Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Дошљак":qdpse7xz je napisao(la):
Битан је психолошки моменат код преседања. Људи ће се просто одлучити пре за аутобус само из тог разлога.
Znaju oni to odlicno da to nece odgovarati mnogima, zato se i usvaja takva odluka.
Nego fora je da ipak bude nesto nego nista, jel bruka bi bila izgradili prugu novu kolosak a ono nema polazaka.
Opet slikanje i to je to.

@RioBL sta ti je, pa skupa je struja
 
Треба сад осути паљбу по паметњаковићима како нема директан воз Београд-Панчево а урађен ремонт пруге, подигнута брзина и још уређени перони на Прокопу.
 
Treba nekako skrenuti paznju nadleznima da se iskoristi i pruga Batajnica Dobanovci Surcin Ostruznica bio bi to pun pogodak za jos jednu liniju BG:voz-a pored pruge za Rakovicu i Resnik pa i dole ka Barajevu i Mladenovcu... sto da ne...?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Мислим да је пруга Батајница-Добановци-Остружница-Сурчин ипак предодређена за теретну обилазницу. Мада ако има простора да се ту убаци неки БГ/Бео воз, што да не. А железничко занемаривање јужног дела Београда је криминално.
 
Mislim da bi zitelji Mladenovca I Barajeva procvetali kada bi dobili BG voz bili bi pokriveni I Ripanji I Lazarevac jednostavno idealno resenje I dosta bi se brze stizalo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415302#p415302:2tbzf9kl je napisao(la):
Матеја Бељан » Uto Nov 08, 2016 1:34 am[/url]":2tbzf9kl]Ne vidim problem u presedanju u Ovči, mislim da je bitnija stvar kakav će biti red vožnje. Ako bude takav da se poklapa u 5-7 min. za presedanje sa voza koji saobraća radnim danima, subotom i nedeljom i da ima interval od 60 minuta, ceo dan, to je OK
A da uvedemo presedanje u Zemunu za stanovnike Batajnice ;) :p
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415456#p415456:1ugcsxiq je napisao(la):
Igor » 08 Nov 2016 06:00 pm[/url]":1ugcsxiq]
A da uvedemo presedanje u Zemunu za stanovnike Batajnice ;) :p
Još bolje da bude u Z.Polju. Stigao si a u stvari nisi. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415456#p415456:1d6kc2r5 je napisao(la):
Igor » 08 Nov 2016 06:00 pm[/url]":1d6kc2r5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415302#p415302:1d6kc2r5 je napisao(la):
Матеја Бељан » Uto Nov 08, 2016 1:34 am[/url]":1d6kc2r5]Ne vidim problem u presedanju u Ovči, mislim da je bitnija stvar kakav će biti red vožnje. Ako bude takav da se poklapa u 5-7 min. za presedanje sa voza koji saobraća radnim danima, subotom i nedeljom i da ima interval od 60 minuta, ceo dan, to je OK
A da uvedemo presedanje u Zemunu za stanovnike Batajnice ;) :p

Biće uskoro i to, kad krene rekonstrukcija pruge
 
Izvor: Beobuild.rs

Pančevo - tako blizu a tako daleko
161105-Nadvoznjaci-BG-PA-07b.jpg


Polako se privode kraju radovi na rekonstrukciji pruge Beograd-Pančevo, trenutno najvećeg projekta na srpskim prugama. Radovi na modernizaciji deonice Beograd-Pančevo počeli su na proleće 2014. i podrazumevali su izgradnju novog i rekonstrukciju postojećeg koloseka, novu kontaktnu mrežu, automatizaciju skretnica, kao i rekonstrukciju stanica i stajališta na trasi. Za potrebe novog koloseka izgrađen je novi most preko reke Tamiš dugačak 240 metara, ali i još tri manja mosta i veći broj kanalskih prospusta. Zamena železničkih natputnjaka kod Pančevackog mosta poslednja je faza ovog projekta, a puštanje novih nadvožnjaka se očekuje već naredne nedelje.

