Šta je novo?

Beton hala

Придружујем се Вучковом смарању. Још један пројекат од којег неће бити ништа.
 
nemate vi pojma. zatisije oko svega nije zato sto se odustaje vec su gradski oci, suoceni sa odusevljenjem gradjana i strucne javnosti te nezapamcenim interesovanjem investitora, sve blize odluci da se realizuju oba pobednicka projekta, i to u hitnom roku. trenutno se razmatra lokacija za drugu beton halu koja ce sluziti kao temelj a najblize tome da u svom komsiluku dobiju novu turisticku atrakciju i neophodnu vezu sa priobaljem su stanovnici visnjicke banje
 
ne ali ce biti spojene tunelom sto bi ujedno mogla biti i prva linija metroa mada za sada preovladjuje stav da je bolje ovaj tunel ostaviti samo pesacima. videcemo...
 
Da li ce biti tunel za LRT pesacki ili saobracaj ili teski metro pesacki saobracaj? :)
 
obe struje imaju jake argumente. a zamisli da se napravi i podzemni kanal i time znatno skrati plovni put od makisa do crnog mora. ostaje samo da se nadamo da u tim komisijama ima vidovitih ljudi...
 
Ajde jedna tema da se otvori za hejtovanje, da ljudi mogu da se iskazu, glupo je ovako, moram da preturam po temam da bi naleteo na hejt. :kafa:
 
slazem se, da se isfrustriranim pacenicima poput mene da ogradjen prostor gde mogu da se iskazu dok ce na temi diskusije o projektima strucnjaci diskutovti o nagibu spirala bez bojazni da neko smara glupostima. tako necemo smetati jedni drugima i svima ce biti super.
 
Wile E. Coyote":3094ktdm je napisao(la):
Зар неће бити назидана једна на другу?

Da, a tako nazidane ce da sluze kao postolje za Teslin toranj. Koji ce i sam biti fuzija dve verzije, one originalne i one bling verzije, fifti-fifti.
 
vucko":28dqroxy je napisao(la):
Da li ce biti tunel za LRT pesacki ili saobracaj ili teski metro pesacki saobracaj? :)
ЛРТ пешачки (пешаци до 100 кг) ће ићи површином, са неколико семафора, а тешки пешачки (преко 100 кг) подземно.
JohnyBgood":28dqroxy je napisao(la):
Da, a tako nazidane ce da sluze kao postolje za Teslin toranj. Koji ce i sam biti fuzija dve verzije, one originalne i one bling verzije, fifti-fifti.
Мислиш, фифти сент верзије?
 
Wile E. Coyote wrote: Зар неће бити назидана једна на другу?

Nece , bice jedna i s p o d druge , da se ne vidi 15 000 + 15 000 :laugh:
 
@ JohnyBgood
Ajmo ovako. Dva tvoja mišljenja koja non stop provlačiš i koja se malo malo, pa pojave u nekom postu:
JohnyBgood":bioqcqlp je napisao(la):
...ako odlučimo da zadrzimo Beton Halu...
i:
JohnyBgood":bioqcqlp je napisao(la):
...kada uklonimo prugu....
Od prvog stava si nekako i odustao vremenom, i prihvatio da se beton hala nikada neće srušiti iz dva jaka razloga.
Drugi stav i dalje čvrsto iznosiš, iako je bilo dovoljno da samo pogledaš fotku BH. Da se uveriš da pruga prolazi kroz BH i da njeno postojanje nema nikakvog uticaja na dotičnu parcelu, tj. da se njenim uklanjanjem apsolutno ništa ne menja. Samim tim je potpunno irelevantna za bilo kakvo rešenje te parcele, bilo kada u vremenu....

Da ne analiziramo dalje našu diskusiju, samo ova dva tvoja argumenta sam potpuno oborio kontraargumentima čvrstim kao granit. I to više puta. A svako ko je samo prošetao pored BH može ovo da potvrdi. Međutim, to tebi ništa ne znači, već tvrdoglavo nastavljaš iznova i iznova da da zanemaruješ čvrstu činjenicu.

