Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Oni nisu normalni. Do sada je Panvoz imao <5 putnika po polasku, a sada će pasti možda i na nulu.

Ne daj bože da se neki polupismeni uhleb u gumenjari seti da ih produži 4 kilometara od Pančevačkog Mosta do Prokopa, ili "čak" do Zemuna ili Batajnice. Ne moraju da staju na Vukovom Spomeniku ako je visina perona toliki nerešivi Gordijev Čvor, Karađorđev Park, Prokop, Novi Beograd, Tošin Bunar bi poprilično napunili vozove.

Partijskim autobuskim lopužama koje planski ubijaju železnicu u Južnobanatskom Okrugu nije ni cilj da Panvoz bude uspešan. Mogu se kladiti da će stupanjem novog RV u decembru linija do Pančeva Vojlovice biti kompletno ukinuta, iako bi već do kraja ovog meseca trebale stići nove EM garniture, barem prvih nekoliko od 18 naručenih. Rećiće da su imali najbolju volju, ali da nema dovoljno putnika, razmaženi pančevci koji rade na NBG hoće da putuju do najbliže stanice svom radnom mestu, a ne do Dunavskog Koloseka i da se posle penju do bulevara da bi uhvatili 95-cu.
 
Ја се надам да је Панвоз само фаза и да ће у будућности лепо пустити воз Нови Сад-Београд-Панчево, као и воз Београд-Панчево-Зрењанин-Кикинда, ако је проблем што је дизел онда нек крене до Панчева синхро са возом за Вршац.
 
Ako procene da će Pantransport izgubiti putnike, neće ni novosadski RE produžiti do Pančeva, zbog tog kriminalnog preduzeća ni Zrenjanin već 5 godina nema nijedan voz prema jugu. Na popuštanje ih mogu naterati jedino masovni protesti pančevaca, kao što su ih prošle jeseni naterali da uvedu i ovakav simbolični patrljak od Panvoza. Da se narod nije bunio, ne bi dobili ni to.
 
Ја се надам да је Панвоз само фаза и да ће у будућности лепо пустити воз Нови Сад-Београд-Панчево, као и воз Београд-Панчево-Зрењанин-Кикинда, ако је проблем што је дизел онда нек крене до Панчева синхро са возом за Вршац.
Pa rečeno je da se planira voz Pančevo-NS, valjda je bilo u onom časopisu "Pruge", ili kako se već zove.
 
Да тако је причао директор Србија Воза, ваљда се чека завршетак ТПС Земун и испорука нових ЕМВ 413.
 
Oni nisu normalni. Do sada je Panvoz imao <5 putnika po polasku, a sada će pasti možda i na nulu.
Da, najbolje ni da nemamo radove kako bi vozovi mogli da idu 🙄.
Evo u vozu Sofia-Istanbul trenutno kasnimo 1 sat jer modernizuju prugu za 160 km/h pa radi samo jedan kolosek do Plovdiva.
Ne daj bože da se neki polupismeni uhleb u gumenjari seti da ih produži 4 kilometara od Pančevačkog Mosta do Prokopa, ili "čak" do Zemuna ili Batajnice. Ne moraju da staju na Vukovom Spomeniku ako je visina perona toliki nerešivi Gordijev Čvor, Karađorđev Park, Prokop, Novi Beograd, Tošin Bunar bi poprilično napunili vozove.

Partijskim autobuskim lopužama koje planski ubijaju železnicu u Južnobanatskom Okrugu nije ni cilj da Panvoz bude uspešan. Mogu se kladiti da će stupanjem novog RV u decembru linija do Pančeva Vojlovice biti kompletno ukinuta, iako bi već do kraja ovog meseca trebale stići nove EM garniture, barem prvih nekoliko od 18 naručenih. Rećiće da su imali najbolju volju, ali da nema dovoljno putnika, razmaženi pančevci koji rade na NBG hoće da putuju do najbliže stanice svom radnom mestu, a ne do Dunavskog Koloseka i da se posle penju do bulevara da bi uhvatili 95-cu.
Zamisli...
Od novog RV planirani su IR vozovi Pančevno-Novi Sad i biće pušteni sa novim flirtom. Dakle stavljaju se u novi RV, ali se čeka samo da se oslobodi novi flirt, znači mart.
 
Da, najbolje ni da nemamo radove kako bi vozovi mogli da idu 🙄.
To i dalje ne objašnjava zašto prethodnih 5 godina nije bilo vozova prema Vojlovici, iako baš nikakvi radovi na tom kraku pruge oko Pančeva nisu bili u toku.
Zamisli...
Od novog RV planirani su IR vozovi Pančevno-Novi Sad i biće pušteni sa novim flirtom. Dakle stavljaju se u novi RV, ali se čeka samo da se oslobodi novi flirt, znači mart.
Ako taj IR ne bude stajao u Zemunu, Tošinom Bunaru, Karađorđevom Parku, Vukovom Spomeniku, Pančevačkom Mostu, Pančevo od njega neće imati mnogo više koristi od ovog trenutnog PANtrljka i 6 vršačkih RE vozova. A i ključna pitanja su koliko će biti dnevnih polazaka sa Vojlovice, hoće li saobraćati i vikendom/praznikom, kada će biti prvi jutarnji, a kada poslednji večernji voz? I da li je zaista tehnički nemoguće ili nebezbedno da Flirt ima bavljenje na Vukovom Spomeniku sa postojećom visinom perona?

Malo izlazimo iz teme, ali imaš li kod sebe predlog novog RV? Hoće li konačno pustiti i te mučene vozove do Zrenjanina i Požarevca kada stignu novi Flirtovi da zamene 711 na svim elektrificiranim prugama gde silom prilika trenutno saobraćaju, pa ih navodno nema dovoljno za neelektrificirane?
 
