Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Скидање возила са 73ке не долази у обзир, на линији траје већ дуго криза са огромним бројем путника а врхнунац представљају солаћи од приватника на тако попуњеној линији...
 
mekbejn":hlt7mtce je napisao(la):
Off:
I samo da dodam za drugare koji su navalili da se smanji broj buseva na 73 :) da je to često i jedina linija koja povezuje Zemun / S. Merkator sa blokovima kroz O. Brigada. Ali svejedno, kao što kaže Boca (Kovinac?) siledžijski bi bilo uraditi tako nešto, bar za sada.
Pa to bi podrazumevalo uvođenje linije 73L: Zemun (Gornji grad) - Blok 45. To je već sada potrebno.
 
Ne znam kad ce vise da prorade elektronske table sa satnicama prolaska na NBG i Tosinom Bunarom?! Sta su ih stavljali onda koji djavo :bash:
 
Pa nisu ih sad stavili. VBerovatno ih mrzi da ažuriraju bazu. Ne znam o čemu se radi. Nekada su bili zgodni. + touch screen monitori
 
Ja sam o ovome već pisao. Smatram da bi bilo jako korisno kada bi se na ulasku u stanicu Karađorđev park, zatim kod Vuka blizu stanice tramvaja pa i na ostalim BG:Voz stajalištima u blizini autobuskih stajališta postavili info displeji, tako da putnici uoče te linije, možda čak i iz autobusa i tramvaja.

Na njima bi pisalo:

[code:1:0e3b7599cd]Pančevački most 3 min
Batajnica 10 min[/code:1:0e3b7599cd]
Ne samo da bi bilo korisno, već bi praktično popularizovalo upotrebu BG:Voza.
 
MaRkOs":1hyf1a6c je napisao(la):
Ne znam kad ce vise da prorade elektronske table sa satnicama prolaska na NBG i Tosinom Bunarom?! Sta su ih stavljali onda koji djavo :bash:
Zamolićemo Patrijarha da apeluje na Đilasa da se info sistem nabavi,tj L1 BGV uvode Evropski standardi ako ne odmah barem da čujemo kada!:kafa: Isto važi za ujednačavanje visine platformi,nabavke novih vozova,izgradnju stanica..šta god da se radi moraju se primenjivati Evropski standardi..
 
Ne EVROPSKI nego ono što mi smatramo najboljim, na osnovu japanskih, evropsih, američkih, bugarskih kakvihgod iskustava. Puna su nam usta Evrope i evropskih standarda a ništa da uradimo
 
Матеја Бељан":38txkjyo je napisao(la):
Ne EVROPSKI nego ono što mi smatramo najboljim, na osnovu japanskih, evropsih, američkih, bugarskih kakvihgod iskustava.
Slazem se, mi se zapravo zalazemo za "Beobuild Standard" poznatiji kao BeS :gobb:
 
Александар":39ddt4zi je napisao(la):
Ja sam o ovome već pisao. Smatram da bi bilo jako korisno kada bi se na ulasku u stanicu Karađorđev park, zatim kod Vuka blizu stanice tramvaja pa i na ostalim BG:Voz stajalištima u blizini autobuskih stajališta postavili info displeji, tako da putnici uoče te linije, možda čak i iz autobusa i tramvaja.

Na njima bi pisalo:

[code:1:dc3fe18e65]Pančevački most 3 min
Batajnica 10 min[/code:1:dc3fe18e65]
Ne samo da bi bilo korisno, već bi praktično popularizovalo upotrebu BG:Voza.
Sigurno da bi to bilo korisno, ali pitanje koliko bi to izdrzalo pored nasih mladih sugradjana :))
 
Što ste uvek tako skeptični što se tiče divljaka, svuda ih ima. Ja mislim da je veći problem kancelarijske stolice :D
 
Riske":1l06j5eh je napisao(la):
Sigurno da bi to bilo korisno, ali pitanje koliko bi to izdrzalo pored nasih mladih sugradjana :))
Do kraja godine se očeuje postavljanje infodispleja, za početak 10 komada u gradu. Ako stalno tako budemo razmišljali onda nam nema napretka. Moraju se preduzeti mere ukoliko se uoče problemi navedenog tipa.
STANICA_PROMET-310510.1.jpg
 
Postavili su na stanici Novi Beograd nove table sa peronima, koje su i na srpskom i engleskom. Međutim ono što mi se ne sviđa jeste što nigde ne postoji natpis na kojim peronima ide BG:voz na kojima Beovoz itd... pa sam morao da se raspitujem kod ljudi na stanici...

Inače, solidno popunjen je bio voz, međutim unutra je toliko smrdelo da je čak i mene (koji imam visoku toleranciju) zabolela glava od smrdljivosti i zagušljivosti.
 
Primetio sam da ljudi ne umeju da otvore prozore! Takođe, automati ne funkcionišu (onesposobljeni ubacivanjem novčića)!
 
