Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@Dex87
Nikad nisam rekao da cela Srbija treba da bude predgradje Beograda.
Pancevo je i dalje danas zaseban grad zato sto se nalazi u AP Vojvodini a za to se mozemo zahvaliti drugu Titu, da nije osmisljena ta glupost danas bi Pancevo odavno bio deo Beograda a i sa pravom se moze smatrati predgradjem Beograda posto ce se nalaziti unutar Beogradske obilaznice kad se bude ona izgradila do kraja.
Ne vidim sta je tu sporno? A da treba voz da ide do Panceva, pa treba, samo je pitanje koliko to vodeci ljudi u Pancevu zele posto ocigledno nije problem u Beogradu.
 
Bg voz je iznudjeno ne savrseno ali pouzdano resenje. Naravno i ja bih vise voleo stare ili unapredjene linije Beovoza ali niti ima dovoljno garnitura niti su zeleznice tj Srbijavoz sposobni da odrzavaju te linije i one budu tacne i pouzdane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416130#p416130:37imcvmw je napisao(la):
dex87 » November 12th, 2016, 12:12 am[/url]":37imcvmw]
spatiotecte":37imcvmw je napisao(la):
Pa ako hocete da budete zaseban grad sto se onda bunite sto BG Voz ne ide do Panceva?
Ti stvarno ne poznajes geografiju? Aj malo pogled kartu Srbije, ili jos bolje pogledaj od kada je Pancevo dobilo status grada, zacudices se.
Nije pitanje BG voza, nego zasto Beovoz ne ide starom linijom, bar Pancevo Vojlovica - Pancevacki most. Mene iskreno boli uvo za BG voz, ja hocu da bude linija kao nekada a ne ove nebuloze.

Po tvojoj logici Cela Srbija je predgradje Beograda.

Pogledaj samo Mladenovac , Lazarevac , Obrenovac , Zemun , Vinča , Grocka , Mirijevo ... Sve su to bili gradovi (mesta) za sebe , pa su danas deo Beograda.
Slažem se sa onim što je rekao Spatiotecte , s tim što bih dodao da bi bi najbolje rešenje bilo da se integrišu u grad Beograd sva mesta i gradovi gde većina ljudi gravitira ka Beogradu , jer bi na taj način bilo bolje svima , ako ne po pitanju autobuskog prevoza i voza (gde je to moguće) , a ono barem po pitanju autobuskog prevoza. Dok sam išao u srednju školu , samnom u razred je išla drugarica iz Opova , a dok sam radio u Rodiću , čak dvoje ljudi je bilo iz Pančeva. I sad dosta viđam automobile sa Pančevačkim registracijama po gradu.
 
Мој неки став је да је у садашњој територијалној организацији и административној подели термин град Београд у потпуности непримерен. Паметније би било да имамо Београдски округ, и у њему град Београд са општинама (Стари град, Савски венац, Врачар, Палилула, Нови Београд, Земун...) и остале општине и градове (Обреновац, Лазаревац, Младеновац, Гроцка, ... и једног дана можда и Панчево.
 
Ма, нема ту незаинтересовано Панчево, незаинтересован Србија воз. Једноставно, управа Београда се држи неког свог резона, да осим онога што је добило велику популарност у току радова на Газели не праве озбиљна ширења. За оне који не познају ситуацију, продужетак за Овчу, и дроњак линија Прокоп-Ресник не спадају у озбиљна ширења због непостојања функционалне целине. И то за Газелу, тресла им се рука да одобре једну линију градске железнице.

У економском интересу самог Београда је да линије иду директно у Пазову и Панчево. Ако те општине неће да плате, скупља тарифа за та насеља, стална контрола на уласку у Београдски округ, у реду вожње предвиђених по 3-5 минута у Овчи и Батајници у правцу Београда, где у те две станице чека комунална полиција, са обзиром да нећемо мењати ситем наплате. Поласци само сваких сат, све то док се оне две општине не укључе. Ако се никада и не укључе, Дирекција за јавни превоз ће бележити приходе по основу продатих карата из ових врло јаких генератора кретања.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416134#p416134:3dl3o24y je napisao(la):
spatiotecte » Sub Nov 12, 2016 1:34 am[/url]":3dl3o24y]@Dex87
Nikad nisam rekao da cela Srbija treba da bude predgradje Beograda.
Pancevo je i dalje danas zaseban grad zato sto se nalazi u AP Vojvodini a za to se mozemo zahvaliti drugu Titu, da nije osmisljena ta glupost danas bi Pancevo odavno bio deo Beograda a i sa pravom se moze smatrati predgradjem Beograda posto ce se nalaziti unutar Beogradske obilaznice kad se bude ona izgradila do kraja.
Ne vidim sta je tu sporno? A da treba voz da ide do Panceva, pa treba, samo je pitanje koliko to vodeci ljudi u Pancevu zele posto ocigledno nije problem u Beogradu.

