Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Према плановима које је председник приказао, нема од железнице до Сајма ништа. Међуградски саобраћај ће да трпи због ЕХПО експреса.
 
Predsednik je zaboravio da je trazio presedačku tačku gradske železnice i metroa svojevremeno Tomi Momi na prvoj liniji metroa.

Evo mu rešenja a da ne košta 2 milijarde evra.

Zapravo kosta onoliko koloseka koliko je vrlenija nacrtao na mapi plus preuredjenje hale u zeleznicku stanicu sto odgovara takvoj arhitekturi sajamskih hala.
 
На крају ће сам председник рећи па ок је да се преседа код Панчевца, ту је линијски парк.
 
Према плановима које је председник приказао, нема од железнице до Сајма ништа. Међуградски саобраћај ће да трпи због ЕХПО експреса.
Ko je i kada uopšte zvanično spominjao nekakvu žel. stanicu/terminus na prostoru sadašnjeg sajma. Osim od par entuzijasta ovde na forumu ja nisam nigde pročitao, čuo...
Oprostite mi ako je bilo zvaničnih planova i da je to objavljeno pa ja tvrdim pogrešno. Ja jednostavno nisam upoznat sa tim.
 
Predsednik hoće ,,i jare i pare".
Moraće da preseče šta mu je bitnije (kada napravi presek javno mnenje / drugi interesi) da li lokalna železnica sa razvojem javnog saobracaja ili dva dodatna nebodera za pevaljke i sl. na postojećoj, jos uvek sačuvanoj železničkoj trasi.
Pri tome bi se postojeća trasa odlično uklopila u proklamovani prioritet razvoja gradske i prigraske železnice.

Na kraju može čak i da dobije ,,i jare i pare". Novi ekskluzivitet - stanovanje u zgradi u čijem je sastavu i železnicka stanica. S obzirom na prodajni uspeh stanova u zgradama u čijem sastavu postoji i tržni centar, ne sumnjam da bi i ovom konceptu bilo zainteresovanih. Možda još i bolje da je zgrada poslovna.

Nešto slično samo modernije, sa unapred izprojektovanom železnicom unutar zgrade. Kao bonus dobijemo i ,,novi simbol grada"

stanica u zgradi 2.jpg



 
5 минута дуже путовање +10 км пруге више за одржавање + зацементирана судбина Сурчина и Ледина као урбанистички Кандахари = штета од неколико десетина милијарди $ током 50-100 година експлоатације лошег решења. И тако сваки пројекат...
 
Ko je i kada uopšte zvanično spominjao nekakvu žel. stanicu/terminus na prostoru sadašnjeg sajma. Osim od par entuzijasta ovde na forumu ja nisam nigde pročitao, čuo...
Oprostite mi ako je bilo zvaničnih planova i da je to objavljeno pa ja tvrdim pogrešno. Ja jednostavno nisam upoznat sa tim.
Na sajtu preduzeća "Beogradski Metro i Voz" se nalazi mapa planiranog metroa, gde je ucrtana i buduća nadzemna stanica BG Voza "Sajam" na Novom Železničkom Mostu. Naravno, sve to je još uvek relevantno koliko i renderi po privatnim gradilištima, ali u zvaničnim planovima postoji.
 
Na sajtu preduzeća "Beogradski Metro i Voz" se nalazi mapa planiranog metroa, gde je ucrtana i buduća nadzemna stanica BG Voza "Sajam" na Novom Železničkom Mostu. Naravno, sve to je još uvek relevantno koliko i renderi po privatnim gradilištima, ali u zvaničnim planovima postoji.

Još jedan dokaz da zvanične ,,projekte" ne rade veći stručnjaci od ovde prisutnih na forumu. Pa su nam i predloženi projekti istog značaja - više je reč o idejama i ličnim željama.
Mislim da od stanice na Novom železničkom mostu nema ništa. To će biti usko grlo veze Prokop - Batajnica i nikakvog usporavanja tranzita na toj denici ne sme da bude.
 
Na sajtu preduzeća "Beogradski Metro i Voz" se nalazi mapa planiranog metroa, gde je ucrtana i buduća nadzemna stanica BG Voza "Sajam" na Novom Železničkom Mostu. Naravno, sve to je još uvek relevantno koliko i renderi po privatnim gradilištima, ali u zvaničnim planovima postoji.
Ja sam pitao za čeonu stanicu na prostoru sadašnjeg sajma i ovde spomenute prenamene dve sajamske hale.
 
