Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Mислим да је 4. замерку најлакше решити, бар код на возну карту који се очитава на бус плус апарату, ваљда тако нешто није превише компликовано испрограмирати.
 
direktor":x81b0cbs je napisao(la):
U bg vozu wc i nisu predvidheni za upotrebu trebaju da budu zakljucani
Sto se tice stanice p most i vuka za wc zeljeznice nemaju firmu koja ce da odrzava higijenu na istima pa zato nerade treba ih prijaviti komunalnoj inspekciji
Na stanici vukov s postoji policiska stanica a i na pancevcu se motaju
Na vuku postoji kapija za prolaz kolica kao i lif itd


Postoji lift na vuku, do sada sam ga koristio dva puta i oba puta me je cuvar napao zbog toga. Kako predlazes da resim problem sa portirom sledeci puta kada budem izabrao lifta umesto gimnastike preskakanja rampe?

Karta mora da se placa.

Karta mora da se placa na tri stanice uz degradiranje usluge na istim. Ljudi su logicna bica i logicno donose odluke koje su najbolje za njih u skladu informacija koje su im dostupne.
"Znaci, moram da platim kartu iako su mi otezali koriscenje voza," nanose mi nepravdu.
"Znaci placam kartu i niko mi ne garantuje da cu sada dobiti vise od onoga sto sam imao ranije" nanose mi nepravdu
"Znaci moram da platim kartu samo na nekim stanicama a na nekim ne sto naplatu cini selektivnom" Sistem nije isti za sve,
Ja nigde nisam naisao na objasnjenje kako ce postavljanje rampi da unapredi sistem BGVoza
Onda je najbolje da se bunim ili/i da nastavim da se svercujem na drugi nacin je jedan od nacina kako logicno putnik moze da rasudjuje

Poenta je da se putnici moraju ukljucivati u donosenje ovakvih odluka, da im se pored stapa mora ponuditi i sargarepa, ovako ce i ovi validatori biti polupani za koji mesec i onda smo opet na pocetku, bacene pare i nikom nista.


Jos jedna stvar mi bode oci, pricamo o BGVozu kao do sada besplatnom vidu prevoza, a zaboravljamo da vecina putnika koristi neki drugi vid jgp, da bi dosao do stanice voza, u kojem takodje treba da validiraju kartu, a ima ih i sa mesecnom kartom. BG:Voz nije jedini besplatni vid prevoza u beogradu, on je samo jedini bez validatora.

Kada vec pisem, zaboravljamo da BG:Voz utice na sveobuhvatnu efikasnost sistema jgp, tako da samim tim sto ljudi koriste voz umesto autobusa ostvaruje ustedu i "prihod" za jgp. Tako da mogu da kroz unapredjenje kvaliteta usluga (uredjenje stanica i vozova, parkinzi i naravno rampe za naplatu karata) BG:Voza privuku veci broj putnika i uz vecu naplatu dobiju i znacajnije ustede na polju celog sistema jgp.
 
Norexan":1428f9b6 je napisao(la):
Ко је мислио да ће довека бити овако стање у БГ:ВОЗ-у тај очигледно није имао мозга ,јер да има знао би да је немогуће да на једној линији градског превоза буде бесплатна вожња ,а на другим линијама , они аутобуским , тролејбуским ... да улази унутра контрола као гестапо. Наравно да није могуће обезбедити лако контролу у возу тако да једино што је сигурно јесте да се поставе наплатне рампе или да као у прашко метроу на станици имате притајане агенте контроле које не можете уоште да видите , само искоче пред вас на самој станици.

Не кажем да је лоше ово што су урадили ,оно што замерем јесте начин на који су поставили наплатне рампе. Шта замерам?

1) Нови валидатори - колико видим многи људи имају проблема да прислоне картицу где су исти постављени ,јер упорно постављају картицу на екран уместо на предвиђено место. Ови валидатори представљају проблем на рампе ,јер уместо да само прислоните картицу на екран ви је морате гурнути тј. забити у доњи део.
2) Место поставке 'рампи - на Вуковом споменику рампе нису постављене тамо где треба да буду тј.пре покретних степеница , већ после њих што сам можда само код нас видео да се ради.
3) Место поставке валидатора - које је крајне неприступачно и неугдно за валидацију. Уместо да поставе неку шипку где ће људи веома врзо да чекирају карту ,а онда пошто чекирају да се једноставно нека вратанца отворе као у Римском метроу на пример овде мораш да гураш и да вршиш разне акробације.
4) То је железничка станица ,не метро станица ,а што значи да да би требала имати одвојено место за Бусплус и одвојено место за карте другог железничког саобраћаја.