Zagušlijivost će se tek rešeti kupovinom novih klimatizovanih vozova..Nego još jedna lepa vest,na RTS javili da nam je odobren kredit EBRD okoi100 mil eur.od kojih će se deo 35 mil.utrošiti za rekonstrukciju i podizanja brzine južnog dela čvora od Prokopa do Resnika. :dil: a da radovi na izgradnji drugog koloseka do Pančeva počinju 1.sep.:vops:
 
Матеја Бељан":2n7q9qbw je napisao(la):
Ne EVROPSKI nego ono što mi smatramo najboljim, na osnovu japanskih, evropsih, američkih, bugarskih kakvihgod iskustava. Puna su nam usta Evrope i evropskih standarda a ništa da uradimo
+1 за ову тврдњу. Мени је ова демагогија са Европом и свим око тога кидала живце у Словачкој деведесетих, а сада морам те исте будалаштине слушати на српској страни. А реалне кораке свих тих европских стандарда никако да видимо.
 
Александар":mpgeuaay je napisao(la):
Riske":mpgeuaay je napisao(la):
Sigurno da bi to bilo korisno, ali pitanje koliko bi to izdrzalo pored nasih mladih sugradjana :))
Do kraja godine se očeuje postavljanje infodispleja, za početak 10 komada u gradu. Ako stalno tako budemo razmišljali onda nam nema napretka. Moraju se preduzeti mere ukoliko se uoče problemi navedenog tipa.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Portals/0/images/2010-06-05/Split/STANICA_PROMET-310510.1.jpg
Slazem sa tobom, trebalo bi uraditi, ako se desi tako nesto, kao sa novim trolama sto je bilo, kada je Djilas odmah na tvu pljuvao po divljacima i tako ih nazivao, od tada mislim da nijedna trola nije bila ostecena.... Ipak javna prozivka mislim da pali kod nas koliko toliko

I sjajna je vest sto se tice tog kredita i ulaganja, zaista !
 
RockerSVK":17rt65i3 je napisao(la):
Матеја Бељан":17rt65i3 je napisao(la):
Ne EVROPSKI nego ono što mi smatramo najboljim, na osnovu japanskih, evropsih, američkih, bugarskih kakvihgod iskustava. Puna su nam usta Evrope i evropskih standarda a ništa da uradimo
+1 за ову тврдњу. Мени је ова демагогија са Европом и свим око тога кидала живце у Словачкој деведесетих, а сада морам те исте будалаштине слушати на српској страни. А реалне кораке свих тих европских стандарда никако да видимо.
Pa hteli ili ne živimo u Evropi,Japanske standarde za železnicu a od skora i Kineske teško ćemo dostići, zato Evropski su srednje poželjno rešenje..a kada govorimo o tome šta su to Evropski standardi,ja mislim pre svega na nivo usluga na stanicama,dostupnost invalidima,tople čekaonice na perifernim stanicama,info sistem,toaleti,klimatizovani vozovi..jer ovo što sada vidimo na L1 nije na Evropskom nivou usluga,od pristupa stanicama(ulazi zatrpani udžericama),neobeleženi ulazi(Vukov spomenik i druge)pored ulaza nema oznaka sistema kao linija,ne rade vestibili,neujednačenost platformi,obezbeđenja i puno drugih stvari...dakle šta su to Evropski standardi ..?,zapravo želimo BGV da pruži uslugu na nivo standardnog S-Bahna,Belina,Beča,Pariza..ne može preko noći ali treba da se radi stalno na unapređenju Gradske Železnice da bi dobili uslugu koja se smatra normalnom u navedenim sistemima Evrope..:kafa:
 
Све што причаш стоји, то су људски и комфорни стандарди, који би требали бити свугде нужни минимум. Ипак се мани те европске демагогије, није занимљиво после онолико година сталног понављања са свих страна ;)
 
Sistem inormisanja GSP-a ne može da bude loš zato što on i ne postoji. Danas sam imao veoma neprijatno iskustvo sa BG:Vozom i GSP-om uopšte. Krenuo sam na voz na stanici Vukov spomenik. Bio sam veoma natovaren i premoren. Nisam imao red vožnje kod sebe pa sam pomislio da ima negde ispred stanice nalepljeno kao što ima staklena vitrina na Karađorđevom parku. Međutim nema. Sišao sam na prve stepenice i tamo isto nema ničega. Ima neki displej koji izgleda kao da je u kvaru i nešto mi nije ulivao poverenje. Sišao sam još jedan nivo gde su šalteri i video da je voz bio u 14:07 a da je sledeći u 15:06 ! To se dešavalo u 14:09 !!!!!!!!!!!!!!!!! Užasnut sam krenuo nazad na sedmicu ka NBG i stao na stanicu da čekam tramvaj. Bilo je dosta ljudi. Onda je posle 10-tak minuta neko rekao kako tramvaji danas ne idu od Vuka ka Ustaničkoj i da sedmica ide na NBG sa Bogoslovije. Nigde obaveštenja, nigde bilo kakvog natpisa, ama baš ničega. Sad sam već besan kao ris pošto moram ponovo "u rupu" pa napolje da bih došao do stanice.

