Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Sve dok je sistem naplate karata u rasulu ne treba ništa raditi. Nakon bi se moglo nešto uraditi ali samo u dogovoru Srbija voza i grada. Srbija voz ne može da diže cenu karte iako su one nerealno niske i netržišne i ne pokrivaju operacije istih vozova, ukoliko bi se ovo uvelo izgubili bi dobar deo prihoda.
Jedno od mogućih rešenja je da grad plaća Srbijavoz po kilometru za ove vozove (svakako manje od kilometra BGvoza) i time nadoknadi te troškove, a građanima omogući ekspresne vozove do grada.
 
1990. sam često koristio Beovoz i ne pamtim da je Beo vozio za Požarevac. Zapravo, po mom sećanju, nije išao ni do Mladenovca.
Ono čega se dobro sećam je da su markice važile i u običnim putničkim vozovima na teritoriji grada.
Tako se moglo voziti npr. do Vrčina ili Ralje na markicu, ali je taj voz išao sa rahmetli Glavne.
Mislim da je Beovoz pod tim imenom uveden tek 1992. kada su krenule linije Batajnica-Pančevo Vojlovica i Resnik-Pančevo Vojlovica . Pre toga je od sredine osamdesetih postojala neka neimenovana prigradska železnica Batajnica-Prokop, koja je sa završetkom Dedinjskog Tunela 1988. produžena do Resnika.

Tek po otvaranju podzemne stanice Vukov Spomenik 1995. su uvedene i duže linije do Umčara/Male Krsne/Požarevca, Ripnja/Mladenovca/Velike Plane i Nove Pazove/Inđije. Linija Pančevo Vojlovica-Valjevo je uvedena poslednja, negde oko 2005. a ukinuta je redom vožnje 2013/14.
 
Sad da li se zvao Beovoz 1990. verovatno nije, ali jeste vozio Batajnica-Resnik. I vozovi su bili prilično prazni.
Išlo se za Pančevo i bez Vuka, levim kolosekom, kroz gradilište stajališta.
Za 1993. se sećam 100% da sam išao za Pančevo.
 
Пожаревац , Инђија, Ваљево. То су биле крајње дестинације Бевоза. У Инђији и Ваљеву сам био користећи Беовоз из Панчева.
А могло се и у Нови Сад сампреседањем у Батајници
 
1990. sam često koristio Beovoz i ne pamtim da je Beo vozio za Požarevac. Zapravo, po mom sećanju, nije išao ni do Mladenovca.
Ono čega se dobro sećam je da su markice važile i u običnim putničkim vozovima na teritoriji grada.
Tako se moglo voziti npr. do Vrčina ili Ralje na markicu, ali je taj voz išao sa rahmetli Glavne.
Širenje Beovoza za Lazarevac i Požarevac je bilo za vreme 2000-tih. Čini mi se 2004 je napravljen prvo Beovoz Nova Pazova-Umčari sa 4 para polazaka (dva do Zemuna). Pa je bilo Mala Krsna, preusmeravanje na Pančevo, i na kraju Požarevac. Ali pruga je bila očajna. Sećam se 2006 mi je brat bio u vojsci u Požarevcu, već tada su napravili nelogični red vožnje koji mnogima nije odgovarao.
to bi i sad mogli da uvedu, npr na svim lokalcima za Valjevo, Užice, Niš, Lapovo do Lazarevca/Rabrovca.
Taj model je optimalan i po tokovima putnika, i po kapacitetima jednokolosečne pruge. Na jednokolosečnoj magistralnoj pruzi u dobrom tehničkom stanju se može planirati 20 pari putničkih vozova, a to je 1 voz na sat sa po dva voza u par najopterećenijih sati. Po tokovima putnika, van vršnih sati nemamo dovoljno putnika do Lazarevca i Požarevca za pun voz na svakih sat. Približno pola vozova bi trebalo da staje na svim stajalištima, a približno pola da bude ubrzano, i da u skoro svim važi beogradska mesečna karta.

