1) Nedostatak garnitura zbog novih linija ka Mladenovcu i LazarevcuДа ли се зна који је разлог зашто бг воз Батајница-Овча иде идаље на сат времена (понекад на пола сата), уместо да иде на 15 минута како је ишао пре почетка радова још давне 2018. године?
Пре ће бити да су у питању лоша времена убрзавања и кочења. Унутар градској језгра тешко да може брже од 100км/ч2) Velika razlika između komercijalnih brzina IC i BGvoza
Pa sad RVR ide 120km/h do Bataje.Пре ће бити да су у питању лоша времена убрзавања и кочења. Унутар градској језгра тешко да може брже од 100км/ч
Ovde se ne radi ni o kakvom širenju budalaština, poluistina i gluposti, već samo o iskustvu mene i mojih poznanika kojima BG voz nikako ne ostavlja utisak vozila koje bi trebalo da bude u saobraćaju.Молим те да не шириш популистичке неистине и будалаштине. И овако стари, искрзани, ишарани и шта све не БГ возови су безбеднији за саобраћај од било ког другог вида градског превоза у Београду у употреби у овом тренутку. Железница је најбезбеднији вид саобраћаја након авионског. Процедуре провере исправности возила су много ригорозније него код друмских возила и обављају се у чешћим интервалима. Пруга коју користи БГ воз је у добром стању (осим деонице Ресник - Сопот, на којој је спуштена брзина на 30 км/ч баш због безбедности, а коју користи само бесмислена линија за Младеновац). Тако да, не видим поенту ширења лажних информација.
Pa sad RVR ide 120km/h do Bataje.
Pa sad RVR ide 120km/h do Bataje.
Ovde se ne radi ni o kakvom širenju budalaština, poluistina i gluposti, već samo o iskustvu mene i mojih poznanika kojima BG voz nikako ne ostavlja utisak vozila koje bi trebalo da bude u saobraćaju.
2) Velika razlika između komercijalnih brzina IC i BGvoza
Kod mene staje 27, 27e, 46.Nisam sa Mirijeva pa neko verovatno ima i bolje rute od mene, ali meni prvo pada na pamet 79 pa presedanje na 40 do ŽS Beograd Centar, pa vozom za NS ili 27E pa presedanje na 95 do ŽS Novi Beograd pa jelte vozom za NS.
Za koliko otprilike stižem do železničke stanice Novi Beograd?27E pa presedanje na 95 do ŽS Novi Beograd pa jelte vozom za NS.
Разлика између брзине Сока и БГ воза је свега 5 до 10 км/ч на деоници Прокоп - Батајница (због процента кочења), тако да то није разлог. Разлог је неспособност дизајнера реда вожње да прогурају онолико возова за колико је пруга пројектована. Само погледај двоколосечне пруге око Будимпеште, фреквенцију на њима (на којима иду и теретни возови, којих нема на деоници Прокоп - Батајница) и све ће ти бити јасно.
Misli se na ukupnu brzinu koja se ostvari koja obuhvata i zaustavljanja itd, a ne na maksimalnu brzinu. U ovu brzinu su indirektno i uključene loše karakteristike ubrzanja. Problem je što jako malo fali, ako bi pustili BGvoz na 15 minuta, a IC najkasnije što možemo pre narednog BGvoz uhvatio bi ga blizu Batajnice (ili bi bilo jako knap). Sa boljim vozilima bi to bilo bolje.Пре ће бити да су у питању лоша времена убрзавања и кочења. Унутар градској језгра тешко да може брже од 100км/ч
Misli se na ukupnu brzinu koja se ostvari koja obuhvata i zaustavljanja itd, a ne na maksimalnu brzinu. U ovu brzinu su indirektno i uključene loše karakteristike ubrzanja. Problem je što jako malo fali, ako bi pustili BGvoz na 15 minuta, a IC najkasnije što možemo pre narednog BGvoz uhvatio bi ga blizu Batajnice (ili bi bilo jako knap). Sa boljim vozilima bi to bilo bolje.
Ok, ako je okej da se zaustavi BGvoz na 5 min u Zemunu što se mene tiče može. ETCS se ne koristi u ponom obimu jer trenutno samo 3 vozila imaju ugrađen ETCS (EMV 410)Наши планери реда вожње очигледно не знају за сустизање (рецимо у Земуну). У Чешкој, Мађарској итд. на пругама и са мањим нивоом осигурања је то сасвим нормална ствар. И то уз само пар минута дуже задржавање возова који бивају сустигнути у станици сустизања. Зашто је плаћен ЕТСS-2 ако се његови бенефити готово не користе?
Možda će zvučati grubo ili nepristojno, ali je tako. Zato što je u Beogradu smenjen najsposobniji gradonačelnik Dragan Đilas, a posle njega došli mrzitelji železnice. Nije ni on bio ljubitelj železnice, predstavljao je daleko ispodprosečnu lokalnu samoupravu za evropsku civilizaciju, ali je za Beograd on bio pobednik u trci bogalja, naš tužni maksimum. Ni jedan podsistem prevoza u Beogradu nije toliko osetljiv na političko okruženje kao BG:VOZ.Да ли се зна који је разлог зашто бг воз Батајница-Овча иде идаље на сат времена (понекад на пола сата), уместо да иде на 15 минута како је ишао пре почетка радова још давне 2018. године?
Od 45 do sat vremena sve zavisi od gužve kroz grad.Kod mene staje 27, 27e, 46.
Ako se odlučim za ovu opciju
Za koliko otprilike stižem do železničke stanice Novi Beograd?
