Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406007#p406007:2n6743lz je napisao(la):
Igor » Fri Sep 16, 2016 1:02 am[/url]":2n6743lz]To nije bezbedno zbog moguceg gomilanja ljudi do pokretnih stepenica. Potrebno je te validatore postaviti gore bez obzira sto se izgubi i vreme u spustanju ali svakako je bezbednije.
To je u teoriji tačno, u Varšavi ili Londonu su validatori na vrhu stepeništa, ali opet što bi se iko spuštao dole ako zna da ne može da prođe bez karte. A drugo, voz ide na 20 minuta, tako da retko kada dođe do ozbiljnijeg gomilanja.
 
Ja pitao onog sto tamo stoji i glumi ludilo..

Sta ako nemam bus plus? Gde da kupim kartu ili sta vec?

Sta ako nissam uspeo na trafiku da dopunim bus plus (a cesto na trafici kaze Teta, izvinite zablokirao je aparat)

3. Zasto 89 din a vozim se samo do vuka i ne idem dalje, ne kucam bus plus posle tek uvece kada se vracam.


Lik stoji, cuti nema pojma o cemu sam mu govorio. Ok boli ga uvo, nije njegovo da misli.

Na Vukovom spomeniku, dole lik ujutru sedi u kucici, rampa otvorena prolaze ljudi i niko se ne kuca..
Sta je to, znaci onaj ko ulazi kod Vuka taj moze djabe da se vozi a od Pancevca ne moze, mora da se odkuca BP... More....
 
BG voz će od 2017. stajati u Zemun polju i Altini

Mateja Beljan | 14. 09. 2016 - 16:22h
"Infrastruktura železnice Srbije" iskoristiće 91,5 miliona evra kredita Evropske banke za obnovu i razvoj, a od tog novca planirani su i radovi koji će direktno uticati na razvoj gradske železnice: obnova deonice Beograd - Resnik, kao i izgradnja novih stajališta Kamendin u Zemun polju i Altina.

Sredstva iz kredita koristiće se i za rehabilitaciju i modernizaciju deonica duž Koridora 10 i obnovu deonice Beograd - Rakovica - Resnik.

Novac će biti korišćen za građevinske radove, elektroradove, nabavku mehanizacije za održavanje pruge, kao i sistema daljinskog upravljanja.

U prvom kvartalu 2017. godine očekuje se podnošenje ponuda za izgradnju stajališta Altina i Kamendin, sistem daljinskog upravljanja, informacioni sistem za izradu reda vožnje, sistemi za vizuelno i audio informisanje putnika u čvoru Beograd.

Krajem ove godine očekuje se podnošenje ponuda za obnovu resničke pruge, a u drugoj polovini sledeće i za rekonstrukciju pruge Jajinci - Mala Krsna.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/bg-voz ... ni/9rtkxxm
 
Zemun Polje i Altinu najavljuju već godinama. A pruga do Resnika je stvarno kritična.

Dex87, dokle ćeš da trubiš o tih 89 dinara za jednu stanicu. Prevoz se plaća bilo da je to jedna stanica bilo da je 38. Sad što je karta preskupa to je druga tema. Ako ti ne odgovara kreni ranije pa idi peške.
 
Realno, hajde svi lepo da se skupimo i damo mesečno po 89 dinara Dexu za kartu. Taman svi koji učestvuju na forumu mogu da iznesu taj trošak. :kafa:
 
Samo vi uzivajre u carima Bus Plusa, pravi pljackaski sistem od koga nece imati vajde Zeleznica uopste, no ajde da vidimo pa da se uverimo.
 
