Šta je novo?

Beton hala

stf":3sfynb0n je napisao(la):
Sve ovo stoji, ali zašto se nisi javio kada je konkurs objavljen? Tada bi tvoji stavovi imali punu legitimnost.

stf, ja sam bre hejter volonter, nije mi to profesija. moji stavovi imaju puni legitimite i dalje, ja ne kritikujem i ismevam samo konkurs nego celokupnu pricu oko beton hale, od ideje o konkursu u ovom trenutku do nas ovde koji gubimo vreme pricajuci o njemu.

mozes li ti da predvidis kako ce npr izmestanje autobuske i zeleznicke stanice, nesto sto recimo planiraju da urade u narednih 5-10 godina, uticati na tokove ljudi? hoce li to masovno dovesti ljude na obalu, hoce li ti ljudi zeleti levo na adu ili desno na kalemegdan, kako ce i zasto ti ljudi putovati dotle, hoce li karadjordjeva bljesnuti i postati novi centar trgovine i usluga ili sterilna poslovna cetvrt, koliko ce turista doci, hoce li oni zeleti dzempere ili jeftin alkohol...? kad budes imao barem neke od ovih odgovora onda mozes da krenes dalje i bolje sagledas beton halu i ceo taj deo. mozda zakljucis da tu treba 50 000 kvadrata poslovnog prostora i 5 hiljada parking mesta, ne bih ja imao nista protiv, naprotiv. ako to sve ima smisla ok

izmestanje pruge kroz 100 metara dugacak tunel je potpuno nebitan detalj jedne mnogo ozbiljnije price koju, na moje ogromno iznenadjenje i zabrinutost, malo ko vidi i razume. spomenuo sam vukov spomenik i na to primeru zavrsicu sa svojim blebetanjem. kakav god projekat podzemne stanice bio ona sama za sebe ne funkcionise. potrebno je mnogo vise nego iskopati rupetinu u zemlji da bi jednan takav objekat imao smisla. zbog neplanskog rada, improvizacije, lopovluka, aljkavosti... komercialni prostor namenjen ocekivanim putnicima postao je to sto jeste. ima takvih primera u nasem gradu koliko zelis a ti mi ovde nisi dao apsolutno nijedan argument koji stoji u prilog tvrdji da ovoga puta ne bi bilo isto
 
vucko":4ucogg7k je napisao(la):
Ne bih smarao,ali svakim danom je sve jasnije da od ovog projekta nema nise.Bacise kosku kerovima(gradjanima) da se biju oko nje...

moram se sloziti sa tobom...jednostavno ne vidim kako cemo sve ovo da isfinansiramo, zajedno sa blokom39, nauchnim parkom zvezdara, koridorom 10, mostom preko Ade....Ovde ne da ne rastu pare na grani nego nigde.

Cak su i Kinezi nestali sa pricom o mostu kod Zemuna (sklonjena je najava sa bilborda kod lakta novosadskog autoputa)
 
17 strana za dve nedelje dokazuje da je konkurs uspeo bar u jednom - otvorio je debatu o znacajnom objektu koji niko nije primecivao nit' je*** 2 odsto.

Pre nekoliko godina me je jedna turistkinja zaustavila na semaforu kod Gradske biblioteke u Pariskoj ulici i pitala me kako da stigne do reke. Iskreno, bio sam zatecen!? Pitao sam se uopste sta ce, bre, ona u ove sitne nocne sate tamo, a onda sam i skontao da mi mozak malo baguje i da nisam siguran koji bi joj put bio najkraci i najmanje neprijatan. Kad sam joj objasnio put na zbunjenom engleskom, uz malu pomoc ruku i nogu i rastao se s njom pozeleci joj lep provod, jos dobrih par sati sam razmisljao da se nije izgubila i da li sam je poslao u pravom smeru. Ne znam zasto, ali nekako mi se ova anegdota ucinila zgodnom za momenat.
 
Da se pridružim hejtu.

