Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

У том плану се железница још више одаљава од централних делова града, и градских садржаја. Нема Панчевачког моста, и Вуковог споменика као данас јако значајних веза града, приградских и регионалних железница. Једино је главна железничка станица јефтинија и на бољој локацији.

Најгоре код мање-више свих планова за Нови железнички чвор је мноого скупе нове инфраструктуре, која се развија по принципу све или ништа, и потпуно занемаривање могућности коришћења елемената старог железничког чвора за неки вид брзог шинског превоза (изузев решења Сава М и Сава Д).

Оно што ми такође јако смета је трокрака поставка чвора, са занемаривањем правца југо-запад. Зато се и ми у Удружењу љубитеља железнице толико залажемо за пругу за Обреновац, и два колосека до Ваљева.
 
dsc04487.jpg


Kad istrcavaju garniture , a posto je pranje istih placeno da se malo izlistaju
 
И са свим тим, Железнице Србије су испале превозник који је у највећој мери испоштовао обавезе уговорене са Дирекцијом за јавни превоз. Грејање је постало реткост чак и у приватним аутобусима, код приватника су врло често изваљене шипке, постоје приватници који чак и ред вожње не поштују, а у време када нема застоја...
 
Upravo tako, sto se tice BG-Voza, treba istaci da su Zeleznice Srbije ispale veoma ozbiljan saradnik u kvalitetu pruzene usluge.
 
Ja sam bio tamo prošle godine, nisam video nijedan grafit. A i unutra su svi jako čisti
 
Ja BG Voz koristim skoro svaki dan i da vam kažem da su tačni kao švajcarski sat. Brzo stignem od Franša do Novog Beograda, za nekih 9 minuta mozda i manje od 9 minuta. Jedina mi je zamerka to što su izgrafitirani to mi se jedino ne sviđa.

Drago mi je da imamo gradsku železnicu ali ipak kao što su neki rekli, treba uspostaviti barem jos 2 linije.

Na primer druga linija bi bila Barajevo Centar-Novi Beograd
 
Ne znam sta se ceka sa sirenjem BG-Voza, to bi trebao da bude jedan od prioriteta gradske vlasti.
 
spatiotecte":1hyuf1ji je napisao(la):
Ne znam sta se ceka sa sirenjem BG-Voza, to bi trebao da bude jedan od prioriteta gradske vlasti.

Radi se na tome , ali ne u pravcu u kojem bi ti želeo. Postojeća linija će biti produžena do Ovče nakon završetka izgradnje drugog koloseka od Pančevca do Pančeva. Sve ostalo je pod znakom pitanja.
 
Najavili su remont pruge od Glavne do Resnika valjda tu gde se vozovi vucaraju izmedju 10 i 30km na sat.

Ne znam sta se desava sa tim. Ostalo je samo na obecanjima.

Isto tako i za 2 nove stanice koje su trebale da se izgrade, Plavi Horizonti i Altina, valjda je CIP uradio projekat i posle toga nista.
 
Po meni nije potrebna da se radi stanica Plavi horizonti , već samo da se u okoloni postojeće stanice Zemun polje uredi infrastruktura koja ne zahteva uopšte mnogo para , kako bi linije 81 i 81L mogle da se tu okreću , a da se izgradi stanica Kamendin.
 
Mислим да их нећемо видети на линијама БГ воза и Беовоза.
 
Na BG:VOZ-u provereno nece saobracati. Mozda budu na nekoj od linija Beovoza. Valjevo ili Mladenovac.
 
Nego kad istrcavaju rvr garniture posto nevjerujem da neko o tome razmislja
 
Da li ima neke šanse da se kompozicije bg voza malo ulepšaju, da im se stavi anti grafitna zaštita i da im se ubace displejevi.
 
Planira se da se pet garnitura posalje u Zrenjanin na remont za potrebe BG:VOZ-a. E sad kada ce to biti videcemo. Inace vecina garnitura iz sistema gradske zeleznici ima anti grafit zastitu. A zbog cega se onda graffiti sa njih ne uklanjaju to je vec pitanje za vise instance.
 
ево шта вели Мали:
"БГ на води" и БГ воз су приоритети

То су се сагласили градоначелник Синиша Мали и генерални директор "Железница Србије" Мирослав Стојчић који су разговарали о сарадњи Града и "Железница Србије" .

Како је саопштила Градска управа, предвиђено је уређење 14 железничких станица и стајалишта у главном граду и ремонт пет електромоторних гарнитура, када "Железнице" за то обезбеде финансијска средства.

"'БГ воз' је главни задатак на којем морамо заједно да радимо и што хитније потпишемо уговор за 2015. годину којим се регулишу међусобни односи Града и 'Железница' у организацији овог превоза", рекао је Мали.

То је, како је додао, од великог значаја за грађане који га већ користе, а адекватним променама надлежни желе да повећају број путника и тиме растерете градски саобраћај.

Подизањем квалитета услуге "БГ воза" би могао да постане адекватна замена за метро у наредном периоду, да би, када пројекат метроа додје на ред, могао да се интегрише у метро мрежу, оценио је градоначелник.

Како је саопштено, пресељење контејнерских капацитета предузећа "Железнички интегрални транспорт" (ЖИТ) из станице Београд је један од основних услова за реализацију "Београда на води", па су "Железнице" предузеле активности да се њихови инфраструктурни капацитети преселе у железничку ранжирну станицу у Макишу, где ће бити изграђен нови робно-транспортни центар.

Градоначелник је потврдио да ће радни састанци попут данашњег бити редовна пракса, а за наредни сусрет са новим руководством "Железница" планирано је путовање "БГ возом" и обилазак станица градске железнице.

е сад, ја имам једно питање техничко-правне природе: да ли град и железница могу да оснују заједничко предузеће "Беовоз" (или слично) које ће да обавља превоз на територији града Београда? или само град да оснује то предузеће које ће управљати превозом и станицама, а да железници плаћа накнаду за коришћење инфраструктуре? наравно, ако могу, онда се могу укључити и суседне општине (ПА, СП, ИН, ВА) да линије иду до њих уз одређен удео у том предузећу
 
Meni se uopste ne svidja sto gradonacelnik u istu recenicu stavlja BNV i 'BgVoz' ...
 
Vrh