Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa kako nisu imali u vidu da je jednokolosecna pruga kad su pravili red voznje?

Cemu uopste red voznje onda sluzi?
 
Наравно да су имали у виду. Али је та пруга за отпад и њено стање ће лако оборити сваки ред вожње.
 
Nije uopšte toliko problem jednokolosečna pruga, koliko je sama deonica zapuštena.
Signalno sigurnosni uređaji često su u kvaru, iskaču nove lagane vožnje, iskliznuća i ostali prekidi itd...
Do skora je sav tranzit išao tom deonicom, na svu sreću nekako su složili ka Krsni prugu pa je ostalo tek nekoliko trasa za teretne vozove, što čini organizaciju putničkog saobraćaja koliko toliko lakšu u odnosu na prošli period.
Mada po meni je taj BG:VOZ za Mladenovac bespotreban sa trenutnim stanjem i oduzima garniture koje su sada preko potrebne za druge stvari.
 
Znaci stanje pruge nisu uzeli u obzir?

Stvarno su galerija likova

Je l to znaci da svi vozovi iz ta 2 pravca manje vise kasne?

Nemojte zameriti sto ovako upadam kao padobranac sa 300 pitanja posle sto godina. Mnogo mi je krivo sto nam se zeleznica raspada i ne mogu da skapiram da niko u ovoj drzavi ne moze da dodje do zakljucka da je voz 10 puta bolje prevozno sredstvo od prevoza zvanog klackanje u autobusu
 
А не вреди ти ту много, ако би узели скроз стање пруге у обзир, морали би да направе ред вожње са "луфтом" као на Трансибирској железници. А то не може до Младеновца.

Слажем се да је та линија, са оваквим стањем пруге, беспредметна и плод популизма-весићизма. До Младеновца аутопутем није баш неко тешко "клацкање" у аутобусу.
 
Ako me sećanje dobro služi, neko deo pruge ka Mladenovcu je rekonstruisan u poslednjih 10 godina? ili sam izlapeo?
 
Vezano za liniju Karaburma (Mirijevo) - Makiš, tu imamo nekoliko gluposti i pogrešnih pretpostavki:
1) Pruga je zabačena u odnosu na samo naselje Karaburma. Saobraćajni značaj može biti veliki, ali ne i transportni. Saobraćajni značaj je zato što imamo mnogo veće tokove istočno i južno od Vukovog spomenika nego severno od istog, a Karaburma je tu najbliža lokacija za krajnju stanicu sa promenom smera.
2) Ako bi hteli vezati Mirijevo, tu je potrebna jako skupa infrastruktura, skuplja čak i od metroa (voz je teže vozilo, sa potrebnim većim profilom manjim dozvoljenim usponom/padom, većim minimumom poluprečnika krivine). Uz to koliko pravac pružanja pruga pokriva gradsko područje i tokove kretanja? Da li bi voz prilazio najkraćim putem? Potencijal javnoprevoznog pravca Višnjica-Mirijevo nije čak ni za nadzemni metro, već u najboljem slučaju za tramvaj.
3) U Belim Vodama je voz na samoj ivici naselja na brdu, ali uz dobro osmišljena presedanja može imati neki potencijal. Zato se Makiš nalazi u sred ničega, i na mestu gde niko normalan ne bi pravio naselje. Ako bi i zanemarili važnost vodoizvorišta, tada je opet bolje naselje uz prugu praviti u Ovči, Zemun Polju, Resniku, gde već imamo sve osim planskog razvoja orijentisanog na masovni prevoz.
4) Tek nešto dalje se nalazi izgrađena dvokolosečna pruga, kao i železničko zemljište gde je moguće dodati neki kolosek radi neometanog rada ranžirne stanice, veza sa obilaznicom, prilaznim putevima iz Obrenovca i Sremčice. Logičan kraj linije bi bila Otružnica.
5) Čak i ako se maksimalno dobro naprave presedanja, nema te prednosti koju ima Batajnica da se sa jednom frekventnom linijom može pokriti jako veliki deo grada neposredno i sa kratkim presedanjima. Linija bi povukla tek nekih, 20%-30% kretanja iz Obrenovca, Umke, Ostružnice, Sremčice i Železnika. Linija sledeća: Ostružnica P&R i bus - Železnik P&R i bus - Makiš -Bele vode - Rakovica - Karađorđev park - Vukov spomenik - Karaburma, imala bi opravdanje za interval samo pola sata. Ako i to skratiš do Makiša još gore/gluplje.