Tvoje konstantno odbijanje da prihvatiš samo ove, neoborive argumente te čini neozbiljnim učesnikom rasprave,pa za ostale moje argumente ne očekujem ni da razmisliš o njima. Tvrdoglavo gledaš pravo, bez ikakve želje da makar gvirneš levo, desno. Prevideo si dosta toga što sam napisao, poput one moje rečenice da "ne podržavam 15000 kvadrata već samo analiziram razloge njihovog postojanja". Uporno me optužuješ da ja "želim da nam uguram 15000 kvadrata". Imaš određenu fikciju koje se držiš, ma šta god ja, ili neko drugi rekao.

Ti smatraš da tu ne treba graditi ništa, iz tih i tih razloga, i to je OK, tvoje mišljenje poštujem, iako se sa njime ne slažem. Ti moje mišljenje ne poštuješ, već omalovažavaš. Ali, moja argumentacija je jača.

@ Mihailo Razumemo se. :kk:
@ Bulevarac Konačno neko da pokrene diskusiju o nameni tih 15000 kvadrata. :kk:
Koliko sam ja upoznat, u tih 15000 kvadrata zamišljeno je 6000 kvadrata galerija, 6000 kvadrata komercijale i ostatak otpada na garaže. Znači 6000 kvadrata ide na kulturu, što je sjajno. 6000 kvadrata komercijale ide na suvenirnice i kafiće. Suvenirnice, za koje bi trebao da postoji konkurs i da prednost imaju originalni BG i srpski suveniri. Evo, zašto BG izlog ne bi imao lokal u BH. Oni imaju sjajne suvenire.
Vlasnik zemljišta je Grad Beograd, koji će biti i vlasnik prostora. Znači, zakupci će plaćati zakup direktno gradu, a ne tajkunima, kako tvrdi Johnybgood.
 
stf":2a1rw3ka je napisao(la):
@ JohnyBgood
Ajmo ovako. Dva tvoja mišljenja koja non stop provlačiš i koja se malo malo, pa pojave u nekom postu:
JohnyBgood":2a1rw3ka je napisao(la):
...ako odlučimo da zadrzimo Beton Halu...
i:
JohnyBgood":2a1rw3ka je napisao(la):
...kada uklonimo prugu....
Od prvog stava si nekako i odustao vremenom, i prihvatio da se beton hala nikada neće srušiti iz dva jaka razloga.
Drugi stav i dalje čvrsto iznosiš, iako je bilo dovoljno da samo pogledaš fotku BH. Da se uveriš da pruga prolazi kroz BH i da njeno postojanje nema nikakvog uticaja na dotičnu parcelu, tj. da se njenim uklanjanjem apsolutno ništa ne menja. Samim tim je potpunno irelevantna za bilo kakvo rešenje te parcele, bilo kada u vremenu....

Da ne analiziramo dalje našu diskusiju, samo ova dva tvoja argumenta sam potpuno oborio kontraargumentima čvrstim kao granit. I to više puta. A svako ko je samo prošetao pored BH može ovo da potvrdi. Međutim, to tebi ništa ne znači, već tvrdoglavo nastavljaš iznova i iznova da da zanemaruješ čvrstu činjenicu.

Tvoje konstantno odbijanje da prihvatiš samo ove, neoborive argumente te čini neozbiljnim učesnikom rasprave,pa za ostale moje argumente ne očekujem ni da razmisliš o njima. Tvrdoglavo gledaš pravo, bez ikakve želje da makar gvirneš levo, desno. Prevideo si dosta toga što sam napisao, poput one moje rečenice da "ne podržavam 15000 kvadrata već samo analiziram razloge njihovog postojanja". Uporno me optužuješ da ja "želim da nam uguram 15000 kvadrata". Imaš određenu fikciju koje se držiš, ma šta god ja, ili neko drugi rekao.

Ti smatraš da tu ne treba graditi ništa, iz tih i tih razloga, i to je OK, tvoje mišljenje poštujem, iako se sa njime ne slažem. Ti moje mišljenje ne poštuješ, već omalovažavaš. Ali, moja argumentacija je jača.

Снага твоје аргументације се огледа у томе да си `успешно оборио` нешто што није ни став ни аргумент, него половина једне УСЛОВНЕ реченице. И сам нагињем ка томе да се бетон-хала сачува али мислим да ће када се уклони пруга поновно постављање питање да ли да се она очува бити легитимно. И верујем да ће неки то питање поново актуелизовати, ма шта ја о томе мислио.

