Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

nista od ovog nije izgovor da se karta ne placa, ali od uvođenja bus plusa nismo dobili ništa što do tada nismo imali sem veće cene karte.

Ovo nije baš tačno. Ključna reforma sistema se desila kada su uveli trajanje pojedinačne karte od 90 minuta.
Time su putnici koji imaju potrebu da presedaju konačno izjednačeni sa onima koji se voze direktno. Pri tom je vreme putovanja vrlo komotno postavljeno, dovoljno je da se nakon poslednjeg presedanja karta validira u roku od 90 minuta od započinjanja vožnje i važiće sve do izlaska iz vozila.
Time je praktično omogućeno ljudima da kada imaju nešto na blic da obave u trajanju do oko pola sata, da sa jednom kartom mogu prevozom praktično da se odvezu do tamo i nazad.

A tačno je da se od železnice, preduzeća u toj fazi propadanja i raspadanja, ne može očekivati apsolutno nikakvo poboljšanje usluge i da je to potpuno nezavisno i od cene karata i od sistema naplate BusPlus. Jednostavno grad će plaćati remont garnitura a železnica će samo izvršavati polaske, čistiti i održavati ništa neće jer je sistem u rasulu. Grad daje pare, železnica daje polaske i to je to, nikakav nivo usluge oni nikada neće dizati prosto jer nema ko da ih zameni u poslu. Jedino da grad osnuje svoje železničko preduzeće i preuzme od železnice garniture kojima će obavljati prevoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406526#p406526:mewnxnun je napisao(la):
bazinga » 19 Sep 2016 08:27 am[/url]":mewnxnun]
Opet, da li bilo koji grad u Srbiji izdavaja 20% godsinjeg budzeta za prevoz? Ne, nego ima privatnike, koji i bez pomoci gradova voze poprilicno dobre autobuse, koje dobro i redovno odrzavaju, da ne pricam da ih cak i peru...Druga strana medalje je da je gradski prevoz po Srbiji u pojedinim mestima nerazumno skup zbog monopola, sto opet nema veze sa svercom nego banana drzavom.
Naravno da izdvaja. Da li 20% ili više ili manje,ali izdvaja.
Naravno da je prevoz skup za naš standard,ali kada imamo ove socijal-dinosauruse od državnih preduzeća i ne možemo očekivati da cena karata bude niža.
Da je cena karata visoka u tome se potpuno slažem ali pozivati na anarhiju e tu ne mogu da se složim nikako.
 
Ok, slazem se da izdvaja za infrastrukturu, ali ne za kupovinu vozila, za remonte vozila, za delove itd. U tom delu nastaje problem. Slazem se da je struktura preduzeca problem, ali ne mogu GSP i zeleznice da sluze kao socijalne ustanove za partijske cinovnike, a da se svercovanje tretira kao neko teze krivicno delo. Realno gledano, jedan zaposleni viska sa platom od 40000 je 13 mesecnih karata za zaposlene, pa mi reci onda ko je veci problem, jedan svercer ili jedan zaposlni viska?
 
Prosečna mesečna cena prevoza u Beogradu je nešto ispod 30 eura, što se otprilike uklapa u centralnoevropske standarde gde je godišnja karta za prevoz negde 300-400 evra (Nemačka, Austrija). Pri tom treba imati na umu da i vozila i gorivo isto koštaju i ovde i tamo, tako da sa te strane i treba očekivati istu cenu. Jedino su plate voznog osoblja kod nas drastično manje, ali treba imati u vidu i to da je nama struktura javnog prevoza očajna, nema kapacitivnih šinskih sistema već samo autobusi, pa je potreban daleko veći broj vozača da se sistem opsluži.

Naravno, ključan problem je hiljadu neproduktivnih zaposlenih u GSP Beograd koji jedu onaj deo ove (ekonomske) cene prevoza koji bi se u normalnim okolnostima investirao u kapacitivne šinske sisteme i unapređenje sistema uopšte.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406528#p406528:3i4wgu5a je napisao(la):
stanislaw » Mon Sep 19, 2016 9:38 am[/url]":3i4wgu5a]
nista od ovog nije izgovor da se karta ne placa, ali od uvođenja bus plusa nismo dobili ništa što do tada nismo imali sem veće cene karte.

Ovo nije baš tačno. Ključna reforma sistema se desila kada su uveli trajanje pojedinačne karte od 90 minuta.
Time su putnici koji imaju potrebu da presedaju konačno izjednačeni sa onima koji se voze direktno. Pri tom je vreme putovanja vrlo komotno postavljeno, dovoljno je da se nakon poslednjeg presedanja karta validira u roku od 90 minuta od započinjanja vožnje i važiće sve do izlaska iz vozila.
Time je praktično omogućeno ljudima da kada imaju nešto na blic da obave u trajanju do oko pola sata, da sa jednom kartom mogu prevozom praktično da se odvezu do tamo i nazad.

