Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Most kod Vinče je deo železničke obilaznice oko Beograda, odnosno deo teretnog čvora koji je projektom potpuno odvojen od putničkog. Ako se putnički i brzi vozovi u našim uslovima i mogu mešati sa gradskoprigradskim, teretni ne bi trebalo... Teretni čvor uopšte nije planiran i verovatnbo neće biti prilagođen putničkom saobraćaju. Dakle, bilo bi potrebno da se gradi nova infrastruktura. Mogao bi to biti i metro, postoje načini da se metro organizuje i kao gradsko - prigradski
 
boca-ica":17werhpl je napisao(la):
Danas sam prvi put saznao ( verovatno postoji po odavno) linija sa stanice Vukov spomenik

Polazak VUKOV SPOMENIK Dolazak u VALJEVO
16:09 18:07
23:19 01:16

Za koja mesta van Beograda je u funkciji Vukov spomenik
To su vozovi Beovoza koji iz Pančeva polaze za Ripanj, Mladenovac i Valjevo. Od novog reda vožnje ti vozovi bi trebalo da polaze iz Bgd Centra. Sa jedne strane to je dobro jer će se malo rasteretiti st. Panč most a sa druge možda i nije jer mnogo, zaista mnogo ljudi koristi ove vozove. Recimo, za onaj polazak u 16:09 prema Valjevu, samo blagajna na Vukovom spomeniku proda i po stotinak karti. Putuje se do Resnika, Bele Reke, Barajeva i dalje sve do Lazarevca. Onaj deo do Valjeva , putnici koriste Beovoz zato što je karta za njega duplo jevtinija nego za klasičan voz.
 
Cujem da je beovoz Valjevo najisplativija linija.Ne verujem da ce previse biti problema jer ce oni kojima odgovara Vukov spomenik ici BG vozom 2 stanice do prokopa i tamo cekati Beovoz.

Ipak je Prokop napravljen za medjugradski saobracaj i Beovoz a ne Vukov Spomenik.
 
@Rile
Hvala , bilo bi dobro i sa Vuka da ide za Novi Sad ne samo za Valjevo

Linije Beo voza za Pančevo Valjevo i Novi Sad u kombinaciji sa postojecim BGvozom bi dovelo do
odogovarajuceg povećanja takta na BG stajalištima u odnosu na vec postignut broj putnika :)
tj. u špicu opet bi moglo da se sedi do kuce ;)
 
MilisaV":1b9nz9we je napisao(la):
ali postoje beogradske opštine koje postoje mogućnosti da se spoje bg vozom. pre svega mislim na mladenovac i lazarevac. lično mislim da ako bi za mladenovac išao bg voz do prokopa da bi autobusi mogli da ugase 90% procenata.

Danas Beovoz vec vozi do Mladenovca, doduse dva voza dnevno :/ , problem je sto je pruga za Mladenovac jednokolosecna i u losem stanju pa voznja Mladenovac-Vukov Spomenik traje 90 min. Na toj relaciji autobus preko autoputa i dalje ima veliku prednost.

BG:voz ima smisla na deonicama BGD-Ripanj i BGD-Barajevo (kada bi tamo mogao da okrene), voznja traje 30-40 min a na tim pravcima nema autoputa te je voz i te kako primamljiv.
Ipak da bi se saobracaj prosirio ka jugu sa iole jakim taktom neophodno je sanirati usko grlo Tunel Dedinje-Rakovica. Videcemo kako ce raditi linija Prokop-Rakovica-Resnik i koji takt ce moci da postigne a kada bude dovoljno garnitura produzice se ka jugu i nadajmo se ka P. Mostu ili NBGD umesto Prokopa.
 
Taj tunel je dvokolosecan i moze da propusti 15-20 vozova na sat u jednom smeru, sto je sasvim ok. Trebalo bi sanirati lagane voznje za pocetak i obezbediti jos garnitura.
 
ranko999":ci6u0usu je napisao(la):
Taj tunel je dvokolosecan i moze da propusti 15-20 vozova na sat u jednom smeru, sto je sasvim ok. Trebalo bi sanirati lagane voznje za pocetak i obezbediti jos garnitura.