Pancevo u svojoj dugoj istoriji nikada nije bilo, niti ce ikada biti nekakvo predgradje pa ni Beograda. Pancevo je zbog svoje pozicije uvek bio trgovacki grad, te veliki vojni centar nekadasnjeg carstva i industrijski centar od davnih vremena pa do danasnjeg dana, a nikada predgradje bilo cega.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416169#p416169:312xsgb9 je napisao(la):
Banatlija » 12 Нов 2016, 07:15[/url]":312xsgb9]Pancevo u svojoj dugoj istoriji nikada nije bilo, niti ce ikada biti nekakvo predgradje pa ni Beograda. Pancevo je zbog svoje pozicije uvek bio trgovacki grad, te veliki vojni centar nekadasnjeg carstva i industrijski centar od davnih vremena pa do danasnjeg dana, a nikada predgradje bilo cega.

а што је између два рата било део Управе града Београда? шта му то дође ако не део Београда?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416155#p416155:312xsgb9 je napisao(la):
Karlo del Ponte » 12 Нов 2016, 01:02[/url]":312xsgb9]У економском интересу самог Београда је да линије иду директно у Пазову и Панчево. Ако те општине неће да плате, скупља тарифа за та насеља, стална контрола на уласку у Београдски округ, у реду вожње предвиђених по 3-5 минута у Овчи и Батајници у правцу Београда, где у те две станице чека комунална полиција, са обзиром да нећемо мењати ситем наплате. Поласци само сваких сат, све то док се оне две општине не укључе. Ако се никада и не укључе, Дирекција за јавни превоз ће бележити приходе по основу продатих карата из ових врло јаких генератора кретања.

то би било идеално, од 4 поласка између Овче и Батајнице, један наставља до Инђије и Панчева, са посебном тарифом
 
Debeli off, neki Pancevo gledaju kao predgradje Bga, ajd sto je fantazija necija nego je taj i umislio da je Beograd Megapolis. :-D

Da se vratimo na temu, a pritom nisam autonomas iako sam rodjen u Pancevu.
Zasto da se ne vrati sistem koji je jod od 96 ili 97 funkcionisao?! Beograd - Pancevo Vojlovica?!
Znaci sada nam prezentuju nesto gore nego pre 20 god, to nije napredno.
 
@banat republic, dex87
Ovde pricamo o takozvanom "metropolitan area" Beograda, tj konurbaciju svih naseljenih mesta u okolini Beograda u koju spada i Pancevo.
Kad si grad od 100 000 stanovnika na 15 km od grada koji ima 1.7 miliona, jednostavno se fizicki stopis sa njim jer gravitiras ka njemu.
A to nije nista strasno, niko nece Pancevu da oduzme njegovu istoriju i njegovu kulturu.
I Zemun je bio samostalni grad nekoliko vekova pa je postao Beogradska opstina kad se pripojio fizicki sa Beogradom.
I jel je unisten njegov identitet? pa nije.

Isto tako smo svesni da naseljena mesta poput Lazarevca, Mladenovca ili Barajeva koja "kao" spadaju pod gradom beogradom zasto sto je tako administracija odredila ne mogu da budu deo Beogradske konurbacije jer su fizicki mnogo udaljena od Beograda i njihovo urbano tkivo ne cini kontinuitet sa Beogradskim urbanim delom. To su vec zasebne varosice, gradovi i to je jedan suludi paradoks Beogradske administrativno prostorne organizacije.
 
