Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa jel su ga sahranile, ili se i dalje drži? Koje su linije beovoza sada, i kolika je cena? Kad neku liniju kliknem na onom redu vožnje, koja ima oznaku beovoza, cena ne piše, a neke linije koje su imale oznaku beovoza, sada stoji PT (linija za Valjevo).
 
direktor":lilwg4lt je napisao(la):
Zeljeznice oce da sahrane termin beovoz kao kategoriju
Политичари хоће да сахране тај појам. У суштини, и даље маса људи БГ:ВОЗ назива Беовозом. Та игра именима и идентитетом није ништа добро, и то да не постоји политички консензус да се градске железнице требају унапредити. То је само одраз урашавања нас као друштва, и да дозвољавамо да се железнице урушавају.
 
Нов сам овде, па ако сам погрешио тему за ово питање, извињавам се унапред. Мене занима да ли неко зна где могу да нађем коте стајалишта БГ воза?
 
ВОЗФАН":6w05jpot je napisao(la):
Нов сам овде, па ако сам погрешио тему за ово питање, извињавам се унапред. Мене занима да ли неко зна где могу да нађем коте стајалишта БГ воза?

Dobrodosao Vozfan,
Ne znam gde mozes naci kote stajalista BG Voza ali sigurno ce moci da ti pomognu clanovi Karlo del Ponte i mvbg1 koji su iz sveta zeleznice.

Inace mozes uzeti metar i sam izmeriti visinu perona na svakom stajalitu, ako imas vremena i volju za to naravno.
 
Хвала. Нисам мислио на висину перона, већ на надморску висину станица.
 
ВОЗФАН":1baa2mz5 je napisao(la):
Хвала. Нисам мислио на висину перона, већ на надморску висину станица.

Mozes videti na google earthu visinu terena za stanice koje nisu podzemne.
 
Висине терена су ме и збуњивале, јер сам мислио да су то у ствари надморске висине железничких станица. Нпр. висина терена код ж.с. Нови Београд је 74m, а висина на којој је ж.с. Београд центар износи 99m, а знам да висинска разлика између те две ж.с. није 25m. Проблем је што код ж.с. Нови Београд на "натпружњаку" нема знака на којој је висини изнад улице Антифашистичке борбе. Усудио бих се да мислим да је та висина око 6m.
 
Nemoj zaboraviti da je Prokop u "rupi" tako da tih 25 metara razlike su mozda visina pravog terena koja ne uzima u obzir iskop za izgradnju prokopa.

Takodje kao sto kazes, Google ne uzima u obzir nasipe tako da je nasip pruge na NBG-u na visoj koti nego sto prikazuje google earth.
 
Најпоузданији податак можеш добити из графикона редова вожњи. Било би добро да одеш до отправника возова на Новом Београду, или Земуну, уз напомену да је твој улазак код отправника илегалан, и да треба да рачунаш на добру вољу тих људи када тражиш нешто (или лошу вољу).
 
spatiotecte":2hgen4um je napisao(la):
Nemoj zaboraviti da je Prokop u "rupi" tako da tih 25 metara razlike su mozda visina pravog terena koja ne uzima u obzir iskop za izgradnju prokopa.

Takodje kao sto kazes, Google ne uzima u obzir nasipe tako da je nasip pruge na NBG-u na visoj koti nego sto prikazuje google earth.

Управо о томе и причам. По томе сам и закључио да не могу увек да се поуздам у те висине, па морам да нагађам висину станице изнад терена. Можда некоме звучи смешно моје интересовање за ту тему, али правим руту БГ воза у Train Simulatoru, па сам зато и питао.
 
Karlo del Ponte":2ooq4nhs je napisao(la):
Најпоузданији податак можеш добити из графикона редова вожњи. Било би добро да одеш до отправника возова на Новом Београду, или Земуну, уз напомену да је твој улазак код отправника илегалан, и да треба да рачунаш на добру вољу тих људи када тражиш нешто (или лошу вољу).

Нећу то да радим, јер какав сам баксуз, наићи ћу на мргуда, уз извињење свим отправницима који су фини. :)
 
Potrudicu se da ti nabavim te podatke i prosledim na PP. Nista ne garantujem ali potrudicu se. :kk:
 
mvbg1":y2h8qlx7 je napisao(la):
Potrudicu se da ti nabavim te podatke i prosledim na PP. Nista ne garantujem ali potrudicu se. :kk:
Нема потребе за тим, сада се добро сналазим са SRTM подацима у игрици.
 
Azuriraro sam redove voznje za prigradske vozove.

http://www.imamoplan.com/planovi/red-voznje-2011/

Pretpostavljam da su zbog radova na Pancevackoj pruzi ukinuti ili skraceni vozovi na potezu od P. Mosta do Panceva.

