Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pitanje je šta je "lako". Pisao je neko već koliko traje proces od odluke "kupićemo nove garniture" do trenutka kada one uđu u saobraćaj. Takođe izgradnja depoa nije baš danas za sutra, pogotovo kada se ima na umu da danas remont pruge u dužini od 10ak kilometara u BG čvoru traje 2 godine.
 
годину дана је минимум од поруџбине до доставе. за то време град може да изгради депо. а ту је и проблем снижавања перона на Вуковом споменику и Панчевачком мосту, што сумњам да ће паметњаковићи из Железнице икада урадити. али, ако град то заиста жели, за две године може да у потпуности обавља сав БГВ саобраћај без уплитања СВ у то
 
Mislim da je dve godine za srpsku administraciju jako nerealnan rok. To su projekti, tenderi, odabir, žalbe itd...
 
Све зависи само којим путем се иде, и шта је циљ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584715#p584715:htq6wuhh je napisao(la):
ACA » 29 Nov 2018 06:53 am[/url]":htq6wuhh]Sve su zeznuli, politički ološ! Svakog dana gužve na liniji 50, a u Resnik dolaze prazni autobusi!
Šta dolazi prazno u Resnik???
Sory za off.
 
Novi red vožnje železnice počinje da se primenjuje od nedelje 9.12. Koliko vidim polasci iz Batajnice za Ovču su pomereni nekih 7-8 minuta ranije nego do sad, suprotan smer pomeren za 7-8 minuta kasnije. E sad, šta je problem? Obaveštavanje. Ljudi koji koriste Bg voz se o redu vožnje informišu kad dođu na stanicu da čekaju voz a voz kasni. U ponedeljak ujutro će doći na stanicu 5 minuta pre voza (po dosadašnjem redu vožnje) samo da bi shvatili da im je voz otišao pre 3 minuta i da sledeći ide za 57 minuta. Dovoljno bi bilo da tokom sledeće nedelje otpravnici na stanicama kad preko razglasa najave Bg voz potroše još 20 sekundi da kažu da će od ponedeljka 10. decembra voz dolaziti 8 minuta ranije/kasnije. Ali neće se desiti, nikad do sad se nije desilo... U utorak će se već znati sve, jer će svi oni koji su u ponedeljak zakasnili na posao doći ranije, ali do toga ne mora da dođe da je samo malo dobre volje i razmišljanja bar 3 koraka unapred...
 
Oкачен је на теми о модернизацији железнице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584948#p584948:1zuu6crv je napisao(la):
solecar » 29 Нов 2018, 23:02[/url]":1zuu6crv]Gde može da se vidi taj novi red vožnje?

ево

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584552#p584552:1zuu6crv je napisao(la):
JohnnyLee » 28 Нов 2018, 13:19[/url]":1zuu6crv]одакле ти то да немамо?

//cloud.tapatalk.com/s/5bfe88499f7a5/Novi RV .pdf

Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока
 
Da li ste videli da po novom redu vožnje Resnik-Ovča ide na 15 minuta?
:D :D :D :D :D :D
 
Izgleda da je po novom redu vožnje završen remont do Resnika.. :D
 
Иначе, чак и да возови између Батајнице и Прокопа саобраћају у одјавном размаку, није проблем пропустити два пара полазака између те две станице. Дакле, по један пар БГ:ВОЗ и по један у дуголинијском саобраћају (брзи, регионални, међународни). По информацијама које добијам, у Београду је на улицама никада раније виђена саобраћајна катастрофа сваког радног дана.
 
Zasto Pancevo nije vise u sistemu Beovoza, nego linija ide do Ovce? Nemoj samo neko da mi kaze pa je problem nadleznosti (druga opstina, odnosno grad, pokrajina i sl.)
Pa njujorski metro pokriva teritoriju tri drzave (stejta).
 
Četiri. Zaboravio si, verovatno, Konektikat:)

Inače, da, formalno je posredi problem nadležnosti. A uistinu - primitivni šićardžijski interesi lokalnih drumskih prevoznika branjeni od lokalne samouprave, na štetu građana.
 
Zar nije bio neki dogovor/sastanak gradonacelnika Beogarada i Panceva o zajednickom sistemu naplate u Busplus? To je bilo pre vise od godinu dana. I opet nista. Uzas!
 
Citao teskt u vezi beogradske zeleznice pa vidim da se pominju krtice (TBM) jel su iste prezivele sankcije i tranziciju ili su prodate u staro gvožđe?
 
Koje krtice? One što su probijale tunele Beogradskog železničkog čvora?
Pa i da su ostale u Srbiji mislite da je isplativo njihovo pokretanje. To i ako negde leži je sada trula gvoždjurija(karikiram).
 
Juče pisali o mogućnosti da privatnici preuzmu tramvaje, danas bi Grad da preuzme voz.

Grad preuzima i BG voz?
M. STANOJKOVIĆ - S. B. MILOŠEVIĆ | 03. decembar 2018. 22:15 | Komentara: 0
U narednom periodu, šinski sistem prevoza u prestonici trebalo bi u značajnoj meri da bude proširen. Tramvajski i trolejbuski saobraćaj neće biti prepušteni privatnim prevoznicima

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... a-i-BG-voz
 
Онда нек господа направе нови депо и купе коначно довољан број гарнитура за градску железницу, а СВ да појача своје линије са РВРовима.
 
па о томе сам ја причао пре пар дана. град има где да изгради депо (Овча), нека набаве гарнитуре и ето. а слепци из Железнице да спусте пероне на Вуку и Панчевцу
 
JoeBG":21797m15 je napisao(la):
Zar nije bio neki dogovor/sastanak gradonacelnika Beogarada i Panceva o zajednickom sistemu naplate u Busplus? To je bilo pre vise od godinu dana. I opet nista. Uzas!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585783#p585783:21797m15 je napisao(la):
JoeBG » 03 Dec 2018 02:56 pm[/url]":21797m15]Zasto Pancevo nije vise u sistemu Beovoza, nego linija ide do Ovce? Nemoj samo neko da mi kaze pa je problem nadleznosti (druga opstina, odnosno grad, pokrajina i sl.)
Pa njujorski metro pokriva teritoriju tri drzave (stejta).
У оквиру УЉЖ врло смо се озбиљно ангажовали око овог случаја. Спремили смо се за бирократски рововски рат, само нам је фалило следеће: 50 Панчеваца/Панчевки који би скупили по 50 потписа! Али у Панчеву су мртва пувала где сви желе да потпишу, нико да скупља потписе.

Ту се прича завршила. Немојте очекивати да неко други буде већи Панчевац од Панчеваца.
 
Данас воз на Прокопу према Овчи уместо у 13:42 дошао у 13:47.
Значу шта урадише од БГ:ВОЗ-а ови....
 
Vrh