Mislim da ovo kruženje ne smeta za prevoz do aerodroma. To je bukvalno najviše 5 minuta duže vožnje nego najkraćom linijom. Problem je više kruženje iz Ledina, Surčinja, budućeg sajma - stadiona.
Ovo kruženje čak ima donekle i prednost jer linija sa aerodroma bolje pokriva sremski deo Beograda, gde živi skoro polovina stanovništva grada.
Preduslov da bi ovo radilo jeste da se od
Zemun polja pa na dalje (Novog Beograda ili dalje gde će linija završavati) izgrade
dva dodatna koloseka, a tu je najveći izazov što bi se trebalo izgraditi i
novi dvokolosečni tunel ispod Bežanijske kose.
Ta dva nova ,,aerodromska koloseka bi trebalo da koriste i BG vozovi do Batajnice, pa bi ih trebalo i dodatno produžiti do Batajnice i na taj način
odvojiti ,,brzu" magistralnu prugu
i ,,lokalnu" aerodromsku / BG voz.
Ne znam da li je prethodno razmatrano, ali da li je ovde razmatran
produžetak aerodromske linije dalje od Novog Beograda
preko starog železničkog mosta?
Linija bi mogla završavati
na prostoru sadašnjeg sajma. Odmah sa mosta desno gde bi trebalo samo dva slepa koloseka za stajalište i promenu smera vožnje.
Trasa postoji, most postoji,
prostor postoji.
Ne verujem da bi frekventnost aerodromske linije bila više od 20 - 30 min, a za to je dovoljan jedan kolosek od Novog Beograda do Sajma.
Ovako bi se izbeglo preopterećenje Novog Železničkog mosta, a veza se železnicom bi se ostvarivala na ž. stanici Novi Beograd.
Pogledajte prilog 169470
Pogledajte prilog 169469