Valjda je vise pancevcima u interesu da se zeleznica sredi nego beogradjanima. Apsurdno je da posle renovirane pruge ona bude neiskoriscena. A kad smo se vec dotakli teme, zasto pruga preko mosta nije promenjena?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416210#p416210:3elvqv3m je napisao(la):
spatiotecte » Суб Нов 12, 2016 1:30 pm[/url]":3elvqv3m]@banat republic, dex87
Ovde pricamo o takozvanom "metropolitan area" Beograda, tj konurbaciju svih naseljenih mesta u okolini Beograda u koju spada i Pancevo.
Kad si grad od 100 000 stanovnika na 15 km od grada koji ima 1.7 miliona, jednostavno se fizicki stopis sa njim jer gravitiras ka njemu.

Метролотиско подручје једног града не шљиви ни државну границу ,а камоли ће покрајинску.... :D
Зашто? Зато што у нормалним државама је у заједничком интересу да се цела та екомомска област развија ,а не да свако гледа своје двориште... :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416229#p416229:1a9djv9g je napisao(la):
Norexan » 12 Nov 2016 02:50 pm[/url]":1a9djv9g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416210#p416210:1a9djv9g je napisao(la):
spatiotecte » Суб Нов 12, 2016 1:30 pm[/url]":1a9djv9g]@banat republic, dex87
Ovde pricamo o takozvanom "metropolitan area" Beograda, tj konurbaciju svih naseljenih mesta u okolini Beograda u koju spada i Pancevo.
Kad si grad od 100 000 stanovnika na 15 km od grada koji ima 1.7 miliona, jednostavno se fizicki stopis sa njim jer gravitiras ka njemu.

Метролотиско подручје једног града не шљиви ни државну границу ,а камоли ће покрајинску.... :D
Зашто? Зато што у нормалним државама је у заједничком интересу да се цела та екомомска област развија ,а не да свако гледа своје двориште... :)

Tacno, ali mi smo debili...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416210#p416210:1sc1kpbx je napisao(la):
spatiotecte » 12 Nov 2016 01:30 pm[/url]":1sc1kpbx]@banat republic, dex87
Ovde pricamo o takozvanom "metropolitan area" Beograda, tj konurbaciju svih naseljenih mesta u okolini Beograda u koju spada i Pancevo.
Kad si grad od 100 000 stanovnika na 15 km od grada koji ima 1.7 miliona, jednostavno se fizicki stopis sa njim jer gravitiras ka njemu.
A to nije nista strasno, niko nece Pancevu da oduzme njegovu istoriju i njegovu kulturu.
I Zemun je bio samostalni grad nekoliko vekova pa je postao Beogradska opstina kad se pripojio fizicki sa Beogradom.
I jel je unisten njegov identitet? pa nije.

Isto tako smo svesni da naseljena mesta poput Lazarevca, Mladenovca ili Barajeva koja "kao" spadaju pod gradom beogradom zasto sto je tako administracija odredila ne mogu da budu deo Beogradske konurbacije jer su fizicki mnogo udaljena od Beograda i njihovo urbano tkivo ne cini kontinuitet sa Beogradskim urbanim delom. To su vec zasebne varosice, gradovi i to je jedan suludi paradoks Beogradske administrativno prostorne organizacije.
Конкретно, Земуну јесте уништен идентитет. Укинута му је железничка станица, укинут трамвај, а главна улица постала смрдљива, прљава и туморна магистрала. На пример, ланац радњи "Спорт вижн" је одлучио да затвори своју радњу у центру Земуна. Чак нема ни оне трговачко-занатске четврти, једино је делимично поштеђен девастације остао сам кеј. Истовремено, шинофобија урбанистичких ауторитета је учинила да се ни око новог центра не генерише неки организован развој, него су се спонтано отворили ДИС, Техноманија и слично. Све је то праћено изостанком континуитета у постојању линије градске железнице са основним критеријумима квалитета.

А Панчево су у предграђе претворили транзиција и пилићарски интереси АТП Панчево. Само Панчево је одавно имало већи утовар робе у вагоне од целог Београда, а хиљаде и хиљаде људи су из Београда одлазиле на посао у Панчево. Постојање конурбације није ништа лоше, при чему се назив исте обично везује за највећи град у истој. Панчево се може поредити са Постдамом код Берлина, али само географски. Постдам има трамвај, а до Берлина врло фреквентну везу масовним превозом.
 
