Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ta stanica ne postoji ni u jednom planu i neće biti građena, više puta je podvučeno.

Zar stajalište Bulevar umetnosti nije na mapama PGRŠS bilo ucrtano između Tošinog i stanice NBG?

Tri službena mesta na po 900 metara jedno od drugih?
Malo mi to sve hilarijus.

Nađoh na internetu plan gde se vidi pomenuta stanica. Ne mogu sada da kopam i tražim mapu među dokumentacijom koju imam na nekoliko DVD - a, ali znam da sam u primedbama za Javni uvid za I fazu dao primedbu na pomenutu stanicu kako je nepotrebna, jer bi voz tu samo gubio vreme i ne bi mogao kompletan potencijal da ostvari na NBG - u.

pruga_zemun_nacionalni_stadion_021023_tw1024.png
 
Tri službena mesta na po 900 metara jedno od drugih?
Malo mi to sve hilarijus.
Da, od Sajma do Vuka pre izbacivanja Makenzijeve bilo još pet na oko 900m (te dve s tri međustanice Prokop, K. park i Makenzijeva na manje od 4km).

Mislim da su (osim popunjavanja rupe u metro mreži sistemom sličnih karakteristika na posmatranoj deonici) pokušali da natrpaju duplo više stanica iz istog razloga kao što je nekad učinjeno s famoznim Belamom, da u cilju prevoženja većeg broja putnika (čitaj udela u sklopu JGP) manjim garniturama obezbede češću (i veću) razmenu putnika na štetu srednje brzine.

Ne možemo napraviti od S-Bahna U-Bahn.
Upravo. Svaki ima svoju namenu. Uloga gradsko-prigradske železnice je da uz dovoženje komutera u grad omogući i brze veze unutar samog grada (uz to da obezbedi prrčice između sporijih metro linija) i bez regionalnog metroa. Novi čvor bi kao značajno podzeman uz određene modifikacije mogao postati supstitucija za isti.

Nađoh na internetu plan gde se vidi pomenuta stanica. Ne mogu sada da kopam i tražim mapu među dokumentacijom koju imam na nekoliko DVD - a, ali znam da sam u primedbama za Javni uvid za I fazu dao primedbu na pomenutu stanicu kako je nepotrebna, jer bi voz tu samo gubio vreme i ne bi mogao kompletan potencijal da ostvari na NBG - u.

pruga_zemun_nacionalni_stadion_021023_tw1024.png
Ima je i na Urbelovom sajtu bez naziva (u ravni sa trasom M2 u Oml. brigada), ali mislio sam na ovu.
 
Кад буду 4 колосека, нема разлога да не стаје ту, веома је атрактивна позиција, покрива од Делта ситија до Меркатора пешке. Овако како је, не.
 
Evo saće čim dva tunela kroz Bežaniju budu izgrađena koju blokira planirana izgradnja Tempo kule, napravljen novi most za 2 koloseka i napravljeni dodatni koloseci.
 
Причо Весић ових дана да ће бити "проширени колосеци" до Батајнице, каже и укрштање БГ воза и метроа код Газеле...
 
Требало је у старту радити НБГ-Тошин бунар са 4 колосека, и заједно са тим надвожњак тј. пробијање насипа за спајање булевара, чишћење нехигијенског насеља код Тошиног бунара, и стајалишта Тошин бунар и др Агостина Нета да буду тачно изнад саобраћајница на надвожњаку са приступима са обе стране улица. Спољни колосеци БГ воз, средњи остала железница, и тако док БГ воз стане после НБГ код Агостина Нета, Соко га већ заобилази и шиба даље право у тунел ка Земуну без стајања.
 
Јесте, само, ако буду спољни колосеци БГ:воз а средњи остала железница, онда треба да копамо две засебне тунелске цеви са по једним колосеком у продужетку кроз Бежанијску косу? Не би морало, али би то онда тражило још земљишта око пруге за другачије кривине и сигурно прекид било ког саобраћаја на дужи рок, док се нове везе око Тошиног бунара не направе.

Биће занимљиво, чекамо пројекат.
 