Можда 5 минута, не знам још каква ће бити пруга до самог стадиона, да ли ће бити денивелисана и сл. И на крају не зна се хоће ли ЕХПО воз ићи само до Земуна како су прво причали, или до НБГ, Прокопа, Раковице...
Besmislica bi bila da aerodromski voz saobraća samo do Prokopa, a pogotovo do Zemuna. Od zemunske stanice bi putnicima trebala još minimum 2 presedanja da bi se približili nekom centru, sve i kada bi batajnička linija BG Voza 2027. imala veću pouzdanost i normalniji red vožnje nego danas. To bi sveukupno bilo duže putovanje čak i od onog raspada od linija 72 i A1.

Ako već ne planiraju liniju metroa do aerodroma, onda aeroekspres može da terminira u novoj stanici Karaburma, ako je do tada završe. Bar će Vukov Spomenik biti pokriven, jer je to železnička stanica koja je najbliža gradskom jezgru. A najidealnija varijanta bi bila da M2 ili M3 imaju krak Bežanija-Ledine-Surčin-Aerodrom, od čega po svemu sudeći nema ništa.
 
Има у плану некаква станица Сингидунум. Верујем да ту неће бити нови кампус истоименог универзитета, већ да се њиве Института за сточарство Земун Поље спремају за станоградњу. Очекујмо лукс станове уз аутопут преко пута аеродрома.
Lux stanovi pored autoputa i aerodroma :ROFLMAO:
 
Za šta li će im stanica Autoput između zemunske rasputnice i aerodroma, usred njive gde ne živi niko? To bi imalo smisla jedino ako bi se izgradila neka park and ride garaža za aerodromsku liniju i isključenje sa autoputa.
 
Besmislica bi bila da aerodromski voz saobraća samo do Prokopa, a pogotovo do Zemuna.
Бесмислено је само у случају да поменуте тачке нису јака саобраћајна чворишта. Да је, као што није метро планиран да прошнира све или многе станице воза, а док се то не деси, да се уведу линије са префиксом Жхх где је Ж-веза са железничким станицама и стајалиштима а хх-број линије која возе у овај или онај део града.
 
Džaba sve što sam pominjao za Sajam.
Pogledao sam jučerašnji nastup izgleda da je već sve odlučeno.

Stari železnički most postaje pešački. Aerodromski voz ide do Prokopa.
 
Зато што је са те стране тај колосек. Ту пругу не можеш да сечеш, не може укрштање у нивоу, мора петља.
 
Evo i sazvakano za glasace koji samo gutaju

33 je postalo 18km, a brzina ce da bude 120km/h i pored 10 stanica :ROFLMAO:
 
Sa rutom koja treba da se gradi do aerodroma je potrebno 20. minuta (19 minuta 48 sekundi), ako je prosečna brzina 100 km/h što je i dalje brže od autobusa i drugih većih gradova na primer Rim, tamo je potrebno 36 minuta.
Tunel možda nije pogodan zbog reljefa i sastava zemljišta, možda bi koštao više nego otvorena pruga ko zna, za Beograd - Niš smo imali celu studiju pa smo mogli da uporedimo šta se isplati ovde još uvek nemamo ništa, najbolje je da se strpimo dok ne vidimo projekat.
Možda je ovo najbrže rešenje koje se može dobiti promenama urbanističkog plana gde niko ne živi, dosta je jeftinije kupiti par hektara njiva nego, par hektara naseljenog prostora, najbolji primer za ovo je Novi Beograd - Surčin, trasa koja se nalazila na poljoprivrednom zemljištu je bila završena pre vremena, a za stambeno zemljište su se prepucavali dobrih par meseci.

Dobro je što će Aerodrom imati svoj Express, Prokop i Novi Beograd kao stanice i to će zadovoljiti većinu korisnika, na NBGD se u sklopu ŽS pravi BAS tako da svi koji dolaze sa strane idu direktno na voz i nemaju potrebe da koriste gradski prevoz, što će dodatno rasteretiti onaj kombi na A1, ako još uvek bude postojala linija 2027.
 
Па и овде ће морати тунел (бежанијски, паралелни), људи, само што га неће градити до 2027, то је јасно. Зато је "18 км", а не "33" км, што написа неко изнад. Мораће и још један мост преко Саве. Зар вас је толико помео онај синоћ да не можете да анализирате стање ствари?
 
с
Verovatno nikada

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
Није то толико проблем а стимулисало би изградњу десне обале Тамиша, која ето никако да почне већ 70 година...

не може укрштање у нивоу, мора петља.

Јесте да код нас нема ниједне, бар колико ја знам, али то нит' је нерешиво нити технолошки презахтевно, чак и за нашу базу... Ево прилике
 
Vrh