Još jedan nepotrebno monumentalan i megalomanski projekat, srećom neće nikad biti ostvaren.
Razuemem da arhitekte hoće da se pohvale onim što umeju, ali zar nikom ne pada na pamet da se objekti mogu renovirati i adaptirati bez nadogradnji koje su veće od originalne zgrade.

Meni se sasvim sviđa ono što se sada dešava sa Beton halom, samo tako treba da se nastavi.
Mnogo veći problem je nedostatak infrastrukture za pristajanje brodova. Svaki dan gledam po 2-3 parkirana paralelno, na onaj jedan jedini pristan.
 
Mad Monkey":1da83yqv je napisao(la):
Da se pridružim hejtu.

Još jedan nepotrebno monumentalan i megalomanski projekat, srećom neće nikad biti ostvaren.
Razuemem da arhitekte hoće da se pohvale onim što umeju, ali zar nikom ne pada na pamet da se objekti mogu renovirati i adaptirati bez nadogradnji koje su veće od originalne zgrade.

Meni se sasvim sviđa ono što se sada dešava sa Beton halom, samo tako treba da se nastavi.
Mnogo veći problem je nedostatak infrastrukture za pristajanje brodova. Svaki dan gledam po 2-3 parkirana paralelno, na onaj jedan jedini pristan.

Znaci da renoviramo i adaptiramo, pa ce se lakse spustiti sa Kalisa na reku, sto neki smatraju normalnim produzetkom kalemegdanske setnje ?
Posle tog adaptiranja-renoviranja putnici iz tih brodova koje spominjes, ce verovatno lakse doci na Kalis.

Sto se ne javi ranije da se ne smaramo oko konkursa zabadava :kafa:
 
@Homer Jay, odlicno si to primetio, na ovom forumu postoje fetis teme koje okupiraju veci deo forumasa, dok neke druge teme, po meni cesto mnogo bitnije ne dobiju nikakvu paznju.
Drago mi je sto smo imali barem 17 strana, iako smatram da je sam prostor zasluzio mnogo vise.
 
Domace resenje je dobilo svog 4 zaljubljenika :lol:
p.s. steta sto ne mozemo da vidimo ko su ti ljubitelji I profila, oblozenog staklenom oplatom. :bash:
 
Bulevarac":2c0ysjtw je napisao(la):
Domace resenje je dobilo svog 4 zaljubljenika :lol:
p.s. steta sto ne mozemo da vidimo ko su ti ljubitelji I profila, oblozenog staklenom oplatom. :bash:

Они су само одвојили битно од небитног. :lol:

Ко је гледао издање градологије о конкурсу схватиће. ;)
 
@Delija a najaci mi je komentar domaceg autora da mu se dopada projekat Japanca, ali za naucni centar :lol:
 
Delija":1hgrv5hr je napisao(la):
Bulevarac":1hgrv5hr je napisao(la):
Domace resenje je dobilo svog 4 zaljubljenika :lol:
p.s. steta sto ne mozemo da vidimo ko su ti ljubitelji I profila, oblozenog staklenom oplatom. :bash:

Они су само одвојили битно од небитног. :lol:

Ко је гледао издање градологије о конкурсу схватиће. ;)
Samo nemoj Zaklinicu da mi uvodis u ovu pricu,sve ostalo moze :p
 
Bulevarac":39bfpt02 je napisao(la):
@Delija a najaci mi je komentar domaceg autora da mu se dopada projekat Japanca, ali za naucni centar :lol:

Е за то би му већ одузео лиценцу.
 
Haters UNITE! 40% and going :cool:

Са овом Градологијом се нису прославили, те ако се одлучи ово, или оно, или ако буде комбинација решења, али у сваком случају биће супер и "ушли смо у свет". Одлучили смо шта нам ту треба, а онда опет нисмо одлучили, како се процени исплативост, буди Бог с нама.

Узгред, да ли завршише ону дворану у бедему код куле Небојша? Калемегдан је јако велик и са обале се може стићи до разних тачака на њему на различите начине. Откуд највећа стрмина и то од право иза хале (где се у халу и тако може једино преко крова, због пруге) постаде топ приоритет?
 
