Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ima još nešto prostora za ubrzanje iza Resnika, gde se voz vuče 30-50 na sat.
Kad se jednog dana, međutim, nova trasa pruge sprovede od Resnika do Malog Požarevca, realno je da će se za isto vreme vozom stizati u Mladenovac i u Smederevo.
 
Jedino ispravno je da na ovakvim natpisima stoji isljucivo i samo srpska cirilica, plus svuda gde se smatra da je potrebno zbog stranaca, u nesto manjem fontu eng natpis.

Latinican natpis 'pothodnik' strancima nista ne znaci, a za domacu upotrebu je potpuno nepotrebni visak.
 
Danas sam prvi put išao i u drugom smeru, Rakovica-Karađorđev park, a utisci i nisu baš pozitivni.
Prvo i ključno, u ulicama u samoj Rakovici (naselju) kao malo vode na dlanu nedostaju bilo kakvi putokazi do stanice. Oni bi naročito bili potrebni ljudima koji dolaze iz drugih delova opštine gradskim prevozom. Prolaz u samoj stanici bi još i mogao da dobije pozitivnu ocenu sa novim osvetljenjem (ne znam da li su rađeni kanalizacioni odvodi - to kažem zbog višedecenijskog problema sa poplavama). Sama stanica izgleda više nego pristojno, ali i dalje je snalaženje veliki problem: još nekoliko putnika i ja smo morali kod (doduše ljubazne) otpravnice vozova da se raspitamo u vezi sa tačnim kolosekom. Takođe: ne funkcioniše ozvučenje, što je čak i na staroj, ruiniranoj stanici radilo.
Voz je kasnio 3-4 minuta. Dok se u drugom smeru kroz Rakovicu i dobija kudikamo veće ubrzanje nego prethodnih meseci, u ovom smeru je i dalje blagi užas do garaže Plavog voza. Tada, doduše, nagari i u Karađorđevom parku je za oko 4 minuta.
Inače, voz je bio solidno popunjen.
 
То је проблем што се железница доживљава као свет за себе од стране локалних самоуорава, уместо да заједно раде како би олакшали живот становништва.
 
Zeleznica je paralelni univerzum koji se menja na bolje iskljucivo povremenim finansijskim injekcijama jer sam po sebi moze samo da propada.
 
А њена пропаст је зато што је гледају сви као паралелни универзум, а многе општине по Србији би живнуле да имају нормалну железницу, посебно оне најближе Београду и Новом Саду. Добробит може да буде обострана али нема рационалног руковођења ни локалних самоуправа, ни железнице, ни републичке власти.
 
Ja ne znam zbog čega stalno prozivaju lokalne samouprave?
Za velike gradove je u redu i oni treba da učestvuju, na tipu BG voza, ali zaista ne vidim interes malih gradova?
 
Нпр. да људи живе у Панчеву, Смедереву, Ваљеву, Руми, а иду возом на посао у БГ уместо да се БГ пренатрпава?
 
"Na Pančevačkom mostu od sutra (10.10) će biti izmenjen železnički saobraćaj zbog radova na redovnom, tekućem održavanju levog koloseka pruge.
Železnice Srbije su saopštile da će putnički vozovi grаdske železnice BG Voz, koji inače idu od Resnikа do Ovče, od sutra sаobrаćаti izmedju Resnika i stanice Pаnčevаčki most.Putnički vozovi na liniji Vršac-Beogrаd Centar od danas će iz Vršcа stizati samo do Krnjаče, odakle će polаziti zа Vršаc.
Rаdovi nа Pаnčevаčkom mostu trаjаće do 15. decembrа."

Samo nigde nema novog reda voznje...
 
Od danas puitnici za Ovču imaju samo jedan polazak na sat vremena, odnosno mogu da koriste samo liniju 1 Batajnica-Ovča, jer linija 2 do 15.decembra ide do stanice Pančevački most, navodno po postojećem redu vožnje. Pretpostavljam da su smanjili broj garnitura na liniji 2, tako da ne verujem da će uspeti da ispoštuju red vožnje u meri kao do sada.
 
Данас је воз на НБГ-у 12:32 дошао скоро па на време 12:33 али уопште није било у њему гужве (оно да стојимо једним другим над главом) што ме је изненадило. :shock:
 
U popodnevnim časovima tokom jučerašnjeg dana je ponovo došlo do pogrešne najave na stajalištu Karađorđev park zato što je osoba koja najvljuje dolaske pomešala Resnik i Batajnicu. Po izlasku iz tunela veliki broj putnika je shvatio da je ušao ne svojom greškom u pogrešan voz za Resnik a ne Batajnicu.

I dalje mi nije jasno da tako jednostavnu stvar ne mogu da urade poput najave koja je bila kako treba na Vukovom Spomeniku odakle sam i krenuo. Očigledno problem postoji na stajalištu Karađorđev park. Treba aktuelizovati priču o displejima, tablama ili papirima koji bi značajno smanjili mogućnost da se uđe u pogrešan voz.
 
За време свог кратког боравка у Србији пренећу вам запажања:

Воз у 16:59 са Карађорђевог парка, поподневни шпиц, имао је по око 60 путника за Раковицу и Кијево, 15 за Кнежевац и 4 за Кијево. Укупно око 140 путника. Премало. За Раковицу разумем, али за Ресник и Кнежевац мислим да кампања није одрађена како треба. Чак и са овако лошим системом "фидер" линија, ове станице би требале имати више путника.