Сада се мало напни и пробај да разумеш овај мало компликованији став (извини, не бих ја користио овај тон да си игде показао имало стрпљења да прочиташ и схватиш написано, тако да једноставно морам): (А) Бетон-хала се ако остаје као споменик индустријске архитектуре мора третирати са много више поштовања него што ја видим у било коме од предложених решења а у ЕВЕНТУАЛНОМ случају (Б) да се уклони (против чега би ја вероватно био у том хипотетичком сценарију) онда би се цела парцела могла решавати са много више слободе него што је овај конкурс дозволио. То је мој став, пробај њега да побијеш.

Ово друго је нонсенс. Бетон-хала је краћа од дате парцеле тако да плац на самим ћошковима оивичава пруга а не хала. Уклањање пруге би олакшало приступ обали директно по земљи тако да би нека решења која су сада немогућа или лоша постала могућа. Зар није номинална поента конкурса била повезивање приобаља са градом и Келемегданом (мада је јасно да је права поента била градња шопинг мола? Друго, да се уклони пруга можда би се хали могло лепо приступити директо од зади. Не верујем да је `цев` тунела баш толики споменик да не може да се отвори један пролаз да се уђе у саму халу. Можда чак и да сви локали отворе прозор-излог или приступ на ту страну. Или да цев постане пешачки тунел. Не знамо тачно шта би било најбоље али уклањање пруге сигурно отвара многе опције, и то је даље мој став који не видим да си побио.

На крају, ова наива са градом као власником нечега што ће као под фер и једнаким условима да се изнајмљује и онда слива у градску касу ме баца у очај. Ја идеалнију прилику за континуални рекет и злоупотребу не видим. :D ;) :laugh: Друга опција је да се то не изнајмљује него лепо као `прода` одабранима, али ето може и да се користи као ухлебљење партијским `кадровима`

Да не живимо у земљи у којој се сва јавна предузећа, сва јавна добра, сав државни капитал не користе ИСКЉУЧИВО за ухлебљивање партијских кадрова па да још и разумем... То је као кад Дулић гради станове за сиромашне а сиромашнима све горе и горе. Или кад нам млађани ортопед ували плакат од пола милиона евра ОЧИСТИМО СРБИЈУ и онда здушно крене у чишћење БУЏЕТА Србије.
 
Kvalitet proizvoda na tom mestu bi trebalo da bude vrhunski bez obzira koji proizvod je u piranju.
jr_012008_3_08_b.jpg

lot_3738.jpg

IMAG0309.JPG

IMAG0317.JPG

IMAG0322.JPG

Zamislite da se urade profi fotografije Ane Ivanovic u Sirogojno dzemperu, mislim da bi mnoge devojke pozelele da imaju jedan takav sladak dzemper.(unikatan rad sa potpisom zene koja je isplela dzemper).

521_Pirotski-cilim_slika_XL_490685.jpg


sigurno da ima jos stvari interesantnih strancima.
 
6000kvm galerija = kultura :lol: :lol: :lol: :lol:

volim kad mi ovako pocne dan!

imam jednu ideju.
ajde stvarno da argumentujemo projekte, razumnim argumentima za i protiv. pa kad podvucemo videcemo gde smo. Ali ako se upustite zamolio bih vas, da argumenti budu jasni i kratki. Bez da se pise po tri strane dodatnog teksta. Naglasio bih da licni ukus ne pretstavlja argument i stav da je nesto umetnicko delo, takodje nije argument. Posto sam ja partu protiv gradjenja komercijalnog prostora, ja cu to izostaviti kao argument.

Japanac za.
1. Interesantno arhitektonsko resenje koje ce u mnogo cemu obogatiti diapazon beogradske arhitekture.
2. Veliki broj prelaza od tacke a do tacke b.
3. Fantastivno sakriva ono protiv cije izgradnje sam ja.

Japanac protiv.
1. ( koliko vidim sa slika ) Korisnici takve pasarele su izlozeni svim mogucim vremenskim prilikama i ne prilikama.
2. Forma i oblik datog resenja se nikako ne uklapa u date postojece celine.
3. Kao ni jedno ponudjeno resenje ( koje sam ja imao prilike da vidim ) se ne bavi saobracajem ispod konstrukcije , niti trenutno niti u buducnosti.
4. Mozda ce zvucati besmosleno, ali boze moj. Pretpostavljam da ce biti ogromnih problema sa ciscenjem snega.

