Šta je novo?

Beton hala

,,.....Mada je most realno gledano i tako na jako dugom stapu finansijski. Ajde da sredimo Karadjordjevu, BH, prilaze tvrdjavi... ,,

Spustanje na reku i samu Beton halu vaznije je uredjenje Kosancicevog venca kao boemsku cetvrt kao prirodni sled cirkulacije
 
Homer Jay":3p16kju7 je napisao(la):
Nešto sam razmišljao ovih dana razmišljao o Zidarevoj ideji pešačkog mosta -

Mislim, nije da je izmisljena topla voda...

Drakche":3p16kju7 je napisao(la):
Jedino sto bih zeleo da vidim i dozivim jeste da se nesto desava na vodi i naravno pesacki prelaz preko reke do muzeja savremene umet. na uscu. Ovo je mozda najbolja prilika i mesto gde bi to moglo da se izvede.
Muzej i park na uscu su i dalje malo dostupni.
U sklopu tog pesackog mosta bi mogao da se projektuje ceo beton-hala prostor.

Drakche":3p16kju7 je napisao(la):
Ako vec zelimo nesto epohalno na ovoj lokaciji onda bi projekat trebao da se fokusira na ono 'ispred' beton hale - preko vode - do usamljenog i polu-dostupnog muzeja savremene umetnosti odmah tu prekoputa. :kafa:
Pesacki most od/sa beton hale prema parku na uscu, ....
:pob:

Ako su vec spremni i odlucni da sagrade sve te visoke, kruzne, nadvozne prelaze onda bi bilo bolje da isprave kurvu u pravu liniju da bi se preko vode preslo do muzeja.

eto sta ti je sudbina nas umetnika :kafa:
 
Drakche":2owhctus je napisao(la):
eto sta ti je sudbina nas umetnika :kafa:

Vaistinu teska, ne valja kasniti...

Postovi su ti iz aprila 2012. a moj konkursni rad sa rad sa pesackim mostom objavljen je na forumu u maju 2011.:

viewtopic.php?p=120493#p120493

a bila su na konkursu jos dva rada sa mostovima, oba na kraju beton hale nizvodno, i jedna zicara preko reke.

Bila je tada citava diskusija oko mosta na forumu i najavio sam da cemo za godinu dana napraviti konkurs za most, evo proslo godinu i po dana, malo kasnim, ali ideja je polako sazrela i uskoro cemo moci da je guramo i u javnosti.
 
Starosedeoci su i vlasnici kafića: "Frida", "Iguana", "Komunale" (prvog je vlasnik preduzeće "Azimen", a druga dva "Azimen" i "Smokvica"), Welness centra "Korpore" i galerije "Italian dizajn". Oni su i zadržali prostore, s tim što će vlasnici džima i galerije morati da izvrše prenamenu, odnosno da u tim prostorima otvore restorane ili kafiće.

Kakva ludost. I postojecu galaeriju i teretanu ce vlasnici morati da zatvore :o

Umesto da su bas forsirali raznolikost, i da i sam grad u neke od sala otvori kulturne objekte.

Nego mislim da su zakupci vec poznati i sve je samo formalnost, te je i tender prilagodjen njihovim prohtevima.

Spustanje na reku i samu Beton halu vaznije je uredjenje Kosancicevog venca kao boemsku cetvrt kao prirodni sled cirkulacije

Kada se Kosancicev popuni modernim zgradama, nece nicega boemskog biti u njemu.
 
Vranc wrote :Kada se Kosancicev popuni modernim zgradama, nece nicega boemskog biti u njemu.
Ne verujem da iko moze imati takve zlocinacke namere
 
Preciznije - vlasnici neće zatvoriti teretanu i galeriju, već će ih samo preseliti iz Beton hale (galerija se seli u Kondinu ulicu, a teretana u novi stadion Voždovca), vlasnici su zadržali lokale u Beton hali i u njima će otvoriti ugostiteljske objekte (od kojih će, verujem, u najmanju ruku zarađivati podjednako dobro kao i od galerije, odnosno teretane). Tako da suštinski vlasnici ovde nisu oštećeni, već je samo narušena raznolikost sadržaja u Beton hali.
 