Svestan sam da tebi ta vožnja jednu stanicu završava neki posao, karta jeste preskupa i sistem jeste lopovski, no nije jedini. Ni na Balkanu ni na svetu. Stavom da ne daješ lopovima ništa, ničemu ni ne doprinosiš, dokle god ne formulišeš to u neki zvanični zahtev. To što ne kupuješ kartu te takođe na neki način čini lopovom.
U međuvremenu: zar nije onda tebi isplativije (umesto da se žališ na tih 89 dinara) da platiš mesečnu kartu? Ako se voziš svaki dan dva puta dnevno, to ti je oko 60 vožnji mesečno, što izađe 5340 dinara?
Mesečna karta je oko 2000 dinara manje.

Inače, gradske železnice (a recimo da je BG Voz neki S-Bahn u pokušaju) nisu ni koncipirane tako da se ljudi voze jednu stanicu (to je ono što bi trebalo da bude metro), već da prelaze duže distance. Svakako kao alternativu imaš buseve, koji idu okolo, ali ih manje čekaš. Plus je manja šansa da te ulovi kontrola ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406043#p406043:c4jzcf53 je napisao(la):
Kokos » Fri Sep 16, 2016 12:01 pm[/url]":c4jzcf53]Zemun Polje i Altinu najavljuju već godinama. A pruga do Resnika je stvarno kritična.
Meni se iskreno dopada i ova varijanta do Jajinaca i Male Krsne. Ne znam da li bi tu (u teoriji) trebalo u nekoj budućnosti da ide treća linija, ali taj deo grada jeste malo kritičan što se prevoza tiče.
 
Stanica Zemun polje već pokriva Altinu. Sve što treba da se odradi da se uredi prilaz stanici i asfaltira levo oko ulice Pavla Vujisića , umesto što se sada linije 81 i 81L okreću na potpuno suprotnoj strani. Što se tiče Kamedina , tu se slažem da je potrebna stanica , taman bi se na traj način i gradski prevoz produžio kroz deo Zemun polja koji trenutno ne pokriva.
 
Moze li neko da mi objasni ili uputi na temu gde je objašnjeno kako jgp nije socijalna kategorija u beogradu?
 
Gradski prevoz je socijalna kategorija samo za one koji oglase da su socijalno ugroženi i oni dobijaju posebne povlastice. Isto važi i za struju, komunalije i telefon, to nije ni različito ni šokantno u poređenju sa drugim zemljama. Inače, ako se izuzmu Romi, koji su za sistem nevidljivi, interesantno je kako socijalno najugroženiji ljudi (dakle, oni koje je kao takve registrovala NSZ ili socijalna služba) statistički gotovo stoprocentno uzimaju karte. Muljatori su uglavnom oni koji imaju za naše uslove prosečna primanja, pa onaj dodatak koji dobiju na ruke (namenjen za prevoz) troše na druge stvari.
Jedno rešenje bi bilo da se vrati obaveza da se to obavezno isplati direktno JGP-u ili kome već.
Ali to što pitaš je pre za temu o kontroli i Bus plusu koja postoji na forumu.
 
Poslodavac je u obavezi da zaposlenom plati naknadu za prevoz u visini mesecne karte, a ne da jgp uplati mesecnu kartu, i tako treba da ostane pa nek se ljudi prevoze kako im volja. Naravno da je socijalna kategorija kad se voze oni koji ne mogu da priuste sapun i dezodorans. Mislim na ceo javni prevoz, ne na voz.
 
A sta ako u obliznjim trafikama recimo ne radi dopuna bus plus kartica a ti zelis da se provozas sa vozom a kartu kupis kod vozaca za 150 dinara? Nigde ne pise da smo u obavezi da imamo bus plus karticu karta moze da se kupi i kod vozaca


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
treba insistirati na automatima za karte na ulazima u stanice, mislim ne znam kako planiras od masinovodje da kupujes kartu
 
11030":28f12136 je napisao(la):
treba insistirati na automatima za karte na ulazima u stanice, mislim ne znam kako planiras od masinovodje da kupujes kartu


:D to je njihov problem vatamo se za svaku rupu u zakonu xD


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Najveca rupetina je da nisi duzan da im pokazes dokumenta, tako da ako preskocis te blokade samo drzi pravac i u voz, a dzulove iskuliraj.
 
