Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Технички, да ли је лакше одрадити денивелисано укрштање у тунелима као што се случај са трианглом па да пруга ка аеродрому крене негде иза Радио фара?
 
Па то већ имамо код Прокопа. Али овде смо закаснили.

@Прле
Како "код нас нема ниједна"? Прокоп ти је денивелисана петља (подземна), као и веза Врачарског са тунелима Карабурма, Стара Пазова.
 
Е онда лепо ту урадити денивелисање, да се пруга одваја од Тошиног бунара.
Још да има памети, па да иде од аеродрома ка Батајници и да Соко свраћа на аеродром.
 
Evo i sazvakano za glasace koji samo gutaju

33 je postalo 18km, a brzina ce da bude 120km/h i pored 10 stanica :ROFLMAO:
Šta ova sanitarna hartija zvana Bljuc lupeta da je "novi kontingent Štadlera nedavno pristigao u Srbiju" ? Rok za dolazak prve garniture iz narudžbine je 17. avgust, a izgleda da će i ona stići tek tokom septembra.
 
Šta ova sanitarna hartija zvana Bljuc lupeta da je "novi kontingent Štadlera nedavno pristigao u Srbiju" ? Rok za dolazak prve garniture iz narudžbine je 17. avgust, a izgleda da će i ona stići tek tokom septembra.
I da ne bude posle kmečanja...
Tek će u saobraćaj posle test vožnji i homologaciju.
Znači NE u septembru. ☝️☝️☝️
 
Na delu kod aerodroma plavi pravougaonik naznačen, morao bi da bude tunel, nacrtao si trasu preko RESA obe piste aerodroma, što nije dozvoljeno jelte. Zaboravljate ograničenja pri projektovanju u zoni aerodroma. Koliko vidim išli su logikom da naprave ne liniju do aerodroma nego do stadiona i na dalje bez izgradnje skupih objekata(tunela) zbog brzine izgradnje. Kako na delu ANT - Zemun Polje po planu postoji samo 1 stanica na tom delu će i biti najveća brzina i najbrže će se preći.
1691587672576.png
 
Na delu kod aerodroma plavi pravougaonik naznačen, morao bi da bude tunel, nacrtao si trasu preko RESA obe piste aerodroma, što nije dozvoljeno jelte. Zaboravljate ograničenja pri projektovanju u zoni aerodroma. Koliko vidim išli su logikom da naprave ne liniju do aerodroma nego do stadiona i na dalje bez izgradnje skupih objekata(tunela) zbog brzine izgradnje. Kako na delu ANT - Zemun Polje po planu postoji samo 1 stanica na tom delu će i biti najveća brzina i najbrže će se preći.
Pogledajte prilog 169499
Сигурно то није заборавио, пошто је бар три пута на форуму писао да би ту морао тунел, а да се ја сећам.

А за стадион "Грета Тунберг" - тек је траса повољна... Иако живим поред станице НБ, увек бих сео у кола, у конкуренцији такве шарганске осмице. И идеја повезивања Београда и Обренвца преко Земун поља је... таква да аутомобил лајкс дис.

Али, треба рећи да варијанта са тунелом испод Б. косе никада није ни била опција, овде је само продужена вожња у односу на рачвања од Земуна, а то је мање страшно.
 
Боље да уведу мали метро до аеродрома и Обреновца преко нове магистрале НБГ-Сурчин.
 
Ако мислиш на аутобус, уз 3.500 паркинг места за "Грету Тунберг" требало би им још једно 200 аутобуса, да опслуже већу утакмицу... То је кад се црта по папиру, а не размишља се да нпр. на Маракану, једнаког капацитета, пола људи дође пешке. Амбициозност целог пројекта захтева и нпр. трамвај од Блока 45. Разумевање урбанизма екипе Синише Малог је одвећ познато. И тај воз ће да се распада у случају велике посете (да молимо Бога да нам стадион буде, у најгорем случају, полупразан), а неће бити помоћи до доградње колосека од Земуна до... Сајма.
 
Већ смо видели да та екипа воли аутобусе :)
 
Molim Vas nemojte jer se blamirate :) Crvena trasa nije moguca nikako...

Наравно да је могућа. Али пре други шински систем. И то На естакадама и под земљом у плитком ископуСа минималним трошковима експропријације. И без да се засипају оранице.
 
Јел то значи да на простору ранжирне у Земуну нема довољно места да се одради петља?
 
Па то већ имамо код Прокопа. Али овде смо закаснили.

@Прле
Како "код нас нема ниједна"? Прокоп ти је денивелисана петља (подземна), као и веза Врачарског са тунелима Карабурма, Стара Пазова.
Па ето испаде једна. Толико једна да има и свој назив. "БГЧвор".

Генерално мислим да би требали више да се напнем и освојимо технологију изградње путева и железничких пруга на стубовима
 
6) Ništa od ŽS Sajam ali je ostavlljen koridor koji je bio označen kao "zelena površina" bukvalno po trasi pruge.
Celokupna trasa pruge Topčider-Beograd glavna, i obilazna pruga preko Donjeg grada do Pančevca je trebalo da bude prenamenjena u "linijski park," ali je onda deo kroz Topčider prenamenjen za izmeštanje Bulevara Patraijarha Pavla. Mislim da nisu znali šta da rade sa tim zemljištem, ali je i ovo ok ako zapravo naprave i stazu za bicikle.
 