Moja greska, tu si u pravu. To jeste jedan od znacajnihih napredaka u tarifiranju prevoza. Velika je steta sto taj napredak nije dosao odmah sa uvodjenjem busplusa. I da ne zaboravim, dobili smo deset displeja na stajalistima sa najavama dolazeceg prevoza

Drago mi je da je tema malo skrenula sa svercovanja na globalni problem loseg upravaljanja, koje je stvorilo neefiksani sitem kontrole koji dovodi putnike da racionalno zakljucuju da je pri ovakvoj organizaciji naplate karata bolje da se svercuju. Nekolicina mojih poznanika je sa mesecnih presla na periodicne karte koje kucaju kada kontrola udje, da to nije samo moj subjektivni osecaj evo i izjave direkcije:
http://www.busevi.com/vesti/2837-iz...istemu-javnog-prevoza-putnika-u-beogradu-2016
Mozemo mi da se svadjamo do mile volje oko toga da li karta treba da se plati ili ne, a treba, ali putnici je nece placati dokle god mogu. rampe to nece promeniti, jer svercovanje nije izazvalo nepostojanje validatora u vozovima, ima ih i po autobusima pa se ljudi svercuju, vec naopakom sistemu uterivanja stoke u tor. E pa narod nije st***, i buni se na jedini nacin koji mogu da cuju, ne placanjem karte.
Da li je to pogresno? Naravno da jeste, ali da li iko cuje narod kada se zali na to da se ne moze podzakonskim aktom narusiti ustavna garancija?
http://www.poverenik.org.rs/sr/saop...dobiti-ovlascenja-da-legitimisu-gradjane.html
ili bilo koja od zalibi ili ideja koji mi njima dostavljamo na razmatranje. Nije li Vuksa i/ili UG Imamo plan dobio prekrsajnu prijavu zbog uredjenja stajalisata? Ne odbijaju li zahteve Udruzenja Ljubitelja zelznica na redovnoj osnovi? Jedino kada cuju jeste kada st*** ne placa kartu i tada se vadi batina i resava problem.

Ne bih da ispadne da su svi koji ne placaju kartu borci za slobodu, ima onih koji nece. Ima onih koji nemaju (da predupredim: "A sto se ne prijave da su socijala", je li iko probao da dobijete nesto od drzava? Guglaj potrebna dokumenta za izdavanje roditeljske nadoknade ili decijeg dodatka ili za izdavanje karte za busPLus http://www.busevi.com/vesti/444-potrebna-dokumenta-za-izdavanje-novih-karata-za-gradski-prevoz-), ali nema mnogo onih koji imaju a nece, oni voze kola, ne idu lijanom.

Znaci molim nase izabrane predstavnike vlasti da se manu batine i neka analiziraju zasto ljudi ne placuju pa da konacno dobijemo trajno i efikasno resenje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406549#p406549:ypqkc38z je napisao(la):
virko » 19 Sep 2016 11:40 am[/url]":ypqkc38z]"A sto se ne prijave da su socijala", je li iko probao da dobijete nesto od drzava? Guglaj potrebna dokumenta za izdavanje roditeljske nadoknade ili decijeg dodatka ili za izdavanje karte za busPLus http://www.busevi.com/vesti/444-potrebna-dokumenta-za-izdavanje-novih-karata-za-gradski-prevoz-), ali nema mnogo onih koji imaju a nece, oni voze kola, ne idu lijanom.

U suštini kod nas važi sistem da se deca do 18 godina (pa i oni malo stariji, samo ako izjave da su maloletni) prevoze besplatno. Osnovni razlog je nemogućnost legitimisanja uhvaćenog počinioca. Mada čak i kada decu u prevozu prati odrasla osoba, BusPlus kontrolori joj nikada, ali nikada neće tražiti kartu za decu. Praktično važi sistem da se uz odraslu osobu sa ispravnom kartom besplatno vozi neograničeni broj dece.
Ispada da se pretplatne karte za učenike i studente vade na dobrovoljnoj bazi, samo oni koji baš žele da budu ispravni.

Najveći problem u plaćanju karata je "proletarijat", dakle oni koji su punoletni a firma gde (ne)prijavljeni rade im ne isplaćuje troškove prevoza -
takvi imaju osnova da kukaju da nemaju da plate prevoz.
 
....izdavaja 20% godsinjeg budzeta za prevoz....