astrodule":1jfxupgt je napisao(la):
A teško im da postave par policajaca na stanicu (koji bi valjda i morali tu da postoje)

Poslato sa telefona
Zasto? Sta ima policija da se mota oko privatnog biznisa (Bus Pljusa)?!
 
dex87":1xuoqepw je napisao(la):
astrodule":1xuoqepw je napisao(la):
A teško im da postave par policajaca na stanicu (koji bi valjda i morali tu da postoje)

Poslato sa telefona
Zasto? Sta ima policija da se mota oko privatnog biznisa (Bus Pljusa)?!


Realno. Al jednom ce tako sve da pukne ima da ispadne haos oko svega toga nece narod da trpi jos dugo pitanje je vremena kada ce se nesto dogoditi...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Gladna im usta, ciganija teska.
Mesto da su pustili tu naplatu preko BP kad zavrse lepo sve sto je planirano oni brze bolje sada, ono u fazonu ko ih ebe neka plati st*** kad ne zna za bolje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406040#p406040:2pzwxm0y je napisao(la):
dex87 » Fri Sep 16, 2016 10:37 am[/url]":2pzwxm0y]Ja pitao onog sto tamo stoji i glumi ludilo..

Sta ako nemam bus plus? Gde da kupim kartu ili sta vec?

Sta ako nissam uspeo na trafiku da dopunim bus plus (a cesto na trafici kaze Teta, izvinite zablokirao je aparat)

3. Zasto 89 din a vozim se samo do vuka i ne idem dalje, ne kucam bus plus posle tek uvece kada se vracam.


Lik stoji, cuti nema pojma o cemu sam mu govorio. Ok boli ga uvo, nije njegovo da misli.

Na Vukovom spomeniku, dole lik ujutru sedi u kucici, rampa otvorena prolaze ljudi i niko se ne kuca..
Sta je to, znaci onaj ko ulazi kod Vuka taj moze djabe da se vozi a od Pancevca ne moze, mora da se odkuca BP... More....


Kakav idiotski komentar. Covek radi svoj posao, ne glumi ludilo. Imas trafiku u samoj stanici, iznad stanice 10 trafika u krugu od 100 metara. Kako vole da se prave ljudi pametni za jednu stanicu, peske izvoli lepo, ako neces da platis. Svuda se karta placa, a debili koji se svercuju i bahate su dno dna. Jer retko se u Bgdu sirotinja svercuje. Uglavnom se pusi, ima se dobar telefon, a kada treba karta da se plati a ona nema se para nezaposlen...
 
Jgp je u osnovni socijlna kategorija u ovom obliku postojanja, ne znam kako drugacije opravdati to da grad svakog meseca gubi 200 mil din (http://www.danas.rs/beograd.39.html...lori Busplusa ovlašćeni za prekršajne prijave)

Medjutim sasvim ste u pravu da ovo nije tema ovog threada, ovde pricamo o stanju i mogucnostima BG:Voza i Beovoza a ne opravdanost naplate karata.
A moje licno misljenje je da postavljanje rampi korak unazad za ovaj sistem. Naime, rampe funkcionisu u cilju smanjenja putnika cak i bez izgovora o povecanju kvaliteta prevoza. Nigde nije pisalo da uvodimo rampe da bismo obezbedili povecanu naplatu karata i dodatnim novcem finansirali redovno ciscenje garnitura ili dalji razvoj istog.
Ne, povecanja prihoda od bolje naplata karata ce se slivati u rupu autobuskog prevoza koj ce jedan broj tvrdoglavih svercera jos da produbi kada se preseli sa sverca u vozu na sverc u autobusu.

moja poenta je sledeca, karata mora da se placa.
ali lakse bi se placala kada bi sistem BG:voza mislio na mene, putnika i radio u mom interesu. Gde je prilaz za mene sa kolicima i bebom na ovim stanicama, gde je prolaz za mene i moju biciklu, gde je izlaz sa pancevackog mosta za mene i moju majku na stakam kroz one resetke?

ovako ispada da time sto placam kartu prihvatam takvo ophodjenje.