Kako bi tehnički optimalan model sa intervalom sat vremena bio ekonomski održiv, potrebno je ozbiljna promena tarifnog sistema usmerena na zatvoreni sistem naplate na železničkom podsistemu. Tada Srbija-voz ima zagarantovano potpuno pokrivanje troškova na delu prevoznog puta od Beograda do Lazarevca za vozove do Valjeva i dalje. Sa šverc-plus sistemom već sada imamo autobuske linije po 60 kilometara gde se rad naplaćuje po kilometru, a od one manjine karata koje se naplate. Ovo znači i da od Beograda do Lazarevca ulazi beogradski kontrolor koji hoda po vozu zajedno sa kondukterom, a sve stanice osim nekih manjih seoskih su sa kontrolom pristupa, i nekim sistemom za kupovinu karata na mestu. Ako putnik ima kartu recimo, Valjevo-Beograd, beogradski kontrolor je učitava, i Srbija vozu se smanjuju prihodi za razliku cene učitane karte. U skoro svakom mestu se prodaja karata može vršiti preko bilo koje STR, kioska, benzinske pumpe ili sličnog lokala u blizini tako da skoro celi dan svakodnevno nema izgovora da nisi mogao unapred kupiti kartu. Odnosno, mogućnost kupovine kod konduktera Srbija voza tek kako izuzetak. Ima tu još detalja, a Srbija ima ljudi sa stručno-mentalnim kapacitetom da tarifni sistem osmisle do kraja.

Lazarevački pravac:
Lazarevački pravacRelacijaVrsta vozaMladenovački pravacrelacijavrsta vozaUmčarski pravacrelacijavrsta voza
5:00Beograd - Valjevoregio sve stanice4:10Zemun-Ripanj BG:VOZ4:10Beograd-UmčariBG:VOZ
6:00Beograd- Prijepoljeubrzan do Valjeva5:10Zemun - V.Planaregio sve stanice5:00Beograd-Požarevacregio sve stanice
6:50BG- VA- ČA- KLJBrzi6:00BGD - Nišubrzani do V.Plane7:00Beograd-Zaječarubrzani do Pož.
7:00Beograd - Valjevoregio sve stanice6:10
Zemun-Ripanj
BG:VOZ7:10Beograd-UmčariBG:VOZ
8:00Beograd - Užiceubrzan do Valjeva7:10Zemun - V.Planaregio sve stanice8:30Beograd-Požarevacregio sve stanice
9:00Beograd - Valjevoregio sve stanice8:00BGD - Nišubrzani do V.Plane10:10Beograd-UmčariBG:VOZ
10:00Beograd - Barbrzi8:10
Zemun-Ripanj
BG:VOZ11:40Beograd-Požarevacregio sve stanice
11:00Beograd - Valjevoregio sve stanice9:10Zemun - V.Planaregio sve stanice13:10Beograd-UmčariBG:VOZ
12:00Beograd- Prijepoljeubrzan do Valjeva10:00BGD - Nišubrzani do V.Plane14:40Beograd-Požarevacregio sve stanice
13:30Beograd - Valjevoregio sve stanice10:10
Zemun-Ripanj
BG:VOZ16:00Beograd-Zaječarubrzani do Pož.
14:00Beograd - Barbrzi11:10Zemun - V.Planaregio sve stanice16:10Beograd-UmčariBG:VOZ
14:30BG-VA-ČA-KLJubrzan do Valjeva12:00BGD - Nišubrzani do V.Plane17:40Beograd-Požarevacregio sve stanice
15:30Beograd - Valjevoregio sve stanice12:10
Zemun-Ripanj
BG:VOZ19:10Beograd-UmčariBG:VOZ
16:30Beograd- Užiceregio sve stanice13:30Zemun - V.Planaregio sve stanice20:40Beograd-Požarevacregio sve stanice
17:20BGD - PrijepoljeBrzi14:20BGD - Nišubrzani do V.Plane
17:30Beograd - Valjevoregio sve stanice14:30
Zemun-Ripanj
BG:VOZ
18:30BG - VA - ČA - KLJbrzi15:30Zemun - V.Planaregio sve stanice
19:30Beograd - Valjevoregio sve stanice16:20BGD - Nišubrzani do V.Plane
20:30Beograd - Užiceregio sve stanice16:30
Zemun-Ripanj
BG:VOZ
17:30Zemun - V.Planaregio sve stanice
18:20BGD-Nišubrzani do V.Plane
18:30
Zemun-Ripanj
BG:VOZ
19:30Zemun - V.Planaregio sve stanice
20:20BGD-Jagodinaubrzani do V.Plane
20:30
Zemun-Ripanj
BG:VOZ
21:30Zemun - V.Planaregio sve stanice
Ubrzani ka Valjevo staju u Rakovici, Barajevo centar, Stepojevac (ukr.), Veliki Crljeni, Lazarevac, Lajkovac, Valjevo.
Ubrzani ka Velikoj plani staju u Rakovici, Ripnju, Sopot/Đurinci (ukr.), Mladenovac, Smederevska Palanka,
Za Požarevac samo Rakovica i Krsna.
 