Ipak nije mi jasno sta je sa 6003 (Ripanj) i 6053 (Mladenovac), hoce li oni ikada saobracati ?

Pozitivno je da napokon ima vozova na relaciji Rakovica-Vuk mada je i dalje jadno da kroz Dedinjski tunel vredan milijarde prolazi samo 6 pari vozova dnevno.

Na sremskoj strani 2 dodatna voza za Novi Sad (putnicki) i Sid (putnicki i medjunarodni)

26_mapa-beovoz-bg-voz-zeleznice-srbije_v2.png
 
имаш грешку. за Шабац воз иде из Руме, а не из Сремске Митровице
 
zidar":3igvgbcs je napisao(la):
Azuriraro sam redove voznje za prigradske vozove.

http://www.imamoplan.com/planovi/red-voznje-2011/

Pretpostavljam da su zbog radova na Pancevackoj pruzi ukinuti ili skraceni vozovi na potezu od P. Mosta do Panceva.

Ipak nije mi jasno sta je sa 6003 (Ripanj) i 6053 (Mladenovac), hoce li oni ikada saobracati ?
Vozovi od P.Most a do P.Vojlovice saobracaju ali sa izmenjenim redom voznje u odnosu na prosli,dok vozovi za Ripanj I Mladenovac ne saobracaju do daljnjeg usled nedostatka voznih sredstava.
 
Ljudi, je l' zaista postoji ovakva mogućnost ili je Zoka lupila?

"Beovoz će ići na pet minuta"
IZVOR: B92, RTS
Beograd -- Potpredsednica Vlade Srbije izjavila je da će rekonstrukcijom pruge Beograd-Pančevo biti povećana brzina vozova, ali i broj njihovih polazaka.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mihajlovićeva, koja je i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, rekla je za RTS da će biti skraćen interval saobraćanja, pa će tako Beovoz saobraćati na svakih pet minuta.

Mihajlovićeva je najavila da će rekonstrukcija pruge Beograd – Pančevo, koju Srbija radi u saradnji sa Ruskim železnicama i koja se finansira iz ruskog kredita, biti završena pre roka.

Prema njenim rečima, prosečna brzina vozova na toj relaciji biće 120 kilometara na čas.

Kako je navela, planirani rok za izgradnju je novembar 2016. godine, a ona se nada da će sve biti završeno u julu ili avgustu te godine.

Resorna ministarka je najavila i da se u februaru očekuje početak radova na rekonstrukciji tri deonice u dužni od 63 kilometra na Koridoru 10 i da se okončanje tih radova očekuje pred kraj 2016. godine.

"Nemoguće je da se više vozimo ovakvim prugama, moramo da ih rekonstruišemo, ne sve od jednom ali nedopustivo je da se naši vozovi kreću brzinom od 40 kilometara na čas", kazala je Mihajlovićeva.

Mihajlovićeva će danas sa generalnim direktorom Ruskih železnica Vladimir Jakunjinom obići radove na izgradnji novog koloseka pruge Beograd-Pančevo, deonica Pančevački most-Pančevo Glavna.

Kako je saopšteno iz resornog ministarstva, Mihajlović i Jakunjin će na železničkom stajalištu "Krnjača" prisustvovati polaganju novih koloseka, u okviru modernizacije pančevačke pruge koja se finansira sredstvima ruskog kredita.

Izvor: B92
 
Verovatno je lupila, i ako teoretski mogu vozovi da idu na svakih 5 minuta na dvokolosecnoj pruzi za 120 km na sat.
 
@Zidar

Hvala! Uz napomenu da bi trebalo ipak imati odvojene redove voznje za Valjevo, Pozarevac i Veliku Planu, da se ne zbunjuju korisnici. Valjda ce biti ponovo 11 pari vozova za Valjevo, kada se popravi deo pruge ostecen u klizistima u maju 2014.
 
Jel moguce da im za 15 km pruge treba godinu i po dana ( mislim na P.most - Pancevo glavna)?
 
Gradi se most na Tamisu a radovi obuhvataju i rekonstrukciju postojeceg koloseka na trasi.
 
Radovi traju toliko jer se gradi pruga koja je u prometu te se uveode specificne mere i to traje svakako duze nego potpuno nova pruga.
 
Igor":r126sz2c je napisao(la):
Gradi se most na Tamisu a radovi obuhvataju i rekonstrukciju postojeceg koloseka na trasi.

Da li radovi obuhvataju i koloseke ka Pančevačkoj luci '?
ako se odluči da se umesto izgradnje Bg luke poslove preuzme postojeca a po veličini je ista PA luka
potreba velikog broja ,,lučnih,, radnika bi omogucila da se posednja stanica (Vojvolica) zapravo bude luka PA
 
Vrh