Zbog čega Pančevo jednostavno ne bi moglo da ima običan putnički voz iz Beograda sa Prokopa (ne mora biti nikakav Beovoz ili BG voz) kao što postoje vozovi za Novi Sad, Šid, Požarevac (ili sa glavna za Prijepolje, Niš, Lapovo, Paraćin)? I da u tom vozu važi redovna tarifa Srbija voza. Jedina razlika je što je Pančevo mnogo bliže od navedenih gradova, ali ima i veći broj potencijalnih putnika.

Na šta bi ličilo da se putnički vozovi sa severa skrate do Batajnice, a vozovi sa juga do npr. Resnika? Koliko znam, prugom (pa i vračarskim tunelom) upravlja Infrastruktura železnica Srbije, a putnički prevoz obavlja Srbija voz tako da je postojanje BG voza i postavljanje rampi na Pančevačkom mostu, Vuku i Karađorđevom parku samo njihova dobra volja, a ne razlog da međugradski železnički saobraćaj ne postoji zbog gradske železnice.

Naravno, prste je umešao autobuski lobi pa su i ova moja razmišljanja uzaludna.
 
Ja mislim da ATP ima jak ugovor sa gradom i da oni koce sve te pokusaje


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ATP Pančevo je javno komunalno preduzeće. Zar ne? Verovatno dobijaju subvencije od grada Pančeva za gradski i prigradski prevoz, a linija do Beograda im dođe kao dodatna zarada.
 
Pored onolike zarade i prikazanih miliona oni dobijaju i subvencije a i dalhe krsevi od autobusa.
 
Kupili su celu flotu novih niskopodnih Ikarbusa, ne ide njima uopste lose biznis. Ali kad bi dosao BG: Voz do Panceva, to bi dosta menjalo stvari. Zato i imamo sad ovaj problem sa direktnim vozovima do Panceva.
 
Da, oni su JKP. Grad pančevo je 100% vlasnik

http://pretraga2.apr.gov.rs/EnterpriseP ... 6D1A162A93

Ali koliko pratim po medijima kao i u svakoj državnoj firmi korumpirani postavljenici na rukovodećim mestima upropaštavaju firmu pa ispaštaju ne samo putnici nego i obični radnici ATP Pančeva.

Stanovnici Pančeva bi trebali da se pobune za uvođenje BG voza do njih jer je sumanuto da su tolike pare ulupane u prugu do Pančeva da bi sve ostalo isto i da bi drumski lobi nastavio da pljačka građane Pančeva.
 
A pri tom tih 60 milijona dolara za unapredjenje pruge Beograd-Pancevo se zaduzila drzava Srbija a glavni korisinici te investicije ne mogu da se dogovore oko koriscenja iste. Nezahvalno!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416265#p416265:3qt4r0h2 je napisao(la):
vucko » Sat Nov 12, 2016 6:24 pm[/url]":3qt4r0h2]Da, oni su JKP. Grad pančevo je 100% vlasnik

http://pretraga2.apr.gov.rs/EnterpriseP ... 6D1A162A93

Ali koliko pratim po medijima kao i u svakoj državnoj firmi korumpirani postavljenici na rukovodećim mestima upropaštavaju firmu pa ispaštaju ne samo putnici nego i obični radnici ATP Pančeva.

Stanovnici Pančeva bi trebali da se pobune za uvođenje BG voza do njih jer je sumanuto da su tolike pare ulupane u prugu do Pančeva da bi sve ostalo isto i da bi drumski lobi nastavio da pljačka građane Pančeva.
Znaci ne samo drumski lobi, nego i ekipa iz rukovodstva Panceva, samo tu odgovornost snose sami pancevci, oni su ih birali a za uzvrat se voze drumom i to skuplje nego vozom!!
 
radi sagledavanja i iz dr. ugla ajmo malo u OFa tj. autobuski transport

Autobuska linija Pančevo-Bgd naročito nakon Beovoza
je bukvalno procvetala i postala i više nego rentabilna sa dobrim profitom

Nedavno sam bio na nj. gl. stanici. koja nije renovirana bar 30 g.
Nastrešnica nad peronima je na svakih 30-50 cm probijena ko da su padale cigle sneba :shock:
Pa gde su pare od tog profita zapitah samog sebe ?
Što su još uvek siromašni kad im ,,cveta,, ?