boca-ica":7gq1wal7 je napisao(la):
Vranc wrote :Kada se Kosancicev popuni modernim zgradama, nece nicega boemskog biti u njemu.
Ne verujem da iko moze imati takve zlocinacke namere

Pa zar nova trecerazredna zgrada u Karadjordjevoj nije vec sama po sebi zlocinacka namera
http://www.dodaj.rs/f/2J/12o/2pN9ZKNy/img2540.jpg

a ovako ce biti na kraju
http://www.dodaj.rs/f/o/K2/U3uHtqn/kv.jpg

sto podseca na unakazivanje obale istanbula
http://romeartlover.tripod.com/Galata3.jpg

Preciznije - vlasnici neće zatvoriti teretanu i galeriju, već će ih samo preseliti iz Beton hale (galerija se seli u Kondinu ulicu, a teretana u novi stadion Voždovca), vlasnici su zadržali lokale u Beton hali i u njima će otvoriti ugostiteljske objekte (od kojih će, verujem, u najmanju ruku zarađivati podjednako dobro kao i od galerije, odnosno teretane). Tako da suštinski vlasnici ovde nisu oštećeni, već je samo narušena raznolikost sadržaja u Beton hali.

Pa dobro, lepo za njih, ali za samu beton halu kao celinu je to osiromasenje da tu budu iskljucivo ugostiteljski objekti i nocni klubovi. Ne znam kome moze da smeta galerija ili teretana?
 
верујем да капитализам треба каналисати али ово је потпуна лудост.

заиста коме смета теретана а поготово галерија? терентана је (тренутно) на крају и заиста не видим проблем, чак је добро да се на неки начин рекламира физичка активност. галерија је велики плус.

мислим да је велики шарм бетон хале (осим старог објека крај реке и све те историје) што има ту разноликост садржаја што је чини целином за себе. а овако ће бити комплекс кафића и ресторана...то је сасвим у реду, али за мене нема исту енергију која је тако издваја.

учит/едит :p :

мислим да власницима треба дозволити сваку намену која је посећена а да није нешто неморално (стриптиз/коцкарница) или нешто што одскаче од целокупне атмосфере доле. фенси теретана (дакле није пуна стероидаша) и галерија свакако не одскачу.
 
U vezi pešačkog mosta nizvodno:
baš sam danas obratio pažnju. Pešački most koji bi bio lučni i pratio konturu donje ivice grede Brankovog bi bio sasvim OK.

slika1414.jpg


promenio sam mišljenje :)
 
Ozbiljno, ako ovi zaista budu postavljali još jednu konstrukciju zbog metroa/BeLaM-a/LRT-a/tramvaja, taj pešački most će postati ne još jedna gradska atrakcija, nego nešto neophodno.
 
relja":10t53fly je napisao(la):
Ozbiljno, ako ovi zaista budu postavljali još jednu konstrukciju zbog metroa/BeLaM-a/LRT-a/tramvaja, taj pešački most će postati ne još jedna gradska atrakcija, nego nešto neophodno.

Ako budu dodavali tu j** konstrukciju bas tu onda je vreme za izlazak na ulice, penetrirala ih ta glupa ideja. Jedini razlog da metro ide ivicom NBGa a ne Djindjicevim bulevarom (gde sluzi destinacije sa obe strane) je ta da se obavezno ugura stanica kod TC Usce. Penetrirao ih i taj trzni centar. I svi srpski tajkuni.
 
Пешачки мост је неопходан и ту се сви ваљда слажемо. Ушће треба оживети, спојити пешаки Земун и Београд, довести посетиоце до МСУ, и можда будуће Опере и Филхармоније.

Међутим, поставља се питање оптималне локације..... Чини ми се да би предложена локација у оси Краља Петра још једном сасекла и оно мало најстаријег сачуваног урбаног ткива старе вароши (први пут је то био Александров мост). Такође, увео би претерану количину људи на миран Косанчић који управо због тог фактора и јесте тако посебан. Трећи разлог је близина Бранковог моста, који већ има пешачке коридоре. Јесте, додаће се метро цев (искрено се надам да неће), али ће пешачке стазе остати.