Umesto da je uvodenje rampi pratilo logicno unapredjenje sistema i uredjenje stanica i priblizili ovaj sistem vecem broju putnika mi smo dobili nesto u potpunosti suprotno.
 
loyola":1pfs1mgo je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406040#p406040 je napisao(la):
dex87 » Fri Sep 16, 2016 10:37 am[/url]":1pfs1mgo]Ja pitao onog sto tamo stoji i glumi ludilo..

Sta ako nemam bus plus? Gde da kupim kartu ili sta vec?

Sta ako nissam uspeo na trafiku da dopunim bus plus (a cesto na trafici kaze Teta, izvinite zablokirao je aparat)

3. Zasto 89 din a vozim se samo do vuka i ne idem dalje, ne kucam bus plus posle tek uvece kada se vracam.


Lik stoji, cuti nema pojma o cemu sam mu govorio. Ok boli ga uvo, nije njegovo da misli.

Na Vukovom spomeniku, dole lik ujutru sedi u kucici, rampa otvorena prolaze ljudi i niko se ne kuca..
Sta je to, znaci onaj ko ulazi kod Vuka taj moze djabe da se vozi a od Pancevca ne moze, mora da se odkuca BP... More....


Kakav idiotski komentar. Covek radi svoj posao, ne glumi ludilo. Imas trafiku u samoj stanici, iznad stanice 10 trafika u krugu od 100 metara. Kako vole da se prave ljudi pametni za jednu stanicu, peske izvoli lepo, ako neces da platis. Svuda se karta placa, a debili koji se svercuju i bahate su dno dna. Jer retko se u Bgdu sirotinja svercuje. Uglavnom se pusi, ima se dobar telefon, a kada treba karta da se plati a ona nema se para nezaposlen...
Mozda sam ja stavio idiotski komentar a ti definitivno ne znas gde se nalazi stanica Pancevacki most.

I nauci da brojis trafike, nemoj da ih mnozis.
I odakle ti informacija da ko ima taj se najvise svercuje? Da je sistem naplate normalniji ja verujem da bi bar 25% bila bolja naplata, ovako ko plati plati, njima kao lopinama sve odgovara.
 
Čitam i ne verujem. Koliko ima kako je uveden BG:VOZ? Pet,šest godina? A koliko je za svo to vreme besplatan???
Utrkujete se ko će dati negativniji komentar u vezi sasvim legitimnog početka naplate korišćenja gradske železnice.
Zar najudobniji,najbrži i najtačniji prevoz u gradu bude u službi socijalne politike? Manite me te demagogije.
Virko spominje prilaz stanicama za kolica i majke sa decom. To je bilo u redu dok je voz bio besplatan,a sad kada se on samo delimično naplaćuje(čitaj:TRI STANICE) onda se odjednom svi sete kako je to u najrazvijenijim državama sveta.
Kukanje oko toga da sad treba platiti cenu od 89 dinara za jednu stanicu. Pa ljudi i ja validiram kartu za jednu jedinu stanicu od Slavije do štajge pa ne kukam.
Dex zaključio sam da si iz Pančeva(izvini ako sam pogrešio), da li je moguće da udješ u bus ATP-a i kažeš:izvini rodjeni ja neću da platim kartu zato što su vam autobusi nikakvi.? Da li i u jednom gradu u Srbiji postoji besplatan gradski prevoz??? Naravno da nepostoji!!! I sad je većina skočila protiv pokušaja naplate korišćenja gradske železnice jer eto svi smo mi Bogom dani i moramo se kao i do sad voziti za dž.
Oprostite mi ali meni to jednostavno nije normalno.
 
Vrh