Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ako se budu kupovale nove garniture mislim da bi uzor trebao da bude RER iz Pariza. Kompozicije na sprat, velika vrata na svakih nekoliko metara i često idu dve kompozice spojene. Jedina mana im je što su mnogo ružni na oko :)
Ligne_de_Nanterre_a_Sartrouville_-_Viaduc_de_Nanterre_-_MI09_-_Avril_2012_%284%29_cropped.jpg

мени се чини да је овај бољи:

Regio2N_003XL_en_gare_de_Longueau.jpg


Regio 2N, 8 модула је мање од 100 метара, а баш је прављен за градску железницу
 
Dovoljno je i ovako nešto na kraćim deonicama, Newag Typ 39WE. Dvospratni bi najviše odgovarali za Lazarevac i Mladenovac.
gf-W8mW-84EK-hzoV_nowe-pociagi-wkd-newag-39we-664x442.JPG

 
Još bolje, ne bih ni ja da zagovaram prisvajanje BG:Voza od strane JP u Beogradu. Neka onda Srbija voz u svoju aplikaciju uvrsti i BG voz, njegov red vožnje, stanice i sve potrebne informacije, kao što je to urađeno i na web sajtu SV i neka omogući opciju kupovine karte, kao i za ostale rute. Time ćemo pospešiti vidljivost BG voza u očima korisnika gradskog prevoza. Ovako, postoji velika doza ignorisanja BG voza od strane SV. Kontraporduktivno ako mene pitate. A i možda je i bolje izbeći "pokušaje" saradnje između naših javnih preduzeća, retko se to završi uspešno.
Како тачно мислиш да апликација за међумесни превоз (апликација „Србијавоз“) поспеши коришћење градског превоза? Корисници градског превоза не користе апликацију „Србијавоз“ већ апликацију „Београд плус“, преко које могу да се купе карте које важе у свим видовима градског превоза (БГ воз, трамваји, тролејбуси и аутобуси), али не могу и да види где се налази воз, што би било логично пошто може да се види локација осталих возила јавног превоза.
Коришћење БГ воза може да се поспеши увођењем више полазака, а то је немогуће без куповине нових гарнитура и вероватно додавања два колосека од Прокопа до Батајнице.
Више би путницима Србијавоза и самом Србијавозу значило да постоје возне карте које укључују и БГ воз (нпр. Нови Сад - Прокоп + Прокоп - Панчевачки мост) него што би значило путницима градског превоза и Граду Београду да преко апликације „Србијавоза“ може да се купи карта за БГ воз.
 
Како тачно мислиш да апликација за међумесни превоз (апликација „Србијавоз“) поспеши коришћење градског превоза? Корисници градског превоза не користе апликацију „Србијавоз“већ апликацију „Београд плус“, преко које могу да се купе карте које важе у свим видовима градског превоза (БГ воз, трамваји, тролејбуси и аутобуси), али не могу и да види где се налази воз, што би било логично пошто може да се види локација осталих возила јавног превоза.
Коришћење БГ воза може да се поспеши увођењем више полазака, а то је немогуће без куповине нових гарнитура и вероватно додавања два колосека од Прокопа до Батајнице.
Више би путницима Србијавоза и самом Србијавозу значило да постоје возне карте које укључују и БГ воз (нпр. Нови Сад - Прокоп + Прокоп - Панчевачки мост) него што би значило путницима градског превоза и Граду Београду да преко апликације „Србијавоза“ може да се купи карта за БГ воз.
Da GSP operiše BG vozom ovo sve bi imalo smisla, ovako s obzirom da je to SV, od njih očekujem da na svojim digitalnim platformama stvore bolju vidljivost BG voza. Kao, što za res vožnje Bg voza ideš na sajt Srbija Voza, a ne na neki lokalni (gradski) sajt. Gle, ja se slažem poptuno sa tvojim predlogom, u svakom smislu. O novim garniturama i ostalom si u pravu, to je ono glavno što će ovaj vid prevoza učiniti atraktivnim. Ali mi ovde, tj. ja, pričam o nečemu drugom. Zato insistiram na toj "digitalnoj vidlivosti" BG voza na aplikacija za transport. Da li će to biti Beograd Plus, Srbija Vozaplikacija ili Google Maps aplikacija, nije važno. Ono šro je važno jeste da kada planiraš put od tačke A do tačke B, BG voz nije apsolutno ingorisan.

I da za početak je potrebno insistirati da se BG voz uvrsti u Google mape.
 
Dobio sam informaciju da se radi na uvođenju BEOVOZA na Google mape. kad je izašao ovaj članak, odmah sam pisao, i neslužbeno sam dobio da se "radi".

