Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Evo, silni Rusi i Ukrajinci u našim školama i prolaze razrede iako jezik ne poznaju.
Bio mi je izašao skoro video na tik tok kako je neka ruskinja upala u neku školu peko veze i dolazila u školu oskuno obučena. skrenuli je pažnju a ona se svadjala i snimala. Na kraju je policajca nazvala nacistom jer ne priča ruski sa njom, i traže od nje da priča ruski...
 
Naravno ponovo vozač Strele:

1000005857.png
 
Jel može neko da mi objasni psihofizičku razliku između vozača GSP-a i Privatnika u domenu zatvaranja vrata.

Naime 9/10 vozača privatnih prevoznika krene pre nego što se vrata zatvore, dok 10/10 vozača GSP-a sačeka da se vrata zatvore uz verovatno nekog zanemarljivog izuzetka.

Pritom vozači privatnih prevoznika ovo rade i kada ne kasne, a i isto rade vozači iz Šri Lanke,znači neko ih je namerno naučio.
Da li su vozači svesni da bi prilikom nesrećnog slučaja sa smrtnim ishodom mogli da završe iza rešetaka zbog ovoga?
 
Jel može neko da mi objasni psihofizičku razliku između vozača GSP-a i Privatnika u domenu zatvaranja vrata.

Naime 9/10 vozača privatnih prevoznika krene pre nego što se vrata zatvore, dok 10/10 vozača GSP-a sačeka da se vrata zatvore uz verovatno nekog zanemarljivog izuzetka.

Pritom vozači privatnih prevoznika ovo rade i kada ne kasne, a i isto rade vozači iz Šri Lanke,znači neko ih je namerno naučio.
Da li su vozači svesni da bi prilikom nesrećnog slučaja sa smrtnim ishodom mogli da završe iza rešetaka zbog ovoga?
Строжа психолошка контрола при селекцији кандидата у ГСП.
Док код приватника има и брдо пензионера да возе.
 
Jel može neko da mi objasni psihofizičku razliku između vozača GSP-a i Privatnika u domenu zatvaranja vrata.

Naime 9/10 vozača privatnih prevoznika krene pre nego što se vrata zatvore, dok 10/10 vozača GSP-a sačeka da se vrata zatvore uz verovatno nekog zanemarljivog izuzetka.

Pritom vozači privatnih prevoznika ovo rade i kada ne kasne, a i isto rade vozači iz Šri Lanke,znači neko ih je namerno naučio.
Da li su vozači svesni da bi prilikom nesrećnog slučaja sa smrtnim ishodom mogli da završe iza rešetaka zbog ovoga?
Ne znam kako je sad, ali nekad je GSP poprilično pratio rad vozača. Postojali su vozači - instruktori koji su nadzirali rad vozača: u svojstvu putnika vozili su se i pratili kako vozač rukuje vozilom, kako se odnosi prema putnicima i drugim učesnicima u saobraćaju.
Pojedini su zbog toga skidani sa linija, uzimana im bolja vozila ili obrnuto. U tome je posebno prednjačio pogon Karaburma čija su vozila tokom druge polovine devedesetih bila mnogo bolje negovana.
Nakon požara u Dorćolu, tokom leta 41 je održavana njihovim vozilima, a Dorćolovim vozačima. Prvih nekoliko dana Dorćol je dao određeni broj vozača, a nakon toga, Karaburmini instruktori su prečistili listu.
Posle sa te liste i NBg preuzeo deo vozača.
Kako je danas, ne znam, ali sam siguran da GSP nije odustao od svog psiho testa
 
Строжа психолошка контрола при селекцији кандидата у ГСП.
Док код приватника има и брдо пензионера да возе.
Ja sam jednom prilikom doživeo da se vozač, pretpostavljam da je penzioner u pitanju, na liniji 46, nakon stajališta kod Cvetka, krenuo da skrene u Bulevar kralja Aleksandra bez usporavanja, da bi naglo zakočio tik ispred pešaka na pešačkom. Mi u autobusu smo poleteli napred. Sva sreća niko nije bio povređen, ni u autobusu ni na pešačkom. A tu je pre toga već bilo ono obaranje pešaka, ako se dobro sećam (ako je bilo nešto drugo, ispravite me).

Danas, nažalost nisam zabeležio broj vozila, vozač na liniji 17, na stajalištu kod Steco-a, video da trčim za vozilom i namerno vozilom malo stao izvan stajališta prednjim delom, kako bi meni bilo bliže za ulazak. Nakon toga je sačekao jednu devojku koja je iz suprotnog pravca žurila da uđe. Zahvalio sam mu se kad sam ušao. Prijatno sam se iznenadio, obzirom da ne viđam ovako nešto svaki dan. Pogotovu što sam sa vozačima GSP - a imao raznorazna iskustva, od krajnje pozitivnih do krajnje neprimerenih.