:kafa:

kada su u pitanju rampe i bolje sto su ih postavili tu gde jesu jer je za nekog prava atrakcija da vidi najvece pokretne stepenice u Srbiji pogotovo za malu decu a i da se tokom vrelih letnjih dana spusti dole kako bi se malo rashladio :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406287#p406287:1lfc1i4u je napisao(la):
kruuki » Суб Сеп 17, 2016 3:39 pm[/url]":1lfc1i4u]
kada su u pitanju rampe i bolje sto su ih postavili tu gde jesu jer je za nekog prava atrakcija da vidi najvece pokretne stepenice u Srbiji pogotovo za malu decu a i da se tokom vrelih letnjih dana spusti dole kako bi se malo rashladio :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ахахахаха... :lool: :lool: :lool:

Жалости... :violina:
 
Norexan":223h6ydj je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406287#p406287 je napisao(la):
kruuki » Суб Сеп 17, 2016 3:39 pm[/url]":223h6ydj]
kada su u pitanju rampe i bolje sto su ih postavili tu gde jesu jer je za nekog prava atrakcija da vidi najvece pokretne stepenice u Srbiji pogotovo za malu decu a i da se tokom vrelih letnjih dana spusti dole kako bi se malo rashladio :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ахахахаха... :lool: :lool: :lool:

Жалости... :violina:


Tu je mene otac vodio kada sam bio klinac uslov je bio da ne placem kad primam injekcije i pazi upalilo je xD


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406278#p406278:yndzr3ww je napisao(la):
Дошљак » Sat Sep 17, 2016 3:28 pm[/url]":yndzr3ww]Mислим да је 4. замерку најлакше решити, бар код на возну карту који се очитава на бус плус апарату, ваљда тако нешто није превише компликовано испрограмирати.
kao sto sam pisao ranije ta zamerka nije lako resiva, svaka karta ima svoj bezkontaktni cip u sebi koji ima neki indentifikacioni broj koji se ocitava prislanjanjem na validator. sam validator je samo veza sa sistemom Apexa u kome se nalaze podaci o kartici.
Sama kartica ne sadrzi kolicinu kredita na njoj ili uplacenu mesecnu kartu, to se nalazi u bazi. Do baze se dolazi putem internet konekcije preko mobinlog interneta, istoga kao sto imas na telefonu, taj internet ima spor odziv, otud i to da validatorima treba par sekundi da "ocitaju"kartu.

Da bi se zelznica integrisala u taj sistem moraju njene karte da poseduju isti bezkontaktni cip u sebi ciji ID broj treba da bude registrovan u Apeksovoj bazi pre validiranja.

Izvodljivo ali malo zapetljano i zahteva koordinaciju zelznica i Apksa, a moglo je kao ranije, vrata pored kojih stoji cuvar koja ti otvara nakon uvida u kartu...
 
Hoce li se moci koristiti bg voz bez bus plus kartice? moze li se kupiti karta za jednu voznju na ulazu u peron?
 
Može između Prokopa i Batajnice. U Beogradu nigde nema karte za jednu vožnju. Najmanje je karta za 90 min.
 
Ако се ико, читајући постове неколицине форумаша на овом топику, запитао како је кнез Милош могао у оно време, у оним условима и са онаквим народом да удари темеље организоване државне власти у Србији, мој одговор је да би он, у време данашње, донео овакав амандман на Устав:

"Личну карту или који било други документ, могу, осим полиције, тражити на увид и момци који контролишу карте у БГ:возу.
Ако ли се неко у БГ:возу нађе без карте, да се казни десет гроша.
Ако ли се, чиниш `волико, онај без карте буде правио паметан, па неће документа да покаже момцима, онда да се бије штапом низ ескалатор станице Вуков споменик".
 
Неплаћање карте криминалној, антинародној власти и систему превоза који и овако од нас узима харач од 150 милиона евра годишње који распоређује картелу приватних превозника схватам као своју грађанску, патриотску дужност.
 
To ce vrlo brzo propasti sa rampama. Dok garniture za BG Voz su horor oni postavljaju trozupce toliko o njihovom razmisljanju.
 
A zasto su horor? Zato sto se st*** vozi sa njima i ne placa kartu. Unistava sve.
 
