrpela brutalne batine od putnika, još nisu uhvaćeni.

- Policija Zvezdare intenzivno radi na rasvetljavanju svih okolnosti u vezi sa tim događajem i poseduje određena operativna saznanja koja će doprineti rasvetljavanju događaja i identifikaciji lica, rečeno je u MUP-u.
 
Sada vam je jasno zasto im trebaju tejzeri.. :kafa:
 
Ne znam da li i kome trebaju tejzeri, ali da mnogima trebaju elektrosokovi to je sigurno.
 
Policajac mi je rekao i tebi i njemu pišemo prekršajne prijave. Bio sam šokiran i upitao zašto meni, a oni su mi rekli da nema svedoka da potvrde da me je napao, kaže vozač GSP Dragan P
Oduvek je po zakonu tako, oba učesnika incidenta idu kod sudije , čiji je posao upravo da utvrdjuje ko je kriv ko je prav
ne očekujete valjda da policajac bude sudija

Ne dajte da manipulišu Vama, kako bi ,,napumpavali,, priču
obična rutinska stvar kod prekršaja svadje, tuče. . .
drugačiji je postupak kada su u pitanju krivična dela
novinari. . .
 
Pre neki dan pricam sa inspektorom poznanikom... Kaze on meni, ako ja na tebe krenem pikslom da te udarim iz cista mira u glavu to se tretira kao pokusaj ubistva... Ali ako se nas cetvorica bijemo i ja te udarim pikslom u glavu to nije pokusaj ubistva...

Pre neki mesec brat od tetke bio u kafani na autokomandi i on i ortak zbog neke svajdice oko reda za pisanje budu napadnuti od strane 10 navijaca sa sve bakljama i polomljenim flasama... Buraz opekotine treceg stepena, rupa u ledjima od flase, modrice... Posalje on pesnicom nekog u urgentni u samoodbrani jelte...

Ali kako to biva kod nas nema ko da svedoci protiv navijaca svi se ucutali... Navijaci vec spremne svedoke, advokate i pricu... Buraz na kraju dobio 3 meseca drustveno korisnog rada u zelenilu... Otisao u kafanu, popio batine i proveo leto farbajuci klupice... SRBIJA!
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=88EFmPInzAw[/youtube]
Треба напоменути да је 77 са почетка снимка била обезбеђена од неконтролисаног кретања точковима усмереним ка тротоару!
 
Beograd: Terazijski tunel (ni)je siguran

Požari kod Zelenog venca otvorili pitanje bezbednosti izuzetno frekventne saobraćajnice. Nadležni tvrde da je sve bezbedno, iako objekat nema osnove protivpožarne zaštite

22082012.jpg


DVA požara koji su se poslednjih dana dogodila u Terazijskom tunelu (prvo autobus GSP, zatim i privatni automobil) otvorila su pitanje njegove bezbednosti i protivpožarne zaštite. I terazijski tunel, kao i mnogi objekti u Beogradu građeni pre više decenija, nemaju odgovarajuće standarde zaštite od požara, kakvi se traže današnjim zakonima. Međutim, u Upravi za vanredne situacije kažu da ne bi bilo problema za vatrogasne službe da se izbore sa većim požarima na ovom mestu.

Prema rečima Ivana Zareva, načelnika Uprave za preventivu Sektora za vanredne situacije MUP Srbije, novi Zakon o zaštiti od požara podrazumeva strožije mere od onih pre više decenija, ali da ti objekti, koji danas verovatno ne bi prošli testove i dobili saglasnost, imaju stečeno pravo. Iako u Terazijskom tunelu nema ni osnovnih elemenata protivpožarne zaštite - vatrogasnih aparata, hidrantne mreže ili ventilacionog sistema, Zarev smatra da nema rizika od ozbiljnih požara, kao i da bi vatrogasci bili spremni i za to.

- Specijalizovane ekipe, koje poseduju veoma skupa vozila i odličnu opremu, svakako bi bile u stanju da se izbore sa požarima i u Terazijskom tunelu - tvrdi Zarev.

Postoji razlika kod tehničkog prijema i davanja saglasnosti stambenih zgrada i poslovnih objekata, koji su niskog požarnog opterećenja i onih koji imaju veći rizik.

- Kada su naše zgrade u pitanju, naročito starije, uprkos povremenim pričama o uskim prilazima, nedostupnim za vatrogasne kamione, suštinski nema mnogo ozbiljnih problema i propusta - kaže Zarev. - Čak smatrama da nam je preventiva na zavidnom nivou, čak i u poređenju sa razvijenim svetom.




"STADION" IMA SVE PAPIRE

POŽAR se pre nekoliko dana dogodio i u TC "Stadion", a Ivan Zarev kaže da je ovaj objekat sada prošao tehnički prijem i saglasnost. Centar je, inače, počeo da radi pre dobijanja Upotrebne dozvole.



STROŽI ZAKON DONET 2010.

PO novom zakonu iz 2010. obavezni su hidrantna mreža, protivpožarni aparati, rasveta za evakuaciju, izlazi za evakuaciju, evakuacioni putevi, ventilacioni sistemi za odimnjavanje, kao i automatsko otkrivanje nezgoda ili požara.



