Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415721#p415721:glbbmqb4 je napisao(la):
Матеја Бељан » Wed Nov 09, 2016 8:41 pm[/url]":glbbmqb4]Poenta je da linija Ovča - Vojlovica ide na svakih sat, poptpuno usklađena sa BG-vozom.

Ko bi obavljao taj prevoz? "PČ voz"?
 
Матеја Бељан":11hm3g32 je napisao(la):
U situaciji u kojoj je politički nemoguće sprovesti liniju BG voza do Pančeva, presedanje u Ovči je bolje rešenje od presedanja na mostu, jer je važno napraviti taktni red vožnje za Pančevo. Poenta je da linija Ovča - Vojlovica ide na svakih sat, poptpuno usklađena sa BG-vozom. Ali, kako se čini, čak i to je naučna fantastika.

Druga stvar koja je moguća jeste produženje BG voza, ali uz doplatu druge vrste do Pančeva. Da se koriste iste garniture, a formalno da to budu druge linije. Prođe kondukter i čekira karte na delu trase od Ovče do Pančeva. To je već oproban sistem koji "Lasta" ima na linijama za Aranđelovac i sl.
Cena care ako ce biti 80din to je ok, pre je bilo 60 ili 64 koliko se secam, nece biti putnika ako karta ode na 100 itd... Ne moze voz da bude malte ne skup kao autobus.
Voz mora biti povoljniji ili voz nece niko koristiti.

Medjutim namerno se formira veca cena karte kako bi odustali sto pre od tog prevoza.
 
Pitanje za @igor-a:
Kakve su šanse da neko od mainstream medija prenese ovaj članak koji je aktuelan na naslovnoj strani?
Naime, ako neko od njih (recimo, B92, što neretko i radi) to uradi, onda će možda nadležni i obratiti pažnju da ima pritužbi... Za početak.
 
B92 mozda i prenese sa par dana zakasnjenja u odnosu na Beobuild objavu.

Mnogo veci problem je sto ja ne ocekujem da zeleznice i gradovi Pancevo i Beograd naprave bilo kakav dogovor ili inicijativu da se realan problem resi.

Ponavljam nije isto presedati u pustosi poput Ovce i recimo Pancevackom mostu kao losijem ali alternativnom resenju. Ekonomski je potpuno neopravdano uvodjenje dve nove garniture da voze do Ovce sobzirom da nemaju u okruzenju dovoljnu populaciju koju bi prihvatili od Pancevca do Ovce. Pancevo je za nase prilike veliki nazalost opustosen deindustrijalizovan grad kome treba pruziti sansu i mogucnost da se makar ostvaruje efikasan prevoz ka Beogradu.
 
Uticaj Opstine Pancevo i ATP-a.
Bolje da uopste i nema polazaka nego ovako, bruka i sramota.
Dokaz da politika napredna gusi izbor, zeleznicki prevoz putnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415721#p415721:2o944wk6 je napisao(la):
Матеја Бељан » Сре Нов 09, 2016 8:41 pm[/url]":2o944wk6]U situaciji u kojoj je politički nemoguće sprovesti liniju BG voza do Pančeva, presedanje u Ovči je bolje rešenje od presedanja na mostu, jer je važno napraviti taktni red vožnje za Pančevo. Poenta je da linija Ovča - Vojlovica ide na svakih sat, poptpuno usklađena sa BG-vozom. Ali, kako se čini, čak i to je naučna fantastika.

Druga stvar koja je moguća jeste produženje BG voza, ali uz doplatu druge vrste do Pančeva. Da se koriste iste garniture, a formalno da to budu druge linije. Prođe kondukter i čekira karte na delu trase od Ovče do Pančeva. To je već oproban sistem koji "Lasta" ima na linijama za Aranđelovac i sl.

Имамо већ више примера ширења Београдског јавног превоза на "неБеоградску територију", нпр. ГСП линије до Купинова, БГ воз до Инђије и сл. Све се може кад се хоће, само треба да се договоре мудраци на функцијама.
 
Naravno postoje samo izgovori na stetu gradjana ali i preduzeca koje vrsi prevoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415888#p415888:2crj3m08 je napisao(la):
Дошљак » November 10th, 2016, 8:39 pm[/url]":2crj3m08]Имамо већ више примера ширења Београдског јавног превоза на "неБеоградску територију", нпр. ГСП линије до Купинова, БГ воз до Инђије и сл. Све се може кад се хоће, само треба да се договоре мудраци на функцијама.
Da , ali ovde sa Pančevom imamo drukčiji slučaj , gde u dogovoru Gradskih otaca Pančeva i Beograda imamo situaciju koju imamo , jer se gura njihov ATP , pošto jednostavno tako nešto postoji tamo , isto kao što se Lasta gura bez integracije u Beogradski tarifni sistem za Novu Pazovu , Staru Pazovu , Inđiju , naselja severno od Batajnice... , dok sva ova naselja koja se integrišu nemaju jakog lokalnog prevoznika.
 