Ova gradologija je bila mislim, khmm,heh, znate, bolje da ne kazete sta mislite jer necete biti emitovani. :bash:
 
JohnyBgood":1hzkzhwd je napisao(la):
Haters UNITE! 40% and going :cool:

Са овом Градологијом се нису прославили, те ако се одлучи ово, или оно, или ако буде комбинација решења, али у сваком случају биће супер и "ушли смо у свет". Одлучили смо шта нам ту треба, а онда опет нисмо одлучили, како се процени исплативост, буди Бог с нама.

Узгред, да ли завршише ону дворану у бедему код куле Небојша? Калемегдан је јако велик и са обале се може стићи до разних тачака на њему на различите начине. Откуд највећа стрмина и то од право иза хале (где се у халу и тако може једино преко крова, због пруге) постаде топ приоритет?

Jel si nekada silazio sa Kalisa na reku i kako si to ucinio, koju si od raznih tacaka koristio ? Jel si pretrcavao ulicu, ili si koristio neke druge metode ?
Do Slavije preko Male Azije :lol:
 
Bulevarac":i2e1z24u je napisao(la):
Ova gradologija je bila mislim, khmm,heh, znate, bolje da ne kazete sta mislite jer necete biti emitovani. :bash:
Bas sam razmisljao o gradologiji.Bolje je i propagandu da slusamo nego da nema uopste emisije.Mi,koji znamo o cemu se radi cemo makar izvesti korisne informacije izmedju redova.Kad vec grad i urbanisticki zavod nece lepo i razborito da predstave rezultate i sta ce se dalje raditi to nam je jedino sto ostaje.
 
Bulevarac":30vnsxfw je napisao(la):
JohnyBgood":30vnsxfw je napisao(la):
Haters UNITE! 40% and going :cool:

Са овом Градологијом се нису прославили, те ако се одлучи ово, или оно, или ако буде комбинација решења, али у сваком случају биће супер и "ушли смо у свет". Одлучили смо шта нам ту треба, а онда опет нисмо одлучили, како се процени исплативост, буди Бог с нама.

Узгред, да ли завршише ону дворану у бедему код куле Небојша? Калемегдан је јако велик и са обале се може стићи до разних тачака на њему на различите начине. Откуд највећа стрмина и то од право иза хале (где се у халу и тако може једино преко крова, због пруге) постаде топ приоритет?

Jel si nekada silazio sa Kalisa na reku i kako si to ucinio, koju si od raznih tacaka koristio ? Jel si pretrcavao ulicu, ili si koristio neke druge metode ?
Do Slavije preko Male Azije :lol:

Наравно, најчешће преко Великих степеница а може и преко Доњег града близу куле Небојша. У оба случаја би лепо уређен цивилизован прелаз и преко улице и преко пруге добро дошао. Прелази преко пруге нису неуобичајени, недавно сам био у Њу Орлеансу и има их гомила и сасвим лепо функционишу, мада тамо возови пуно чешће пролазе јер је то ваљда једна од 3 највеће луке у Америци. Прелази преко улице су, надам се да се можемо сложити, нормална ствар. Не видим неку преку или хитну потребу за неком рампом која би ме спустила на кров бетон-хале, она се и тако сасвим фино развија и јако сам задовољан тим процесом. А сад што не можеш у њу да се стрмекнеш право са Калемегдана, Боже мој, можеш ипак да јој приђеш и са узводне и са низводне стране. Лепа шетња, само да се култивишу ти прелази и пар тротоара.

А ако град има пара нека заврши то што су почели са кулом, и један леп прелаз да би се и од ње могло лепо прећи према Победнику би био велики плус. А туда би се онда могло и узводно према бетон-хали.
 
Predlazes nesto ovako ?
5014491065_21cb023127.jpg
 
Bulevarac":2vkrgy9z je napisao(la):
Predlazes nesto ovako ?
5014491065_21cb023127.jpg

Да ли ТО то личи на пешачки прелаз и да ли сам ја овде поменуо пешачки надходник или мост?! ОНО, беле штрафте на улици, или еквивалентан прелаз преко пруге, рецимо са или без рампе али свкакако са упозоравајућим светлима и звоном?

