Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@Hristiana
Sa 46 presedneš na Mostarskoj petlji na 38L koji te vodi direktno do stanične zgrade Prokopa. Uđeš u staničnu zgradu, ako nisi kupila kartu, kupiš na kartomatu ili šalterima za prodaju, koji su sa desne strane. Pored šaltera za prodaju karata se nalazi info put i tamo ih pitaš na koji peron treba da siđeš. Kada dobiješ informaciju (ako neko sa foruma zna može da kaže) i siđeš dole, uđeš u voz i ne izlaziš iz njega dok ti ne kažu da je poslednja stanica (ŽS NS).​
 
Još manje se isplati ići preko pasarele, pogotovu ako ideš sa koferom.
Uzgred, linija 38L ide na pola sata i tačna je. Samo mi se jednom desilo da se nije pojavila.
 
Thanks🍀

Meni deluje da je ovo što predlažete slična varijanta kao kada bih išla za Zemun pa tamo čekala bus za Novi Sad. Otprilike dva i po sata će mi trebati da stignem i to je to. Cena autobuske i vozne karte pretpostavljam da je slična.
 
@Hristiana
Sa 46 presedneš na Mostarskoj petlji na 38L koji te vodi direktno do stanične zgrade Prokopa. Uđeš u staničnu zgradu, ako nisi kupila kartu, kupiš na kartomatu ili šalterima za prodaju, koji su sa desne strane. Pored šaltera za prodaju karata se nalazi info put i tamo ih pitaš na koji peron treba da siđeš. Kada dobiješ informaciju (ako neko sa foruma zna može da kaže) i siđeš dole, uđeš u voz i ne izlaziš iz njega dok ti ne kažu da je poslednja stanica (ŽS NS).​
Da li 38 staje na istoj stanici kao i 46?
 
Ako živim na Mirijevu i hoću da idem za Novi Sad, koja mi je najlakša opcija?
E to je pravo pitanje i ono o čemu sam dosta pisao ovde.
To za koliko će voz stići od stanice do stanice je manje bitno od pitanja koliko mi ukupno treba vremena od tačke A do tačke B door to door.
Da su pravili sistem kako treba, voz bi išao NS-Karaburma i stajao bi kod Vuka. A onda bi mogao 160km/h za NS.
Taktni red vožnje sa dosta polazaka i što više stanica u gradu je ključ za uspeh regionalnih linija.
 
Thanks🍀

Meni deluje da je ovo što predlažete slična varijanta kao kada bih išla za Zemun pa tamo čekala bus za Novi Sad. Otprilike dva i po sata će mi trebati da stignem i to je to. Cena autobuske i vozne karte pretpostavljam da je slična.
Mislim da su ove dve varijante nebo i zemlja, prvo Vi ste u NS za 36 min iz Beograda, za svega 600 din (povratna 1000), a ako putujete češće, postoji i kartuca koja se zove SRB+ koja košta 800 din i važi godinu dana. Sa njom je još 30% na kartu. Cenovno je neuporedivo po meni.
Vremenski, samo je poenta doći do Prokopa ili do Novog Beograda, 46 staje na možda 500m od Prokopa i pešaka je to možda 10 min i ima malo uzbrdo, ali možete stići za nekih 45-50 min po mojoj proceni (ako odmah dođe 38L, 36 ili 600 još manje)
Znači vremenski 1:30-1:45 okvirno.
Takođe, komfor je tu u vozu neuporediv sa autobusom.
 
Проблем је што град игнорише потребе да се железница повеже са становништвом Београда, посебно са деловима града којима је железница далеко. И план метроа на сличан начин игнорише железницу. Планери јавног превоза мисле да је становницима Миријева битнији ТЦ Галерија од железничке станице Београд центар.
 
Lokalna železnica je već dugo daleko i kada je blizu zavisno iz kog se ugla posmatra, da li sa stanovišta takta ili pristupačnosti. Nije to ništa novo. Vlast je obećavajući metro ignorisala očigledne nedostatke tadašnjeg stanja.

Još je žalosnije što je za mnogo manju sumu Karaburma mogla biti direktno vezana i sa Galerijom i sa Prokopom, a Mirijevo sa Prokopom jednim "šinskim" presedanjem u slučaju postojanja tramvajske veze Cvetka i Matice srpske.