Zbog JKP ATP, 120 000 potencionalnih korisnika ŽS i to samo iz Panceva se voze autobusima. Uzgred PA-BGD im je najisplativija linija, pa ce i puskom da je brane a putnicima kako bude. To je sustina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415898#p415898:spo9iuho je napisao(la):
solecar » Чет Нов 10, 2016 8:10 pm[/url]":spo9iuho]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415888#p415888:spo9iuho je napisao(la):
Дошљак » November 10th, 2016, 8:39 pm[/url]":spo9iuho]Имамо већ више примера ширења Београдског јавног превоза на "неБеоградску територију", нпр. ГСП линије до Купинова, БГ воз до Инђије и сл. Све се може кад се хоће, само треба да се договоре мудраци на функцијама.
Da , ali ovde sa Pančevom imamo drukčiji slučaj , gde u dogovoru Gradskih otaca Pančeva i Beograda imamo situaciju koju imamo , jer se gura njihov ATP , pošto jednostavno tako nešto postoji tamo , isto kao što se Lasta gura bez integracije u Beogradski tarifni sistem za Novu Pazovu , Staru Pazovu , Inđiju , naselja severno od Batajnice... , dok sva ova naselja koja se integrišu nemaju jakog lokalnog prevoznika.
Зар није Ласта Срем јак локални превозних сремских насеља око Београда?
 
Kad sam rekao "lokalni" , mislio sam na prevoznika iz određenog grada ili naselja , koji opslužuje taj grad (gradske i međugradske linije) , dok Lastu Srem vidim samo kao ogranak Laste.
 
Treba shvatiti Pancevo kao periferiju Beograda a ne kao poseban grad.
Nikome ne bi palo na pamet da Sremcicu (26000 stanovnika) koja je na istoj udaljenosti od centra Beograda naziva drugim gradom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416015#p416015:371w1qkp je napisao(la):
spatiotecte » Пет Нов 11, 2016 1:20 pm[/url]":371w1qkp]Treba shvatiti Pancevo kao periferiju Beograda a ne kao poseban grad.
Nikome ne bi palo na pamet da Sremcicu (26000 stanovnika) koja je na istoj udaljenosti od centra Beograda naziva drugim gradom.

Шта бре?! Правда за Сремчицу! :D
 
Pa ako hocete da budete zaseban grad sto se onda bunite sto BG Voz ne ide do Panceva?
 
Ваљда вам је после ових и оваквих потеза јасно колико је свакој "нашој" власти стало да одрживог развоја економије, друштва, транспорта, образовања, демографије/опстанка становништва...

Они буквално ни у најлуђим мислима све то не зарезују ни најмање. Буквално ни једног тренутка се тиме не баве.
 
Mislim da dokle god sami pancevci ne budu prihvatili da pripadaju sirem urbanom podrucju Beograda, ima da se klackaju raznim ilegalnim kombi prevoznicima i ATP autobusima.
Ne mozes uvrstiti i pripojiti nekog u gradsku organizaciju prevoza ako taj drugi tezi ka autonomiji.
 
Dokle god nam administracija bude bila bitnija od praktičnih rešenja za poboljšanje kvaliteta života...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416060#p416060:201acdk9 je napisao(la):
spatiotecte » Пет Нов 11, 2016 4:59 pm[/url]":201acdk9]Pa ako hocete da budete zaseban grad sto se onda bunite sto BG Voz ne ide do Panceva?

Многи светски градови и нису заправо градови , већ конурбације градова. На једној територији може да постоје више градова које су спојени једним тарифним системом. Другим речима , и Земун и Нови Београд могу бити посебни градови ,али да цела та област буде повезана истим системом. Тако се ради у нормалним државама где се води рачуна о развитку једне области независно од њене административне поделе. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416113#p416113:3h8etz0x je napisao(la):
Norexan » 11 Nov 2016 08:55 pm[/url]":3h8etz0x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416060#p416060:3h8etz0x je napisao(la):
spatiotecte » Пет Нов 11, 2016 4:59 pm[/url]":3h8etz0x]Pa ako hocete da budete zaseban grad sto se onda bunite sto BG Voz ne ide do Panceva?

Многи светски градови и нису заправо градови , већ конурбације градова. На једној територији може да постоје више градова које су спојени једним тарифним системом. Другим речима , и Земун и Нови Београд могу бити посебни градови ,али да цела та област буде повезана истим системом. Тако се ради у нормалним државама где се води рачуна о развитку једне области независно од њене административне поделе. :kafa:

To si u pravu i naravno da takav sistem moze da funkcionise.
Ajde da uzmemo u opticaj i da su Beograd i Pancevo 2 zasebna grada (bar administrativno gledano), da bi taj sistem funkcionisao moraju oba entiteta da ulazu u taj isti sistem. A ovde smo svedoci da Pancevo, grad od preko 100 000 ljudi nije sposoban da remontuje 1 (jednu) RVR garnituru za potrebe prevoza njegovih stanovnika.
 
Зато што код нас како у администрацији , тако и домаћинстима важе она реченица: "Да комшији цркне крава" , па уместо да се води рачуна о економији , уместо да цело метрополитско подручје Београда (уз шта спада и Панечво , Пазове итд) схвати да је то једна економска целина и важност њеног развитка ми се још као пећинари делимо се у разна племена која ратују међу собом... Докле год се нашем човеку не уреже свест да договор кућу гради неће нам бити боље! :(
 
spatiotecte":1rld9m6r je napisao(la):
Pa ako hocete da budete zaseban grad sto se onda bunite sto BG Voz ne ide do Panceva?
Ti stvarno ne poznajes geografiju? Aj malo pogled kartu Srbije, ili jos bolje pogledaj od kada je Pancevo dobilo status grada, zacudices se.
Nije pitanje BG voza, nego zasto Beovoz ne ide starom linijom, bar Pancevo Vojlovica - Pancevacki most. Mene iskreno boli uvo za BG voz, ja hocu da bude linija kao nekada a ne ove nebuloze.

Po tvojoj logici Cela Srbija je predgradje Beograda.
 
Vrh