Sa vozačima iz Šri Lanke i tog dela sveta, najviše problema je bilo sa promenama trasa zbog radova. Mnogi deluju tada kao da su izgubljeni u prostoru i vremenu, barem meni odaju takav utisak.​
 
A na kojim linijama si iskusio to?

Na svim privatnim, retki su izuzeci.

Ne znam kako je sad, ali nekad je GSP poprilično pratio rad vozača. Postojali su vozači - instruktori koji su nadzirali rad vozača: u svojstvu putnika vozili su se i pratili kako vozač rukuje vozilom, kako se odnosi prema putnicima i drugim učesnicima u saobraćaju.
Pojedini su zbog toga skidani sa linija, uzimana im bolja vozila ili obrnuto. U tome je posebno prednjačio pogon Karaburma čija su vozila tokom druge polovine devedesetih bila mnogo bolje negovana.
Nakon požara u Dorćolu, tokom leta 41 je održavana njihovim vozilima, a Dorćolovim vozačima. Prvih nekoliko dana Dorćol je dao određeni broj vozača, a nakon toga, Karaburmini instruktori su prečistili listu.
Posle sa te liste i NBg preuzeo deo vozača.
Kako je danas, ne znam, ali sam siguran da GSP nije odustao od svog psiho testa

To ima smisla, verovatno da je tako i danas.
Ne vidim poentu da se toliko žuri, jer tiče se i putnika i vozača, a na kraju obično mršavu rizičnu prednost istopi prvi semafor.
 
čujem otpala vrata na gmazu na 502. kom prevozniku ovo ide na dušu?
 
Da jesu drndavi jesu, al bogami bolji ispadoše od nekih "Turaka". Ako se fino održava, može biti i solidan. Lupka će uvek u enterijeru, al može definitivno biti i pristojan bus uz malo više pažnje. Idu dobro, vrata deluju dosta kvalitetno, iako malo dizajnom zastarelo. Možda je tu kod tog Saginog pukao nosač, dešava se, a inače nisam viđao da im vrata baš toliko ispadaju, glave itd. Konkretno taj sagin je stvarno u ekstra stanju, i skoro sam išao nekim, mislim da je bio Barbados, na liniji 53X. Klima odlična, utegnut dosta i to baš utegnut, išao super, čak su okačili i jelkice na rukodržače od krovnih luftera. Mirisalo u busu samo tako. Jako sam se prijatno iznenadio. E sad, ozbiljna stvar je što se dešavalo pucanje boca za vazduh ispod krovnih panela. Sami ih prave. To je dosta ozbiljan propust.
 
Da jesu drndavi jesu, al bogami bolji ispadoše od nekih "Turaka". Ako se fino održava, može biti i solidan. Lupka će uvek u enterijeru, al može definitivno biti i pristojan bus uz malo više pažnje. Idu dobro, vrata deluju dosta kvalitetno, iako malo dizajnom zastarelo. Možda je tu kod tog Saginog pukao nosač, dešava se, a inače nisam viđao da im vrata baš toliko ispadaju, glave itd. Konkretno taj sagin je stvarno u ekstra stanju, i skoro sam išao nekim, mislim da je bio Barbados, na liniji 53X. Klima odlična, utegnut dosta i to baš utegnut, išao super, čak su okačili i jelkice na rukodržače od krovnih luftera. Mirisalo u busu samo tako. Jako sam se prijatno iznenadio. E sad, ozbiljna stvar je što se dešavalo pucanje boca za vazduh ispod krovnih panela. Sami ih prave. To je dosta ozbiljan propust.
Barbadosovi mazevi su strava. Kamo sreće da su njima dali ceo potez 500. Mada i Dumeco može da prodje.
 
danas urnisana kobra na 605. od prednje stene ostao samo desni far na mestu:

uzeto sa instagrama moj_beo_grad
Snimak ekrana 2024-08-13 013104.png
 
Da vidim, al opet šoferka, manji deo oplate i maske. Iako to nisu jeftine popravke, mora biti osiguran, a ti napisa urnisana. Mislim sa konstrukcione tačke gledišta i uopšte šteta u odnosu na samo vozilo nije velika uopšte. To je lako popravljivo, tipa dan dva posla. Nije mi ih žao sa stručnjacima za volanom. Samo neka lupaju kad su bili alavi.
 


Ima poginulih
 
Vrh