Ако у поменутом Њу Орлеансу у коме огромне композиције пролазе сваких 10ак минута нису осетили потребу за пешачким мостом, ако и наш БУЛЕВАР (који ти је по имену очигледно познат) на маси места може да се пређе у нивоу, зашто не би могло исто испод Калемегдана где је интензитет саобраћаја (и железничког и путног) много мањи?

Не кажем да можда неки лепи пешачки мост не би долазио у обзир ако би се лепо укомпоновао у косину изнад бетон-хале, али то је већ инвестиција у односу на канту беле фарбе за пешачки прелаз и мало шљунка и асфалта да се прелаз преко пруге уравни да се не саплићу људи. А чак ни нешто овако нам не би било лоше преко најужасније улице у граду код сајма, дакле све је ствар контекста.
 
Ima neke (ogromne) razlike izmedju setnje Bulevarom i setnje pored Kalisa, reke. Kod setnje Kalisom-rekom ne ocekujes semafore, rampe, zebre itd, dok je za Bulevar tako nesto normalno. Drugaciji te motivi teraju na setnju Kalisom a drugaciji za setnju Bulevarom.
A sto bas pored Beton hale, kada si malopre rekao da imamo puno silaza na reku? Zasto taj pesacki most-pasarelu ne stavimo negde drugde ? Npr iz Donjeg Grada se popnemo na pasarelu i predjemo ulicu i prugu, sa sve Nebojsinom kulom ? Priznaj da ti se dopao moj predlog .
Jel si i ti od onih sto daju 25% vise za izgradnju mosta zarad njegove nenadje*******ive lepote, a ovde nudis kantu boje, rampu, semafor i malo sljunka ?
 
Bulevarac":33zlgnth je napisao(la):
Ima neke (ogromne) razlike izmedju setnje Bulevarom i setnje pored Kalisa, reke. Kod setnje Kalisom-rekom ne ocekujes semafore, rampe, zebre itd, dok je za Bulevar tako nesto normalno. Drugaciji te motivi teraju na setnju Kalisom a drugaciji za setnju Bulevarom.
A sto bas pored Beton hale, kada si malopre rekao da imamo puno silaza na reku? Zasto taj pesacki most-pasarelu ne stavimo negde drugde ? Npr iz Donjeg Grada se popnemo na pasarelu i predjemo ulicu i prugu, sa sve Nebojsinom kulom ? Priznaj da ti se dopao moj predlog .
Jel si i ti od onih sto daju 25% vise za izgradnju mosta zarad njegove nenadje*******ive lepote, a ovde nudis kantu boje, rampu, semafor i malo sljunka ?

Ти стварно изгледа са тешкоћама читаш и разумеваш моје постове тако да те поново позивам да их, кад је већ тако, а и КАКО СИ САМ НЕДАВНО ИЗЈАВИО, лепо прескачеш.

Ако ниси приметио, поента доброг дела дискусије је приступ реци са Калемегдана и обрнуто. Ја кажем да би за то, за сада и у оквиру очигледних могућности, била сасвим довољно и пар прелаза у нивоу а ти на то постираш слику некаквог надходника над ауто-путем или чиме већ, чини ми се у Штокхолму. Кад ти се укаже на ту глупост и неразумевање оригиналног поста булазниш о филозофским разликама измеђе шетње Булеваром и Калемегданом, о некаквим пасарелама код куле Небојша, итд. Немам ја времена за смарање са таквим глупостима.

Узгред, рекао сам да је Калемегдан велик и да се до разних тачака може стићи на разне начине са реке, имплицирајући да некаква спирала изнад Делта-ситија 2 и тако не би била најкраћи пут за многе дестинације. Многе тачке на Калемегдану би се са реке и даље најлакше повезивале управо постојећим правцима, улицом или преко Великих степеница са узводне стране хале или поред куле Небојша са низводне стране, још само да човек не мора да претрчава и супер. Нигде ни речи о "великом броју прелаза", то је твоја екстраполација, као што ти у речи прелаз видиш мост и надходник.