Predlog da se Brzi (IC po novom i tako ću ga zvati) za Kraljevo i Prijepolje spaja u sinhron, jedan IC za Prijepolje i jedan IC za Kraljevo sa odvajanjem u Požegi. Ovi polasci takođe treba da saobraćaju od/do Novog Sada jer time nude izuzetno konkuretnu konekciju za Novi Sad (analiza posle).

Spajanjem ove dve linije tj. dva polasaka dobijamo dodatni kapacitet na jednokolosečnoj pruzi, odnosno za 2 voza zauzimamo jednu trasu. Tako dobijamo mogućnost da za oba pravca obezbedimo idealne vremene polaska/dolaska usklađenim sa dnevnim kretanjima stanovništva, a posebno poslovnog sveta koji bi vreme u vozu mogao da iskoristi za rad. Dodatni benefit je što se na Beograd-Valjevo dobija voz sa dodatnim kapacitetom (posebno bitno ako uzimamo u obzir da bi ovaj voz imao najbolje "slotove" i bio stoga izuzetno popunjen)

Bus trenutno ide 2 sata Čačak-Beograd i još sat i po do Novog Sada. Ovo vozno vreme će u budućnosti imati trend povećanja imajući u vidu veću zagušenost, posebno na prilazima Beograda. Zapravo najveća konkurencija ovom direktnom polasku je kombinacija bus+voz gde se od Čačka do Beograda ide autobusom pa vozom do NS. Voz jednostavno nikad ne može da parira po vremenu vožnje na Ča-BG i KV-BG (preko barske), ali bi sama činjenica što je direktan polazak za NS bar malo dobrinela. Rekonstruisanom barskom prugom IC bi mogao da postigne okvirno vreme od 2 sata i 20 minuta na Ča-Bg odnosno 3 sata Ča-NS. Do NS se zapravo pravi prava razlika i time bi se privukli korisnici.

Predlog RV ću pokušati da napravim u narednom periodu.
Moj predlog je da se zatvor bsrske iskoristi za eksperimentisanje sa taktom do Valjeva, gde bi RE vozovi išli na sat vremena ceo dan. Nakon toga bih pola vozova (na svaka 2 sata) ubrzao do Valjeva i produžio do Užica, dok bi neki bili IC vozovi kao što je predloženo gore. Ukoliko se u nekom trenutku ukaže potreba, mogiće je da iza Valjeva idu vozovi i svakih sat vremena, ali samo uz dva koloseka do Valjeva, ili minimalno do Lazarevca. Ukoliko bi se u jednom trenutku izgradila pruga Čačak-Lajkovac-Obrenovac-Beograd, linija Kraljevo-Beograd bi se prebacila na tu prugu
 
Свиђа ми се идеја за одвајања гарнитура на рачвањима. Тако би могле и ФЛИРТ гарнитуре за НС и Шид заједно до Пазове, 711 за Зрењанин и Вршац заједно до Панчева. Фали нам само да имамо ДМВ ФЛИРТ па да комбинујемо и нпр. Шид-Зворник, Јагодина-Крагујевац, и возове за исток са возовима за југ.
 
Postojao je pre dobrih dvadesetak godina, kako su se menjali redovi vožnje nekada je išao do Požarevca, a nekada do Male Krsne ili Umčara. Ukinut je otprilike u isto vreme kada i linije Beovoza do Valjeva i Inđije.