Domace resenje za.
1. Svojim jasnim formama i paralelama se bolje uklapa u dati prostor.
2. Ponudjena pasarela nudi mnogo bolju zastitu od vremenskih prilika i ne prilika.
3. Jednostavni oblika koj jasno odvaja jednu celinu od druge.

Domace resenje protiv.
1. Avio most napada Kalemegdan. Jos pod nagibom deluje kao polomljeni avio most.
2. Iako prateci formu i paralele objekat i dalje previse apstraktan za datu poziciju.
3. kao ni ostala ponudjena resenja ne bavi se saobracajem ispod objekta niti trenutno niti u buducnosti.
4. Po mom stavu ne veliki plus u obogacivanju beogradske arhitekture.
 
svidja mi se ovaj koletov antiskribomanski predlog. posto mislim da diskusija o projektima nije i ne sme biti samo diskusija ko voli spirale a ko pasarele te da li tamo prodavati sarene tikvice, dzempere i pljeske sa lukom ili bez luka dozolicu sebi da PONOVO postavim svoje argumente zasto mislim da je ovo prica nesuvisla od samog starta

1. nepostojanje studije koja analizira realno stanje, potrebe i mogucnosti lokacije
2. nerealno ili nejasno postavljeni zahtevi konkursa (6k+6k+800 parking mesta (800 mesta koje ce STF nekom magijom da spakuje na 3000 kvadrata))
3. privremeno resenje koje kosta kao nekoliko hitno neophodnih trajnih skola, obdanista, ambulanti, muzeja, kolektora, domova zdravlja, sigurnih kuca, asvaltiranih bulevara....
4. ocigledan nedostatak novca da se projekat realizuje u narednih minimum 5 godina, tj do trenutka kada se moze ocekivati drasticna promena okolnosti na lokaciji
5. neobjasnjiva potreba grada da investira novac koji nema u komercijalni poslovni prostor
6. jos jedan u nizu konkursa koji postoji samo da bi par politicara i clanova zirija dobilo 5 min na tv-u, jedan arhitektonski studio par hiljda evra a "strucna javnost' nesto o cemu ce da drvi u nedostatku stvarnih projekata

edit: ko procita primetice da ni jednog ternutka ne balavim o vizurama, konceptima, estetici i slicnim baljezgarijama koje ne mogu biti nikakvi argumenti vec licni stavovi i misljenja
 
razgradjevinar":hrzexsop je napisao(la):
svidja mi se ovaj koletov antiskribomanski predlog. posto mislim da diskusija o projektima nije i ne sme biti samo diskusija ko voli spirale a ko pasarele te da li tamo prodavati sarene tikvice, dzempere i pljeske sa lukom ili bez luka dozolicu sebi da PONOVO postavim svoje argumente zasto mislim da je ovo prica nesuvisla od samog starta

1. nepostojanje studije koja analizira realno stanje, potrebe i mogucnosti lokacije
2. nerealno ili nejasno postavljeni zahtevi konkursa (6k+6k+800 parking mesta (800 mesta koje ce STF nekom magijom da spakuje na 3000 kvadrata))
3. privremeno resenje koje kosta kao nekoliko hitno neophodnih trajnih skola, obdanista, ambulanti, muzeja, kolektora, domova zdravlja, sigurnih kuca, asvaltiranih bulevara....
4. ocigledan nedostatak novca da se projekat realizuje u narednih minimum 5 godina, tj do trenutka kada se moze ocekivati drasticna promena okolnosti na lokaciji
5. neobjasnjiva potreba grada da investira novac koji nema u komercijalni poslovni prostor
6. jos jedan u nizu konkursa koji postoji samo da bi par politicara i clanova zirija dobilo 5 min na tv-u, jedan arhitektonski studio par hiljda evra a "strucna javnost' nesto o cemu ce da drvi u nedostatku stvarnih projekata

edit: ko procita primetice da ni jednog ternutka ne balavim o vizurama, konceptima, estetici i slicnim baljezgarijama koje ne mogu biti nikakvi argumenti vec licni stavovi i misljenja