На крају, ако ти није јасно да се и тај богати Штокхолм чије слике постираш негде одлучује за пар штрафти на асфалту, негде за надходник, а негде за много скупља решења од неких других која су могућа, онда ти ја не могу помоћи. Град је једна много компликована ствар која нуди хиљаде разних ситуација које нормални људи могу да критички анализирају и о њима цивилизовано дискутују. Ко тражи некакве универзално примењиве аксиоме које може применити као секиром сваки пут, боље да иде на неки сајт математичара или филозофа.

И да, мени се чини да је 25 посто превише, и радо би пробао нешто са два асиметрична пилона, мада ми је и ово што се гради ОК, као што сам тамо писао. Али потпуно разумем и оне којима се мост јако свиђа и није им жао ни динара. И не видим проблем ако су исти ти и за прелазе у нивоу код бетон-хале, рецимо потпуно рационално оправдање је то да ће и та пруга једног дана да се склони. А и да се пруга не склања, опет им не замерам. Воле људи да купе леп нови сако па макар морали да однесу ципеле код шустера уместо да купе нове. По чему је то решење лошије од осредњег новог сакоа и осредњих нових ципела? И да ли некога треба прогласити лудим зато што је за ово прво а не друго?
 
Procitah malopre na nekom forumu da je domaci pobednik (vidim da se sve cesce samo on i oslavljava sa imenom pobednik), odnosno Branislav Redžić, arhitekta i vođa tima clan DS-a.
Da li je to istina ?
Kapiram da Japanac nije clan ds-a, ali ako neko ima informaciju da jeste, neka slobodno to i kaze.
 
Wile E. Coyote":2ea4nrnh je napisao(la):
О5 ћу да будем антипротиван, али мислим да нечем тако модерном није место подно Калемегдана. На Новом Београду би савршено легло, а овде би боље легао домаћи пројекат, наравно, без оне Гранд параде.
Meni je Japanski projekat apsurdan. U životu se ne bih popeo ili spustio onom nakaradom od tobogana. Mnogo bolje rešenje je direktan spust na kej, što zbog estetskih, što zbog praktičnih razloga. Ja lično, nemam vremena da tumaram pola sata u krug da bi se spustio na kej, a vremešni turisti (prosečna starost im je preko 60 godina) koji dolaze brodovima u BG, sigurno neće imati snage ni vremena da nađu izlaz iz one nakarade od tobogana da bi došli do Kališa.
 
JohnyBgood":22vjrfx2 je napisao(la):
А чак ни нешто овако нам не би било лоше преко најужасније улице у граду код сајма, дакле све је ствар контекста.
Боље да ниси то поменуо. Сад ће тек кренути хејтовање.
 
Bulevarac":2onsrp93 je napisao(la):
JohnyBgood":2onsrp93 je napisao(la):
Haters UNITE! 40% and going :cool:

Са овом Градологијом се нису прославили, те ако се одлучи ово, или оно, или ако буде комбинација решења, али у сваком случају биће супер и "ушли смо у свет". Одлучили смо шта нам ту треба, а онда опет нисмо одлучили, како се процени исплативост, буди Бог с нама.

Узгред, да ли завршише ону дворану у бедему код куле Небојша? Калемегдан је јако велик и са обале се може стићи до разних тачака на њему на различите начине. Откуд највећа стрмина и то од право иза хале (где се у халу и тако може једино преко крова, због пруге) постаде топ приоритет?

Jel si nekada silazio sa Kalisa na reku i kako si to ucinio, koju si od raznih tacaka koristio ? Jel si pretrcavao ulicu, ili si koristio neke druge metode ?
Do Slavije preko Male Azije :lol:

zmaj_u_cvecu.jpg


E342912327FE22FA59271B_Large.jpg
 
Vrh