Trasa od Krnjače do Pančeva već je otvorena i vozovi se kreću na dva koloseka projektovana za brzine od 120 km/h. Dodatnim ispitivanjima utvrđeno je da je za veće brzine vozova neophodna zamena dva železnička natputnjaka između stajališta Krnjača most i Pančevackog mosta, pa su ovog proleća počeli radovi na njihovoj zameni. Očekuje se da postavljanje novog koloseka bude završeno sutra, dok bi do kraja nedelje počela i montaža kontaktne mreže. Statička i dinamicka ispitivanja pod opterećenjem trebala bi da počnu 15. novembra, kako bi par dana kasnije pruga bila spremna da prihvati saobraćaj.

Sa modernom infrastrukturom ispunjeni su preduslovi da železnica postane najefikasniji, najjeftiniji i najbrži vid transporta na relaciji Beograd-Pančevo, međutim da do renesanse ne dođe pobrinuli su se nadležni. Od ovog decembra novi red vožnje BG:Voza prvi put uključuje stanice i stajališta na levoj obali Dunava, ali će se linija BG:Voza ka Pančevu završavati u Ovči, gde će putnici morati da presednu jednu stanicu do Pančeva! Jedini način da direkno stignete iz Beograda do Pančeva biće da na Dunav stanici uhvatitie jedan od malobrojnih polazaka za Vršac ili Zrenjanin. Da nije tužno bilo bi smešno, ali došli smo u situaciju da ne postoji direktna železnička veza centra Beograda sa 20 kilometara udaljenim Pančevom bez presedanja!

Cilj čitave rekonstrukcije jeste povezivanje glavnog grada sa najvećim susednim gradom od preko 120.000 stanovnika. Rekonstrukcija ove pruge koštala je 91 milion dolara, a sve ekonomske koristi moderne infrastrukture obesmišljene su lošom organizacijom. Tako su administartivne prepreke pretvorile potencijalno profitabilnu liniju u sigurnog gubitaša, dok će gradjani i pored silnog novca uloženog u novu prugu i dalje biti prepušteni kombi prevoznicima i diviljim taksistima. Imajući u vidu da će BG:Voz ići do Ovče, jasno je da bi najbolje rešenje bilo da se linija produži za jednu stanicu i Pančevo uključi u sistem gradske železnice.


Sve fotografije zavrsnih radova na natputnjacima mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/pan%C4%8Devo--tako-b ... p2653.html
161105-Nadvoznjaci-BG-PA-19.jpg

Sve fotografije zavrsnih radova na natputnjacima mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/pan%C4%8Devo--tako-b ... p2653.html
 
Stvar je prosta i što kaže Galeks tragična. Glavni razlog zašto nemamo liniju bilo čega (Bg voza, Beovoza, regularne železnice) na relaciji barem Prokop - Pančevo je postavljanje validatora na stajalištima Karađorđev park, Vukov spomenik i Pančevački most. Uvođenje Pančeva u sistem busplusa je administrativno komplikovan proces i pitanje je da li postoji volja za njega. A da priznaju da su napravili sranje tim potezom i skinu validatore moraćemo da sačekamo još malo ipak.

Najbolje što možemo da dobijemo je nekoliko polazaka Beograd Dunav - Pančevo Vojlovica između polazaka za Vršac i Zrenjanin.
 
Mislim da valdatori nisu problem pancevci dodju do vuka kupe kartu za voz i prodju nije to kosmodrom u bajkonoru da nemoze
 
"Sa modernom infrastrukturom ispunjeni su preduslovi da železnica postane najefikasniji, najjeftiniji i najbrži vid transporta na relaciji Beograd-Pančevo, međutim da do renesanse ne dođe pobrinuli su se nadležni. Od ovog decembra novi red vožnje BG:Voza prvi put uključuje stanice i stajališta na levoj obali Dunava, ali će se linija BG:Voza ka Pančevu završavati u Ovči, gde će putnici morati da presednu jednu stanicu do Pančeva!"

