@Karlo del Ponte
Битно је омогућити људима брзи јавни превоз онакав какве имају остале далеке општине у Београду. 581 са својим 15-60 мин интервалом личи као да провози људе до неког омањег места а не до седиште општине какав је Лазаревац, уз то да буде горе линију користе житељи свих места дуж ибарске а опет има сраман ред вожње. 493 је искључиво младеновачке линија (уз пар насеља около) док 581 док дође до Лазаревца стане поред сваке бандере. Уз то треба имати у обзир и дужину саме линије. Управо због тога јако важно је да линија воза до Панчевачког моста.
Ненадовац и Средњи крај имају 405Л која иде до Барајева. То је сасвим лепа фидер линија за воз. Исто тако постоји и 407Л који повезује Липовицу са Белом Реком. Дакле, имамо две праве фидер линије без икориштеног свог капацитета.
За Велики Борак довољно је само да аутобус иде до воза и да се ускладе редови вожње.
Битно је омогућити људима брзи јавни превоз онакав какве имају остале далеке општине у Београду. 581 са својим 15-60 мин интервалом личи као да провози људе до неког омањег места а не до седиште општине какав је Лазаревац, уз то да буде горе линију користе житељи свих места дуж ибарске а опет има сраман ред вожње. 493 је искључиво младеновачке линија (уз пар насеља около) док 581 док дође до Лазаревца стане поред сваке бандере. Уз то треба имати у обзир и дужину саме линије. Управо због тога јако важно је да линија воза до Панчевачког моста.
Ненадовац и Средњи крај имају 405Л која иде до Барајева. То је сасвим лепа фидер линија за воз. Исто тако постоји и 407Л који повезује Липовицу са Белом Реком. Дакле, имамо две праве фидер линије без икориштеног свог капацитета.
За Велики Борак довољно је само да аутобус иде до воза и да се ускладе редови вожње.