Hristiana
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 06.02.2023.
- Poruke
- 1.047
- Pohvaljen
- 1.678
Thanks46 до Хитне помоћи, пређеш ауто-пут и узбрдо Гучевском. неће три требати више од 7 минута да пређеш ту дистанцу
Onda presrednem sa 46 na 95?
Thanks46 до Хитне помоћи, пређеш ауто-пут и узбрдо Гучевском. неће три требати више од 7 минута да пређеш ту дистанцу
@Hristiana
Sa 46 presedneš na Mostarskoj petlji na 38L koji te vodi direktno do stanične zgrade Prokopa.
Da li 38 staje na istoj stanici kao i 46?@Hristiana
Sa 46 presedneš na Mostarskoj petlji na 38L koji te vodi direktno do stanične zgrade Prokopa. Uđeš u staničnu zgradu, ako nisi kupila kartu, kupiš na kartomatu ili šalterima za prodaju, koji su sa desne strane. Pored šaltera za prodaju karata se nalazi info put i tamo ih pitaš na koji peron treba da siđeš. Kada dobiješ informaciju (ako neko sa foruma zna može da kaže) i siđeš dole, uđeš u voz i ne izlaziš iz njega dok ti ne kažu da je poslednja stanica (ŽS NS).
E to je pravo pitanje i ono o čemu sam dosta pisao ovde.Ako živim na Mirijevu i hoću da idem za Novi Sad, koja mi je najlakša opcija?
Od Autokomande do Mostara 38L i 46 dele trasu i stajališta. 38L do 20h ima polaske svakog sata u 05min i 35min sa oba terminusa.Da li 38 staje na istoj stanici kao i 46?
Mislim da su ove dve varijante nebo i zemlja, prvo Vi ste u NS za 36 min iz Beograda, za svega 600 din (povratna 1000), a ako putujete češće, postoji i kartuca koja se zove SRB+ koja košta 800 din i važi godinu dana. Sa njom je još 30% na kartu. Cenovno je neuporedivo po meni.Thanks
Meni deluje da je ovo što predlažete slična varijanta kao kada bih išla za Zemun pa tamo čekala bus za Novi Sad. Otprilike dva i po sata će mi trebati da stignem i to je to. Cena autobuske i vozne karte pretpostavljam da je slična.
Pogledajte prilog 184949
Профил предузећа, Београдски сајам са потпуном одговорношћу
privatizacija.privreda.gov.rs
+ Renderi za škole iz inostranstva.Ма ко зна ко седи у прес бироима министарстава. Погледај само Шапићеве билборде где фале трамваји, аути возе левом страном, подвожњаци немају тротоаре већ само коловоз...
Odatle je i sinula ta fiks ideja. Kao da nema mesta iznad okretnice 44. Mislim da su se usprckali zbog zgrada okolo u svetlu eventualne duplikacije, ali ako ćemo istu već da izvodimo zbog gradskog prevoza onda ga možemo sprovesti posebnom trasom. Eto mesta za stanicu i na Senjaku i gde god. Recimo da može tunel da se spusti do Ruske, da se obezbedi paralelno presedanje ko na Lionel-Groulx u Montrealu (BG voz>metro) pa da metro ode ka Banovom a BG voz skrene ispod Save ka stanici Novi Beograd. Skuplje svakako, al može da primi i krak ka Blokovima sa odličnim taktom. Naravno cena je prava sitnica u odnosu na metro.Ultra poznata fotomontaza naseg forumasa Zidar koji je to uradio pre vise od 10 godina.
A prosto neverovatno da je zavrsila na sajtu ministarstva privrede.
Da se stave novi Flirtovi na BGvoz ne može ni u snu, em imaju malo vrata em dosta manji kapacitet. To je nemoguće.Боље да је тражио спуштање перона, да ставе нове ФЛИРТове на БГ воз, а РВР да пребаце за Пријепоље и Ниш са старим удобним седиштима.