Ovo je mapa sistema Beovoz za vreme njegovog vrhunca, sredinom prve dekade 21. veka. Postojala je čak i linija do Velike Plane.
Pogledajte prilog 168495
Ozbiljan broj linija. Neverovatno mi je da recimo nema Beovoza preko Jajinaca i Vrcina. Jel uopste neko spominje da ukljuci tu trasu?
 
Свиђа ми се идеја за одвајања гарнитура на рачвањима. Тако би могле и ФЛИРТ гарнитуре за НС и Шид заједно до Пазове, 711 за Зрењанин и Вршац заједно до Панчева. Фали нам само да имамо ДМВ ФЛИРТ па да комбинујемо и нпр. Шид-Зворник, Јагодина-Крагујевац, и возове за исток са возовима за југ.
1) Pazova
Ideja za spajanje vozova je zapravo da bi se prevazišao problem ograničenog kapaciteta, mi tu imamo ograničen kapacitet u Beogradu i eventualno kod NS. U ovom slučaju je bolje da se pusti 2 zasebna voza kako bi se povećao broj polazaka na šidskoj pruzi (bolje pokrivanje lokalnih putovanja), ali i na Stara Pazova-Beograd i Inđija-Novi Sad. Na šidskoj pruzi svakako nemamo problem sa kapacitetom i nikad ga nećemo imati. Jedini scenario gde bi se ovo moralo raditi jeste usled nedostatka MV.
2) Pančevo
Ovo ne samo da je moguće veće će biti i neophodno vrlo brzo. Ukoliko ostane ograničenje za DMV u vračarskom tunelu jedini način da pustimo i Beograd-Zrenjanin i Beograd-Vršac jeste spajanje garnitura u Pančevu. Ovo je dobro i da se dobije voz većeg kapaciteta na Pančevo-Beograd gde je svakako najopterećenije.
3) Jagodina-Kragujevac će morati da se vidi. Ja bih lično Kragujevac rešio elektrifikacijom do koridora 10 i puštanja REx linije Kragujevac-Beograd, a ukoliko se ovo ne desi običan DMV fider do Lapova.

Inače moram samo da dodam za barsku prugu da mi nije logično da idu RE vozovi (koji bi posle Valjeva stajali svuda) do Prijepolja. Ja bih to pustio u nekom polu ekspres režimu. A lokalna putovanja od jako malih stanica koje se i sad jako retko koriste bih uspostavio linije Valjevo-Požega i Užice-Peijepolje sa vozilima malih kapaciteta. Lakše bi se naoravio red vožnje koji bi se uklapao sa lokalnim potrebama, a za dalja putovanja bi se presedalo u većim gradovima (recimo iz Drenovačkog kika neko ide do Valjeva pa preseda do Beograda)
 
па електрификација више није и толико битна. Штадлер је избацио Флиртића на батерије, тако да може и такав да се набави за линије које су део електрифицаре, део неелектрифициране

Predlog da se Brzi (IC po novom i tako ću ga zvati) za Kraljevo i Prijepolje spaja u sinhron, jedan IC za Prijepolje i jedan IC za Kraljevo sa odvajanjem u Požegi. Ovi polasci takođe treba da saobraćaju od/do Novog Sada jer time nude izuzetno konkuretnu konekciju za Novi Sad (analiza posle).

а викендом и три у синхрону, колика је потражња на тој прузи (један завршава вожњу у Ужицу)
 