Јесте, само, ако буду спољни колосеци БГ:воз а средњи остала железница, онда треба да копамо две засебне тунелске цеви са по једним колосеком у продужетку кроз Бежанијску косу? Не би морало, али би то онда тражило још земљишта око пруге за другачије кривине и сигурно прекид било ког саобраћаја на дужи рок, док се нове везе око Тошиног бунара не направе.

Биће занимљиво, чекамо пројекат.

Mislim da je baš to i planirano. 2 jednokolosečne cevi levo i desno od postojeće.
 
Ako se radi nova dvokolosečna cev onda mora i galerija da se pravi za preskajanje koloseka kako bi se ispoštovali pravci kretanja. Nešto poput one galerije kod Batajnice.
 
Inače, utisak mi je da je momak koji se javio da govori u jutarnjem programu N1 juče malo preleteo problematiku, video koliko su vozovi stari, a onda se javio da komentariše shodno generalnoj žalopojka retorici United Grupe.
 
Voz koji polazi iz Prokopa za Resnik u 16h prazan dolazi 15 minuta pre toga iz Zemuna do Prokopa!
Zar nisu mogli da naprave da usput pokupi putnike u Zemunu, na Tošinom i NBG, pa da produži za Resnik?
 
Јесте, само, ако буду спољни колосеци БГ:воз а средњи остала железница
Iz uslova za projekat možemo naslutiti da će unutrašnji biti BG voz a spoljni ostala železnica. Prvo zbog terminiranja BG voza u Bataji koje mora biti na središnjim kolosecima, drugo zbog terminiranja BG voza u Zemunu koje je pogodnije sa srednjih koloseka, a treće iz uslova da spoljni koloseci budu za 160km/h.

Ono što je po meni veliki promašaj je nekoordinacija izrade projekta pruge za aerodrom sa projektom dodavanja dva koloseka. Najveći problem vidim u tome što će se seći putanje pruge za Aerodrom i Batajnicu pri izlasku iz stanice Zemun polje. Voz koji ide središnjim kolosecima će morati da pređe preko spoljašnjeg da bi otišao kao aerodromu. To znači da blokira taj kolosek okvirno 3 minute pre i 3 posle. Kako je planirano da ka aerodromu postoji voz na svakih 15 minuta, to je 4*6=24 minuta u satu kada spoljni kolosek ne može da se koristi. Odnosno u prevodu, bacili smo 40% kapaciteta novog koloseka u startu zbog katastrofalne projektantske prakse da se gleda samo jedan korak unapred i srlja za EXPO.

Bez potrebe smo stvorili situaciju da nam u Bataji treba BG voz unutra, u Zemun Polju napolju, u Zemunu unutra. A moglo je drugačije, ali gotovo sad. Ko je bio na tom javnom uvidu zna koliko im gori pod nogama da se pruga za Expo napravi po bilo koju cenu što pre i što jednostavnije, pa koliko god da nas to koštalo kasnije za ispravljanje.

Jedini način da se ovo racionalno reši (bez dogradnje 4 galerije na novoj pruzi) je se batali potpuno koncept da su jedni koloseci za ovo a drugi za ono. Moraće se koristiti sva 4 za šta god je zahtev reda vožnje u tom trenutku.

Iz samostalne izrade grafikona moglo bi se prejudicirati da će to podrazumevati IC i 3 ravnomerno raspoređena regio-bgv snopa na jednom koloseku, a sve ostalo "što prelije" na drugom. Kapaciteta ima, umetnost će biti zadržati pravilan takt i za Batajnicu, i Aerodrom, i Šid, i Novi Sad IC i Novi Sad regio, plus za sve što dolazi da terminira u Zemun sa juga.

Ako se radi nova dvokolosečna cev onda mora i galerija da se pravi za preskajanje koloseka kako bi se ispoštovali pravci kretanja. Nešto poput one galerije kod Batajnice.
Ne mora, mogu dva koloseka u jednom tunelu da se koriste ka severu a dva koloseka u drugom ka jugu. Ostalo sve se reši izvan tunela. Ovo ističem samo teorijski, jer svejedno nije u planu da se tako radi.
 
