spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.457
- Pohvaljen
- 17.626
Ova jedna pruga previse krivuda da bi bila konkurentna sa vremenom, potrebne su 2 pruge u vidu Y kraka.
Prestani da budes uvek negativan dosadan si kao proliv.Ма шта две пруге, дај одмах сто пруга.
Pruga ne bi isla Vojvodjanskom vec bi isla kroz padinu Bezanijske kose gde postoji jedan zeleni neizgradjeni pojas dugacak nekoliko kilometra sasvim pogodan da se tuda provuce pruga do Tosinog Bunara.
Pogledajte prilog 165425
Vodis prugu na ivici padini bezanijske kose, nije moguce i nije stabilno za takvu gradnju. Pre davanja takvih prdloga bi trabalo proveriti geolosku i topografsku gradu terena. Ovako mucis citalace sa ucrtanim linijama na dvodimenzonalnoj aerofoto podlozi gde je sve moguce. U realnosti nije. Ili vodis prugu na neogenskim naslagama ili na lesnoj terasi, nikako izmedu tih formacija.@Dosljak
Jos jedna mogucnost sa Y krakom i prugom do Obrenovca, ispravio sam severni krak da ide ka Dobanovcima kao sto si predlozio, u pravu si da treba da se opsluzi to naselje u produzeku kraka ka aerodromu.
Pogledajte prilog 165426
Evo i blize situacija na NBG
Pogledajte prilog 165427
Principijelno si u pravu ali u ovoj situaciji mi deluje da je daleko lakše i brže napraviti makar jednokolosečnu prugu od Zemunskog polja do aerodroma jel imaš bukvalno brisan teren bez smetnji uz jedno preskakanje auto puta nego da se rade tram šine kroz dobar deo gradskog tkiva. Uz to mislim da bi železnička veza ipak imala dugoročno bolji efekat u vidu dostupnosti centru grada preko Vračarakog tunela, kapaciteta, brzine i komfora.Инфраструктурно је лакше направити трамвај. Било која нова пруга која се надовезује на пругу Прокоп-Батајница је компликација због денивелисања.
Нису. Али с обзиром да ови које тренутно имамо користе за међуградски саобраћај, а намењени су за приградски саобраћај, могу се они употребити. Но, знајући праксу на нашој железници, очекујем да када стигну нови Флиртови, Горбачови полако оду у заборав и онда опет останемо на мање више бедном нивоу возних средстава за територију од 6.5 милиона становника.