Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Gradski prevoz mora da se plaća i tačka. Apex jeste problematičan na bezbroj načina ali trebate biti svesni da preko 90% prihoda ide GSP-u i gradu, a oko 8% Apexu. Dakle ne placate samo jer stvar nije obavezna. Niko ne psuje poreze na imovinu, motorna vozila ili plate jer su obavezni.

Ali svi glumite ludilo kada nešto ne mora da se plaća, i onda ste svi opasni revolucionari.
 
http://www.blic.rs/vesti/beograd/od...-vec-u-funkciji-a-kontrolori-busplusa/vlsv72s

Ponovicu, postavljanje rampi ni na koji nacin nece doprineti razvoju BGVoza ili Beovoza.

mbvg1 nosenje kolica niz stepenice nije isto kao i preskakanje prepreka sa istim. I ranije su te rampe bile na istom mestu,ali ranije je bila i kapija pored rampi da mogu da prodju ljudi koji ne mogu kroz rampe. Kapije su sklonili. Tu lezi bezobrazluk, kada se sa narodom ophodis kao sa stokom on se kao i takav ponasa.

Malo lepih zelja: Sistem se podesi da se vrednost ocitanih karata za vreme koje putnici provode u voznji vozom odvaja u fond za unapredjenje BGVoza, od tog novca se radi na uredjenju stanica i prilaza istim sa postavljanjem rampi radi daljeg povecanja naplate, sistem raste, karte se placaju, narod zadovoljan, grad zadovoljan.
 
Што се тиче карата, ваљда је логика да ће се сматрати да је путник уласком на перон самим проласком кроз капију и очитавањем платио вожњу, те неће ни бити потребе за провером карте, контролором у возу и временским истеком карте. Што се тиче међуградских возова, Беовоза или региналних ако их уведу, то се може решити тако што би се на картама купљеним на шалтеру оштампао бар код који би се очитавао на капији перона као и бус плус карта.
 
Pre dve godine sam u Istanbulu probao da se švercujem u metrou, na mestu gde tronožac ima prostor da se lako može mimoići bez očitavanja kartice, i uspeo bih lagano da mi nije priskočio čuvar. Taj sistem dakle zahteva stajaću kontrolu a ne ridžovane po vozovima.
 
Дошљак":1s3h5x3w je napisao(la):
Што се тиче карата, ваљда је логика да ће се сматрати да је путник уласком на перон самим проласком кроз капију и очитавањем платио вожњу, те неће ни бити потребе за провером карте, контролором у возу и временским истеком карте. Што се тиче међуградских возова, Беовоза или региналних ако их уведу, то се може решити тако што би се на картама купљеним на шалтеру оштампао бар код који би се очитавао на капији перона као и бус плус карта.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406199#p406199:1s3h5x3w je napisao(la):
mvbg1 » Sat Sep 17, 2016 12:47 am[/url]":1s3h5x3w]Na tome se radi Došljak.

E sada, BusPlus karata radi tako sto kada se prisloni validatoru ona mu posalje svoj broj, taj broj se zatim pretrazuje u apexovoj bazi podataka i vraca validatoru vrednost kredita na kartici. Ta komunikacija se obavlja preko mobilnog interneta. Zato validatorima treba malo vise vremena da "ocitaju" kartu.
mbvg1 znas li kako ce se to resti sa kartama zelznice, da li ce doci do nekog integrisanja sistema izmedju apexa i zeleznica?
 
tragac":2ocbzfj4 je napisao(la):
Pre dve godine sam u Istanbulu probao da se švercujem u metrou, na mestu gde tronožac ima prostor da se lako može mimoići bez očitavanja kartice, i uspeo bih lagano da mi nije priskočio čuvar. Taj sistem dakle zahteva stajaću kontrolu a ne ridžovane po vozovima.


Inace na mnoge stanice ne mozes ni da udjes bez karte. Tramvajske, bus i brodske. Prvo karta pa prodji.
 
....Inace na mnoge stanice ne mozes ni da udjes bez karte....

....zapravo na mnogim stanicama ne možeš ni da izadješ bez karte...

secam se da sam tamo negde u centru kupio kartu za par stanica u okviru centra grada
a voz-metro išo i do periferije grada a ja kao krenu tamo (zbog zoo vrta)
i na izlazu treba provuci kartu za onaj okretni ,,tronožac,, .... cvrc ... nije hteo
pa neki čuvari reagovali odma da ne bi smo prekakali
al kad videše da smo stranci i to klinci pustiše nas sa nj. karticom ....

al tamo sve uredjeno
plate ko soliteri a ne kao ovde prevaratske firme a da vidiš platu treba ti i mikroskop

Očekujem isti epilog porazbijanih validatora
jer uvodenje čuvarskih službi mnogo kosta a onda apexu ostaje bez profita
sem ako tu obavezu čuvarisanja kao grbu ne natovari Bgvozu na ledja .
 