Voz koji polazi iz Prokopa za Resnik u 16h prazan dolazi 15 minuta pre toga iz Zemuna do Prokopa!
Zar nisu mogli da naprave da usput pokupi putnike u Zemunu, na Tošinom i NBG, pa da produži za Resnik?
Kako je odavno još 2012. struka kapitulirala, i prepustila se diktatu iz Partije, i njihove proizvoljne organizacije, tamo treba postavljati pitanja. A ako bi i po struci i logici, iz Zemuna bi u 15 pošao za Ovču, u 16 iz Ovče za Resnik i oba polaska bi imala dovoljno svojih putnika. To su sati vršnog opterećenja. Još bolje, taj dnevni odlazak u Zemun za servisiranje bi bio ranije, i iz Zemuna krenuo ranije da se pokrije tom garniturom sve od 13h do 18h.
 
Iz uslova za projekat možemo naslutiti da će unutrašnji biti BG voz a spoljni ostala železnica. Prvo zbog terminiranja BG voza u Bataji koje mora biti na središnjim kolosecima, drugo zbog terminiranja BG voza u Zemunu koje je pogodnije sa srednjih koloseka, a treće iz uslova da spoljni koloseci budu za 160km/h.

Ono što je po meni veliki promašaj je nekoordinacija izrade projekta pruge za aerodrom sa projektom dodavanja dva koloseka. Najveći problem vidim u tome što će se seći putanje pruge za Aerodrom i Batajnicu pri izlasku iz stanice Zemun polje. Voz koji ide središnjim kolosecima će morati da pređe preko spoljašnjeg da bi otišao kao aerodromu. To znači da blokira taj kolosek okvirno 3 minute pre i 3 posle. Kako je planirano da ka aerodromu postoji voz na svakih 15 minuta, to je 4*6=24 minuta u satu kada spoljni kolosek ne može da se koristi. Odnosno u prevodu, bacili smo 40% kapaciteta novog koloseka u startu zbog katastrofalne projektantske prakse da se gleda samo jedan korak unapred i srlja za EXPO.

Bez potrebe smo stvorili situaciju da nam u Bataji treba BG voz unutra, u Zemun Polju napolju, u Zemunu unutra. A moglo je drugačije, ali gotovo sad. Ko je bio na tom javnom uvidu zna koliko im gori pod nogama da se pruga za Expo napravi po bilo koju cenu što pre i što jednostavnije, pa koliko god da nas to koštalo kasnije za ispravljanje.

Jedini način da se ovo racionalno reši (bez dogradnje 4 galerije na novoj pruzi) je se batali potpuno koncept da su jedni koloseci za ovo a drugi za ono. Moraće se koristiti sva 4 za šta god je zahtev reda vožnje u tom trenutku.

Iz samostalne izrade grafikona moglo bi se prejudicirati da će to podrazumevati IC i 3 ravnomerno raspoređena regio-bgv snopa na jednom koloseku, a sve ostalo "što prelije" na drugom. Kapaciteta ima, umetnost će biti zadržati pravilan takt i za Batajnicu, i Aerodrom, i Šid, i Novi Sad IC i Novi Sad regio, plus za sve što dolazi da terminira u Zemun sa juga.


Ne mora, mogu dva koloseka u jednom tunelu da se koriste ka severu a dva koloseka u drugom ka jugu. Ostalo sve se reši izvan tunela. Ovo ističem samo teorijski, jer svejedno nije u planu da se tako radi.
Волео бих да не верујем у ово што си написао, али... Надам се да ће ипак денивелисати све у Земун пољу. Макар то.

Ово би значило и да би нови колосеци морали да иду око перона на Тошином бунару, и на било ком стајалишту. Да ли је то изводљиво?
 
Сећам се кад су ови зајахали на власти пре 12 година прво што су најавили је ширење бг воза, заокружен систем и нове возове и да сам овде писао како је то позитиван помак ако остваре ишта од тога.

12 година касније - Апсолутно ништа нису урадили по том питању осим што су проредили такт.
 
Па и јесу сви исти. Свако је одрадио свој део посла на тему уништења јавних услуга, И то се најбоље види баш по градској железници.

Од 2000е на овамо беовоз је уништен а оно што је преживело рибрендирано је као бг:воз
 
Vrh