Slazem se sa ovim, evo plusic od mene +1
 
@bulevarac

ja se oglasavam samo na pojedinim temama ali pomno pratim i sve druge. uzivao sam recimo u tvojoj prepisci sa belkom vezanom za cenu kvadrata na nbg-u i vracaru i saznao mnogo toga interesantnog i vaznog sto mi je pomoglo da bolje sagledam odredjenu problematiku. to je nesto sto prilic ovom forumu i zbog cega ljudi dolaze ovde... sa druge strane mislim da je smesno i nedolicno ozbiljnim ljudima da na temi beton hale postuju slike tikvica i zene u dzemperu i skrecu raspravu u tom smeru
 
@razgredjevinar jasan mi je tvoj stav u ovom projektu, spominjanje pljeski sa lukom ili bez imaju samo jedan cilj da diskredituju sve sto se ovde pisalo. Shvatio sam da se zalazes za maksimalnu stednju, ali koliko sam primetio iskljucivo na ovom projektu. Nisam primetio da si spominjao skole, bolnice i pljeskavice kod novog mosta na Adi. Nisam primetio da ti je toliko mnogo smetalo dodatnih 50-100 mil eura zarad resenja sa 1 pilonom, koje sem estetskog nema neku drugu prednost, ili gresim ?

Nemam nikakvih problema kada ti ukazes na nesto sto mi ostali ne vidimo,(to moze biti samo jedan plus) ali imam problem kada zelis sve ostalo da diskreditujes, a pritom ne biras reci.

Nebitno sta ja mislim, ali sam procenat od preko 50% za Japansko resenje nesto govori, da to nije samo pljeskavica sa ili bez luka, jer da je tako siguran sam da bi broj glasova bio mizeran. Mislis da su svi ostalu budale sto to ne vide ?

Meni je tuzno da neko ko provodi toliko vermena na internetu i slicnim forumima, ima tako misljenje o nasoj kulturi, i podsmeva joj se.
Mnoge druge drzave se od slicnih autenticnih motiva napravile brand globalno prepoznatljiv.
Projekat je imao vise fukcija, a jedna od njih je upravo to, izlozbeno-prodajni prostor.
 
most na adi je usao u zavrsnu fazu i sad pricati o ceni je gubljenje vremena. mozda si primetio da sada tamo postavljam pitanje petlje u jurija gagarina jer je to nesto sta se eventualno moze promeniti. most nam je svakako neophodan, ovakav ili pontonski potpuno je svejedno sa aspekta potrebe. prmetices i da nisam osporavao potrebu da se spoje brdo i reka vec nacin na koji se o toj potrebi razmislja i resenja koja nam se namecu. na projektu vrednom 500 miliona evra dozvolili smo sebi da sad konstatujemo da fale rampe, stanice za javni prevoz, staze i sto drugih stvari. eno covek bio juce sa izvodjacima i kaze nije mu jasno kako ce to da izgleda, gde ce da bude, sta ce da bude...upravo da se isto ne bi dogodilo sa beton halom ja postavljam pitanja koja postavljam dok ti insistiras na tome da batalimo raspravu o tome i koncentiresemo se na sirogojno dzempere. da li si skoro bio u podzemnoj stanici vukov spomenik, u 'komercijalnom' delu? gresim li ili nije bio plan da to bude najveca igraonica na balkanu? sta smo to naucili sto ce spreciti da slicna sudbina ne zadesi beton halu?

procenat je na uzorku od 35 ljudi od kojih trenutno 19 kaze da mu je japansko resenje lepse, 4 je za srpsko a 12 nije ni za jedno (da li je za neko trece ili nista to ne znam). zaista respektabilan uzorak i bu**** sam sto ne uvidjam vaznost ankete i snagu koju ovih 6 glasova vise nose sa sobom. moja greska

nasi postovi govore o nama te nas u ocima drugih ucesnika ili nemih posmatraca rasprave diskredituju ili nam daju na znacaju. ja ti tu ne mogu ni pomoci ni odmoci niti mi je to cilj, kao sto rekoh drzim te za sagovonika na koga vredi potrositi vreme i tim vise me je zacudila ova sirogojno epizoda. ne sporim ja dzempere nego raspravu o njima ovde. da li je sledece post na temi UMP kojim modelima automobila treba dozvoliti prelazak?

misljene o nasoj kulturi sam stekao u realnom svetu a ne na internetu a ovakve forume vidim kao idealno mesto za diskusije izmedju ljudi koje odredjena tematika interesuje. osecao bih se krajnje idiotski da odem u park sa megafonom i smaram prolaznike svojim stavovima o beton hali.

za kraj, kao sto znas iz privatne prepiske, na moju srecu ili zalost zivim od toga sto provodim vreme na internetu i kad god ne radim ono za sta me placaju dam sebi za pravo da otvorim drugi tab.
 