Nešto je ozbiljno zeznuto u našim glavama, kuka se na loš prevoz, ali se za onaj prevoz za koji većina tvrdi da jedini funkcioniše koliko toliko kako treba traži da ostane nekontrolisan - čitaj - da ne može da se naplati. Lepo je rekao moj kolega treba uvesti zakon po kome je svako odavde obavezan da provede 10-15 dana u nekom razvijenom mestu, pa da se divi kako prevoz funkcioniše i da se iščuđava kako ljudi smatraju najnormalnijom stvari da se ta usluga i plati. Da komentarišu kako su im čiste ulice, i da se za glavu hvataju kad ih oleše od kazni za pljuvanje i bacanje papirića. Iam ona izreka "nema besplatnog ručka", pa ni besplatnog prevoza, a da može da počne da liči na nešto.
 
Potpisujem! Tako sam se i ja našao u prigradskoj železnici u Nemačkoj pre par godina, na katolički veliki ponedeljak, pa sam rezonovao da ne moram baš taj put da kupim kartu. Kad ono, pojavljuje se ridža u civilu i kazna 40 evra. Od tada nemam poriv za neplaćanje prevoza, ni tamo ni u Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406478#p406478:2c1mqwyi je napisao(la):
loyola » Sun Sep 18, 2016 9:19 pm[/url]":2c1mqwyi]A zasto su horor? Zato sto se st*** vozi sa njima i ne placa kartu. Unistava sve.

uf, hvala layola.

imali zahvalnijeg argumenta za raspravu od "ma narod je st*** zato smo tu gde smo"

prihod bgvoza ne zavisi od naplate karata, tako da stanje vozova i stanica je isključivo posledica ne ispunjavanja ugovora od strana železnice i ne sprovođenja mera po tom pitanju od strane grada.

svaka čast zeleznicarima, ljudi rade odličan posao. stanje vozova je takvo zbog katastrofalne organizacije menadžmenta železnica i za to ih treba pozvati na odgovornost od strane grada. ne kukati o stoci u vozovima već o nesposobnim kadrovima na stručnim mestima.

ne ide jedno bez drugog, batina bez šargarepe ili šargarepa bez batine, jer ne daju rezultat
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406421#p406421:3qi82wmx je napisao(la):
Delija » 18 Sep 2016 01:44 pm[/url]":3qi82wmx]Неплаћање карте криминалној, антинародној власти и систему превоза који и овако од нас узима харач од 150 милиона евра годишње који распоређује картелу приватних превозника схватам као своју грађанску, патриотску дужност.
I??? Gde će nas ta politika koju zagovaraš dovesti?
Hajde da ne plaćamo ništa. Plaćaš li komunalije redovno Principe? Naravno da plaćaš. A zašto? Zato što bi ti sutra uskratili i vodu,i struju i telefon ako ne platiš.
Ali najlakše je pozivati na neplaćanje gradskog prevoza upravo zato što ga i ne koristiš. Da ga koristiš ne bi tako govorio. Veliki si demagog. Možda i najveći ovde na forumu. Ali neka to je tvoje pravo.
Napišeš da nam uzimaju 150 miliona za finansiranje gradskog prevoza. Ok,uzimaju. Ali zašto? Pa upravo zbog takvog razmišljanja i takvih zagovornika švercovanja u Beogradu.
Opet ću pitati sve ovde. Da li postoji grad u Srbiji u kojem se smatra da je švercovanje zakonsko pravo svih gradjana???
Svašta.
 
@virko naravno da je narod st***, danas deda od 70 godina baci kroz prozor tramvaja metav ladan djubre, juce sedim na terasi iza zgrade bacaju smece, jos dosla jedna ludaca skinila gace i kenja iza zgrade?? Klinci lome i zvrljaju po prevozu, psuju starije kada ih opominju.
Da ne pricam o ovim slucajevima koji se svercuju. U 90% slucajeva za sve imaju ali oni su najpametniji, zagovaraju da karta bude 30 dinara jer oni tako pametni bez zavrsene srednje skole znaju da je to dovoljno. A da je karta toliko opet ne bi placali jer je ovde to normalno.
Dosta seljaka koji odu odavde u Ameriku da zive, pogotovo ovaj talas izbeglica, misle da mogu da ne placaju porez pa na kraju godine laziraju prijavu. Ali kad ih uhvate naplate im duplo za sve godine. Ovde kod nas je normalno da sve sto moze da se ne plati, ali zato se trazi besplatan prevoz, naknade trudnicama, porodiljama, soc slucajevima. Izgleda da ljudi znaju samo svoja prava ali obaveze slabo...
 
