Na delu kod aerodroma plavi pravougaonik naznačen, morao bi da bude tunel, nacrtao si trasu preko RESA obe piste aerodroma, što nije dozvoljeno jelte. Zaboravljate ograničenja pri projektovanju u zoni aerodroma. Koliko vidim išli su logikom da naprave ne liniju do aerodroma nego do stadiona i na dalje bez izgradnje skupih objekata(tunela) zbog brzine izgradnje. Kako na delu ANT - Zemun Polje po planu postoji samo 1 stanica na tom delu će i biti najveća brzina i najbrže će se preći.
Pogledajte prilog 169499
Molim Vas nemojte jer se blamirate
Crvena trasa nije moguca nikako...
Mnogo puta sam na forumu pisao o ovome, kako
@Пантограф sam kaže. Da li ćeš iz BG da ideš za NS preko ZR? Zašto ne? Ali zato si za to da od recimo Autokomande ideš na aerodrom preko Zemun Polja i Dobanovaca... Ako ideš kolima, svesno misliš o tome da je to više kilometara, goriva, ulja, guma, a ako produžiš šinskim prevozom ništa se ne gubi čak ni vreme?
U ovom slučaju nisam eksplicitno naveo pruga po standardima nacionalne železnice.
Varijanta1: LRT, iznad Vudrua Vilsona, Milutina Milankovića, Vojvođanske na stubovima sa Vmax 90km/h i relativno proređenim stajalištima, potpuno bez tunela, sa prelaskom Save na mostu koji bi menjao Stari železnički. Podvarijanta Nikole Dobrovića na Bežanijsko groblje sa rušenjem "arhitekture 90-tih" na jugoistočnom kraju piste. Vreme putovanja Ekonomski fakultet-Aerodrom 30 minuta.
Varijanta 2: Premetro normalnog koloseka na Jurija Gagarina, sa ukopavanjem tramvaja na nekim prometnijim raskrsnicama, na nekim drugim prioritet na raskrsnici, od Ž.St. NBG trasa na stubovima do Arene i posle ka Hajatu, dodatak Brankovom(kao u metro planovima do 2014.) usmerenim na podzemne stanice Kosančićev venac i Trg republike. Za to vreme odatle ka centru Zemuna trasa na stubovima preko Zorana Đinđića ili Mihajla Pupina. Vreme putovanja Kosančićev venac-Aerodrom 30 minuta.
Varijanta 3: Železnička pruga: Sajam - Novi dvokolosečni železnički most na mestu starog - severno proširenje Železničke stanice Novi Beograd - 4 koloseka NBG-Tošin Bunar - tunel ispod Nikole dobrovića do Partizanske avijacije - Kvantaš - rušenje "Arhitekture 90-tih" ili plitak tunel ispod jugoistočnog kraja piste, aerodrom. Sajam-Aerodrom 20 minuta. Skuplja, i zahtevnija, ali omogućava u daljoj razradi vozove tipa Subotica - Novi Sad - Aerodrom - NBG - Sajam - Rakovica - Valjevo Užice i jako razvijen sistem direktnih vozova.
Varijanta 4: Napredna Zemun polje Aerodrom, sa putovanjem Prokop - Aerodrom 30 minuta, bez ijedne (bar za sada), jake i integrisane lokacije na naseljenijoj desnoj obali Save, bez izvesnog povećanja kapaciteta pruge istočno od Zemun Polja, sa uslugom koja će biti na uštrb mogućnosti frekventnijih vozova za Batajnicu, sa nikakvom dodatnom pokrivenošću naselja uzput, dvostruko većim operativnim troškovima nego sve ostale varijante.
Varijanta 5: kompromisno-furumaška sa vezom preko Ž.St.Zemun. Kraća je od napredne 5-6 kilometara, brža 5-6 minuta, podjednako brzo izvodljiva ali ne i jeftinija, "železnička petlja" u Zemunu nije neizvodljiva, ali bi zahtevalo ozbiljne izmene u samoj Ž.St.Zemun. Manji negativni uticaj na BG:VOZ za Batajnicu nego u naprednoj varijanti. Ali opet, brzi saobraćaj na levoj obali Save ostaje na dva jadna koloseka preko Tošinog bunara i Visećeg železničkog mosta. Operativni troškovi su i dalje dosta viši, kapacitet manji i pokrivenost grada manja nego u prve tri varijante.
Izvinjavam se svima kojima nisam bio jasan time što sam u svom prethodnom postu bio prekratak.