Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Jel se odlučilo o izmeštanju djela barske pruge koji kaci bosnu posto one gazije iz sa ne daju razmenu teritorije ...
 
Ахахахахахахахахах, слабо им ово кружи, ја бих то потеро преко Нове Пазове бар.

Заиста не видим како Београд и Србија могу економски да опстану након наводног београда, узурпације сајма, старог а богами и новог чвора, онаквог метроа, експа, националног стадиона, шапићевог урбанизма из 1947е...


Озбиљно размишљам да престанем да пратим овај форум. Нисам сигуран да желим да гледам коначно уништење овога града и државе из првог реда.
 
Poslednja izmena:
Ахахахахахахахахах, слабо им ово кружи, ја бих то потеро преко Нове Пазове бар.

Заиста не видим како Београд и Србија могу економски да опстану након наводног београда, узурпације сајма, старог а богами и новог чвора, онаквог метроа, експа, националног стадиона, шапићевог урбанизма из 1947е...


Озбиљно размишљам да престанем да пратим овај форум. Нисам сигуран да желим да гледам коначно уништење овога града и државе из првог реда.
A šta je tačno problem?
Jako je malo prostora u Zemunu, ne treba zaboraviti da treba još 2 koloseka da postoje za BGvoz. Ovde u Zemun polju ima dovoljno mesta da se brzo i jeftino odradi denivelisano odvajanje. Takođe omogućava i razvoj tog dela oko pruge do autoputa. Isto tako, ova varijanta ne isključuje prugu Tošin bunar-Aerodrom i zapravo je kompletira tako što se nadovezuje na tu prugu i vraća vozove nazad na koridor. Trasa preko Zemuna bi direktno isključila tu mogućnost
 
Pruga previse kruži i previše krivuda zatonsto oni hoće jednom linijom da spoje 4 lokacije koje nisu na istoj putanji

Za tih 18 km nobe pruge koja krivuda u vidu S, mogu od Zemuna da naprave jednu prugu sa Y krakom gde ce jedan krak da ide ka aerodromu a drugi na expo instadion i tako naprave direktne linije bez da kruzi bespotrebno.
 
Ne samo to. I ceo industrijski kolosek Azotara - Petrohemija - Luka Dunav. Totalni zatvor pruge.
Ali mora tako zato što se radi kompletan pružni prelaz, normalni onda ne može voz da prolazi.
Zamena sina, onih gumenih ploča itd ..baš gledam pola metra rupa ispod ako ne i više, priprema za to nije šala.
Tako su radili pre nekih 10 god isto.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
Због форсирања комплекса ЕХПО пруга ка аеродрому неће бити довољно ефикасна, а могла је да буде.
Сам ЕХПО је морао бити позициониран уз неку постојећу станицу БГ воза. Најбоље би било код Панчевца на простору луке, евентуално ако мора њива онда Овча.
 
Због форсирања комплекса ЕХПО пруга ка аеродрому неће бити довољно ефикасна, а могла је да буде.
Сам ЕХПО је морао бити позициониран уз неку постојећу станицу БГ воза. Најбоље би било код Панчевца на простору луке, евентуално ако мора њива онда Овча.
Koliko je to u minutima manje efikasno?
 
Можда 5 минута, не знам још каква ће бити пруга до самог стадиона, да ли ће бити денивелисана и сл. И на крају не зна се хоће ли ЕХПО воз ићи само до Земуна како су прво причали, или до НБГ, Прокопа, Раковице...
 
Е сад... Можда мало дете или одрасли Немци не би срушили пругу до Старог аеродрома (Бежаније), нити ону од Сурчина до Бољеваца, па би ту само морало мало да се преспоји, све до Обреновца, уз крак до аеродрома, и ето га... Коначно, можда су "конзервативци" били у праву а покојни Батрић Јовановић није док је гурао градњу аеродрома у Сурчину, јер да је Батајница постала војно-цивилна као што је Плесо, до ње бисмо одувек имали воз, а и две писте, итд.

Са 2027. као Врховним циљем, сад немамо много избора. Мора да се ради јефтино и што може на брзака, то нам је.
 
Ali kako 33 km od Prokopa do Nacionalnog sajma moze biti jeftinije za razdaljinu od 14km vazdušnom linijom?
Bilo koja zeleznicka trasa od preko 20km nije racionalna ni za vreme putovanja ni finansijski.
 
Doduše, koliko sam ja ispratio Vrhovnog Respiratora, nije rečeno da je za prugu cilj 2027. Samo kako će ići.
 
Али, за 14 км ваздушном линијом мораш да изградиш целу нову трасу, са све тунелом испод Б. косе. Они сада свакако неће дуплирати колосеке од Земуна ка граду, то није поменуто, остаје им само равничарска пруга од Земунског поља до Наци-центра. .
 
Nisam mislio da grade tunel ispod Bezanije i ako bi to bilo najkraća varijanta ali je mogla pruga da skrene pre kamendina, ima mesta da se uradi ta denivelacija mnogo pre.
 
Mislim da ovo kruženje ne smeta za prevoz do aerodroma. To je bukvalno najviše 5 minuta duže vožnje nego najkraćom linijom. Problem je više kruženje iz Ledina, Surčinja, budućeg sajma - stadiona.