Sve ovo sa gomilom prtljaga koji sam vukao bilo je veoma naporno i odvratno. I sve bi bilo drugačije samo da na ulazu u stanicu, na površini, a ne u rupi postoji bilo kakav displej na kome piše kad ima sledeći voz. U tom slučaju bih odmah video i ne bih ni ulazio dalje. Takođe da na stajalištu tramvaja stoji obaveštenje da vozi promenjenom trasom ne bi gomila ljudi čekala godoa. Kod kuće sam pogledao na sajtu Studija B i video da postoji obaveštenje. Pitam se, da li treba svaki put kad izlazim iz kuće da pogledam Studio B da bi video šta radi i kako od prevoza. Stvarno mi je nenormalno da niko o tome ne vodi računa i da ih uopšte nije briga za putnika.

Moram i da prokomentarišem red vožnje gradskog voza. Subotom, nedeljom i praznicima je glupost. Sa intervalom od jednog sata to nije gradski voz i tako nikome ne služi.
 
BG:voz kao prvo nije klasičan gradski voz, to je korišćenje republičke infrastrukture da bi se olakšalo putovanje onima kojima trasa odgovara. Dakle, urađeno je mnogo samim tim što postoji. Trebalo bi skrenuti pažnju na sve što 2012 kaže, ali, ljudi, mi ne pravimo kopiju nemačkog ili austrijskog voza, mi samo radimo ono što možemo onim čime raspolažemo. Važnije je osposobiti južni krak nego ulaziti u skupe rekonstrukcije svih stanica.
Jedine kritike koje su u ovom momentu opravdane su u vezi sa displejima i papirnim redovima vožnje, kao i najavama. Dodao bih i neusaglašenost satova na stanicama. Zaista iz Batajnice krene 2 minuta ranije, da bi posle na nekoj drugoj stanici stajao jer tamo sat nije siinhronizovan. Tu postoji velika lenjost.

Inače @belgrey, na vuku jedino funkcioniše dobar info pano na kome su ispisana naredna dva polaska, vreme polaska i kašnjenje, ako ga ima. Jeste zastareo i trebalo bi ga zameniti LCD displejima, što i nije neka investicija.

ps. trebalo je u 14.09 da siđeš dole, jka sam tako pomislio da sam izgubio jedan voz, kad ono on je tek stajao dole. I na karađorđevom kao da dođe 5 minuta kasnije. Dakle, sinhronizacija satova pod hitno! Ali, mi u zemlji, još uvek, nemamo službu tačnog vremena kao referentnog, tim poslom bavi se opservatorija na zvezdari i nadam se da će uskoro da zaživi. Kupili su neki moderan cezijumski časovnik
 
Učestale krađe kablova mogu da ometaju red vožnje „BG voza" »
09. Maj. 2011 | 14:23, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Zbog bezbednosti saobraćaja na prugama i poštovanja voznog reda „Bg voza", iz Direkcije za javni prevoz apeluju da se ne kradu bakarni kablovi koji služe za upravljanje saobraćajem.

Red vožnje „Bg voza", koji svakodnevno saobraća bez kašnjenja, usled nedostatka bakarnih kablova može biti ugrožen.

Ti kablovi se prodaju na ilegalnom tržištu, nisu velike materijalne vrednosti, ali mogu dovesti do kašnjenja vozova, kao i ugrožavanja bezbednosti na prugama.

Poslednja krađa bakarnih kablova dogodila se u subotu, 7. maja, na relaciji između Zemuna i Batajnice, kada je odneto oko 80 metara kablova. Kvar je, zahvaljujući brzoj intervenciji ekipa, brzo otklonjen, te su kašnjenja „Bg voza" tog dana bila minimalna.
 
Pripadnici romeske zajednice su najcesci lopovi sekundarnih sirovina.

Problem je u onima koju te sirovine kupuju. Ja bi doneo propis kojima bi kazneno odgovarali oni koji otkupe tu sirovinu, a ocigledno se vidi da je ukradena.

Pre svega mislim na skulpture koje su ocigledno ukradene, a bez problema se odkupljuju.
 
Pre je postojala kategorija ,, ne savestan kupac,,
i otprilike ide ovako ako je po ceni, mestu kupovine ili samom prodavcu mogao da zaključi ne legalno poreklo predmeta trgovine
on jeste ne savestni kupac i kao takav podleže slovu zakona gde je bila zaprecena kazna zatvorom. E...tako je bilo ...a danas narukvica. :(

Edit

Da li ce BGvoz raditi sve vreme trajanja manifestacije u noći muzeja ?
 
Vrh