Inače moram samo da dodam za barsku prugu da mi nije logično da idu RE vozovi (koji bi posle Valjeva stajali svuda) do Prijepolja. Ja bih to pustio u nekom polu ekspres režimu. A lokalna putovanja od jako malih stanica koje se i sad jako retko koriste bih uspostavio linije Valjevo-Požega i Užice-Peijepolje sa vozilima malih kapaciteta. Lakše bi se naoravio red vožnje koji bi se uklapao sa lokalnim potrebama, a za dalja putovanja bi se presedalo u većim gradovima (recimo iz Drenovačkog kika neko ide do Valjeva pa preseda do Beograda)
Pre par godina su svi vozovi juzno od Uzica isli samo na relaciji Uzice - PP teretna, bila je lokomotiva 461 i jedan vagon, koji je, koliko sam video, skoro uvek bio potpuno prazan. Secam se da je u redu voznje 2018. u Uzice voz stizao iz Prijepolja u npr. 6:25, a voz za Beograd je bio u 6:35. 2019. godine su jedan polazak iz Prijepolja produzili do Beograda, a sad su svi produzeni. Mislim da je to uradjeno sto zbog manjka vozova, ali i interesovanja. Mozda situacija bude bolja kada se pruga obnovi, mnogo je 3 sata za 118 km.
 
По аналогии да батерија кошта више него трећина Тесле, а да при том у случају пожара гори све, ја не бих рачунао на то. Треба се напети и урадити електрификацију.
 
Pre par godina su svi vozovi juzno od Uzica isli samo na relaciji Uzice - PP teretna, bila je lokomotiva 461 i jedan vagon, koji je, koliko sam video, skoro uvek bio potpuno prazan.
Kada je išla lokomotiva sa vagonom, bila su 3 RE polaska od Užica prema jugu, od kojih je prvi jutarnji išao sve do Vrbnice na samoj granici sa CG, a popodnevni i večernji samo do Prijepolja Teretne. Kada je prijepoljski RE produžen do Beograda i kada su stigli Flirtovi, polazak do Vrbnice je iz meni nepoznatih razloga skraćen do Prijepolja Teretne, i od onda na stanicama Brodarevo i Vrbnica staje samo dnevni barac, a manja usputna stajališta Velika Župa i Lučice su ostala bez ikakvog putničkog saobraćaja.

Možda se tih 30 kilometara pruge između Prijepolja i crnogorske granice u međuvremenu degradiralo u tako loše stanje da Flirtovi tuda ne mogu voziti bezbedno?
 
Inače moram samo da dodam za barsku prugu da mi nije logično da idu RE vozovi (koji bi posle Valjeva stajali svuda) do Prijepolja. Ja bih to pustio u nekom polu ekspres režimu. A lokalna putovanja od jako malih stanica koje se i sad jako retko koriste bih uspostavio linije Valjevo-Požega i Užice-Peijepolje sa vozilima malih kapaciteta. Lakše bi se naoravio red vožnje koji bi se uklapao sa lokalnim potrebama, a za dalja putovanja bi se presedalo u većim gradovima (recimo iz Drenovačkog kika neko ide do Valjeva pa preseda do Beograda)
Постоји једна категорија коју бих могао назвати "регионално и људско право на минималну стандардизовану повезаност". Укидање споредних пруга на основу реформи по диктату ММФ са краја 1960-тих, затим сакаћење већине мреже локалних возова, кроз вишегодишње прекиде или трајно укидање, укидање најважније дестинације за локалне возове у Србији, конкретно у центру Београда је имало за последицу практично етничко чишћење. Чињеница директног свакодневног и практичног везивања мањих места путничким возом значи опстанак и удобност живота у том малом месту.

Када је економски неодрживо имати превише полазака у некој регији, онда сви или скоро сви возови треба да буду локални. На основу много истражибачког рада у саобраћајној струци један од закључака је да јако много мојих колега занемарује директност путовања као јако важну компоненту политике квалитета. Баш зато је важно да Дреновачки Кик или Тубићи имају директан воз за Београд. Друго је што ако би пустили воз само Ваљево-Ужице са преседањем, заузимали би трасу за 100 превезених путника, док, ако је то убрзани Ужице-Ваљево-Београд, то је још 200 путника из Београда и ето нам 300 путника за смислен полазак воза (грубо). Приградске зоне Београда имају зоне јака (до 30 км), средње јака (до 60 км) и слаба (до 100 км) после чега потпуно нестају свакодневне дневне миграције, и уопште долази до прелома токова путника. Са тиме је и везана сугестија да око половина возова ни не иде даље од Ваљева (и Велике Плане), а да међу осталим возовима скоро сви буду брзи између Београда и Ваљева. Али, како нам је циљ и учесталост везе са сателитским градовима, већина даљинских возова треба да то покривају у условима када нам капацитет пруге ограничава учесталост. Потребхо је да на истом једном колосеку имамо, приградске, дуголинијске и теретне возове, а да се про томе одрже неке норме квалитета.