Новости
 
Pitanje za nadležne:
Da svaki vozač poštuje pravila i svako stajanje na terminusu duže od 3 minuta (kako piše u nalogu) iskoristi da ugasi motor vozila, koliko bi tada kvarova, tj. odrađenih polazaka bilo?
Druga stvar, koja se vidi iz ovog klipa je da ovde govore apsolutno nekompetentni ljudi, našli su babu od 80 godina da priča o bezbednosti?!
Kao što je Šomi lepo primetio vozilo je usmereno na ivičnjak, taman i da nije povučena ručna, to vozilo nema gde. Dalje, na velikom broju autobusa je usled sudara, kvarova, pranja ili nekih petih faktora onemogućeno/uklonjeno dugme za otvaranje vrata spolja, stoga vozač ako zatvori vrata sa svog mesta nema kako da izađe iz vozila(sem kroz prozor) pa je opet tu pitanje šta i kako. Ono što me iritira, rečenica "može svako da uđe i da napravi štetu". Pa ljudi moji dešavalo se da vozila sama krenu pod ručnom, na ravnom i da naprave udes pa i sa smrtnim posledicama, to je sastavni deo života, a ne verujem da postoji neko koji će svesno da ide da ubije nekog i to vozilom javnog prevoza, postoje i jeftiniji načini za tako nešto!
 
Па шта ако не би било толико полазака? Зар нисмо рекли да је безбедност на првом месту?
Овај возач, да ли је савестан или не, тачан одговор на твоје питање дао је у последњој речи. ОБАВЕЗНО!
 
Pa šta?
Evo ovako, da ti od 30 polazaka linije 95, izađe 15, ti bi bio prvi koji bi na sva usta pljuvao GSP, direkciju i šta ti ja znam. Ne samo ti i ja bih tako reagovao, a i većina forumaša ovde. Prosto je nemoguće dovesti u fabričko stanje vozila stara po 15-20 godina, naročito sa održavanjem kao kod nas, a po meni suludo je ulagati u vozni park star 15 godina, kada će kroz koju godinu biti zamenjen, da se razumemo tu ne mislim na redovno održavanje.
Prosto treba da postavljamo zaključke prema trenutnoj situaciji, vozila su takva kakva su, ne možemo praviti standard kao u Londonu, Štutgartu, Minhenu ili bilo gde, kada mi nemamo takve uslove i vozila, jedino možemo da težimo da naš sistem bude kao neki sistem koji je dobar.
 
Да од 150 полазака крене 0, као и да крене 300, ја ћу да пљујем, само ако имам зашто!

До тада, хоћу и да се држе прописа, да гасе моторе, да не иду возила која нису безбедна, да сва возила буду безбедна и да их има свуда сваки час, да су опрана...
А ако није тако, да отказ добије онај што није опрао, онај што није угасио мотор, онај што није поправио, онај што није набавио нова или чувао стара возила, донео профит, што није испланирао саобраћај.
Много отказа - јефтинији превоз, а и далеко квалитетнији, безбеднији, чистији... и настаје ред. Тачка!
 
Dokle god se brezovom granom nabijenom u rezervoar odokativno "šacuje" da li u Mercedesu ima dovoljno nafte za turažu dotle nam se kao putnicima ne piše dobro i dotle ne treba plaćati prevoz.

Neka sami sebe dovedu u red pa onda da traže to isto od putnika.
 
Борчанац":15zpypsa je napisao(la):
До тада, хоћу и да се држе прописа, да гасе моторе, да не иду возила која нису безбедна, да сва возила буду безбедна и да их има свуда сваки час, да су опрана...
Suština
 
Брезова грана СТФ?

Да ли ти то пријављујеш да поврх свега сада атакују и на екологију? Да нису поломљена млада стабла на кеју део акције гсп, добављање резервних делова, инструмената за проверу?
Ни то ме неће изненадити у оволикој импровизацији, упакованој у бригу о народу који се превози :D
 
^^^ :lool:

Ne znam odakle im baš brezova, možda je doneta iz pogona, budući da u okolini Ustaničke nema brezovih drvoreda. Mada, video sam da koriste i grane od platana i bagrema, kako se šta nađe ... umesto rukavica koristi se stranica 24 sata, a "rezultat" se meri ispred fara ...

Nadrealna scena. Jadni Mercedes.
 
Ako ćemo tako da gledamo, svaki putnik koji baci papir, pljune ili na bilo koji drugi način šteti javnom prevozu treba dobiti zabranu korišćenja prevoza, smanjiće se broj putnika, vozila, troškovi.
Ti ćeš da nađeš razlog da pljuješ uvek, takav si čovek, samo bi voleo da vidim gde ima taj idealan sistem na koji ti nebi imao zamerke?
 
Beks,

Najosnovniji način poslovanja je da pružiš kvalitetnu uslugu i posle toga je naplatiš. Nigde u svetu nema poslovnog modela po kome ti prvo naplaćuješ uslugu sada da bi je pružio jednog dana.

Ili prostoje. Kada se osniva nova firma, ona mora da ima početni kapital koji ulaže u kvalitet usluge da bi je potom naplatila. Ne može nova firma da naplaćuje maglu da bi jednom, ako budu dobre volje možda i pružili uslugu.

GSP se vodi time da nema dobre usluge dok se ona ne plati. E, pa ne može tako. Nije normalno. Protivno je svim zakonima poslovanja i zdrave logike. Uostalom, zato je i toliki procenat šverca.

Oni bi da mere nivo nafte u autobusu brezovom granom, da mi to naplate da bi taj novac uložili u novi plovak koji, razume se, neće kupiti. Šta onda naplaćuju? Granu?
 
Vrh