Kada kazem usko grlo mislim na deonicu od izlaska iz tunela do stanice Rakovica.

Tunel ima naravno kapacitet za voz na svakih 5/7 minuta i tragicno je sto se ne koristi, ali tu deonicu od kilometar i po kod nekadasnje stanice Kosutnjak koriste i vozovi koji dolaze iz pravca Topciderske doline, putnicki sa Glavne Z St i teretni iz Luke.
Sa danasnjom gustinom zeleznickog saobracaja na tom potezu ima jedva mesta da se uglave dodatni vozovi, to je ono sto ogranicava juzni krak.
 
zato ćemo da izgradimo vinčanski most kao deo železničke obilaznice, luku ćemo da premestimo, glavnu da ukinemo i onda neće biti teretnog saobraćaja u beogradu, i tako ćemo rešiti usko grlo.
 
Da vas podsetim odobren je kredit za rekonstrukciju deonice beograd centar-Rakovica.Samo je pitanje kada ce poceti radove.Po zavrsetku radova ce tuda krenuti druga linija Bg Voza.
 
MilisaV":14g0ig9g je napisao(la):
zato ćemo da izgradimo vinčanski most kao deo železničke obilaznice, luku ćemo da premestimo, glavnu da ukinemo i onda neće biti teretnog saobraćaja u beogradu, i tako ćemo rešiti usko grlo.
E sada će opet da nam dolaze iz sveta da nas pitaju jel nam šiknula negde nafta,doduše rekoše da nađoše nalazište naftnih škriljca i zeolita.. hmm :/
 
2012":9klwuupr je napisao(la):
E sada će opet da nam dolaze iz sveta da nas pitaju jel nam šiknula negde nafta,doduše rekoše da nađoše nalazište naftnih škriljca i zeolita.. hmm :/
Помери се с места! Експлоатација нафтних шкрињаца би од пола Србије направила комбинацију отвореног копа лигнита и јужног Панчева.
 
19h bg voz za batajnicu.stajalo se u njemu,bio je skoro krcat kao bus u spicu!najvise ljudi sislo na NBG a solidan broj na Tosinom Bunaru,izgleda da ga koriste studenti iz Studentskog grada bez obzira sto konekcija nije najbolja.
 
Građani su našli način da dobiju svoj Metro...nije šala. :rolleyes:
 
Pre izvesnog vremena, kako sam obavešten, iz RRA stigao je astronomski ( čitaj bezobrazni ) račun za javno puštanje muzike i programa radio stanica na razglasnim uređajima u garniturama BG:VOZ-a. Kao rezultat toga stigla je stroga zabrana korišćenja razglasnih uređaja u tu svrhu. Sad meni nije jasno: ako neka radio stanica plati RRA za korišćenje frekvencije i emitovanje programa, zašto to isto mora da platri i neko ko taj program samo prenosi??? Da li, po toj logici, mora da se plati i objavljivanje dolazećih stanica i sličnih informacija, na razlglasnom uređaju u vozu ?
Izgleda da je građanima Beograda suđeno da ne mogu kulturno i ugodno da se prevezu do posla ili fakulteta.
 
Resenje je pustanje klasicne muzike to jest dela cija su autorska prava istekla. Mocarta i Betovena niko ne moze da naplacuje (a Palma ce da ih dovede ocas posla samo da ga zamolimo :D ).

Klasicna muzika je cest izbor u gradskom prevozu u svetu jer se smatra za neutralnu, time se izbegava konflikt izmedju ljubitelja rokenrola i turbofolka, a uz to prilicno smiruje strasti narocito kada je guzva a voz kasni.

