Najmanji problem je sama pruga, to će sklepati za dve-tri godine ako krenu u projektovanje ove godine.
Aerodrom navodno treba da se poveže sa BG Vozom, dobro to je sasvim okej isto tako je odrađeno kao u Italiji(Rim), e sad na to postoji Leonardo Express koji saobraća na svakih 20-ak minuta, ide direktno Roma Termini - Aerodrom i uvek je pun. Na gradskoj verziji do aerodroma idu Hitachi double decker kompozicije od 5 vagona, a na LEX ide običan Alstom od 5 vagona.
Kao što svi znamo na BG Voz-u u Beograd-u glavna i jedina kompozicija je Gorbačov koji je raspad sistema i nije uopšte prihvatljiv za gradski saobraćaj vozova u 21. veku (primer nije level boarding itd.).
Treba nabaviti minimum 15 kompozicija koji su isključivo pravljeni za gradski saobraćaj(primer KISS 160/ Zurich S-Bahn) pojačati linije BG Voz-a koji će kada se napravi pruga do Surčina biti nategnut do granica pucanja sa tih 15 kompozicija, ali ajde makar da se pomerimo sa mrtve tačke i počnemo da koristimo pruge koje imamo.
Ako samo BG Voz bude saobraćao do Aerodroma, on će biti prepun u jutarnjim satima i popodnevnim kada se ljudi budu vraćali sa posla, a kad na to dodamo i ljude sa Aerodroma sa koferima tu će nastati opšti haos.
Zbog toga treba nabaviti 5 kompozicija samo za "Tesla Express" koji če imati mesta za kofere unutra i stajati na BGD Centar i Novi Beograd(pošto nam je BGD Centar odlično povezan sa gradskim prevozom).