Savrsen "projekat" u reziji gradonacelnika Beograda, Panceva i vd direktora ZS !!
A sta doticni misle o svojim sugradjanima i korisnicima voza na relaciji BG-PA vidi se iz prilozenog.
Naravno i zastita interesa JKP ATP.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415528#p415528:1158i3zf je napisao(la):
Kokos » 08 Nov 2016 11:23 pm[/url]":1158i3zf]Stvar je prosta i što kaže Galeks tragična. Glavni razlog zašto nemamo liniju bilo čega (Bg voza, Beovoza, regularne železnice) na relaciji barem Prokop - Pančevo je postavljanje validatora na stajalištima Karađorđev park, Vukov spomenik i Pančevački most..
Главни разлог су пилићарски аутобуски превозници. Није то проблем од јуче. 50 година уназад се фаворизује аутобуски превоз на уштрб железничког са принудном паузом током санкција 90их, када се држава из нехата окренула железницама.

Има ту и кривице свих нас. У једној Француској би због овог, благо речено, скандала изашле десетине хиљада грађана на улице.
 
Zašto je rekonstruisana pruga ako nema direktne linije??? Zašto smo uzimali kredit? Čemu sve to?
 
Нека онда ставе "обичан" воз Панчево Војловица-Београд центар и да се не зезају са тим покушајем Овча-Панчево беспотребно.
 
U tom slucaju grad ne bi trebalo da zadrzi produzenu liniju do Ovce posto je taj krak od P. mosta do Ovce potpuno neisplativ pogotovo u poredjenju sa ostatkom tj dosadasnjom trasom. Prag isplativosti je direktan dolazak u Pancevo a ne voznja do i presedanje u pustosi.
 
Cini mi se da od Ovce postoji pruga do Padinjaka sto ne puste voz do tamo bar bi rasteretili autobus 101 cini mi se koji vec ide tamo


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Izgleda neko planira da naseli Ovcu, misle da ce neko uzeti plac i graditi u Ovci AVov plan izgleda
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415625#p415625:odk4ehkj je napisao(la):
kruuki » 09 Нов 2016, 13:17[/url]":odk4ehkj]Cini mi se da od Ovce postoji pruga do Padinjaka sto ne puste voz do tamo bar bi rasteretili autobus 101 cini mi se koji vec ide tamo


Sent from my iPhone using Tapatalk

е Круки, ја то већ 5, 6 година говорим на овом форуму

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415634#p415634:odk4ehkj je napisao(la):
dex87 » 09 Нов 2016, 13:52[/url]":odk4ehkj]Izgleda neko planira da naseli Ovcu, misle da ce neko uzeti plac i graditi u Ovci

па, ако се воз продужи до Овче, њена вредност ће свакако порасти. да не говорим што тамо, од насеља до станице, има места да се изгради доста стамбених квадрата. и узевши у обзир све веће досељавање у Београд, ја бих рекао слободно. нека се гради
 
U situaciji u kojoj je politički nemoguće sprovesti liniju BG voza do Pančeva, presedanje u Ovči je bolje rešenje od presedanja na mostu, jer je važno napraviti taktni red vožnje za Pančevo. Poenta je da linija Ovča - Vojlovica ide na svakih sat, poptpuno usklađena sa BG-vozom. Ali, kako se čini, čak i to je naučna fantastika.

Druga stvar koja je moguća jeste produženje BG voza, ali uz doplatu druge vrste do Pančeva. Da se koriste iste garniture, a formalno da to budu druge linije. Prođe kondukter i čekira karte na delu trase od Ovče do Pančeva. To je već oproban sistem koji "Lasta" ima na linijama za Aranđelovac i sl.
 
Ko da čekaju razrešenje zastoj u izgradnji banje u Ovči
te ako se ona otvori
pola Bgd penzosa ce da navali u Ovču
a to može da preveze samo Bgvoz
 
Vrh