Dan, dva e to je naš problem ne treba ni dan dva nego odmah da se rešava kako bi sistem funkcionisao, a za to nije kriva samo železnica već svi koji prihvatamo da je to normalno.
Nije problem dan-dva, problem je sto (verovatno) ne postoji striktno regulisan rok popravke. Nemoguce je drzati ceo sistem 100% ispravnim 100% vremena, pravili bi se zastoji svaki dan, ali je moguce uspostaviti pravila odlaganja popravke. Kako to izgleda:
Napravi se knjiga sa svim mogucim uredjajima i svakom se dodeli kategorija na osnovnu proracunatog uticaja na bezbednost:
A = Nema odlaganja popravke,
B = maksimum 3 dana odlaganja popravke,
C = maksimum 7 dana -||-
....
F = maksimum 90 dana -||-
Svakom se dodeli uslovna procedura ako je neophodna da bezbednost ne bi degradirala.
Ako istekne rok, a kvar nije otklonjen, ceo sistem ili deo sistema se stavlja van upotrebe (kako je vec definisano ovakvim pravilnikom), do otklanjanja kvara.
Na primer:
-Neispravan APB: kategorija C uz uslov da se uspostavi medjustanicna zavisnost. Po isteku roka, gasi se ceo zahvacen kolosek do otklanjanja kvara.
-Neispravna 2000hz baliza: kategorija B uz uslov da se brzina ogranici na 30km/h do sledece ispravne 2000hz balize. Po isteku roka, gasi se ceo kolosek do otklanjanja kvara.
-Neispravno osvetljenje tunela: Kategorija D, uz uslov da svi ostali uredjaji moraju da budu ispravni i smanjena brzina u tunelu na 50km/h. Po isteku roka, ceo tunel se zatvara za saobracaj
Da bi se sprecio "Drzi vodu dok majstori odu" sistem, za svaki sledeci kvar istog uredjaja u 72h nakon popravke, rok odlaganja tece od zabelezenog vremena prvobitnog kvara.
Vrlo prost sitem i dokazano radi.