Na delu kod aerodroma plavi pravougaonik naznačen, morao bi da bude tunel, nacrtao si trasu preko RESA obe piste aerodroma, što nije dozvoljeno jelte. Zaboravljate ograničenja pri projektovanju u zoni aerodroma. Koliko vidim išli su logikom da naprave ne liniju do aerodroma nego do stadiona i na dalje bez izgradnje skupih objekata(tunela) zbog brzine izgradnje. Kako na delu ANT - Zemun Polje po planu postoji samo 1 stanica na tom delu će i biti najveća brzina i najbrže će se preći.
Pogledajte prilog 169499
Molim Vas nemojte jer se blamirate :) Crvena trasa nije moguca nikako...
Mnogo puta sam na forumu pisao o ovome, kako @Пантограф sam kaže. Da li ćeš iz BG da ideš za NS preko ZR? Zašto ne? Ali zato si za to da od recimo Autokomande ideš na aerodrom preko Zemun Polja i Dobanovaca... Ako ideš kolima, svesno misliš o tome da je to više kilometara, goriva, ulja, guma, a ako produžiš šinskim prevozom ništa se ne gubi čak ni vreme?

U ovom slučaju nisam eksplicitno naveo pruga po standardima nacionalne železnice.
Varijanta1: LRT, iznad Vudrua Vilsona, Milutina Milankovića, Vojvođanske na stubovima sa Vmax 90km/h i relativno proređenim stajalištima, potpuno bez tunela, sa prelaskom Save na mostu koji bi menjao Stari železnički. Podvarijanta Nikole Dobrovića na Bežanijsko groblje sa rušenjem "arhitekture 90-tih" na jugoistočnom kraju piste. Vreme putovanja Ekonomski fakultet-Aerodrom 30 minuta.
Varijanta 2: Premetro normalnog koloseka na Jurija Gagarina, sa ukopavanjem tramvaja na nekim prometnijim raskrsnicama, na nekim drugim prioritet na raskrsnici, od Ž.St. NBG trasa na stubovima do Arene i posle ka Hajatu, dodatak Brankovom(kao u metro planovima do 2014.) usmerenim na podzemne stanice Kosančićev venac i Trg republike. Za to vreme odatle ka centru Zemuna trasa na stubovima preko Zorana Đinđića ili Mihajla Pupina. Vreme putovanja Kosančićev venac-Aerodrom 30 minuta.
Varijanta 3: Železnička pruga: Sajam - Novi dvokolosečni železnički most na mestu starog - severno proširenje Železničke stanice Novi Beograd - 4 koloseka NBG-Tošin Bunar - tunel ispod Nikole dobrovića do Partizanske avijacije - Kvantaš - rušenje "Arhitekture 90-tih" ili plitak tunel ispod jugoistočnog kraja piste, aerodrom. Sajam-Aerodrom 20 minuta. Skuplja, i zahtevnija, ali omogućava u daljoj razradi vozove tipa Subotica - Novi Sad - Aerodrom - NBG - Sajam - Rakovica - Valjevo Užice i jako razvijen sistem direktnih vozova.
Varijanta 4: Napredna Zemun polje Aerodrom, sa putovanjem Prokop - Aerodrom 30 minuta, bez ijedne (bar za sada), jake i integrisane lokacije na naseljenijoj desnoj obali Save, bez izvesnog povećanja kapaciteta pruge istočno od Zemun Polja, sa uslugom koja će biti na uštrb mogućnosti frekventnijih vozova za Batajnicu, sa nikakvom dodatnom pokrivenošću naselja uzput, dvostruko većim operativnim troškovima nego sve ostale varijante.

Varijanta 5: kompromisno-furumaška sa vezom preko Ž.St.Zemun. Kraća je od napredne 5-6 kilometara, brža 5-6 minuta, podjednako brzo izvodljiva ali ne i jeftinija, "železnička petlja" u Zemunu nije neizvodljiva, ali bi zahtevalo ozbiljne izmene u samoj Ž.St.Zemun. Manji negativni uticaj na BG:VOZ za Batajnicu nego u naprednoj varijanti. Ali opet, brzi saobraćaj na levoj obali Save ostaje na dva jadna koloseka preko Tošinog bunara i Visećeg železničkog mosta. Operativni troškovi su i dalje dosta viši, kapacitet manji i pokrivenost grada manja nego u prve tri varijante.

Izvinjavam se svima kojima nisam bio jasan time što sam u svom prethodnom postu bio prekratak.
 
Imate jako ambiciozne planove. Do juče bi svako bio presrećan da se do aerodroma dovuče bilo kakva pruga, a sada se pominje LRT i ukopavanje tramvaja, trase na stubovima itd.
Ako se ovo uradi na vreme ja ću biti šokiran, a onda i presrećan jer smo konačno malo prišli civilizaciji. Što se tiče oranica, sve do Dobanovačke petlje svakako ide u urbanizaciju pre ili kasnije, zar nije dobro da se uradi pravi teški šinski sistem na vreme?
 
Mnogo im je da daju 10 miliona evra za 2 km koloseka i stanicu sajam da bi imali presedanje na metro.

Ali zato novih 18 km dvokolosecne pruge kostaju 72 miliona evra to nema problema.
4 miliona evra kilometar pa nek se zezaju i kruze okolo nema problema tu smo da platimo debilne trase. Narod je bu****.
 
Тачно тако, 1. линија је морала кроз Прокоп, 2. кроз Вуков споменик а 3. да покрије те нове зоне развоја, БнВ, бивше сајмиште, мали лесковац, рупчине и тд.
 
Vrh