I južno od autoputa/Prokopa bi čak i bez pruge (stare ili nove) potez ka Banovom bio preporođen obezbeđenim presedanjem s nekog recimo premetroa 12 (sa 6-delnim Aveniom od 54m poput Kombina u Budimpešti, na 4-6 minuta veći deo dana) na BG voz na stanici Senjak (Sajam-okretnica 44 desnom stranom bez velike visinske razlike). Bez metroa naravno.

Džaba sve to kad još uvek mogućnosti razmatra samo putnik dok odabran kadar ispunjava želje vrha vlasti, uglavnom u medijima ("papirnim" projektima). To je tradicija od komunističkih dana, otkada se i zahuktala saga o metrou.
 
Pa prvo se postavlja pitanje da li su ga uopste pitali za sliku ili su je jednostavno ukrali, sto me ne bi cudilo.
Drugo, on je tu fontomontazu uradio na brzinu i prosto je neverovatno da ako su vec hteli da prikazu slicnu ideju da neko nije bar uradio neki pristojan 3d Model pa da to deluje bar malo realisticno.
No kapiram da oni nemaju nikog ko ce se baviti time pa ovako im je ispalo najlakse.
 
Ма ко зна ко седи у прес бироима министарстава. Погледај само Шапићеве билборде где фале трамваји, аути возе левом страном, подвожњаци немају тротоаре већ само коловоз...
 
Ма ко зна ко седи у прес бироима министарстава. Погледај само Шапићеве билборде где фале трамваји, аути возе левом страном, подвожњаци немају тротоаре већ само коловоз...
+ Renderi za škole iz inostranstva.
 
Ultra poznata fotomontaza naseg forumasa Zidar koji je to uradio pre vise od 10 godina.
A prosto neverovatno da je zavrsila na sajtu ministarstva privrede.
Odatle je i sinula ta fiks ideja. Kao da nema mesta iznad okretnice 44. Mislim da su se usprckali zbog zgrada okolo u svetlu eventualne duplikacije, ali ako ćemo istu već da izvodimo zbog gradskog prevoza onda ga možemo sprovesti posebnom trasom. Eto mesta za stanicu i na Senjaku i gde god. Recimo da može tunel da se spusti do Ruske, da se obezbedi paralelno presedanje ko na Lionel-Groulx u Montrealu (BG voz>metro) pa da metro ode ka Banovom a BG voz skrene ispod Save ka stanici Novi Beograd. Skuplje svakako, al može da primi i krak ka Blokovima sa odličnim taktom. Naravno cena je prava sitnica u odnosu na metro.
 
Mesta ima odmah prekoputa okretnice u Koste Glavinića, samo je potrebno srušiti par divljih objekata. Da normalni i sposobni ljude ovaj grad, odavno bi bila izgrađena stanica tamo.
 
И одавно би све железничке станице биле уљудне а не за избегавање.
 
Priča se da je Šapić tražio da se svi RVR-ovi povuku iz saobraćaja u narednih nekoliko godina.

Do tada:

412 017/018
412 017-108 (4).jpg

412 017-108 (5).jpg


412 019/020
20231027_164947.JPG


412 091/096
412 091-096 (3).jpg

412 091-096 (6).jpg

412 091-096 (7).jpg


412 093/094
412 093-094 (2).JPG

20231106_143815.JPG

20231106_143616.JPG

20231106_143802.JPG


412 103/104
412 103-104 (7).jpg


412 XXX / XXX
DSC_2965.JPG
 
Боље да је тражио спуштање перона, да ставе нове ФЛИРТове на БГ воз, а РВР да пребаце за Пријепоље и Ниш са старим удобним седиштима.
 
Боље да је тражио спуштање перона, да ставе нове ФЛИРТове на БГ воз, а РВР да пребаце за Пријепоље и Ниш са старим удобним седиштима.
Da se stave novi Flirtovi na BGvoz ne može ni u snu, em imaju malo vrata em dosta manji kapacitet. To je nemoguće.
Takođe je nerealno stavljati RVR na vozove ka Prijepolju i Nišu jer bi to bio ozbiljan udarac na imidž i kvalitet usluge. Sedišta u RVRu su sve sem udobna (sem možda u 2 garniture gde je pola sedišta razvaljeno).
Ono što se slažem jeste da treba da se spuste peroni na Vukovom Spomeniku i Pančevačkom mostu, ali da se paralelno sa tim nabavljaju nova vozila NAMENJENA gradsko-prigradskom prevozu (2-3 vrata po vagonu, dužine oko 100m, visoke vrednosti ubrzanja/usporednja, dosta mesta za stajanje).
 
Vrh