To i dalje ne objašnjava zašto prethodne 4 godine nije bilo vozova prema Vojlovici, iako nikakvi radovi na tom kraku pruge oko Pančeva nisu bili u toku.

Ako taj IR ne bude stajao u Zemunu, Tošinom Bunaru, Karađorđevom Parku, Vukovom Spomeniku, Pančevačkom Mostu, Pančevo od njega neće imati mnogo više koristi od ovog trenutnog PANtrljka i 6 vršačkih RE vozova. A i ključna pitanja su koliko će biti dnevnih polazaka sa Vojlovice, hoće li saobraćati i vikendom/praznikom, kada će biti prvi jutarnji, a kada poslednji večernji voz?

Malo izlazimo iz teme, ali imaš li kod sebe predlog novog RV? Hoće li konačno pustiti i te mučene vozove do Zrenjanina i Požarevca kada stignu novi Flirtovi da zamene 711 na elektrificiranim prugama gde silom prilika trenutno saobraćaju, pa ih navodno nema dovoljno za neelektrificirane?
Što vozovi nisu išli do Vojlovice to ne mogu da kažem, to pitaj njih.
Stajanje na Vukovom Spomeniku i na Pančevačkom mostu i da oće ne bi moglo zbog visine perona, to će čekati rekonstrukciju, a pošto će biti IR stajaće na bitnim usputnim stanicama.
I pored ovoga će ovih par polazaka biti najpopunjeniji u toku dana. (moje mišljenje).
Nikakvih drugih detalja trenutno nemam, a za tačna vremena polaska treba sačekati predlog RV koji još nije objavljen. Kad bude, detaljno ću kačiti koje su sve izmene i šta je planirano.
Novi Flirt neće menjati DMV u početku nego će se koristiti za pojačanje i uvođenje novih polazaka i linija na već postojećim konkurentnim pravcima. Možda neki kasniji budu menjali DMV oko Kraljeva recimo.
 
Ја се надам да је Панвоз само фаза и да ће у будућности лепо пустити воз Нови Сад-Београд-Панчево, као и воз Београд-Панчево-Зрењанин-Кикинда, ако је проблем што је дизел онда нек крене до Панчева синхро са возом за Вршац.
Za jedno 10 godina mozda bude tako.
 
Skupa je struja a flirt bas lepo hladi :)
Samo 6 polazaka Pan most - Pan vojlovica ... ala smo bahati i to nam je previse , ima vise dod 5 putnika ali cena karte je zaista veca nego kada se udje u Vrsacki.
Narod je navikao da voz bude povoljniji od autobusa sto je i normalno.

E da kondukter kaze da rade naponsku mrezu u Pancevu zato flirt ide samo do Pancevo Varosi ...
 
Što vozovi nisu išli do Vojlovice to ne mogu da kažem, to pitaj njih.
Stajanje na Vukovom Spomeniku i na Pančevačkom mostu i da oće ne bi moglo zbog visine perona, to će čekati rekonstrukciju, a pošto će biti IR stajaće na bitnim usputnim stanicama.
I pored ovoga će ovih par polazaka biti najpopunjeniji u toku dana. (moje mišljenje).
Nikakvih drugih detalja trenutno nemam, a za tačna vremena polaska treba sačekati predlog RV koji još nije objavljen. Kad bude, detaljno ću kačiti koje su sve izmene i šta je planirano.
Novi Flirt neće menjati DMV u početku nego će se koristiti za pojačanje i uvođenje novih polazaka i linija na već postojećim konkurentnim pravcima. Možda neki kasniji budu menjali DMV oko Kraljeva recimo.
Tuga je posto pred svaki pruzni prelaz flirt stane , kapiram da on mnogo bolje ubrzava nego Gorbacov ali tu gubi bas dosta vremena.
Zar u Zeleznici Srbije nemaju bolje resenje za te rampe i za kradju koja se odvija na prugama Srbije ?
Ima li neki akcioni plan ili nas Nato mrzi vecito.

Idem cesto Pan most - Vojlovica i flirt putuje 40 minuta ... tuga jedna , pa BG - NS je za to vreme a ne ovih 20 km..
 
Tuga je posto pred svaki pruzni prelaz flirt stane , kapiram da on mnogo bolje ubrzava nego Gorbacov ali tu gubi bas dosta vremena.
Zar u Zeleznici Srbije nemaju bolje resenje za te rampe i za kradju koja se odvija na prugama Srbije ?

Zbog udara groma sve je "out" na pruzi između Pančevca i Pančeva uključujući i putne prelaze.
Svi vozovi su zbog ovoga podležni kašnjenjima..
 
Video sam juče jednog Gorbačova na liniji BG Voza. Bogte na šta ono liči... Štrokavo, olindrano, i prekriveno grafitima. Ko Njujorški metro 80ih.

Šta bi na kraju sa najavljivanom nabavkom novih garnitura? Prošlo kao i tender za trolejbiuse...?
 
Pretimo da prestignemo Bugare po prljavštini njihovih Gorbačova.

EDIT: ova lukovina boja je horor sve i da je čist
640px-Rusty_train_in_Koprivshtitsa.JPG
 
Poslednja izmena:
To je zapravo crvena/bordo boja koja nakon godina eksploatacije poprimi tu groznu nijansu. I naši 412 znaju pred reviziju da budu mestimično sivkasti ili čak i beli. Igraju tu ulogu spoljni faktori, kvalitet farbe, ali naravno i održavanje.
Evo kako to izgleda neposredno nakon revizije:
18792435375_0982a84314_b.jpg

Autor: Krassen Panev
bg-bdz-33-sofia-2003-markkusalo-full.jpg

Autor: Markku Salo
 
Vrh