Ubedljivo najveći problem je nedostatak voznih sredstava u količini i kvalitetu potrebnom. Možemo mi ucrtati trase kako god želimo, ali džaba kad nema šta na njima da vozi. Slažem se da bi reorganizacijom reda vožnje mogao da se napravi red, poveća efikasnost i poveća kapacitet pruga kroz čvor, ali nije tu problem.Проблем са кашњењем БГ воза и његовом немогућношћу да иде чешће је у великој мери због неспособности конструктора реда вожње. Да би ред вожње био ефективан, са минимумом кашњења и са максималном искоришћењем пропусне моћи пруге он мора бити у огледалу, односно да у такту на сат исти возови у различитим смеровима се сусрећу у 00 и 30 минута, у такту на пола сата на 00, 15, 30 и 45 мин итд. Тако је свугде у Европи где је развијен путнички саобраћај, већ сам причао. Ова варијанта где ће возови из Београда за Суботицу кретати на округао сат, а такође и из Суботице за Београд никако не помаже, нарочито јер додатно на један сат иде Интерсити, а на други Интеррегио па се доласци у Београд разликују што додатно комликује ситуацију углављивања БГ возова. На делу пруге Београд Центар - Батајница саобраћај мора много боље да се организује и среди. Овако збрда здола како је предвиђено у РВ 2024/2025 уопште није добро.
Ubedljivo najveći problem je nedostatak voznih sredstava u količini i kvalitetu potrebnom. Možemo mi ucrtati trase kako god želimo, ali džaba kad nema šta na njima da vozi. Slažem se da bi reorganizacijom reda vožnje mogao da se napravi red, poveća efikasnost i poveća kapacitet pruga kroz čvor, ali nije tu problem.
Znači ništa nije planirano na Zvezdari i oko nje?Никоме више није јасно шта су тачни планови. Поред пруге за Јаково (ЕХПО) која се гради, у плану су путничка стајалишта код Макиша где се предвиђа укрштање са будућом метро линијом 1, и довршетак крака пруге ка Карабурми/Ади Хуји са станицом(више њих?), за коју су тунели урађени 1975.
Фали наравно и обилазница преко Винче са новим мостом али туда неће ићи Бг воз.
Урађени су деведесетих....и довршетак крака пруге ка Карабурми/Ади Хуји са станицом(више њих?), за коју су тунели урађени 1975.
Komšo, možemo samo da se slikamo. Jedino što je deo stanice Vukov spomenik na teritoriji naše opštine, ali van toga ništa.Znači ništa nije planirano na Zvezdari i oko nje?
Već su shvatili pošto je plan za metro od Sajma do Pančevačkog mosta zapravo stari čvor sa Aliekspresa. Počupali prugu jer investitor zahteva izmeštanje šinskih sistema sa poklonjenih mu hektara, a onda pet godina kasnije gradimo novi šinski sistem manjih mogućnosti NA ISTOJ TRASI i to za abnormalnu količinu para. Domaćinsko poslovanje, nema štaНајвећи проблем градске железнице је укидање старог железничког чвора, но то ће домаћи експерти скапирати за неких 50 година и бачених неких 5-10 милијарди, као што је било изгубљено времена и новца на мегаломански, никада завршени нови чвор.
Ako tamo prokopaju metro onda su opet postavili sinski sistem. Tako da su te konstantacije da investitor ne zeli sinski sistem suludi. Zeli ali onako kako je maltene svuda, ispod zemlje.Već su shvatili pošto je plan za metro od Sajma do Pančevačkog mosta zapravo stari čvor sa Aliekspresa. Počupali prugu jer investitor zahteva izmeštanje šinskih sistema sa poklonjenih mu hektara, a onda pet godina kasnije gradimo novi šinski sistem manjih mogućnosti NA ISTOJ TRASI i to za abnormalnu količinu para. Domaćinsko poslovanje, nema šta
Koliko vozova je moglo da se kupi za te pare? Verovatno dovoljno da takt na pomenutoj trasi bude 7 sekundi.
To nisam ja rekao, već vlast kad se pravdala zašto ukida stanicu.Tako da su te konstantacije da investitor ne zeli sinski sistem suludi.
Železnica takođe može pod zemlju. To je našim vlastodršcima očigledno bilo nepoznato 2018. godine.Zeli ali onako kako je maltene svuda, ispod zemlje.
Мало више. И да мења смер у Раковици.Веза са НБГ је могла преко Раковице и Прокопа, истина мало би кружило.
Mogla je petlja da se napravi na Novom Beogradu. To je ujedno bilo i najjednostavnije rešenje za kvadriplikaciju koloseka ka zapadu: čak i temelji paralelnog mosta Starom ž. su nam ostali iza Nemaca.Такође, воз који би у теорији долазио из правца Земуна би за везу са старим железничким мостом морао да сече колосеке.