Inače ovaj servis dolje je fantastičan. Sad vidiš tačno gde je prevoz na mapi, i možeš da se manje nerviraš ako 3 minuta nije 3 minuta jer znaš gde je :D


Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Dobio sam informaciju da se radi na uvođenju BEOVOZA na Google mape. kad je izašao ovaj članak, odmah sam pisao, i neslužbeno sam dobio da se "radi".

Inače ovaj servis dolje je fantastičan. Sad vidiš tačno gde je prevoz na mapi, i možeš da se manje nerviraš ako 3 minuta nije 3 minuta jer znaš gde je :D


Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
BRAVO, izuzetno mi je drago što što čujem da se ovakve inicijative pomeraju u pravom smeru!
 
Meni se generalno svideo ceo koncept javnog prevoza u Parizu, posebno RER vozovi. Validiraš se i na ulazu i na izlazu sa stanica ali je tako napravljeno da to ide ekstremno brzo čak i kada većina ima papirne karte. Početne stanice gradskih buseva su kod RER stanica (van samog centra), na svakoj stanici postoji druge linije i sl. Sve ide jako brzo čak i u špicevima kada ogroman broj ljudi putuje. Neke ideje bismo mogli lako da preuzmemo od njih i primenimo u sistemu BG prevoza.
 
Доћи ће нам сами, пошто ће београдским метроом управљати париски ГСП.

А иначе, све то тамо последњих година функционише лошије него пре.
 
БГ воз је део система градског превоза Града Београда а Панчево је други град.
Панвоз је буџевина која треба да замаже очи.
Највоље решење је пуштање возова Панчево - Београд - Нови Сад (продужавање појединих полазака НС - БГ до ПА) Панчево - Инђија/Пазова и враћање возова Зрењанин - Панчево - Београд.
Тиме би Панчево имало везу са Београдом на сат времена.
 
Треба али веза железницом између Панчева и Београда највише зависи од броја полазак између Београда и Вршца и Београда и Зрењанина.
Панвоз који иде до панчевачког моста је привремено решење.
Неупоредиво боље решење су линије СВ које омогућавају везу Панчева са што већим бројем станица у БГ чвору а то су планиране линије ПА - НС и ПА - Инђија/Пазова.
Колико пари возова ће саобраћати на тим линијама не знам али вероватно рачунајући обе линије више од 6.
Уз враћање минимум 4 пара возова БГ - ЗР добија се најмање 16 пари возова ПА - БГ.
 
Кад беше термин за увођење полазака Панчево-НС и Панчево-Инђија? Након доласка нових 413?
 
Кад беше термин за увођење полазака Панчево-НС и Панчево-Инђија? Након доласка нових 413?
Да. То је помињао Булајић из СВ.
Када стигну флиртови иде ПА - Инђија/Пазова, ПА - НС, НС - Бар, Шид/Митровица - НС, када се пусти Ниш - Брестовац возови Ниш - Лесковац, у плану Ниш - Алексинац.
Према његовим речима очекује се да гарнитуре стигну до краја године или до краја првог квартала следеће године.
За Краљево није поменуо ништа, да ли Краљево - Пожега и даље возе 711?
 
Poslednja izmena:
Meni se generalno svideo ceo koncept javnog prevoza u Parizu, posebno RER vozovi. Validiraš se i na ulazu i na izlazu sa stanica ali je tako napravljeno da to ide ekstremno brzo čak i kada većina ima papirne karte. Početne stanice gradskih buseva su kod RER stanica (van samog centra), na svakoj stanici postoji druge linije i sl. Sve ide jako brzo čak i u špicevima kada ogroman broj ljudi putuje. Neke ideje bismo mogli lako da preuzmemo od njih i primenimo u sistemu BG prevoza.
...na primer, da ako je železnička stanica istorijski bila u centru grada, gradnjom RER učiniš da ona bude još bliže. Staro rešenje opsluge ključnih lokacija ne rešavaš ukidanjem opsluge ključne lokacije već funkcionalnim integrisanim rešenjima i u saobraćajnom i u urbanističkom smislu.

A vezano za Tošin bunar. Jedan od principa projektovanja brzog masovnog prevoza je da ako nećeš da ubijaš brzinu sa čestim stanicama, obezbeđuješ maksimalnu pešačku dostupnost i maksimalno lako presedanje. Crnom bojom je ono što je maksimum CIPonaprednog projektovanja. ljubičastom produžetak kako bi se normalno primali dupli Stedleri, a žutom sistem pasarela kako bi se ostvarila maksimalno laka i bezbedna pešačka kretanja i presedanja. To je funkcionalna šema, a anketnim konkursom bi mogla da se izvuku jako atraktivna rešenja.
Vozdovac — копия.jpg
 
Vrh