Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Blokade najčešće zavise od menjača. Kod VOITH-ovih su obično na 80 do 85km/h, dok sa ZF-om bi trebali da su svi na 100km/h, pa i naši Solarisi da nemaju blokadu.
 
Наши Солариси имају на 65.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
još jedan primer pošasti novinarstva. uništeno gradsko vozilo-polomljen jedan prozor. a to da je higer kontejner, to smo znali odavno.
 


Solaris i BMC. Šteta za Solarisa
Sustigla se dva autobusa sa iste linije. 🤡

IMG_9484.png
 
Pa kakvi god da su (a jesu škart) da nema tih blatoida, većina ne bi ni saznala za tu vest. Ja Shitstagram nemam, niti pratim sadržaje sa njega.

Štaviše, retardirana i pohlepna Jeta više i ne daje korisnicima bez Shitstagrama da gledaju sadržaje na njemu. Tu dobro dođu blatoidi pošto oni embed-uju slike na svom sajtu, da mogu svi da ih vide.

Na sve to, Shitstagram ne dozvoljava otvaranje slika u posebnom prozoru.
 
Poslednja izmena:
Nisam video koji je BMC....Solaris je GB 3003....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Откако су приватници преузели потез 500, једино сам видео да на 511 раде зглобови.
 
Na 91 jesu IK201 isključivo, verovatno zbog postojanja dve okretnice. 531 isto mi se čini da sam viđao samo stare 201, uključujući i ove što još imamo iz 2006. godine. 533 apsolutno nema potrebe za zglobom, a za 512 ne znam iskreno. Inače vrlo malo putnika ide ka Orlovači, sem nešto vikendom i kad su zadušnice naravno. Ne znam dal uopšte postoji potreba za 533, ako već i 502 ide ka Orlovači, a lako bi se moglo na nju presedati sa 531 i 532, koje idu solidno kombinovano. 502 je i dosta korisnija linija od 533, pa možda i ne bi bilo glupo ukinuti je, pa lepo prebaciti sva vozila na 502, ili u krajnjoj liniji naći neku pametniju okretnicu za 502.
 
1312 je bio dugo baš dobro pažen. Imao ekipe vozača koje su ga čuvale. Izdvajao se nekim detaljima, poput prstenova farbanih u žutu, pa možda čak i plavu boju. Jeste to u suštini zabranjeno da se radi, al generalno je pokazatelj da se nekim vozilima ipak poklanja nešto veća pažnja od one čisto nužne.
 
@Kesha
Većina je od početka imala poseban tretman što se tiče smena, ali se videlo da neki vozači vode više računa. I 1311 je bio pažen. On je čak imao nalepnice 17 od onih nalepnica za garažne brojeve unutra. Crni izduženi brojevi na beloj pozadini. Baš su bili dobri autobusi, šteta što su ovako odjednom završili, a da nije ostalo nekoliko najboljih primeraka.

@Djole Pevcanin
Jeste, nego sam mislio na vreme kad su stigli. Karaburmini su isto radili striktno na 16, 23, 26 (solo) i 95, ali zglobni nisu po redu davani, pa sam pomešao koji je na kojoj liniji radio. Znam poneke. Recimo 872 i 879 su i rashod dočekali na originalnoj liniji ako se ne varam.
 
Transprodukt sa linije 59. Nema šta tu odakle su vozači. I oni su valjda prolazili neku obuku, mislim trebalo je da je prođu. Ako je stvarno vozio u papučama, mora i prevoznik da odgovora. Pa sledeći put neka malo više kontrolišu svoje osoblje. Bar nema povređenih.
 
Pakistanci su treća liga vozači.

U Švajcarskoj idu kao 4. Kategorija u rangiranju, u prevodu uopšte ne upadaju.
Opšte je poznato da dozvole dobijaju na sumnjive načine, deo njih ni autobus nije video, nigde ih nema osim kod nas to je da se malo svi u Agenciji za bezbednost zapitaju..
 
Ja ne znam stvarno, kako im se samo isplati da puštaju usijane strane glave tek tako za volan. Ok, imaju osiguranje, al opet, mogu imati jako velikih problema. Neka ih uvoze, al ne može to tako sve na brzinu očigledno. Mora im posvetiti pažnja, moraju se obučavati. Voze strani vozači svuda po EU, al ipak moraju da ispune više ozbiljnih uslova, pa i poznavanje jezika između ostalog. Sramota je da im ni jedan od tih vozača, sakupljenih tako sa svih strana onog manje razvijenog sveta, ne zna reč srpskog da bekne.
 
Vrh