Šta je novo?

Beton hala

Сто пута до сада рекоше да камиона у Карађорђевој по завршетку тог моста више бити неће, и мислим да нема разлога да се то не оствари
Царински терминал се сели из Луке. Са Ибарске се лако стиже до Моста Земун - Борча и Баната (Орловача - обилазницом до Батајнице - Горњи Земун), са новог аутопута за Обреновац и Западну Србију биће још лакше (Т6). Са Нишког аутопута постоји 100 логичнијих путева до Панчевачког моста, од оног око Калемегдана; уз то, већина саобраћаја ка Банату иде преко моста Смедерево - Ковин. Новосадски и Загребачки аутопут су неупитни. Дакле, сви главни друмски правци су покривени.
 
A roba koja se istovaruje sa brodova i sva skladišta robe koja se tamo nalaze?
Pa ne ide sve železnicom...

Mene ideja "izgradićemo oblak a sve ostalo će se nekako rešiti" me podseća na ideju o kontejnerima za reciklažni otpad.
Jesmo mi bacali kulturno otpad u predviđene kontejnere, ali je sve završavalo na istoj deponiji. Sećate se reportaža o postavljanju reciklažnih kontejnera u bloku 63 i ostale propagande? Ja gledao kada su ih podizali na kamion i odnosili posle nekoliko nedelja. Ili "tematski park Terazije" - napravljen zbog "manifestacija" koje sada nema ko da organizuje. itd. itd...
Možda zvuči kao "hejt" na gradsku vlast (a iskreno - strepim od smene, ovi budući imaju gore kadrove od Šapića), ali ovo je jako slična stvar.
 
Ne mora ni preko pančevca da ide teški saobraćaj, postoje alternativne putanje pa će verovatno njima da ide. A železnica tu može dodatno da se uposli pa da se prepakuje roba na nekom železničkom terminalu.
 
Bez namere da otpočinjem još jednu raspravu na 10 strana, ali - koje alternativne putanje i koji železnički terminal?
 
Ronche":2394lfe7 je napisao(la):
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/bg-blizi-vodi-oblak-slece-na-savsko-pristaniste/105987.phtml

Oblak u brojkama
- 26.000 kvadrata će zauzeti ceo kompleks
- 25 miliona evra je vrednost investicije
- 20.000 kvadrata komercijalnog prostora
- 8.500 kvadrata predviđeno za galerije
- 5.000 kvadrata biće pretvoreno u prostor za restorane, kafiće...
- 500 parking mesta

Eto kako legitimna ideja o pešačkoj vezi pristanište - tvrđava postade pristupna staza da se dođe do novih kafića i njihovih bašti sa pogledom na ušće i do novog parkirališta. Na brdu na kojem je podignuta tvrđava.
"...želja je bila da se na Kalemegdan nanese sloj ovog našeg veka, XXI veka, ovde su slojevi raznih civilizacija, različitih vekova, i red je da i u XXI veku ostavimo neki trag i neki sloj..."
(D.Vasović)

Strašno.
 
Da nisu poceli da apse alavost bi nam brzo unistila grad
ako se bude odrzavalo ,,opelo,, Oblaku kod beton hale
obavezno dolazim :lool: :laugh: :lool: :
 
@relja da li se brojke koje navodis razlikuje od onih prvobitnih ?
 
@Bulevarac - od prvobitnih se razlikuju za 100%, jer kada je objavljena ideja o povezivanju tvrđave i Beton Hale počelo se od - pasarele. Ne pričam o prvobitnoj ideji za Oblak, već o prvobitnoj ideja za povezivanje.
Brojke iz poslednjeg posta su iz članka u 24Sata. Ovo je pokriće za nove lokale na ekskluzivnom mestu i to je jedina motivacija, a ne novi simboli Beograda i sl.
 
Nikada nisam ni sumnjao da su licni interesi ispred opstih, to mi je jasno. Ono sto me interesuje da li se i u kom delu projekat razlikuje od onog o kom smo raspravljali, i tada smo navodili parking, lokale... pa predlagali sta je dobro, ili lose... da li su se te brojke promenile za 100% ? Nisam sada nasao gde su se spominjale prosli put brojke. Ukoliko je povecanje 100%, mora da se i render promenio, odnosno gde je stalo to prosirenje ?
 
Ponavljam - 100%, zato što je sve krenulo od pešačke veze dve tačke, bez lokala. U to vreme su privatnici tek bili počeli da otvaraju lokale u bivšim magacinima i "nadležni" tada još uvek nisu shvatali potencijal BH. Onda je nastupila naša grandomanija.
Što se tiče kvadrature za lokale samog Fujimotovog oblaka - e, pokušao sam da nađem na BB portalu vest i prikaz rešenja, ali izgleda da je tamo nema...
 
За грандоманију није одговоран појединачни пројекат већ услови конкурса. Уколико је квадратура комерцијалног простора у облаку у међувремену порасла (у шта сумњам) онда би стварно требало преиспитати целу ствар.

Иначе,трагична је та српска интерпретација самодрживости по којој град финансира објекат од јавног значаја (у овом случају "пасарелу") али и комерцијални простор за који би онда тај град требао да нађе закупца који обично на крају буду неки људи и фирме са партијским везама.

У нормалним друштвима исто сноси минималан ризик а јавно-приватно партнерство то заправо и јесте јер приватни инвеститор гради и простор који ће му бити извор прихода али и дати објекат од јавног значаја.
 
Богами, Фуџимото све бољи и бољи...
 
Da li je ovo mix resenje , koje omogucava i onoj nasoj pasareli da uzme neke pare ?
 
Ja sam se onda salio Zbudzimoto ali plasim se da cemo po starom dobrom obicaju ,,naci kompromisno resenje'' i da ce se ovo zapoceti pa stati na neodredjeno vreme... A to sto je BH i dalje nepopunjena bas ide sa novim komercijalnim prostorom...
 
Организован је конкурс и исплаћен новац победницима - од државног новца - а урађено је апсолутно ништа. Где је овде закон? Где и увек, код нас; нигде.
 
Nagrada je isplacena od ufura na konkurs koja je cini mi se bilo 100 e
 
^mislim da kotizacija za ucesce na konkursu bila 250e

1380438_10151897922854469_1896635711_n.jpg

Izvor fb, GA gallery, Tokyo, Japan
 
Bravo direktore! Mnogi su potrčali da ugrabe lokale bez da su pogledali osnovne stvari. Ne znam koliko je poznato da samo par lokala dole ima kompletnu infrastrukturu dok se drugi osvetljavaju na agregate. Izmene se ne mogu raditi prema željama već prema unapred odredjenim pravilima, stoga je trošak uredenja izuzetno veliki. To je glavni razlog zašto tako dugo nakon konkursa još nema svih izlicitiranih lokala(tj. skoro da nema novih).
 
direktor":2gfnjz2l je napisao(la):

Hajde da pogledamo samo ovu sliku sa tog linka
Sou+Fujimoto+Architects+.+Beton+Hala+Waterfront+Center+.+Belgrade+%252811%2529.jpg



Kada ove sipke ne bi bile providne, i kada bi uklonili fotelje, konjice, i vesele i razrdagane ljude, realno stanje bi bilo mnogo slicnije kada se nalazite u podnozju bile koje automobilske petlje, sa zapisanim stubovima/zidovima, grafitima, gomilom smeca, nedostatkom svetlosti...
 
Vrh