Prvo usluga pa onda naplata, ovo je cisto bahacenje.
WC nije u funkciji na Pan mostu, WC po vagonima je blagi uzas, da nabrajam jos,!?
Cemu sluzi blagajna sad na stanici?
 
.....Prvo usluga pa onda naplata....
malo bolji pogled i lako dolazimo i do tačke rentabilnosti pa onda usluge i naplate

Ako apex čuvarsku službu za kontrolu pri validiranju ulaza-izlaza natovare na ledja Bgvozu
to znači da če se ona finasira iz budjeta
tj. od nas....pa mi placamo i kartu i tu stajacu kontrolu
te se postavlja pitanje koliko onda će da stvarno košta vožnja Bgvozom :shock:
 
dex87":2lw6kmf8 je napisao(la):
astrodule":2lw6kmf8 je napisao(la):
A teško im da postave par policajaca na stanicu (koji bi valjda i morali tu da postoje)

Poslato sa telefona
Zasto? Sta ima policija da se mota oko privatnog biznisa (Bus Pljusa)?!
Ne zbog BusPlusa nego zbog bezbednosti (prvenstveno)

Poslato sa telefona
 
Услуга превоза је код БГ воза једина коректна у Београду - тачно, поуздано, брзо и удобно.

Што се тиче те контроле, можемо је рачунати и као обезбеђење које нам је реално преко потребно по станицама због хулигана који уништавају нашу заједничку имовину.
 
Дошљак":1wlba6ov je napisao(la):
Услуга превоза је код БГ воза једина коректна у Београду - тачно, поуздано, брзо и удобно.

Што се тиче те контроле, можемо је рачунати и као обезбеђење које нам је реално преко потребно по станицама због хулигана који уништавају нашу заједничку имовину.
Imas premijera koji je javno izjavio da ne moze da se izbori sa huliganima, sta to tacno znaci?!
Bus Plus neka stiti komunalna policija ionako su i jedni i drugi tu na stetu, pa neka bar saradjuju, da bude steta veca i sto pre da napuste tu pricu.
 
@boca-ica da, to nisam napisao kad izlazis, a karta im je Istanbulkart. Jos u nekim EU gradovima postoji kontrola kad izadjes iz metro voza na stanicu. Niko se ne buni, jer ako si dosao dotle morao si da imas kartu.
 
То значи да је премијер јефтини неспособни демагог окружен полтронима и да га треба мењати заједно са оним килавцем туњавим од министра унутрашњих послова, као и све начелнике полиције који глуме да им је тешко д се изборе са хулиганима. Земље са озбниљнијим хулиганским групама су се избориле са хулиганима, а нама као проблем. Но уистину нисам баш изричито мислио на спортске хулигане који су главна асоцијација на хулигане у нашој земљи пошто они у мало мањој мери девастирају возна средства и железничку инфраструктуру (тј. углавном или ломе кад су пијани и дрогирани, или шарају по возу маркером "делије врчин" "гробари сремчица" и сл. небулозе, или шарају зграде по станицама које нису у центру града) већ на СТУ хулигане који су били ишарали и све тунеле ка Прокопу, и станице Прокоп, и Карађорђев парк, и Панчеваки мост и Нови Београд, и делом Вуков споменик, као и скоро све гарнитуре 412/416 од пода до плавона од једног до другог краја.

Није поента само у шверцовању, треба повећати општу безбедност по станицама које су ипак саобраћајна чворишта.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406209#p406209:tphfsbk6 je napisao(la):
dex87 » 17 Sep 2016, 09:04[/url]":tphfsbk6]Prvo usluga pa onda naplata, ovo je cisto bahacenje.
WC nije u funkciji na Pan mostu, WC po vagonima je blagi uzas, da nabrajam jos,!?
Cemu sluzi blagajna sad na stanici?

Znači ukinuti Bg voz dok ne kupimo nove vozove i ne sredimo stanice? Jel to hoćete, jel to hoćete?
 
Pa ne, mozda je ovo i super sta nas ceka kada uloze malo kesa od BP, ocekujte od njih i 100din kartu, al sta je to bolje 123 da se ravna sa evrom, posto smo u Evropi, po svakom parametru mi smo razvijena zemlja, najveci bdp, najveci rast ekonomije.
Cek ovo nije istina, al neki AV tvrdi..
 
