Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@riobl
Procitaj par strana unazad, lepo je objasnjeno da je primarni problem u JAVNOM KOMINALNOM PREDUZECU AUTOPTRANSPORT PANCEVO (skraceno JKP ATP) i njegov monopol za prevoz putnika od PA do BG podrzan od strane vlastodrzaca iz PA i BGD !!!! Sva ostala opravdanja, teorije, nagadjanja, izgovori su zamlacivanje za budale, i imaju uticaja kao bifurkacija Patagonaca u odnosu prema oscilaciji Eskima
 
Odlicno tzorane...ajmo onda zatvoriti ovu temu na beobuildu jer je stvar jasna. JKP ATP vlada Srbijom.
 
Ko vlada Srbijom je diskutabilno, Trilateralna komisija, masoni, MMF, EU, USA, Putin, Obama, Arapi, vlada RS Srbije, ima puno kandidata ... JKP ATP sigurno ne, ali u prevoz putnika iz PA se ocigledno debelo mesaju jer voz PA- BG- PA za sada NO PASARAN.
A posto temu nismo otvorili ni ti ni ja onda je necemo mi ni zatvarati, pogotovo sto linija BG-PA nije jedina BEOVOZ linija. :)
 
Resena je misterija Beovoza, no ostao je BG voz ;-)
 
Definitivno od Panceva nema nista najavio je Sinisa Malecki u novostima ali je zato najavio da ce ici do Resnika...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Odlicno, 20 000 stanovnika Resnika ce mu biti zahvalno. To je lep broj glasaca na sledecim gradskim izborima... Povezati zeleznicom grad udaljen dvadesetak kilometara sa presedanjem, najveca budalastina u novijoj istoriji ! :kafa:
 
Jbt, kad procitam ovakav post, dodje mi da ...
Koji ti problem imas sa najavom voza za resnik?
I taj voz, ako bi bio redovan bio bi popunjen nista manje nego onaj iz Batajnice.
I sad, posto nema vozova za Pancevo, nek nema i na drugim relacijama?
I iskreno, mogli bi pancevci malo da stisni svoju vlast, pa bi mozda i imali. A to o monopolu ATP-a ?
Ok, mozda, al kako onda tolerisu tolike divlje kombije i putnicka "taxi" vozila?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Koju vlast, sve je to jedna vlast, neka opozicija stisne njih malo.
 
Na zalost, cini mi se da BG voz nece izlaziti iz ovog okvira...



Batajnica, Ovca i Resnik su izgleda krajnji dometi BG voza
 
@laki72
Ama bas nikakav problem, samo pravim paralelu 20 000 vs 120 000, udaljenost slicna, do Resnika moze direktno, do Panceva ne moze.
I sta mislis kako bi bio popunjen taj voz iz PA sa dobrim taktom i bez presedanja u Borci?
A sto se tice kombija i taxi vozila, jure ih po potrebi.
 
Pošto je na sajt srbvoz.rs unet novi red vožnje, da vidimo šta imamo. BG voz definitivno produžen do Ovče. Takt isti kao do sad, čini mi se. Voz Ovča-Pančevo glavna - Vojlovica će ići otrpilike na svaka dva sata. Ukupno 9 polazaka dnevno. Vreme između dolaska BG voza u Ovču i polaska voza za Pančevo je 8 minuta (kad ga ima, jelte).

Sa stanice Beograd Dunav će ići 4 voza za Zrenjanin i 5 vozova za Vršac. Ali je neko svojom konjskom glavom smislio da ti vozovi neće stajati posle mosta pre Pančeva, odnosno na stanicama Krnjača, Sebeš i Ovča.
 
To stajanje su namjerno izostavili zbog naplate karata sto znaci sa dunav stanice jos polazaka za pa
 
Neverovatno je to da je postojao direktan voz Beograd - Pancevo - Vrsac jos pre pocetka drugog svetskog rata , zar nije ovo totalno nebulozno...mi jasno nazadujemo.
Pa ovakve odluke o presedanju u Ovci samo mogu separatisti da donesu... :bash:

Pa sta je sledece ? Naplata prelaska Pancevackog mosta? Ausvajs na videlo ako hoces u Pancevo ili Bg? :grand: :notok:

Hajde lepo da porusimo i Pancevac i da se napravi ojacana verzija Kraljevog mosta :)


pan11.jpg
:sesir:

