Kasnje su garniture koje čekaju remonte slali u druga mesta, van Zemuna, kako bi sprečili skidanje delova sa njih, ali se onda znalo desiti da lopovi sa njih skidaju delove i dalje prodaju po otpadima kao sekundarne sirovine.
Stigli delovi iz havarisanih garnitura a ?
Šta je bilo sa garniturom koja je izgorela u Ovči?
079/082 je remontovana relativno skoro, odnosno početkom 2020. Godine, stajala je godinu dana zbog nekog većeg kvara.
Kada sam je video skora u depou mislio sam da će je očerupati do kraja, ali u stvari sastavljali su je, preptostavljam od 093/094.
106ca je sastavljena sa 080 i odvučena u Želvoz na remont, ali nešto se odužilo. Pretpostvljam da je problem oko 080, jer je doslovno bila čist sanduk
Ako se budu sastavljali još neki setovi sigurno će i oni put Želvoza.
Čim se vrati 080/106 situacija sa RVR će biti stabilna makar do narednog istrčavanja.
Želvoz po pravilu najmi uvek radnike TPS-a, pa kada se i primi od strane KPO, uvek posedi na početku u 25. Maj da bi se otklonile vidljive dečije bolesti, posle ide u eksploataciji gde uvek iskoči neki incident.
412 035/077 lepo ide nakon onog manjeg pregoravanja, ali 019/020 je krš, baš loše urađena. Njoj je redovno zaduženje Batajnički, ali često ispada.
Šinvoz tendere ne može da dobije, pisah već zašto.
Zanimljiva je ta saradnja ŽPCG-a sa Gredeljom koji nije imao nekon naročito iskustvo sa 412, ali su dobro odradili modernizaciju, Hrvati su uvek imali dobre ektričare kao i majstore za slabu struju.
Sa EMD-om takođe su besprekorni, a dobri su sa Macosama & Y1.
Ne znam da li je Student napisao, ali poslednju Crnogorsku 412 049/050 je odradio Želvoz 2021.
Želvoz radi njima i Vagone, odnosno pogon u Goši, ali to je sada isto.