Thanks
Ovo je svakako poželjno.Moj predlog je da koristiš Google maps na kompjuteru ili telefonu ili instaliraš na telefonu aplikaciju Moovit. Tamo uneseš polaznu i krajnu tačku, i pokazaće ti kojim prevozom možeš ići i gde silaziš. Google maps je podešen za automobile pa samo klikneš ikonicu za javni prevoz dok je moovit pravljen samo za javni prevoz.
BG Voz mi je odmah pao na pamet ali njega bi morala da tempira jer ide retko.Ja inače idem trolama 28 i 40 i busevima 77 do 79 do podvožnjaka pa peške Vukovog spomenika ali tu ne staje voz za NS već odatle hvatam bg voz pa onda do prokopa (Beograd centar) stanice.
Isti broj garnitura raspoređen na veći broj linija.
Ruku na srce, hendikepiraniji su i gluplji, al ovo nije tema za te stvari.Твој утисак и утисак твојих познаника нема никакве везе са реалном безбедношћу. У наставку поста си дао аргументе, али на то све могу само рећи да по томе испада онда да су данашњи људи хендикепиранији, глупљи и несналажљивији него с почетка деведесетих, јер оно што је по тадашњим стандардима било безбедно, сада је одједном постало небезбедно.
Ja kad vidim ovog Karla da piše nešto, bilo ovde ili gde drugo u medijima, samo sam iz fazona ok, mike drop, nemam ništa da dodam. Sve podvlačim.Možda će zvučati grubo ili nepristojno, ali je tako. Zato što je u Beogradu smenjen najsposobniji gradonačelnik Dragan Đilas, a posle njega došli mrzitelji železnice. Nije ni on bio ljubitelj železnice, predstavljao je daleko ispodprosečnu lokalnu samoupravu za evropsku civilizaciju, ali je za Beograd on bio pobednik u trci bogalja, naš tužni maksimum. Ni jedan podsistem prevoza u Beogradu nije toliko osetljiv na političko okruženje kao BG:VOZ.
Na poslednjim izborima, svima puna usta metroa, a BG:VOZ se tek uzgred pominjao, i to sa par reči. A bukvalno, ako se uspostavi standard, pa makar i 20 minuta, a na preko 30km bar sat vremena, menja se način života, utiče se na urbanističko i prostorno planiranje. Recimo od Krnjače do Ovče možeš da izgradiš maltene potpuno novi grad sa srednjim školama, gradskom bolnicom, vrtićima, parkovima, savremenim konceptom predgrađa, umesto stihijske gradnje sa rušenjem prizemljuša za gradnju šestospratnica. Ako imaš takav normalan česti BG:VOZ, čak možeš razmotriti i da se napravi jedan od fakulteta koji kuburi sa prostorom u Krnjači sa studentskim domom. I recimo ta Tiršava 2, ako imaš BG:VOZ često, možeš da lociraš negde dalje, gde je dostup i autoputem i železnicom dobar, a ne u parking-pakao oko sadašnjeg Kliničkog centra. Jedna od takvih lokacija je Resnik ali UPS, zaboravili da na obilaznici naprave petlju za isključivanje.
Sada postoji eventualna šansa da se ponove BG izbori i spoje sa opštinskim. Velika šansa da se isprave neke nepravilnosti i dobijemo daleko pismeniju upravu, sa zdravim programom i kadrovskom rekonstrukcijom.
U Ovči može stati Novi Beograd i po ko od šale, a uslovno bi čak i do ove centralno pozicionirane Tiršove bilo moguće stići vozom, da je osim prihvatljivog baznog takta obezbeđena adekvatna i praktična presedačko-kolska infrastruktura. Takav "društveno pogodan" sistem ne bi navodio potencijalne korisnike da uglavnom traže (iz njima poznatih razloga) "bolju" alternativu. Ta korisnost bi srazmerno patronaži i ulaganjima dala ovoj vrsti prevoza određenu težinu prilikom donošenja odluka o zatvoru pruga, promeni režima (na gore) i "šaltanju" prioriteta.Možda će zvučati grubo ili nepristojno, ali je tako. Zato što je u Beogradu smenjen najsposobniji gradonačelnik Dragan Đilas, a posle njega došli mrzitelji železnice. Nije ni on bio ljubitelj železnice, predstavljao je daleko ispodprosečnu lokalnu samoupravu za evropsku civilizaciju, ali je za Beograd on bio pobednik u trci bogalja, naš tužni maksimum. Ni jedan podsistem prevoza u Beogradu nije toliko osetljiv na političko okruženje kao BG:VOZ.
Na poslednjim izborima, svima puna usta metroa, a BG:VOZ se tek uzgred pominjao, i to sa par reči. A bukvalno, ako se uspostavi standard, pa makar i 20 minuta, a na preko 30km bar sat vremena, menja se način života, utiče se na urbanističko i prostorno planiranje. Recimo od Krnjače do Ovče možeš da izgradiš maltene potpuno novi grad sa srednjim školama, gradskom bolnicom, vrtićima, parkovima, savremenim konceptom predgrađa, umesto stihijske gradnje sa rušenjem prizemljuša za gradnju šestospratnica. Ako imaš takav normalan česti BG:VOZ, čak možeš razmotriti i da se napravi jedan od fakulteta koji kuburi sa prostorom u Krnjači sa studentskim domom. I recimo ta Tiršava 2, ako imaš BG:VOZ često, možeš da lociraš negde dalje, gde je dostup i autoputem i železnicom dobar, a ne u parking-pakao oko sadašnjeg Kliničkog centra. Jedna od takvih lokacija je Resnik ali UPS, zaboravili da na obilaznici naprave petlju za isključivanje.
Sada postoji eventualna šansa da se ponove BG izbori i spoje sa opštinskim. Velika šansa da se isprave neke nepravilnosti i dobijemo daleko pismeniju upravu, sa zdravim programom i kadrovskom rekonstrukcijom.
Kod mene staje 27, 27e, 46.