U bg vozu wc i nisu predvidheni za upotrebu trebaju da budu zakljucani
Sto se tice stanice p most i vuka za wc zeljeznice nemaju firmu koja ce da odrzava higijenu na istima pa zato nerade treba ih prijaviti komunalnoj inspekciji
Na stanici vukov s postoji policiska stanica a i na pancevcu se motaju
Na vuku postoji kapija za prolaz kolica kao i lif itd
 
mozda treba ponovo preracunati da BgVoz ostane jedini besplatan prevoz (finas. iz budjeta)
jer sve mi se čini kada se preracuna
plus po plus da cemo odtici u mnogo veci minus
samo da bi apex imao vajde,
jer u principu ovako iz zajednicke kase svi dajemo za Bgvoz
a to dodje kao najveci procenat naplate :)
 
Сви да дају да би се само неки возили џабе? Заборављате да огромни део људи који пуни касу Београда нема никакав вид железнице у својој општини, а да многе и које имају железничку инфраструктуру немају градску железницу. Хајде онда сви да плаћамо и воду на тај начин, или струју...
 
Mislim da je svaka rasprava na ovom forumu o tome da li treba plaćati BG:Voz besmislena.
Ako neki žele da bude besplatan, neka organizuju protest.
 
Umesto protesta uključiti matematiku
više putnika u vozu na ulicama više mesta

Tu je onda dobra ušteda kroz brži i ne optereceniji saobracaj manje zagušenja na ulici
i onda ljudi koj idu kolima zbog boljeg protoka manje troše gorivo i vreme

Umesto automatskog odbijanja i same mogucnosti besplatnog prevoza u Bgvozu
treba izračunati pa onda videti imali vajde

sem ako apex treba da profitira po svaku cenu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406225#p406225:1ta65bty je napisao(la):
direktor » Sub Sep 17, 2016 10:22 am[/url]":1ta65bty]U bg vozu wc i nisu predvidheni za upotrebu trebaju da budu zakljucani
Sto se tice stanice p most i vuka za wc zeljeznice nemaju firmu koja ce da odrzava higijenu na istima pa zato nerade treba ih prijaviti komunalnoj inspekciji
Na stanici vukov s postoji policiska stanica a i na pancevcu se motaju
Na vuku postoji kapija za prolaz kolica kao i lif itd
Ne znam za Pancevacki most, kad sam bio poslednji put,pre par meseci, radio je, tj moglo je da se udje, ali voda do kolena, curi iz ventila i ostale propratne odlike javnih toaleta. A u Vuku radi, ima zena cistacica strazari na vratima, 20 dinara je to zadovoljstvo. I cisto je relativno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406261#p406261:3vrhx716 je napisao(la):
boca-ica » Суб Сеп 17, 2016 1:49 pm[/url]":3vrhx716]Umesto protesta uključiti matematiku
više putnika u vozu na ulicama više mesta

Tu je onda dobra ušteda kroz brži i ne optereceniji saobracaj manje zagušenja na ulici
i onda ljudi koj idu kolima zbog boljeg protoka manje troše gorivo i vreme

Umesto automatskog odbijanja i same mogucnosti besplatnog prevoza u Bgvozu
treba izračunati pa onda videti imali vajde

sem ako apex treba da profitira po svaku cenu

Или сав превоз да буде бесплатан, или да се све плаћа. Зашто би неко из Гроцке, неко са Бановог брда, неко са Бањице, неко из Браће Јерковића финансирао бесплатан превоз некоме из Земун поља?

Искрено, био бих срећнији да се сав превоз плаћа, а да се паре из буџета које иду за превоз уложе у здравство и школство.
 
Ко је мислио да ће довека бити овако стање у БГ:ВОЗ-у тај очигледно није имао мозга ,јер да има знао би да је немогуће да на једној линији градског превоза буде бесплатна вожња ,а на другим линијама , они аутобуским , тролејбуским ... да улази унутра контрола као гестапо. Наравно да није могуће обезбедити лако контролу у возу тако да једино што је сигурно јесте да се поставе наплатне рампе или да као у прашко метроу на станици имате притајане агенте контроле које не можете уоште да видите , само искоче пред вас на самој станици.

Не кажем да је лоше ово што су урадили ,оно што замерем јесте начин на који су поставили наплатне рампе. Шта замерам?

1) Нови валидатори - колико видим многи људи имају проблема да прислоне картицу где су исти постављени ,јер упорно постављају картицу на екран уместо на предвиђено место. Ови валидатори представљају проблем на рампе ,јер уместо да само прислоните картицу на екран ви је морате гурнути тј. забити у доњи део.
2) Место поставке 'рампи - на Вуковом споменику рампе нису постављене тамо где треба да буду тј.пре покретних степеница , већ после њих што сам можда само код нас видео да се ради.
3) Место поставке валидатора - које је крајне неприступачно и неугдно за валидацију. Уместо да поставе неку шипку где ће људи веома врзо да чекирају карту ,а онда пошто чекирају да се једноставно нека вратанца отворе као у Римском метроу на пример овде мораш да гураш и да вршиш разне акробације.
4) То је железничка станица ,не метро станица ,а што значи да да би требала имати одвојено место за Бусплус и одвојено место за карте другог железничког саобраћаја.

:kafa:
 
Vrh