spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.374
- Pohvaljen
- 17.447
Beograd je jedan veliki usisivac!
zidar":239bbqac je napisao(la):Sa druge strane, Zeleznice Srbije te opstinske granice ne prepoznaju te nemaju tu vrstu problema. Nazalost imaju mnoge druge ali mastajmo malo. ZS ima 3 EMV garniture za Beovoz a stizu novi ruski vozovi. Umesto lokalne linije Indjija-Batajnica koja ide kao antibiotik i hrani BG:voz, vreme je da ZS batali Beovoz (sto im je inace i namera) i posveti se regionalnim linijama.
Za pocetak taktna veza Novi Beograd-Novi Sad na svakih sat vremena.
Danas to putovanje putnickim vozom traje oko sat i po i ima 13 stanica, 4 garniture bi bile dovoljne da odrze ritam. Poslednja stanica NBGD umesto glavne zeleznicke kako bi se vremenski skratila trasa i izbeglo opterecenje uskog grla ka starom mostu.
Od te linije imala bi veliku korist sva naselja duz trase koja gravitiraju ka BGD i ka NS.
Zatim taktna veza Beograd-Dunav /Pancevo opet na sat vremena, a svaki drugi voz nastavlja za Zrenjanin odnosno Vrsac.
Sledeci kandidati su Pozarevac, Velika Plana, Valjevo i Sabac.
Kada se sistem bude uhodao, kao sto je slucaj sa BG:vozom znaci moguce je, linije ce se polako spojiti u prolazne NS-BGD-Pozarevac ili Valjevo-BGD-Vrsac
BG:voz sa druge strane odrzavace visokotaktnu vezu u krugu Batajnica-Zeleznik-Barajevo-Ripanj-Vrcin-Ovca
Кирилл":1oova0sr je napisao(la):Још једна битна ствар (иако дигресија) - с обзиром на величину државне територије, вероватно би требало тежити томе да се постепено сав унутрашњи путнички саобраћај преоријентише на (добро одржаване и поуздане) електромоторне/дизелмоторне гарнитуре. Класичне композиције са вагонима једва да су, с обзиром на удаљености, потребне и за међународни даљински саобраћај у његовом садашњем облику и обиму (а општа је тенденција, не само код нас, да те линије, у будућности, буду још краће), а камоли унутар земље...
Ja bih rekao da ovo uopšte nije tako loše rešenje, bar za prvo vreme. Skuplje, da, ali ako će da pruži pouzdanost tj. da bude usklađen sa BG:vozom, onda super.Матеја Бељан":tkd92seu je napisao(la):Ali najizglednije rešenje je da neki privatnik uvede autobusku liniju od Pazove do železničke stanice u Batajnici i da se napuni para dok se Železnice ne sete da im je uloga da obavljaju i putnički, a ne samo teretni i BG-voz - saobraćaj