Ovo kruženje čak ima donekle i prednost jer linija sa aerodroma bolje pokriva sremski deo Beograda, gde živi skoro polovina stanovništva grada.
Preduslov da bi ovo radilo jeste da se od Zemun polja pa na dalje (Novog Beograda ili dalje gde će linija završavati) izgrade dva dodatna koloseka, a tu je najveći izazov što bi se trebalo izgraditi i novi dvokolosečni tunel ispod Bežanijske kose.
Ta dva nova ,,aerodromska koloseka bi trebalo da koriste i BG vozovi do Batajnice, pa bi ih trebalo i dodatno produžiti do Batajnice i na taj način odvojiti ,,brzu" magistralnu prugu i ,,lokalnu" aerodromsku / BG voz.

Ne znam da li je prethodno razmatrano, ali da li je ovde razmatran produžetak aerodromske linije dalje od Novog Beograda preko starog železničkog mosta?
Linija bi mogla završavati na prostoru sadašnjeg sajma. Odmah sa mosta desno gde bi trebalo samo dva slepa koloseka za stajalište i promenu smera vožnje. Trasa postoji, most postoji, prostor postoji.
Ne verujem da bi frekventnost aerodromske linije bila više od 20 - 30 min, a za to je dovoljan jedan kolosek od Novog Beograda do Sajma.
Ovako bi se izbeglo preopterećenje Novog Železničkog mosta, a veza se železnicom bi se ostvarivala na ž. stanici Novi Beograd.


sajam.jpg


Screenshot_131.png
 
Линија са поласцима на 20-30 минута за аеродром ђене-ђене, али за Експо и за стадион поготово је - неупотребљива. Стадион ће примати 52.000 гледалаца, три воза на сат = ...пуна хала СЦ Шумице.
 
Има у плану некаква станица Сингидунум. Верујем да ту неће бити нови кампус истоименог универзитета, већ да се њиве Института за сточарство Земун Поље спремају за станоградњу. Очекујмо лукс станове уз аутопут преко пута аеродрома.
А ти радничка класо са леве обале Дунава, Борче, Овче, Бесног Фока, Падињака, Врбовског, Јабучког рита, Глогоњског рита зноји гузицу у 101 и 95 и удиши фекалије из канала пошто канализацију добијате 2033. у најбољем случају, а нормалан јавни превоз ни 2040.
 
Mislim da ovo kruženje ne smeta za prevoz do aerodroma. To je bukvalno najviše 5 minuta duže vožnje nego najkraćom linijom. Problem je više kruženje iz Ledina, Surčinja, budućeg sajma - stadiona.

Ovo kruženje čak ima donekle i prednost jer linija sa aerodroma bolje pokriva sremski deo Beograda, gde živi skoro polovina stanovništva grada.
Preduslov da bi ovo radilo jeste da se od Zemun polja pa na dalje (Novog Beograda ili dalje gde će linija završavati) izgrade dva dodatna koloseka, a tu je najveći izazov što bi se trebalo izgraditi i novi dvokolosečni tunel ispod Bežanijske kose.
Ta dva nova ,,aerodromska koloseka bi trebalo da koriste i BG vozovi do Batajnice, pa bi ih trebalo i dodatno produžiti do Batajnice i na taj način odvojiti ,,brzu" magistralnu prugu i ,,lokalnu" aerodromsku / BG voz.

Ne znam da li je prethodno razmatrano, ali da li je ovde razmatran produžetak aerodromske linije dalje od Novog Beograda preko starog železničkog mosta?
Linija bi mogla završavati na prostoru sadašnjeg sajma. Odmah sa mosta desno gde bi trebalo samo dva slepa koloseka za stajalište i promenu smera vožnje. Trasa postoji, most postoji, prostor postoji.
Ne verujem da bi frekventnost aerodromske linije bila više od 20 - 30 min, a za to je dovoljan jedan kolosek od Novog Beograda do Sajma.
Ovako bi se izbeglo preopterećenje Novog Železničkog mosta, a veza se železnicom bi se ostvarivala na ž. stanici Novi Beograd.


Pogledajte prilog 169470

Pogledajte prilog 169469

I projekat postoji za tu ideju i omogućava čuvanje hala 2 i 3 od rušenja.

98-1.jpg
 
Ako treba veci kapacitet onda dupli kolosek Novi Beograd - Sajam sa novim mostom blizancem starog zeleznickog, stubovi cak delom postoje.
Ne treba zaboraviti da su tokom oba svetska rata bili paralelni mostovi, u principu jedan bi se gradio onaj pored bio srusen, pa tako u krug par puta.

Moze cak trasa u duzini od par stotina metara, od mosta do sajma, da se izgradi na stubovima kao i stajaliste. Tako ne bi ometao ,,zivot na zemlji" ometanjem drumskog i pesackog saobracaja.

Problem sa starim zeleznickim mostom je sto je nizak, ometa potencijalno recni saobracaj na Savi pri visokim vodostajima i predstavlja medjunarodno prepoznato ,,usko grlo".
 
Poslednja izmena:
Vrh