Nebi me cudilo da je i ovo uticalo na prosirenje BG voza ... >>>

http://www.sicip.co.rs/sr/aktuelno/vest ... +Ovča.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418049#p418049:22g6wj3w je napisao(la):
dex87 » 21 Nov 2016 12:52 pm[/url]":22g6wj3w]Neverovatno je to da je postojao direktan voz Beograd - Pancevo - Vrsac jos pre pocetka drugog svetskog rata , zar nije ovo totalno nebulozno...mi jasno nazadujemo.
Pa ovakve odluke o presedanju u Ovci samo mogu separatisti da donesu... :bash:

Pa sta je sledece ? Naplata prelaska Pancevackog mosta? Ausvajs na videlo ako hoces u Pancevo ili Bg? :grand: :notok:

Hajde lepo da porusimo i Pancevac i da se napravi ojacana verzija Kraljevog mosta :)


pan11.jpg
:sesir:

Nebi me cudilo da je i ovo uticalo na prosirenje BG voza ... >>>

http://www.sicip.co.rs/sr/aktuelno/vest ... +Ovča.html

Tada je bila Kraljevina, nije postojala AP Vojvodina.
 
Da citiram ključni podatak iz ovog članka:

Prema podacima "Srbija voza" iz oktobra 2016. godine, na relaciji Beograd Dunav - Pančevo Varoš, dnevno je saobraćalo devet vozova sa prosečno 29 putnika.

Toliko o perspektivi nakaradne železničke linije Ovča-Pančevo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418614#p418614:3aj2h1mh je napisao(la):
dex87 » 23 Nov 2016 06:55 pm[/url]":3aj2h1mh]Dobro i ? ko tvrdi drugacije?

Niko, ali zbog administrativnih ogranicenja, Pancevo ne moze da udje u sistem bus plus jer je "drugi grad" u "drugoj republici", samim tim ne mogu da nadju nacin naplacivanja relacije Beograd Pancevo.
Da je Pancevo predgradje Beograda kao sto jeste geografski gledano ne bi bilo nikakvih problema.
 
Dok je stajao voz kod okretnice linija 33,48... znam da je bilo bas dosta putnika za Pancevo e sad problem nastaje zbog divljih prevoznika koji skupljaju ljude na samoj stanici (ko je cekao tu bus sigurno zna) Kada bi uveli voz koji bi isao za pancevo na svakih pola sata garantujem da bi bilo dosta putnika al onda bi atp sigurno propao...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Spat naravno da se moze kad se hoce problem je u glavama
Napravi se kartica pancevci plate sumu zeljeznici za voz i bus plusu prvu zonu ako im treba
Podese se validatori na zs stanicama u pancevu i kraj price
 
U sustini tacan broj putnika nije moguce utvrditi bas iz razloga sto kondukteri uzimaju od putnika recimo 50-100 kinti a ne izdaju im kartu ( naplate im manju cenu karte a pare zadrze za sebe)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418933#p418933:u07yqlaz je napisao(la):
kruuki » 25 Nov 2016 11:16[/url]":u07yqlaz]http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:636618-Pancevci-ispaliiz-sistema-BG-voza


Pancevci "ispali" iz sistema BG:voz-a


Sent from my iPhone using Tapatalk


Nemam reci, pa majku mu da ubace samo jednu kompoziciju Beovoza da saobraca Pancevo Vojlovica - Pancevacki most sa polascima iz Vojlovice tipa:

7:00 , 9:00 , 12:00 , 17: 00 i recimo 20:00 eto da ima 5 polazaka, pa bi bilo super... ja ne znam sta ce AV da predstavi i sta ce reci , meene bi bilo sramota da se pojavim na TVu i predstavim nesto vredno 100 miliona ili koliko vec a da posle toga ne funkcionise. Sramota :notok:

To Olosko preduzece je odavno propalo, i svaka vlast se grabila oko njega ...

http://013info.rs/vesti/drustvo/atp-u-s ... ona-dinara

ATP-u sudski sporovi ove godine odneli 30 miliona dinara

hahhahah imaju monopol nad prevozom, po potrebi policija na nagovor atp-a tera ove kombi prevoznike i opet su u minusu i zaduzuju se kod privatnih banaka tj Unicredita :D eeee Srbijo medju sljivama.