Мислим да би најоптималнија позиција моста била у оси Париске. Париска ионако треба да се претвоти у пешачку са каскадама вртним или воденим. Такође, позиција је на средини између Калемегдана и Кнеза, па се посетиоц може определити где ће. Такође, близина Бетон хале је битна, јер ће она, изградио се Облак или не, ипак бити центар дешавања на реци. Плус је горњи калемегдански плато најпосећенији део Калиша. Такође, овом локацијом се оставља Карађорђева у визуелном комаду а "троугласти блок" одваја, на неки чудан начин, који ми се свиђа.
 
stf":1qj0jrxs je napisao(la):
Пешачки мост је неопходан и ту се сви ваљда слажемо. Ушће треба оживети, спојити пешаки Земун и Београд, довести посетиоце до МСУ, и можда будуће Опере и Филхармоније.

Међутим, поставља се питање оптималне локације..... Чини ми се да би предложена локација у оси Краља Петра још једном сасекла и оно мало најстаријег сачуваног урбаног ткива старе вароши (први пут је то био Александров мост). Такође, увео би претерану количину људи на миран Косанчић који управо због тог фактора и јесте тако посебан. Трећи разлог је близина Бранковог моста, који већ има пешачке коридоре. Јесте, додаће се метро цев (искрено се надам да неће), али ће пешачке стазе остати.

Мислим да би најоптималнија позиција моста била у оси Париске. Париска ионако треба да се претвоти у пешачку са каскадама вртним или воденим. Такође, позиција је на средини између Калемегдана и Кнеза, па се посетиоц може определити где ће. Такође, близина Бетон хале је битна, јер ће она, изградио се Облак или не, ипак бити центар дешавања на реци. Плус је горњи калемегдански плато најпосећенији део Калиша. Такође, овом локацијом се оставља Карађорђева у визуелном комаду а "троугласти блок" одваја, на неки чудан начин, који ми се свиђа.

:kk:

Slazem se sa svime. Eh i da se ta napacena a lepa zgrada MSU najzad osposobi... uh kako smo mi jedna nesrecna zemlja i narod, sanjarimo i haluciniramo o nekakvi Teslinim tornjevima i cudima, a ono sto imamo nam se raspada pred ocima.
 
али Бранков мост је већ (и) пешачки? има чак има лифт до шеталишта са једне стране...и сасвим проходне и лепе степенице на нбг страни.

јесте страва имати Милениум бриџ, али то је у 2. финансијском центру Европе.. дакле чист луксуз.

потпуно се слажем то за осу Париске и за овај мост као идеју, али само у далеко светлијој будућности.
 
Pa da, i biciklisticki ali to ne znaci da nam ne treba jedan bez automobila i autobusa! :)
GRozan je osecaj kad se prelazi most pored toliko vozila a sasvim drugaciji preko pesackog...
 
Za sportiste - rekreativce je Brankov most OK.

Ako se želi da se privuče još veći broj ljudi i da pešaci i biciklisti bolje cirkulišu, potrebna je bolja komunikacija od Brankovog.

Baš danas sam, vozeći se pored Save kod ušća, pomislio kako bi bilo lepo da se sa same staze kod MSU pređe preko Save do Beton hale, a ne na Brankov most. Nije mi teško, ali je gnjavaža i ta kratka relacija i nije užitak, bilo da se išlo na rampu ili stepenice, svejedno.

Stvarno, koliko bi koštao takav jedan most?
 
relja":2ez0diay je napisao(la):
Za sportiste - rekreativce je Brankov most OK.

Ako se želi da se privuče još veći broj ljudi i da pešaci i biciklisti bolje cirkulišu, potrebna je bolja komunikacija od Brankovog.