Što je najgluplje, ne dodvoravaju se makar ne nečim diretno korisnim čak ni biračima iz Železnika, Sremčice, Umke, Obrenovca i Ostružnice.
 
Red vožnje iz 2002. godine.
IMG_20230520_102221.jpg
 
Pančevo je nekada moglo imati skoro 40 vozova dnevno do Beograda(svi polasci Beovoza+vršački i zrenjaninski regio+međunarodni voz iz Bukurešta) i sa jednokolosečnom prugom, samo bez Jajinačkog Klana na vlasti i njegovog reketaškog preduzeća Pantransport :kum::mad:
 
Pančevo je nekada moglo imati skoro 40 vozova dnevno do Beograda(svi polasci Beovoza+vršački i zrenjaninski regio+međunarodni voz iz Bukurešta) i sa jednokolosečnom prugom, samo bez Jajinačkog Klana na vlasti i njegovog reketaškog preduzeća Pantransport :kum::mad:

У време зенита Беовоза нису постојали возови из Београда за Вршац и Зрењанин. Били су возови из Панчева за Зрењанин, а за Вршац дуги низ година, осим међународног за Букурешт није било возова уопште, а и кад је било, било је 2 шинобуса дневно Панчево - Вршац. Директни возови Београд - Вршац су уведени тек доласком руских ДМВ. Такође, међународни за Букурешт није стајао нигде између ГЖС и Панчева, једно време је ишао око Калемегдана, а једно време до Новог Београда па окрет локомотиве око воза, па преко Прокопа и Вуковог споменика (без стајања) за Панчево, тако да је био поприлично бескорисан за путнике за Панчево, јер му је требало преко 40 минута од ГЖС до Панчево Главне иако нигде није стајао.

Но, ни то не мења поражавајућу чињеницу да је било вишеструко више полазака за Панчево тада на једноколосечној прузи, него сада на двоколосечној.
 
Ako se dobro sećam, još u eri Beovoza je postojao šinobus Dunav Stanica-Zrenjanin/Kikinda koji je stajao i na Dunavskom Koloseku, njime se moglo putovati do Pančeva Glavne paralelno sa Beovozom. Starim šinobusom 812 sam se vozio do Zrenjanina 2014. godine, ne znam kada je tačno ukinut. Mislim da je u to vreme još uvek bilo Beovozova na relaciji Dunavski Kolosek-Pančevo Vojlovica i da su pred ukidanje imali 12-13 polazaka dnevno, duplo više od današnjeg mučenog Panvoza.
 
Ako se dobro sećam, još u eri Beovoza je postojao šinobus Dunav Stanica-Zrenjanin/Kikinda koji je stajao i na Dunavskom Koloseku, njime se moglo putovati do Pančeva Glavne paralelno sa Beovozom. Starim šinobusom 812 sam se vozio do Zrenjanina 2014. godine, ne znam kada je tačno ukinut. Mislim da je u to vreme još uvek bilo Beovozova na relaciji Dunavski Kolosek-Pančevo Vojlovica i da su pred ukidanje imali 12-13 polazaka dnevno, duplo više od današnjeg mučenog Panvoza.

Причам о много ранијем периоду, тј. периоду из које је ред вожње који је Пумба ставио - 2002. година.
 
И Батајници након доласка БГвоза неколико десетина путника претрчава шине и не иде кроз подземни пролаз.
 
Ограда 3,5м. И решен проблем

Сад се сетих призора из Загреба (где постоји ограда између колосека), жене са два велика кофера која излази из воза са супротне стране перона, пребацује кофере преко ограде и прескаче је. Људи су често морони.

Два чика милицајца и неколико десетина казни. Кад могу на пешачким прелазима где је безбедније прећи на црвено него на зелено због бочних скретања, могу и овде где је опасност неупоредиво већа. Боље да платиш него да погинеш. А већ се дешавало.
 
Poslednja izmena od urednika:
Vise je, ali da sad ne licitiram. Problem je u tome sto se stvori guzva na ulazu u prolaz i oni koji zure na bus preskoce sine. Svakako treba kaznjavati dok se ne opamete
 
Vise je, ali da sad ne licitiram. Problem je u tome sto se stvori guzva na ulazu u prolaz i oni koji zure na bus preskoce sine. Svakako treba kaznjavati dok se ne opamete
Rade to i na stanici tošin bunar. Mislim da je ograda ok rešenje. Za kompletne idiote, ipak, nikad nema rešenja :)
 
Vrh