Steva
Advanced
- Učlanjen(a)
- 08.12.2006.
- Poruke
- 4.412
- Pohvaljen
- 8.151
Upravo to! Da pređeš reku bez zagađenja iz jednog u drugi park, a ne kao kod branka, iz jednog prašnjavog dela grada pravo u komercijalu (TC Ušće). Beograd ima sjajane parkove, sa jedne strane reke Ušće, sa druge Kalemegdan, što ne povezati to? A ima i gradova sa mnogo većom gustinom mostova nego BGD pa nisam nešto primetio da im to mnogo smeta.Bulevarac":2y8mv3cg je napisao(la):ehh, znaci zidamo most za pesake na 50m od postojeceg mosta da bi tih 500m mosta prelazili bez "zagadjenja". Kada predjes most sta ces onda, da udjes u neku novu ulicu bez zagadjenja ?Steva":2y8mv3cg je napisao(la):jedan pešački most na tom mestu bi BGD-u legao ko bu**** šamar. Preći peške brankov most nije "to", ono ideš preko branka i gušiš se 15 minuta u izduvnom oblaku, bučno je itd...mekbejn":2y8mv3cg je napisao(la):Koliko god mi se sviđala ideja novog pešačkog mosta, mislim da je trenutno to preskupa investicija. Pogotovo što par stotina metara dalje može da se pređe Brankov most uz pomoći liftova.
A što se tiče projekta dobudživanja beton hale, meni se većina ne dopada. Prosto tu kalemiti neka čuda koja gutaju Kališ, meni deluje preterano. Neka ultra pojednostavljena verzija Japanskog projekta (dakle obična pasarela, bez stakleno betonske aždaje preko beton hale), koja daje pristup reci s tvrđave i obrnuto je za mene sasvim dovoljna...
Još jedna stvar, izgradnja pešačkog mosta je mnogo jeftinija nego izgradnja jednog mosta za motorizovan saobraćaj, a dobitak je veliki.