При томе, није лоша идеја са рачвањем возова, али је препоручљива само у једном смеру (од Београда).
Под предпоставком потпуне обнове Београд-Врбница овако би приближно изгледало:
Полазакрелацијаврста возаполазакрелацијаврста возаполазакрелацијаврста воза
5:00Београд-Ваљевостаје свуда13:00Београд-Ваљевостаје свуда19:05Београд-Ваљевостаје свуда
6:00БГД-Пријепољеубрзан до ВА14:00Београд-Барбрзи20:05Београд-Ужицестаје свуда
7:00Београд-Ваљевостаје свуда14:05БГ-ВА-ЧА-КЉстаје свуда21:30Београд-Ваљевостаје свуда
8:00НС-БГ-ЗлатоборБрзи15:05Београд-Ваљевостаје свуда22:00Београд-Барбрзи
8;00НС-БГ-ЧА-КЉБрзи рачвање16:00 БГД-ПријепољеУбрзан до ВА23:00Суботица-Барбрзи
9:00Београд-Ваљевостаје свуда16:05БГД-Лазаревацстаје свуда
10:00Београд - БарБрзи17:05Београд-Ваљевостаје свуда
11:00Београд-Ваљевостаје свуда18:00НС-БГ-УЕ-ПРбрзи
12:00БГД-ПријепољеУбрзан до ВА18:00НС-БГ-ЧА-КЉбрзи рачвање
Тада Ужице има 4 дневна брза, 3 убрзана, 1 локалац, два ноћна са тактом 2 сата.
 
Naplata karata dalje od Užica gotovo da ne postoji tako da statistički na toj deonici putnika nema. A gde nema putnika nema ni vozova.
Kako to? Možda je naplata karata bila slaba južno od Prijepolja Teretne iz političkih razloga, pošto je najnestabilniji deo raške regije u trouglu Prijepolje-Novi Pazar-Tutin. Zato tu sada i nema lokalnih vozova, postoji samo jedan par baraca dnevno koji staje u Brodarevu i u Vrbnici zbog granične kontrole, ali ne i u ruralnim stajalištima Velika Župa(Kovačevac) i Lučice. Ipak, sećam se da sam se u proleće 2018. vozio tim drndavim vagonom od Brodareva do Prijepolja, i kondukter mi je uredno naplatio kartu.

Mnogo puta sam putovao prijepoljskim Re vozom od Užica do zlatiborskih sela, jednom sam putovao od Poljica do Prijepolja, i uvek su nam na početku vožnje kontrolisali karte.
 
1690757304386.png
 
Zlatiborski kraj je specifičan to toj kulturi švercovanja.
Jagodina expres je imala liniju Ja-Zlatibor-BG-Ja i obratno.
Na delu oko Zlatibora ovo je bii jedini par buseva ove firme, tako da kontrola nikad nije dolazila.
Jednom kad su došli pozlilo im je.
Bus pun, ljudi stoje, a prodate 3 karte.
Nedugo zatim je i čitava firma propala.
Bojim se da će tako proći sve linije gde ljudi časte konduktere, a ne kupuju kartu.
 
Priboj Užice tarifa je oko 100 dinara. Tj toliko je bilo kada sam zadnji put putovao.
 
Tarifa korupcije, o tome pričamo. Apsolutna većina u lokalnim vozovima se švercuje. Može se švercovati i u"brzom" ali mahom ljudi putuju njime duže relacije pa je manji procenat. Beograd - Priboj je svojevremeno bila 300 dinara korupcijska tarifa, stim da se davalo dvojici konduktera u zavisnosti od sektora.
 
