Karlo del Ponte
Advanced
У том плану се железница још више одаљава од централних делова града, и градских садржаја. Нема Панчевачког моста, и Вуковог споменика као данас јако значајних веза града, приградских и регионалних железница. Једино је главна железничка станица јефтинија и на бољој локацији.
Најгоре код мање-више свих планова за Нови железнички чвор је мноого скупе нове инфраструктуре, која се развија по принципу све или ништа, и потпуно занемаривање могућности коришћења елемената старог железничког чвора за неки вид брзог шинског превоза (изузев решења Сава М и Сава Д).
Оно што ми такође јако смета је трокрака поставка чвора, са занемаривањем правца југо-запад. Зато се и ми у Удружењу љубитеља железнице толико залажемо за пругу за Обреновац, и два колосека до Ваљева.
Најгоре код мање-више свих планова за Нови железнички чвор је мноого скупе нове инфраструктуре, која се развија по принципу све или ништа, и потпуно занемаривање могућности коришћења елемената старог железничког чвора за неки вид брзог шинског превоза (изузев решења Сава М и Сава Д).
Оно што ми такође јако смета је трокрака поставка чвора, са занемаривањем правца југо-запад. Зато се и ми у Удружењу љубитеља железнице толико залажемо за пругу за Обреновац, и два колосека до Ваљева.