На распутници "Г", колосеци су остали у правац ка центру Београда, а у скретање ка Прокопу. Чудно са обзиром да је предвиђено више возова ка новим деловима Београдског железничког чвора!

Пре реконструкције, постојао је један у саобраћајном смислу лош реликт прошлости, а то је да се на Бар(ајев)ску пругу могло изаћи искључиво у скретање са смањењем брзине. Након реконструкције: ИСТО! Ако би о оптималним решењима, широки перон је требало ставити између 4. и 5. а не задржати између 3. и 4. У том случају, воз из Бара(јева) би улазио у правац, и већ постигао брзину пре успона ка Белој реци. Како је будућа главна двоколосечна пруга за Ниш предвиђена на 2. и 3. колосеку, ка Раковицу је за прилазак 4. колосеку требало уградити скретницу са 3. за брзину 80км/с, као и скретничку везу између 2. и 3. за ту брзину. У том случају би када се изгради двоколосечни правац Ресник - Мали Пожаревац - Мала Крсна - Велика Плана, брзи возови за Пожаревац (Зајечар), Смедерево, Крагујевац (Краљево), Ниш (Софија, Скопље) ишли у правац преко колосека без перона, док их стојећи на 5. колосеку пропушта неки од локалних возова. Такође, док нема тога, БГ:ВОЗ не би заузимао један од главних пролазних колосека за терминирање.

Иако је било сасвим довољно простора, јефтино и лако изводљиво, није обезбеђен никакав прилазак подземном пролазу на точковима. Ка западној страни станице, степенице је радио Нумеробис из стрипа Астерикс и Клеопатра. Подземни пролаз је тако лепо могао бити урађен са рампом са благим успоном ка једној страни перона за бицикле, дечија и инвалидска колица, али нико мислио није.

На први колосек јужно се везује нека нова железничка хала за нешто. Иста задире у слободан профил простора, који би у будућности требао да се користи за други колосек ка Нишу.

Све у свему уместо да су преписали затечено стање, било би лепо да су неког инжењера ангажовали да направи пројекат у складу са захтевима у 21.веку.
 
Inspekcija je zatvorila jedan kolosek preko Pančevačkog mosta, onaj koji nije remontovan iako je trebao biti po projektu. Zbog toga ova redukcija u saobraćaju. Nikakvo to redovno održavanje nije...
 
I sad će verovatno preko noći tender za taj kolosek i konstatacija kako su je opozicija nešto zeznula oko tog mosta. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=573575#p573575:e72agke2 je napisao(la):
Igor » 10 Oct 2018 07:02 pm[/url]":e72agke2]U popodnevnim časovima tokom jučerašnjeg dana je ponovo došlo do pogrešne najave na stajalištu Karađorđev park zato što je osoba koja najvljuje dolaske pomešala Resnik i Batajnicu. Po izlasku iz tunela veliki broj putnika je shvatio da je ušao ne svojom greškom u pogrešan voz za Resnik a ne Batajnicu.

I dalje mi nije jasno da tako jednostavnu stvar ne mogu da urade poput najave koja je bila kako treba na Vukovom Spomeniku odakle sam i krenuo. Očigledno problem postoji na stajalištu Karađorđev park. Treba aktuelizovati priču o displejima, tablama ili papirima koji bi značajno smanjili mogućnost da se uđe u pogrešan voz.

SrbijaVoz objavljuje tender za javnu nabavku:

Predmeti
500 listova A4 papira
2 flomastera crne boje
4 rolne selotejpa (providnog)

Usluge
- Ispisivanje reci "Resnik", "Batajnica", "Ovca" i "Pancevacki Most" flomastrom na papiru.
- Strucno lektorisanje natpisa "Resnik", "Batajnica", "Ovca" i "Pancevacki Most" ne srpskom (cirilica) i engleskom jeziku (latinica).
- Sastavljanje protokola za bezbedno i odrzivo kombinovanje selotejpa i papira radi postavljanja na vrata garnitura BG:voza.

Na tender se mogu prijaviti sva preduzeca i institucije sa dokazanim iskustvom u pisanju, citanju i koriscenju ruku (leva i desna).
 
Zidar nije ti ovo francuska da se razbacujes sa tolikim papirom i čak 2 flomastera umesto jednog i tolike rolne selotejpa pa da se tretira kao javna nabavka velike vrednosti :)
 
Возио сам сам се данас БГ Воз-ом 2. Овако, јако пуно људи било је на Вуку што ме је прво изенадило. Воз је ишао фино а онда је у Раковици воз стао и није се мицао неких 3-5 минута, заиста превише стајања у месту да би на крају у Кнежевцу сишло доста нас што је за сваку похвалу. Приметио сам да људи користе аутомобиле тј. оставе ауто на станици и онда иду на воз као на западу што је исто за сваку похвалу. Не свиђа ми е што су до Панчевца скртаили другу линију као да би могла да иде до станице Крњача.
 
Skraćenje do Pančevca je privremeno i traje još koju nedelju.
Da, pun je voz, sada i na drugoj liniji. Zastoji su zbog ošljarski odrađenih skretnica u Rakovici prilikom nedavne rekonstrukcije.
 
Skraćena je jer je inspekcija zatvorila saobraćaj na levom koloseku preko mosta zbog lošeg stanja koloseka.
 
Koji pajseri nisu remontovali kad je radjen novi kolosjek id*** ...
 
тотални дебили из ЦИП-а који нису ни урадили пројекат

Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока
 
Vrh