20% budjeta je zapravo iz naših djepova i doda se cena bus plusa stižemo
do astronomske cene prevoza
ako stajace kontrolore-obezbedjenje pri ulazu izlazu sa stanice umesto apexu natovare
Bg vozu tj budjetu probicemo se na sam vrh svetskog naj skupljeg prevoza
sa centalno Afričkim primanjima

Prema tome ako hoce stajace obezbedjenje - kontrolore
na rotacionim tronožcima- trozupcima i sl. na stanicama Bg voza
ne sme se dozvoliti da i to padne na nas tj budjet
nego na apex (čij se profit strožom kontrolom Bgvoza i povecava)
pa pa nek ih prave i kontrolišu ako treba toj privatnoj firmi o njenom računu
:grand:
 
Nije zanemarljiv trosak odrzavanja gde se kroz namestene i napumpane "javne nabavke" krade samo tako. Svi srecni, biznis samo cveta. Armija zaposlenih cuti i ne talasa da ne bude teh. visak, vazno je da kaplje platica...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406550#p406550:1ymo6sj0 je napisao(la):
stanislaw » 19 Sep 2016 11:55 am[/url]":1ymo6sj0]

U suštini kod nas važi sistem da se deca do 18 godina (pa i oni malo stariji, samo ako izjave da su maloletni) prevoze besplatno. Osnovni razlog je nemogućnost legitimisanja uhvaćenog počinioca. Mada čak i kada decu u prevozu prati odrasla osoba, BusPlus kontrolori joj nikada, ali nikada neće tražiti kartu za decu. Praktično važi sistem da se uz odraslu osobu sa ispravnom kartom besplatno vozi neograničeni broj dece.
Ispada da se pretplatne karte za učenike i studente vade na dobrovoljnoj bazi, samo oni koji baš žele da budu ispravni.

У суштини, Станисласе (морао сам, у духу УС опена;), само се у Србији клипан од 17 година назива дететом.
 
Btw Dete si dokle god imas roditelje. Necije si dete, to svako zna.
 
Jeste, u poremecenom sistemu vrednosti u Srbiji "deca" od 37 godina zive sa roditeljima jer su nesposobna.
 
То, Декс, царе, ево ја имам 40 година, и, пошто, Богу хвала, још имам и родитеље, молим те да ми се одсад на форуму обраћаш као детету (укључујући и оно "срце", "душо", "мили"...)

У напреднијим друштвима, старији тинејџери, особе, људи од 16 и више година имају и право гласа. И раде, и возе кола. Имају одговорност. Ал` зато Србија одгаја Петарпанове, вечите младиће који ће са цуцле прећи директно на пивску флашу и с 50 година ће да се курче дечачким подвизима, попут оног како су збрисали риџовану (а сад има и још једна олимпијска дисциплина за Петарпанове: прескакање трозупца на Вуковом споменику).
 
Ne niste me razumeli.
Evo da pojasnim, Dete ima Dete.

Bice off ako nastavimo da pricamo kako je u Srbiji a kako u modernim zemljama sveta. Sve je jasno kao dan.
 
Djeca do 14 godina neodgovorna u svakom smislu do 16 mladji maloljetnik od 16 do 18 stariji maloljetnik nakon 18 punoljetno lice
 
A kako te majka zove nego dete moje?!
.... To o zrelosti je druga stvar, neko ne formira licnost ni do 30e.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406778#p406778:3ezzioax je napisao(la):
Kolega2357 » 20 Sep 2016 08:25 pm[/url]":3ezzioax]A sta ce ostali da rade koji cekaju teretni voz kada ide elektrovuca jel mora i tada Bus Plus?
Šta si hteo reći,leba ti??? :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406778#p406778:2gz0fm2b je napisao(la):
Kolega2357 » 20 Sep 2016 08:25 pm[/url]":2gz0fm2b]A sta ce ostali da rade koji cekaju teretni voz kada ide elektrovuca jel mora i tada Bus Plus?

A ko to ceka teretni voz sa elektrovucom? :shock: :shock: :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406832#p406832:10nhlqn6 je napisao(la):
spatiotecte » Tue Sep 20, 2016 11:34 pm[/url]":10nhlqn6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406778#p406778:10nhlqn6 je napisao(la):
Kolega2357 » 20 Sep 2016 08:25 pm[/url]":10nhlqn6]A sta ce ostali da rade koji cekaju teretni voz kada ide elektrovuca jel mora i tada Bus Plus?

A ko to ceka teretni voz sa elektrovucom? :shock: :shock: :shock:

Ja cekam kada preko Pancevackog mosta. Idu ponekada.
 
Да ли је по правилима да се невозно особље вози у локомотиви? Чини ми се да је то строго забрањено од оног једног случаја судара две локомотиве од којих је једна превозила више радника ЖС.
 
Uvek je bilo zabranjeno. Ako se baš desi da smena na teretnom vozu mora da se odradi na P.Mostu što je veoma mala verovatnoća,vozno osoblje ima svoje legitimacije i tzv."mašinski list"(putni nalog)koje će pokazati osobi koja radi na ulazu i to je to. Zaposleni na rampama na ovim stajalištima imaju spisak svih nas iz Srbija voza(mašinovodje i kondukteri) tako da kada idemo na smenu ne moramo da validiramo kartice.
 
Da Johnny. Idu redovno ako nema opasnih materija uvrštenih u kompoziciju. Većinom noću,ali i ponekad danju izmedju BG:VOZ-ova.
 
Vrh