Šta je novo?

Beton hala

Pa, prvo, ne znamo koliko bi to koštalo - da li je zasita 20 miliona, da li je manje ili više...

Ja sam prvi za to da se 20 miliona eura potroši na stipendije, bolnice, socijalne stanove.... ali šta ako to čudo može da se napravi jeftinije i iz nekih drugih izvora, ne iz budžeta, tj od našeg poreza?

Možda neće štrčati kao lider među pilonima u regionu, ali mogućnost šetnje od Zemuna do Kalemgdana, ili od Kneza i Kalemegdana do, nadam se, picnutog Ušća, Parka prijateljstva i izložba skulptura u zelenilu oko MSU - ipak nekako obogaćuju život i slobodno vreme Beograđana. Vredi razmišljati na tu temu.
 
drum1":1gtrbdwl je napisao(la):
...хајде да тих 10-20 милиона уложимо у стипендије...
Kojih 10-20 miliona? Ispada kao da su već odvojeni za tu namenu.

Nema tije' para
 
8144053356_e2bcf8cb8f_z.jpg
 
^^ samo fale figurice mlade i mladoženje na vrhu
 
Nemam pojma, neki Japanac je negde ufotkao i okačio na Flickr. I stvarno liči na svadbenu tortu :D
 
Mislim da jeta maketa bila izlozena negde u nemackoj gde je Fujimoto imao svoju izlozbu.
 
Ovo je fotka sa izložbe u Nemačkoj:

sou01.jpg


Čini mi se da nisu iste makete, ali je projekat isti (tj. ono što smo do sada imali prilike da vidimo na renderima). Prednost maketa u odnosu na rendere je što daju uverljiviji utisak o objektu u prostoru.
 
Meni deluje kao da je to ta ista maketa, vidi se deo brda na obe, no mozda gresim...
 
Kad malo bolje pogledas tu tesko da postoji dobra veza izmedju priobalja i tvrdjave. Treba obici i-hi-hi krugova da bi stigao od jednog do drugog. Znaci ko stvarno hoce da stigne od A do B a nije mu do setnje spiralnim spagetima radi nje same bi ovo IZBEGAVAO. Jos jedan razlog zasto sam za jednu minimalisticku spiralu sa 1-2 staze na gore i 1-2 na dole. Time bi se zaista mogla savladati ta visinska razlika na jedan efikasan i razuman nacin. Ovi zamrseni spageti izgledaju interesantno (ne kazem lepo jer ko zna na sta bi to u izvedbi licilo sa svim potpornim stubovima) ali se tu onda stvara i konfuzija po pitanju kako stici od destinacije do destinacije. A valjda je to bio prvi zadatak konkursa, KOMUNIKACIJA sa tvrdjavom.
 
Лупаш брале. Не да нема "и-хи-хи" кругова него ни један цели до било које тачке.
 
Delija":3m0ceget je napisao(la):
Лупаш брале. Не да нема "и-хи-хи" кругова него ни један цели до било које тачке.

I sta je pisac ovde hteo da kaze?
 
Da te niko ne tera da ideš u krug ako nećeš, već da imaš direktnu vezu obale i Kalemegdana. Što se jasno vidi i na slici.
 
Ta spirala ce biti prazna izuzev mozda prva 2-3 meseca zbog znatizelje gradjana. Niko to zivi nece koristiti da bi sisao na reku.
 
Staza sa Kalemegdana ulazi u gnezdo, a onda se stepenicama u levom delu slike spustiš na donju stazu koja vodi pravo na Pristanište :)
 
Komplikovano u svakom slucaju...

A cini mi se da ce biti mracno ispod svih tih pasarela.
 
jlaki":u8t9qvvi je napisao(la):
Homer Jay":u8t9qvvi je napisao(la):

Tu mora da postoji tona zanimljivog sadržaja da bi se ljudi uopšte pentrali. Izložbe, klupe, zelenilo, kante, piksle...

Ja ne znam da li gledamo istu sliku ali ja ovde ne vidim stepeniste levo niti direktnu vezu Kalemegdana sa priobaljem. E sad da li je to nekome "lupanje" to je stvar licne kulture.
 
http://www.archdaily.com/286381/beton-h ... report-ai/

Надам се да смо завршили са овом бесмислицом од расправе.А ово датира још од прве верзије пројекта.Већ сада је извесно да ће цео пројекат бити упрошћен.
 
Meni nije jasno zasto projekat krsi konkursni zadatak u kome je jasno bilo precizirano da pruga tramvaja mora biti denivelisana u odnosu na ulicu sto nije slucaj ni na planu ni na ovoj maketi.
 
Delija":2rrjxyvo je napisao(la):
http://www.archdaily.com/286381/beton-hala-waterfront-center-sou-fujimoto-architects/site-key-report-ai/

Надам се да смо завршили са овом бесмислицом од расправе.А ово датира још од прве верзије пројекта.Већ сада је извесно да ће цео пројекат бити упрошћен.

A ja se nadam da ces ti naci snage da preskaces postove koji te smaraju umesto da ih proglasavas besmislicama ili jos gore/nevaspitanije "lupanjem". A to da je sada bilo sta jasno je tek zestoka ekstrapolacija, jedino ne znam cega. Nije mi jasno :D

Inace, slazem se sa spatiotecteom i za trasu tramvaja, ni to mi nije jasno :D
 
JohnyBgood":a159v7kn je napisao(la):
Inace, slazem se sa spatiotecteom i za trasu tramvaja, ni to mi nije jasno :D

Sad ce neko da procita ove nase komentare za trasu tramvaja u ravni sa ulicom pa cete videti u sledecim renderima denivelisanu trasu.

Isto tako je bilo i za stubove i rukohvate kad smo u vise navrata ukazali na to da ih nema, od jednom su se pojavili na sledecim renderima. :gobb:
 
nevezano za izgradnju oblaka, da li je ikada neko ozbiljno razmatrao opciju spustanja tramvajske trase na trasu zeleznice, kroz postojeci tunel i dalje do 25. maja... naravno u sklopu nekog master plana, uklanjanja pruge, spustanja grada na reku, bla, bla...

bilo bi steta propustiti takvu priliku
 
razgradjevinar":15oi2tlw je napisao(la):
nevezano za izgradnju oblaka, da li je ikada neko ozbiljno razmatrao opciju spustanja tramvajske trase na trasu zeleznice, kroz postojeci tunel i dalje do 25. maja... naravno u sklopu nekog master plana, uklanjanja pruge, spustanja grada na reku, bla, bla...

bilo bi steta propustiti takvu priliku

koliko je meni poznato, nikad nije razmatrana ta ideja.

Ono sto je planirano trenutno za tramvaj u sklopu rekonstrukcije karadjordjev je to da se pretvori u 2x2 ulicu sa (verovatno) tramvajem koji ce ici po sredini.

A za zeleznicku prugu oko kalemegdana je razmatrana mogucnost da jednog dana bude deo gradske zeleznice ukoliko se ne ukine.
 
Vrh