I onda prijavis komunalnoj inspekciji zeljenice srbije da ociste garniture nikom nista navodno ogradili tps zemun ulazi ko kad stigne navodno postvili 50 kamera rezultata nema Penali prema zelejznicam od strane grada nisu naplaceni ni za jedna propust .
Oce li uvodjenje matorih trozubaca na vuku umjesto fensi rmpi na koje satro nisu mogli nakalemiti bus plus aparat na isti nacin kao sada
Dovesti do otvaranja wc na stanici vukov spomenik i ponovnom ciscenja iste posto se vec mjesecima necisiti
Oce li dovesti do toga da se zamjene sijalice koje nerade dodaju stolice koje fale skinu reklame iz 90 tih
 
Lepo layola, znači nisu samo putnici bgvoza, među kojima sam i ja, st*** već i ceo narod. Što bogme znači da si i ti st***, ako se smatraš pripadnikom ovog naroda. Generalizacija je gadna stvar

Elem,
Dosta seljaka koji odu odavde u Ameriku da zive, pogotovo ovaj talas izbeglica, misle da mogu da ne placaju porez pa na kraju godine laziraju prijavu. Ali kad ih uhvate naplate im duplo za sve godine.
i očas posla oni počnu da plaćaju. uređen sistem im ne dozvoljava da prođu nekažnjeno, ali im bogme i vrate te pare kroz razne vrste usluga koje im država pruža.

kod nas nam jako.malo pružaju a jako mnogo uzimaju (oko 60% plate) a bogme i ne kažnjavaju sve, već one uboge.

nista od ovog nije izgovor da se karta ne placa, ali od uvođenja bus plusa nismo dobili ništa što do tada nismo imali sem veće cene karte.

Ono što treba nije batina i rampa, već nov prilaz stanici kardjordev park i rampa, po meri svih putnika. onda ne bi vodili ovu besmislenu raspravu izmedju lopova švercera i pravovernih placajucih građana, već bi hvalili napredak svi. šverceri bi se i dalje švercovali ali ne bi imali obraz da tvrde da to rade iz bunta, jer bi znali da to rade iz obesti.

batina i šargarepa i sistem ce rasti, ovako za dva do tri meseca će one rampe postati samo još jedan u nizu propali pokušaj uvođenja validatora u bgvoz. Još jedan moderni spomenik nesposobnosti batine da bez šargarepe da rezultate
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406478#p406478:20e3vogh je napisao(la):
loyola » Sun Sep 18, 2016 9:19 pm[/url]":20e3vogh]A zasto su horor? Zato sto se st*** vozi sa njima i ne placa kartu. Unistava sve.

A zasto da placamo kartu kada nam je drzava da ne kazem u cemu?
 
Svako normalan nece zeleti da placa kartu turskoj kompaniji koja samo iznosi novac iz Srbije a od placanja gradskog prevoza ni poboljsanja.
 
Napišeš da nam uzimaju 150 miliona za finansiranje gradskog prevoza. Ok,uzimaju. Ali zašto? Pa upravo zbog takvog razmišljanja i takvih zagovornika švercovanja u Beogradu. ???
Da li si svestan da je 150 milki mesecno 50000 mesecnih karata za zaposlene? Ili oko 100000 mesecnih karata, ako uzmes udeo zaposlenih, penzionera, studenata i ostalih kategorija? Pritom ovaj podatak treba debelo uzeti sa rezervom jer je na godisnjem nivou odvajanje za jgp oko13 milijardi, sto mu dodje po milijardu mesecno, sto je tek porazavajuce.
Opet ću pitati sve ovde. Da li postoji grad u Srbiji u kojem se smatra da je švercovanje zakonsko pravo svih gradjana
Opet, da li bilo koji grad u Srbiji izdavaja 20% godsinjeg budzeta za prevoz? Ne, nego ima privatnike, koji i bez pomoci gradova voze poprilicno dobre autobuse, koje dobro i redovno odrzavaju, da ne pricam da ih cak i peru...Druga strana medalje je da je gradski prevoz po Srbiji u pojedinim mestima nerazumno skup zbog monopola, sto opet nema veze sa svercom nego banana drzavom.
Zalosno je sto se bar ovde vecina ne dobacuje da nije buknuo bus zbog svercovanja, da vagoni nisu strokavi zbog svercovanja, da je umobolno staviti one nakaradne konstrukcije za rampe na samom kraju stepenista, da je umobolno naplacivati voznju vozom kada se udje u stanicu a ne u vagon, ali takodje da sverc nije resenje za sve...
 
Ova rasprava se pretvorila u cuvenu scenu iz filma Tri karte za Holivud, gde se narod medjusobno pegla dok Lecic drzi govor :D :D
 
Vrh