dex87
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 06.05.2016.
- Poruke
- 440
- Pohvaljen
- 316
![n1info.rs](https://n1info.rs/wp-content/uploads/2019/02/voz-metro-beograd-249889.jpeg)
BG voz: Moguća kašnjenja i izostajanja vozova
Danas su moguća kašnjenja, odnosno izostajanja vozova iz putničkog saobraćaja i vozova iz sistema BG voza, saopštio je Srbijavoz
![n1info.rs](https://n1info.rs/wp-content/uploads/2020/12/favicon-1.png)
Систем никада није само једна компонента.LED sijalice su skupe !?
Zašto danas otkazuju polaske. Da li nemaju zamensku lokomotivu i vagone?
Gledajući jedan od Kresojevih snimaka iz tunela, primetio sam da rasveta u tunelu postoji. U pitanju su one stare lampe otporne na vlagu, kao što smo nekad imali u podrumima. Pitanje je da li je taj sistem u funkciji.Систем никада није само једна компонента.
Каблови, носачи, заштита, уземљње, ормари за управљање, а за такве дужине (ја то напамент, не знам какав је стандард на железници) можда и високонапонски вод 1-6кВ са локланим транспформаторима или трансформаторима за одсеке дужине, на пример, 200м. Даље, телекоманда, ормани, просторрије где опрема треба да се смести.
Железница генерално не користи наше домаће већ индустријске аутомате, робусне, отпорне на разне утицаје. Цена свега тога је велика, фирме које умеју то да ураде питање је да ли постоје, као и пројектни бирои.
А реч је само о аваријском светлу.
Тако да све је скупио, тим пре ако су стандарди пројектовања били из 50их и 60их година
Dan, dva e to je naš problem ne treba ni dan dva nego odmah da se rešava kako bi sistem funkcionisao, a za to nije kriva samo železnica već svi koji prihvatamo da je to normalno.Navikli ste da postoje delovi sistema gde uopšte postoje vožnje od 30km/h jer ispred može da stoji voz, gde ne radi signalizacija, pa se oslanja na ljudski generisanu signalizaciju.
To je ok fallback koji će da potraje dan, dva, ali vama to pređe u hronično. I pitanje je trenutka katastrofe.
Ja nemam dodira sa železnicom osim kao putnik, ali u dosadašnjoj karijeri radim u IT industriji vezanoj za transport sektor. Godinu dana sam radio za jednu italijansku firmu koja je bila proizvođač signalnih uređaja i pružnih prelaza za njihovu železnicu. Zahtev pružnog prelaza i rampe je bio da je kontrolišu dva posebna hardverska uređaja koji u sebi imaju različite proizvođače procesora i komponenti, i za koje su softver pisala dva odvojena tima (ja bio u jednom timu). Dakle tek kad se oba sistema slože, rampa se podiže.
Mi smo se navikli na sistem gde spuštenu rampu vozači tumače kao neispravnu, pa je zaobilaze.
Toliko su vam pouzdani standardi i stroge procedure.
То ти се само чини. Оно може бити тако ако имаш идену сијалицу и један прекидач. Велики системи, а поготову аваријско или евакуационо осветљење, то је све само није једноставно.E sad sistem rasvete je nešto najprostije što postoji,
Све има свој рок трајања, а то је максимално 30 година. После тога се мења. Небитно колико није радио.bukvalno minimalna ulaganja da se osposobi, nebino koliko je star.
Једино тако. Али, то се зове текуће одржавање. Модернизација или ревитализација се неће сигурно ратии са њима.Žarulje i dalje postoje u prodaji.
Nije problem dan-dva, problem je sto (verovatno) ne postoji striktno regulisan rok popravke. Nemoguce je drzati ceo sistem 100% ispravnim 100% vremena, pravili bi se zastoji svaki dan, ali je moguce uspostaviti pravila odlaganja popravke. Kako to izgleda:Dan, dva e to je naš problem ne treba ni dan dva nego odmah da se rešava kako bi sistem funkcionisao, a za to nije kriva samo železnica već svi koji prihvatamo da je to normalno.
25 minuta kasnijeUspostavljen redovan saobraćaј vozova na relaciјi Vukov spomenik-Pančevački most
14:15 ,,Srbiјavoz” a.d. obaveštava korisnike usluga da јe dana 20.05.2024. godine od 14:11 časova, uspostavljen redovan saobraćaј vozova na relaciji Vukov spomenik-Pančevački most.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.
14:40 ,,Srbiјavoz” a.d. obaveštava korisnike usluga da јe dana 20.05.2024.godine došlo do izmene saobraćaja voza iz sistema BG:VOZ.
Voz koji polazi iz Batajnice za Ovču u 14:59 časova, neće saobraćati iz tehničkih razloga.
Zahvaljujemo se putnicima na razumevanju.
Rvr neće otići u penziju uskoro tako da prepakivanje bi trebalo uraditi koliko sutra, nama je u korist.Joj nemojte više to buđženje i krpljenje, vreme je da RVR ode u zasluženu penziju.
moram da kazem, da je meni ustisak svih ovih slika - DŽUNGLA i sveopšta aljkavost i nebriga. Ne znam šta je problem da makar sve bude uredno i čistoJa nisam imao problema oko slikanja EMG 412-005.
Žalosno izgleda, šteta je 100procentna, frem se iskrivio kod drugih vratiju od siline udara, iako postoji prostor od upravljačnice do putničkog prostora, to je takođe nestalo u hrpi gvožđa.
Realno, nema ni šta običan civil da traži tamo, trava je do struka, videh i zmiju iako sam bio tu fazon manje od 5 minuta.
Pogledajte prilog 198801
Pogledajte prilog 198805
....
Pogledajte prilog 198806
...
Pogledajte prilog 198810
Sreća pa su naprdnjaci na vreme izdvojili pare (recimo, 600 miliona evra) za nove garniture, osoblje i infrastrukturu.Rvr neće otići u penziju uskoro tako da prepakivanje bi trebalo uraditi koliko sutra, nama je u korist.