Коле, разграђевинар, плусеви ко врата. Једино бих овај текст или додао на разграђевинарову ставку 5 или додао као посебну ставку:

(... а) у модерном капиталистичком друштву град-држава-валст и тако не би требало да се баве развојем комерцијалних шопинг молова него пре свега ИНФРАСТРУКТУРОМ и регулативом

Наравно, по мени су за векове уништене визуре највећи проблем али, ОК, ту је већ све речено више пута, и при том су поменуте речи у дијапазону од оплемењења простора до птичијег измета. :rolleyes:
 
JohnyBgood":3sz9s1k2 je napisao(la):
мислим да ће када се уклони пруга поновно постављање питање да ли да се она очува бити легитимно.
I dalje? Neverovatno! :lol: :lol: :lol:
JohnyBgood":3sz9s1k2 je napisao(la):
Бетон-хала се ако остаје као споменик индустријске архитектуре мора третирати са много више поштовања него што ја видим у било коме од предложених решења
I japansko i srpsko rešenje čuvaju Bh kao zaštićeni objekat, jer ne vrše prepravke ništa veće, nego što su izvršene danas sa rampama, metalnim stepeništem i parkingom. Zaštićeni objekat i takva lokacija najmanje zaslućuju onakav parking, a da ne pričam o tvojim vizurama sa Klaiša. Ali, ti podržavaš parking, koji unakažava tu vizuru, al. ajde.
JohnyBgood":3sz9s1k2 je napisao(la):
Ово друго је нонсенс. Бетон-хала је краћа од дате парцеле тако да плац на самим ћошковима оивичава пруга а не хала.
Netačno
JohnyBgood":3sz9s1k2 je napisao(la):
Уклањање пруге би олакшало приступ обали директно по земљи тако да би нека решења која су сада немогућа или лоша постала могућа.
Tačno. Pa svi smo za uklanjanje te pruge, a, ako se jednog dana ukloni, taj koridor bi najpametnije bilo iskoristiti za tramvaj.
Iako je verovatnoća da se ukloni pruga dalako manja, nego verovatnoća da će se stvarno izgraditi japansko rešenje.
razgradjevinar":3sz9s1k2 je napisao(la):
1. nepostojanje studije koja analizira realno stanje, potrebe i mogucnosti lokacije
2. nerealno ili nejasno postavljeni zahtevi konkursa (6k+6k+800 parking mesta (800 mesta koje ce STF nekom magijom da spakuje na 3000 kvadrata))
3. privremeno resenje koje kosta kao nekoliko hitno neophodnih trajnih skola, obdanista, ambulanti, muzeja, kolektora, domova zdravlja, sigurnih kuca, asvaltiranih bulevara....
4. ocigledan nedostatak novca da se projekat realizuje u narednih minimum 5 godina, tj do trenutka kada se moze ocekivati drasticna promena okolnosti na lokaciji
5. neobjasnjiva potreba grada da investira novac koji nema u komercijalni poslovni prostor
6. jos jedan u nizu konkursa koji postoji samo da bi par politicara i clanova zirija dobilo 5 min na tv-u, jedan arhitektonski studio par hiljda evra a "strucna javnost' nesto o cemu ce da drvi u nedostatku stvarnih projekata
Sve ovo stoji, ali zašto se nisi javio kada je konkurs objavljen? Tada bi tvoji stavovi imali punu legitimnost.
 