Naravno sa nj. gl. stanice polaze sijaset drugih linija za razna manja mesta, sela, zaseoke
koje definitivno nisu rentabilne ali kao takve znače život za ljude iz tih mini zajednica
ako ih ukuni odumiranje tih zaseoka je zagarantovano

Jednostavno dobar profit sa Bglinije preliva se upravo za održavanje linija tih malih mesta
pored kojih na kilometrima nema ni železničke pruge

Za jako , jako puno mesta u Pančevačkom regionu a i šire dolazak Bgvoza do Pančeva
znači nesreca....jer njihove ne rentabilne linije , ostaju bez prelivajucih sredstava
a seoca nastanjuju uglavnom stariji ljudi koj iz svog sela
uglavnom mogu ili traktorom ili autobusom
ako ostanu bez tog autobusa , nema ni do lekara. ni do apotekara, ni do pijace pa ni do dece
nego ostaju na milost i ne milost, kad se ko njih seti i ima vremena do nj.

Narvno da i ja iz sebičnih razloga navijam da Bgvoz ,,stigne,, do Pančeva
ali treba da budemo svesni i druge tužne strane medalje....
 
Kao da je javni prevoz (bilo gradski, bilo prigradski) u drugim opštinama/gradovima isplativ. Baš zato i postoje subvencije, nešto nije isplativo, ali ima pozitivne efekte pa lokalna samouprava to finansira.

Potpuno je besmisleno žrtvovati skupo plaćenu infrastrukturu i otežavati život Pančevcima kako bi ATP ostao monopolista i kako bi se, tobože, održale linije ka selima. Za te linije sigurno dobijaju subvencije, ali su, kao i gomila drugih komunalnih preduzeća, rupa bez dna pa onda građani treba da ih finansiraju skupim karatama na profitabilnoj liniji.

Pritom, treba imati u vidu i druge aspekte nepostojanje dobre železničke usluge na ovom pravcu - gužva na drumskom delu Pančevačkog mosta i dalje u gradu, zagađenje izazvano izduvnim gasovima drumskih vozila, komfor itd.
 
ATP je kupio nedovoljan broj novih autobusa.

Ti autobusi nisu za medjugradsku voznju, ja hocu da sedim a ne da stojim a u tim autobusima ima vise mesta za stojanje nego da se sedi sto je bezobrazno.

To sto ATP ima ne rentabolne linije to je njihov problem, tj sns kadrova.

Atp ne sme da koci zeleznicki saobracaj, ljudi sve vise i vise koriste kombi prevoz, cesto za mnoge nema mesta u ATP vozilima, jednostavno voz je potreban i tacka.


Oni koji zive u strogom centru Panceva njima odgovara ATP, cak i nova linija koju je ATP ubacio koja ide novim putem, prosto ne zadovoljava potrebe putnika.

Voz je konforniji, bezbedniji i ne zagadjuje sredinu (mislim na beovoz) moze se cak dovesti po brzini sa autobuskim saobracajem, doduse voz prelazi na toj liniji vise nego autobus.

9f33439e1cce02f741323f0640e9a3af.jpg


Ovo zaokruzeno su stanice Vojlovica, Streliste, Predgradje i Glavna.
Zalosno je to sta oni rade i kako su ljudi zaboravili kako je Beovoz znacio svima, pa i Beigradjanima koji su malte ne dolazili svake nedelje na buvljak.

Tu gde je strelica tu je nekada bila zeleznicka stanica Tamis, ja sam mlad ali baba mi prica da je tu isla parnjaca, zamislite samo kako je to sve lepo isplanirano, ceo grad tj malte ne svaka tacka je bila pokrivena.
Posle 70ih su skinuli te sine i Vojlovica je ostala poslednja stanica u Pancevu, gradio se novi put, prevodnica, novi most preko Tamisa i drumski saobracaj sa Beogradom je pojacan.
Ne kazem Drumski saobracaj je jako bitan, ali zasto tolika sinofobija sirom Srbije.
 
Vrh