Koja je ovo mafija to nigde nema, prodje 6 meseci a i dalje nemamo pravo na 30% umanjenja na cenu karte Pan vojlovica-Pan most uz (Srb rail k13) isto tako ne postoji mesečna za tu relaciju kako ga zovu Pan voz.
Zamislite sada ovako, jednog putnika koji radi u BG izadje više mesečno taj voz nego Pantransport autobusom.
150din X 2 = 300

20 dana recimo 6000din

Šta je sa putnicima koji nabiju 25 dana mesečno ...
Tigar sklapa filmove kako mu odgovara.
Kako može za Bg-Ns Srb rail kartica da pruži popust a ovde Pan Vojlovica - Pan most ne radi ...

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
Koja je ovo mafija to nigde nema, prodje 6 meseci a i dalje nemamo pravo na 30% umanjenja na cenu karte Pan vojlovica-Pan most uz (Srb rail k13) isto tako ne postoji mesečna za tu relaciju kako ga zovu Pan voz.
Zamislite sada ovako, jednog putnika koji radi u BG izadje više mesečno taj voz nego Pantransport autobusom.
150din X 2 = 300

20 dana recimo 6000din

Šta je sa putnicima koji nabiju 25 dana mesečno ...
Tigar sklapa filmove kako mu odgovara.
Kako može za Bg-Ns Srb rail kartica da pruži popust a ovde Pan Vojlovica - Pan most ne radi ...

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
Nikad nije i nikad neće biti moguće koristit Srb plus jer je to direktan ugovor između grada i Srbija voza kao unajmljenog prevoznika. Grad je odredio 150 din kartu, od toga grad zadržava 90%, Srb voz 10%. Srbvoz je plaćen po kilometru dodatno. Dakle to nisu vozovi koji idu za Novi Sad, to je slično BGvozu samo je cena viša.
Od novog RV se pušta još vozova do Pančeva do Beograda pa i dalje
 
Nikad nije i nikad neće biti moguće koristit Srb plus jer je to direktan ugovor između grada i Srbija voza kao unajmljenog prevoznika. Grad je odredio 150 din kartu, od toga grad zadržava 90%, Srb voz 10%. Srbvoz je plaćen po kilometru dodatno. Dakle to nisu vozovi koji idu za Novi Sad, to je slično BGvozu samo je cena viša.
Od novog RV se pušta još vozova do Pančeva do Beograda pa i dalje
Pa to mafijaški ugovor , verovatno kinta ide Pantransportu poreklo grada.
Čak nema ni mesečne karte ... tačno da se vrate ljudi na autobus.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
A idu i redukcije od 4. Avgusta do 10. vozovi izostaju na relaciji Varoš-Vojlovica na nekim polascima.

Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike usluga da će, zbog infrastrukturnih radova, od 4. do 10. avgusta 2023. godine doći do privremene izmene saobraćaјa vozova iz sistema PANVOZ na relaciјi Pančevo varoš-Pančevo Voјlovica- Pančevo varoš.

Dana 4.avgusta vozovi koјi sa Pančevačkog mosta za Pančevo Voјlovicu polaze u 6.40, 15.51, 16.43 i 17.52 časova, kao i vozovi koјi iz Pančevo Voјlovice za Pančevački most polaze u 7.40, 16.40, 17.50 i 18.50 časova, izostaјaće na relaciјi Pančevo varoš- Pančevo Voјlovica- Pančevo varoš.

Od 5. do 9.8. vozovi koјi sa Pančevačkog mosta za Pančevo Voјlovicu polaze u 4.50, 5.52, 6.40, 15.51, 16.43 i 17.52 časova, kao i vozovi koјi iz Pančevo Voјlovice za Pančevački most polaze u 5.38, 6.35, 7.40, 16.40, 17.50 i 18.50 časova, izostaјaće na relaciјi Pančevo varoš- Pančevo Voјlovica- Pančevo varoš.

Dana 10.8. vozovi koјi sa Pančevačkog mosta za Pančevo Voјlovicu polaze u 4.50, 5.52, 6.40 i 15.51 časova, kao i vozovi koјi iz Pančevo Voјlovice za Pančevački most polaze u 5.38, 6.35, 7.40 i 16.40 časova, izostaјaće na relaciјi Pančevo varoš- Pančevo Voјlovica- Pančevo varoš.

Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.
 
Vrh