Prelazak Zeleznickog Mosta bg:vozom u punoj brzini uz valkirije, to bi vec bio dozivljaj :)

images
 
Најбоље је да нема никакве музике, и те станице које су пуштали мени се нису свиђале а сметале су ми да слушам музику са мп3 плејера.
Македонци имају занимљиво решење мада се мени не свиђа да ми неко пушта електронску музику.
Класика би ми била најбоља али да набаве квалитетно озвучење јер са лошим озвучењем звучи одвратно. Ипак треба имати у виду да већини класика не одговара а улога БГвоза је да превезе од тачке А до тачке Б а не да едукује тако да мој глас иде непуштању музике.
 
+1 za oriona, kakva bre muzika u prevozu, koji ce nam to? I onako svaki drugi-treci putnik ima neku svoju spravicu za slusanje svoje muzike...moj je utisak da ta muzika (bilo kakva, pa i klasicna, a mozda narocito klasicna) jednostavno pocne da iritira i nervira nakon 545. putovanja ozvucenim javnim prevozom.

@Rile,

jel to sigurno RRA ili SOKOJ? Nema sta RRA da naplacuje, ali SOKOJ tu cesto upada da trazi naknadu autorskih prava, tvrdeci da se tako muzika pusta u komercijalne svrhe. Tako frizer ne moze da pusta muziku u svom lokalu a da ne plati neku idiotsku naknadu (koja uopste nije mala), jer kao pusta muziku u komercijalne svrhe, i ako svi znamo da niko ne dolazi kod frizera da bi slusao muziku i da frizer pusta muziki "za svoju dusu" dok radi.
 
Такође неизбежно би било слушање реклама (вероватно циљаних јер ће помоћу новог система имати профил путника) а тек би то било иритантно, кад се сетим путовања 15ицом од Земуна до З. Венца сво време се вртела иста реклама а првобитно је била прича да се поставњају дисплеји да би путници знали где се налазе.
 
direktor":2l62n6t5 je napisao(la):
Konekcija sutrdentima je odlicna vucko studetski grad je tu a kod vuka su tehnicki pravni fakulteti ili u karadjordjev park veterina medicina
http://www.kurir-info.rs/beograd/ucetvorostrucen-broj-putnika-na-stanici-vukov-spomenik-133686.php
U pravu si!Juce stigoh do studentskog grada tramvajem pa bg vozom od vuka za tipa 20tak minuta.

Nego,tu stanicu Tosin Bunar moraju pomeriti nazad ka blokovima.Onda ce biti bolja veza sa obe strane ulice.

Takodje da se stanica autobusa u smeru ka Studentskom gradu pomeri da bude sa severne strane zeleznicke stanice Tosin Bunar.

To bi izuzetno koristilo svima,jedino bi bila steta ovima sa Bezanije,ali posto oni koriste one sasavo velike stepnice onda tih 100tinak metara vise ne bi bilo nista strasno.
 
hazard":rghjk2yw je napisao(la):
+1 za oriona, kakva bre muzika u prevozu, koji ce nam to? I onako svaki drugi-treci putnik ima neku svoju spravicu za slusanje svoje muzike...moj je utisak da ta muzika (bilo kakva, pa i klasicna, a mozda narocito klasicna) jednostavno pocne da iritira i nervira nakon 545. putovanja ozvucenim javnim prevozom.
Ja lično volim ujutru da čujem servisne informacije iz grada, najnovije vesti i vremensku prognozu koje emituje neka radio stanica i to je, po meni sasvim dovoljan jutarnji sadržaj za tih petnaestak minuta provedenih u vozu. Mislim da je to više korisno nego iritantno. Kako li će tek da nas nervira glas mašinovođe posle 545. putovanja, koji najavljuje stanice koje poznajemo bolje nego svoj džep ? To se još uvek ne radi ali će u sklopu kvalitetnije i bolje ponude putnicima, i to uskoro početi.
hazard":rghjk2yw je napisao(la):
@Rile,
jel to sigurno RRA ili SOKOJ? Nema sta RRA da naplacuje, ali SOKOJ tu cesto upada da trazi naknadu autorskih prava, tvrdeci da se tako muzika pusta u komercijalne svrhe...
Mislim da si u pravu i da je u pitanju SOKOJ, mada je kod nas bila priča da je RRA.
 
Vrh