Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Video sam juče jednog Gorbačova na liniji BG Voza. Bogte na šta ono liči... Štrokavo, olindrano, i prekriveno grafitima. Ko Njujorški metro 80ih.

Šta bi na kraju sa najavljivanom nabavkom novih garnitura? Prošlo kao i tender za trolejbiuse...?
Ima jedan koji puste i ka Pančevu spolja je odvratan a unutra su ok sedišta.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
Е то су та плава плишана седишта!!!

Гледај станицу, нигде корова!
Једва да има графита!
 
Ovo je otprilike sve ono što je od sedišta ugrađivano u RVR garniture.
skaj na 412.jpgunutrasnjost 29-30.jpg025-026.jpgsedista na 105 106.jpg103 104.jpg086088.jpg02.01.2012. 089-090 iznutra.jpg027-028 pustena u saobracaj 24.02.2012..jpgIMG_20200128_084641.jpg099 100.jpg
 
Originalna sedišta su bila korektna i za duža putovanja, pogotovu ova iz serije 35, ona su baš bila dobra, viša klasa. Problem sa sedištima nastaje kada počinje prepravljanje na ova BG voz plastična a RVR je i dalje u upotrebi na svim prugama. Ova plava skroz plastična sam upoznao na gori način, takav RVR je bio postavljen na večernjem polasku IC za Prijepolje.
 
ER-35 (podserija 100) je prvobitno bila namenjena za poslovne vozove. Zbog toga je imala drugačija sedišta (identična onima u Atl/Btl vagonima).
Btl2.jpg

Autor: Duško Đurić
Meni je konkretno bila zanimljiva garnitura 103/104 koja je nakon remonta u Šinvozu 2005. godine "izgubila" naslone za glavu. Na sledećem remontu 2011. godine u Želvozu oni su joj vraćeni, ali su bili izvedeni drugačije u odnosu na 101/102 i 105/106, pa ih je bilo lako iščupati iz sedišta. Na remontu u Šinvozu 2017. godine, nasloni za glavu su izvedeni ponovo kao i na remontu 2011. godine, pa danas toj garnituri fali dosta naslona obzirom da saobraća na BG:VOZ-u. Mislim da će na sledećem remomtu (ako ga bude) 101/095(102) i 103/104 dobiti kompletno plastična sedišta, pa više neće biti garnitura sa fabričkim sedištima.
 
... Ova plava skroz plastična sam upoznao na gori način, takav RVR je bio postavljen na večernjem polasku IC za Prijepolje.
Dešavalo se to više puta i stvarno bi bilo smešno da nije tužno. Od izbora da li da se voz otkaže zbog nedostatka voznih sredstava ili da saobraća čak i sa ovakvim sedištima
biralo se ovo drugo uz obavezno degradiranje cene karte. I ja sam, s obzirom na tadašnje okolnosti, bio mišljenja da je ovo drugo manje zlo od onog da '' voz izuzetno ne saobraća''.
 
Pomenuo sam IC kada sam se ja prvi put susreo sa plastičnim sedištima. Na putničkim vozovima za Vrbnicu plastična sedišta su bila svakodnevica. Ja sam zbog toga (a verujem i mnogi), prestao da koristim putnički voz kao soluciju putovanja. U međuvremenu su stigli Flirtovi ali i izbačeni IC vozovi pa je broj ljudi koji direktno putuju putničkim čak iz Prijepolja i Priboja za Beograd znatno smanjen.
 
Колико често треба да се врше ремонти ових прелаза. Сећам се прилога нма пет година како су "отварали" радове баш на том месту

Е сад, то је индустријски пут, мног тешких камиона прелази сваки дан, али мајку му, па вљада то моежда се узме у обзир?
 
Rekonstrukcija PP "kod Grge" (ulica Žarka Zrenjaninca) ujednom i razlog zašto PAN:VOZ ne saobraća do Vojlovice.

Foto: IŽS

Pogledajte prilog 169263

Pogledajte prilog 169266
Pogledajte prilog 169267
Stanica je dalje 100 metara od tog prelaza , zasto nije mogao Pan voz do Vojlovice i da li je to posao zaista za nedelju dana rada ili ima jos nesto ?
Drzavna firma , cimaju zestoko , te od 4. ne ide pa od 5. pa ipak u subotu ide a od ponedeljka nece ali onaj u 5:38 moze a posle od Pancevo varosi :ROFLMAO:
 
Kondukter mi rece pre jedno par dana kaze da ce raditi na naponu :D

Danas mi car od konduktera rece da ide Pan voz do Vojlovice , kad na spikerfonu ide obavestenje da ne saobraca dalje - Pancevo varos.
Ja budal-a pitam konduktera dokle ide voz , on tu da naplati kartu samo :cool:
 
Колико често треба да се врше ремонти ових прелаза. Сећам се прилога нма пет година како су "отварали" радове баш на том месту

Е сад, то је индустријски пут, мног тешких камиона прелази сваки дан, али мајку му, па вљада то моежда се узме у обзир?

U principu sam kolosek na putnom prelazu se ne menja do remonta gornjeg stroja pruge, no u slučaju deformacije/oštećenja koloseka pristupa se radovima.
Ako je oštećena samo kolovozna traka, onda se menja sa asfaltiranjem ili dodavanjem nehabajućih gumenih panela.
Ako dobro pamtim, prilikom zadnjih radova odrađeni su samo gumeni paneli za drumski saobraćaj, sada se radi na sanaciji gornjeg i donjeg stroja pruge sa ugradnjom novih panela.

Stanica je dalje 100 metara od tog prelaza , zasto nije mogao Pan voz do Vojlovice i da li je to posao zaista za nedelju dana rada ili ima jos nesto ?
Drzavna firma , cimaju zestoko , te od 4. ne ide pa od 5. pa ipak u subotu ide a od ponedeljka nece ali onaj u 5:38 moze a posle od Pancevo varosi :ROFLMAO:

Infrastruktura je u periodima zatvora dok se izvode radovi zatvorila celu stanicu Vojlovica, iako su uz dobru organizaciju mogli su sve da lepo organizuju, ali avaj...
Ovo je samo još jedan udar na uzdrmani "PAN:VOZ" koji se iovako muči da skupi neku veću količinu putnika.
Žarka Zrenjanina, bez c ;)

Tenk ju. 🙂
 
Ех, а кад ће воз у Центар као некад до Вајферове пиваре?
 
Vrh