stf":yycivkjq je napisao(la):
JohnyBgood":yycivkjq je napisao(la):
мислим да ће када се уклони пруга поновно постављање питање да ли да се она очува бити легитимно.
I dalje? Neverovatno! :lol: :lol: :lol:
JohnyBgood":yycivkjq je napisao(la):
Бетон-хала се ако остаје као споменик индустријске архитектуре мора третирати са много више поштовања него што ја видим у било коме од предложених решења
I japansko i srpsko rešenje čuvaju Bh kao zaštićeni objekat, jer ne vrše prepravke ništa veće, nego što su izvršene danas sa rampama, metalnim stepeništem i parkingom. Zaštićeni objekat i takva lokacija najmanje zaslućuju onakav parking, a da ne pričam o tvojim vizurama sa Klaiša. Ali, ti podržavaš parking, koji unakažava tu vizuru, al. ajde.
JohnyBgood":yycivkjq je napisao(la):
Ово друго је нонсенс. Бетон-хала је краћа од дате парцеле тако да плац на самим ћошковима оивичава пруга а не хала.
Netačno
JohnyBgood":yycivkjq je napisao(la):
Уклањање пруге би олакшало приступ обали директно по земљи тако да би нека решења која су сада немогућа или лоша постала могућа.
Tačno. Pa svi smo za uklanjanje te pruge, a, ako se jednog dana ukloni, taj koridor bi najpametnije bilo iskoristiti za tramvaj.
Iako je verovatnoća da se ukloni pruga dalako manja, nego verovatnoća da će se stvarno izgraditi japansko rešenje.
razgradjevinar":yycivkjq je napisao(la):
1. nepostojanje studije koja analizira realno stanje, potrebe i mogucnosti lokacije
2. nerealno ili nejasno postavljeni zahtevi konkursa (6k+6k+800 parking mesta (800 mesta koje ce STF nekom magijom da spakuje na 3000 kvadrata))
3. privremeno resenje koje kosta kao nekoliko hitno neophodnih trajnih skola, obdanista, ambulanti, muzeja, kolektora, domova zdravlja, sigurnih kuca, asvaltiranih bulevara....
4. ocigledan nedostatak novca da se projekat realizuje u narednih minimum 5 godina, tj do trenutka kada se moze ocekivati drasticna promena okolnosti na lokaciji
5. neobjasnjiva potreba grada da investira novac koji nema u komercijalni poslovni prostor
6. jos jedan u nizu konkursa koji postoji samo da bi par politicara i clanova zirija dobilo 5 min na tv-u, jedan arhitektonski studio par hiljda evra a "strucna javnost' nesto o cemu ce da drvi u nedostatku stvarnih projekata
Sve ovo stoji, ali zašto se nisi javio kada je konkurs objavljen? Tada bi tvoji stavovi imali punu legitimnost.
spatiotecte":yycivkjq je napisao(la):
Slazem se sa ovim, evo plusic od mene +1
Ako se slažete zašto ste učestvovali na konkursu?

(1) И даље ШТА? Не видим шта је контроверзно у констатацији да ће кад се уклони пруга неки хтети да поставе питање и бетон-хале. Многима се не свиђа и ја их у томе нити могу нити хоћу спречавати. И више пута сам рекао да би био на страни да се она сачува.

(2) Огромна спирала посађена над бетон-халу је не поштује, ма колико не бушила рупе по њој. Огромна спирала ако се сагради ту остаје бар неколико векова док паркинг може да се уклони декретом преко ноћи. Паркинг тренутно помаже да тај простор оживи и бетон-хала а ево видим и Карађорђева су кренули. Ја кажем само напред, ваљда ће се у том делу града направити пар гаража ако се тај процес пусти да одради своје, и онда наравно паркинг мора да лети. То се зове прагматизам и реалност, за разлику од мокрих снова о некаквим спиралама...

(3) ТАЧНО

(4) Ако смо сви за уклањање пруге, нисмо сви за то да ту иде трамвај. Кад се уклони пруга ајде да имамо расправу и поштено одлучимо. Ми без те расправе и не знамо шта би ту све могло. Ако пруга остане у сендвичу између бетон-хале и Делта-ситија 2, онда се решење прејудицира да буде трамвај, без да се то питање поштено размотри. Да поновимо: преурањен, исхитрен конкурс са куратим условима.

(5) Ово са легитимношћу ставова је лакрдија. Значи ако их пустиш да мало одмакну у прогуравању нечега што је без везе, нема ти спаса него ћути и трпи. :rolleyes: Whatever.
 
razgradjevinar":2kf98ub2 je napisao(la):
6. jos jedan u nizu konkursa koji postoji samo da bi par politicara i clanova zirija dobilo 5 min na tv-u, jedan arhitektonski studio par hiljda evra a "strucna javnost' nesto o cemu ce da drvi u nedostatku stvarnih projekata
a

sluzi i da ja imam svoj projekat izlozen na kalemegdanu :cool:

doduse nije ni jeftin,o ufur na konkurs + stampa, ali vredi
 
Vrh