TheOnlyLuka
Higher intermediate
Ne rešavamo mi problem migranata ni na jednom nivou. Evo, silni Rusi i Ukrajinci u našim školama i prolaze razrede iako jezik ne poznaju. Ako ništa, treba barem da ih uslovljavaju sa A1 nivoom znanja.
Bio mi je izašao skoro video na tik tok kako je neka ruskinja upala u neku školu peko veze i dolazila u školu oskuno obučena. skrenuli je pažnju a ona se svadjala i snimala. Na kraju je policajca nazvala nacistom jer ne priča ruski sa njom, i traže od nje da priča ruski...Evo, silni Rusi i Ukrajinci u našim školama i prolaze razrede iako jezik ne poznaju.
Ove svinjske glave iznova i iznova. Zaštićeni su kao polarni medvedi, može im se.
Строжа психолошка контрола при селекцији кандидата у ГСП.Jel može neko da mi objasni psihofizičku razliku između vozača GSP-a i Privatnika u domenu zatvaranja vrata.
Naime 9/10 vozača privatnih prevoznika krene pre nego što se vrata zatvore, dok 10/10 vozača GSP-a sačeka da se vrata zatvore uz verovatno nekog zanemarljivog izuzetka.
Pritom vozači privatnih prevoznika ovo rade i kada ne kasne, a i isto rade vozači iz Šri Lanke,znači neko ih je namerno naučio.
Da li su vozači svesni da bi prilikom nesrećnog slučaja sa smrtnim ishodom mogli da završe iza rešetaka zbog ovoga?
Ne znam kako je sad, ali nekad je GSP poprilično pratio rad vozača. Postojali su vozači - instruktori koji su nadzirali rad vozača: u svojstvu putnika vozili su se i pratili kako vozač rukuje vozilom, kako se odnosi prema putnicima i drugim učesnicima u saobraćaju.Jel može neko da mi objasni psihofizičku razliku između vozača GSP-a i Privatnika u domenu zatvaranja vrata.
Naime 9/10 vozača privatnih prevoznika krene pre nego što se vrata zatvore, dok 10/10 vozača GSP-a sačeka da se vrata zatvore uz verovatno nekog zanemarljivog izuzetka.
Pritom vozači privatnih prevoznika ovo rade i kada ne kasne, a i isto rade vozači iz Šri Lanke,znači neko ih je namerno naučio.
Da li su vozači svesni da bi prilikom nesrećnog slučaja sa smrtnim ishodom mogli da završe iza rešetaka zbog ovoga?
Строжа психолошка контрола при селекцији кандидата у ГСП.
Док код приватника има и брдо пензионера да возе.
A na kojim linijama si iskusio to?
Ne znam kako je sad, ali nekad je GSP poprilično pratio rad vozača. Postojali su vozači - instruktori koji su nadzirali rad vozača: u svojstvu putnika vozili su se i pratili kako vozač rukuje vozilom, kako se odnosi prema putnicima i drugim učesnicima u saobraćaju.
Pojedini su zbog toga skidani sa linija, uzimana im bolja vozila ili obrnuto. U tome je posebno prednjačio pogon Karaburma čija su vozila tokom druge polovine devedesetih bila mnogo bolje negovana.
Nakon požara u Dorćolu, tokom leta 41 je održavana njihovim vozilima, a Dorćolovim vozačima. Prvih nekoliko dana Dorćol je dao određeni broj vozača, a nakon toga, Karaburmini instruktori su prečistili listu.
Posle sa te liste i NBg preuzeo deo vozača.
Kako je danas, ne znam, ali sam siguran da GSP nije odustao od svog psiho testa
Ja nisam nigde a redovno koristim jedno 5 linija privatnika. Izgleda da sam imao sreće. Mada ako mi neki to bude uradio, verovatno ću mu dreknuti.Na svim privatnim, retki su izuzeci.
Транс Југ је данас послао Отокора, тако да иде Саги на душу.čujem otpala vrata na gmazu na 502. kom prevozniku ovo ide na dušu?
Barbadosovi mazevi su strava. Kamo sreće da su njima dali ceo potez 500. Mada i Dumeco može da prodje.Da jesu drndavi jesu, al bogami bolji ispadoše od nekih "Turaka". Ako se fino održava, može biti i solidan. Lupka će uvek u enterijeru, al može definitivno biti i pristojan bus uz malo više pažnje. Idu dobro, vrata deluju dosta kvalitetno, iako malo dizajnom zastarelo. Možda je tu kod tog Saginog pukao nosač, dešava se, a inače nisam viđao da im vrata baš toliko ispadaju, glave itd. Konkretno taj sagin je stvarno u ekstra stanju, i skoro sam išao nekim, mislim da je bio Barbados, na liniji 53X. Klima odlična, utegnut dosta i to baš utegnut, išao super, čak su okačili i jelkice na rukodržače od krovnih luftera. Mirisalo u busu samo tako. Jako sam se prijatno iznenadio. E sad, ozbiljna stvar je što se dešavalo pucanje boca za vazduh ispod krovnih panela. Sami ih prave. To je dosta ozbiljan propust.
Zato su super prošli na 308 sa Barbadosom, samo da se vidi šta će nabaviti od buseva za tu liniju.Barbadosovi mazevi su strava. Kamo sreće da su njima dali ceo potez 500. Mada i Dumeco može da prodje.
Ovo nije ništa što se štete tiče. Soferka cela, ne vidim ni oplate sa strane da su zakačene, samo srediti, odnosno zameniti maske. Ova srednja je samo spuštena dole koliko vidim.danas urnisana kobra na 605. od prednje stene ostao samo desni far na mestu:
uzeto sa instagrama moj_beo_grad
Pogledajte prilog 208047
ne vidi se, tu gde je bljesak od sunca je pukla šoferkaOvo nije ništa što se štete tiče. Soferka cela, ne vidim ni oplate sa strane da su zakačene, samo srediti, odnosno zameniti maske. Ova srednja je samo spuštena dole koliko vidim.
jbg nisam editovao poruku na vremeDa vidim, al opet šoferka, manji deo oplate i maske. Iako to nisu jeftine popravke, mora biti osiguran, a ti napisa urnisana.