Autom da putujem - ne isplati mi se.
Autobus je nuzno zlo.
Voz je po meni zakon - ali gamad koci taj prevoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418944#p418944:id09fdge je napisao(la):
direktor » 25 Nov 2016 11:40 am[/url]":id09fdge]Spat naravno da se moze kad se hoce problem je u glavama
Napravi se kartica pancevci plate sumu zeljeznici za voz i bus plusu prvu zonu ako im treba
Podese se validatori na zs stanicama u pancevu i kraj price

Pa to je jasno kao dan ali problem nije u Beogradu vec u Pancevu jer oni zele da Beograd snosi sve troskove te linije a oni da dobiju vozove i relacije za koje ne bi platili nijedan dinar.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1203147
Pančevci bez direktne linije - "ispali" iz BG voza

Beograd -- Posle modernizacije pruge Beograd - Pančevo, najbliže komšije ostale su bez direktne linije do prestonice. Direktno, samo od grada na Tamišu do Ovče.
Izvor: Večernje novosti petak, 25.11.2016. | 09:38


Od decembra se uvodi devet novih polazaka voza koji će saobraćati između železničkih stanica Pančevo - Vojlovica i Beograd Ovča. Putovanje na ovoj relaciji će trajati oko 20 minuta. Osim ove linije sa presedanjem u Ovči, putnici iz Pančeva moći će da koriste i vozove koji kreću iz Vršca (pet polazaka) i Zrenjanina (četiri polaska).

Pruga od Beograda do Pančeva je obnovljena, međutim, sada kad postoje uslovi da se prevoz putnika na ovoj relaciji obavlja brzo i bezbedno, neko je odlučio da direktnu železničku liniju između ova dva grada ukine, pišu Večernje novosti.

Od 1. decembra uvodi se novi red vožnje BG voza koji podrazumeva stanice i stajališta na levoj obali Dunava, ali i skraćenje linije do Ovče. To znači da će putnici na ovoj relaciji ubuduće morati da presedaju jednu stanicu do Pančeva ili da na "Dunav stanici" "hvataju" voz za Vršac ili Zrenjanin.

Za 120.000 stanovnika banatskog grada nadomak srpske prestonice ova odluka deluje nelogično, jer će uprkos višemilionskoj investiciji u prugu i dalje biti prepušteni kombi prevoznicima i divljim taksistima. Takođe, obesmišljen je i cilj projekta vrednog 91 milion dolara - najefikasnije, najjeftinije i najbrže povezivanje glavnog grada sa najvećim susednim gradom.

U "Srbija vozu" kažu da se saobraćaj na pruzi Beograd - Pančevo ne ukida.

“Redovna veza sa Beogradom biće ostvarena vozovima koji saobraćaju na relaciji Vršac - Beograd Dunav - Vršac i Zrenjanin - Beograd Dunav - Zrenjanin, po važećem redu vožnje”, objašnjavaju u ovom preduzeću.

“Po novom redu vožnje, od 11. decembra uvode se vozovi koji će saobraćati na relaciji Pančevo Vojlovica-Ovča, a u stanici Ovča biće ostvarene veze sa vozovima iz sistema BG voz”, dodaju.

Prema podacima "Srbija voza" iz oktobra 2016. godine, na relaciji Beograd Dunav - Pančevo Varoš, dnevno je saobraćalo devet vozova sa prosečno 29 putnika.

S ozbirom na predviđene izmene taj broj bi mogao još više da opadne, jer će korisnike voza, osim presedanja, od železnice da udalji i plaćanje koje podrazumeva kupovinu dve karte.

“Od Pančevačkog mosta do Ovče je jedan sistem naplate voznih karata, koji spada u javni gradski saobraćaj "Bus plus", a od Ovče do Pančevo varoši u skladu sa putničkom tarifom "Srbija voza" cena karte je 64 dinara”, objašnjavaju u "Srbija vozu".

Ovaj problem za sobom vuče drugi, a to je ukidanje neisplativih linija.

U vezi sa tim u "Srbija vozu" kažu da će za vozove kod kojih ne bude utvrđena obaveza javnog prevoza, kontaktirati s lokalnim upravama u cilju da se iznađu mogućnosti obezbeđenja saobraćaja vozova.
 
Vrh