Meni nije baš OK. Stalni sam korisnik koji na bajku fura iz Zemuna na Adu. Staze su preuske, dakle 10ak pešaka i nekoliko biciklista istovremeno je već truba. Šest uvek punih saobraćajnih traka, mislim na izduvne gasove, spada u kategoriju 'smrt rekreativcima i ostalima'... Neka poboljšanja su moguća, tipa proširenja staza i odvajanja od smrdosa nekakvim zaštitnim panoima - ali Brankov most je pre svega automobilski, te ne verujem da bi ga šminkali za pešake. Ako na njega još okače i taj metro, onda ću ga verovatno izbaciti iz lične upotrebe.

Mislim da potez BH - MSU prosto vapi za pešačko-bajkerskim mostom, a gde bi takav najefektnije čučnuo, neka ostane za dalju kreativnu diskusiju. Međutim, mislim da je gradnja istog negde u daljoj budućnosti, iz mnogo razloga. Što se cene tiče, posle kratkog guglanja sam uvideo da ona može veoma da varira, zavisno od toga šta se želi. Ali verujem da u skromnoj i funkcionalnoj varijanti to ne mora uopšte da bude skupo.

Evo i jednog linka: http://www.schnubel.com/bridges/PB4/
 
Posto se uglavnom slazemo da nam treba pesacko-biciklisticki most prva etapa je da tu ideju usadimo u javnosti (jedno 6 meseci posla) a onda samo treba da nadjemo tricavih 10-20 miliona evra :D (zavisno od projekta, dao sam par primera par stranica unazad)

Za mene je most veoma bliska buducnost, 2 godine maksimum :)
 
Odmah pozvati i angazovati kineze :D

Pesacki ce biti u prednosti od brankovog. izmedju navedenog, i zbog optimalnije visine, tj. ne mora biti toliko visok, te pesaci i biciklisti mogu spontanije i bez puno "napora" da se popnu na njega.

Vise sam za varijantu da se most uklopi u beton halu cime bi se resile najmanje dve stvari odjednom. U tom slucaju bi cak i neka varijacija na "oblak" mogla doci u obzir, mada bih ja licno zeleo da ostane sto jednostavnije moguce.

Edit: sada sam se setio da sam jednom nesto eksperimentisao sa mostom na beton hali, ispalo je nesto izmedju "oblaka" i par drugih nagradjenih projekata.



u principu svasta je nesto moguce da se uradi pod uslovom da se sve desava nize od novoa tvrdjave (parka).
 
zidar":242x0nwr je napisao(la):
Posto se uglavnom slazemo da nam treba pesacko-biciklisticki most prva etapa je da tu ideju usadimo u javnosti (jedno 6 meseci posla) a onda samo treba da nadjemo tricavih 10-20 miliona evra :D (zavisno od projekta, dao sam par primera par stranica unazad)

Za mene je most veoma bliska buducnost, 2 godine maksimum :)

Pa ajde da prvo otvorimo skelu ili da par brodica prevoze ljude sa biciklom ili bez njega, kao sa Ade na Novi Beograd. Beton Hala - MSU, cena 50 din kao autobuska karta. Jedino ne znam koliko bi dobijanje svih dozvola i placanje svih poreza, doprinosa, i reketa bilo kao hod po staklu. A verujem da bi, kao i sto nam je sve ostalo pa je privreda u stanju u kome je.
 
Johny, to je baš zdrava ideja koju si nabacio! Evo ovako: BBuildovci sa preduzetničkim duhom naprave rečnu taxi firmu tipa AD. Mislim da tu nema nepremostivih teškoća, koje se upornošću ne mogu rešiti. Zdrav razum mi govori da bi to bila isplativa rabota i to linija BH - MSU - Hotel Juga - Šaran.

Mislim da BB ima dovoljno kapaciteta da se u okršaju s propisima, dozvolama i evtl. reketima izađe na kraj - nije to toliki bauk. Najzad, možemo da se upustimo u sve kao u jednu dobru vežbu, počevši od cost-benefit analize pa na dalje. I na kraju, ako je moguće da se napravi i da radi - onda će i biti!

Ajde da vidimo ko je za i kakva su mišljenja!
 
људи...хајде да тих 10-20 милиона уложимо у стипендије, пореске олакшице за друштвено одговорне фирме, за субвенцију трећег детета...за барем 20 ствари важнијих од тога. заиста сте понекад превелики занесењаци.
 
Vrh